Jump to content
FAS Goran
oversteer

Fiat Bravo/a 1.6 16v - sam prebacuje na benzin sa plina

Recommended Posts

 

Prelistao sam ovaj deo foruma ali ne nadjoh odgovarajucu temu, pa otvaram ovu.

Malo bizarna situacija, pa da je opisem

Od pre nekih dva meseca auto pocne u toku voznje da se sa plina prebacuje na benzin, bez ikakvog pravila, takodje nebitno da li je puna boca ili na rezervi. Benzina uvek ima bar 10l minimum. Desavalo se da u 10km voznje po 6-7 puta se prebaci na benzin i ponovo vrati na plin.

Inace, kada se auto upali na plin (drzi se dugme na prekidacu dok je na kontaktu pa zavergla, prelazi i po 150km u cugu na plinu, bez nepravilnog rada s tim da na svakih 2-5 min zapisti tri puta (kao zvuk kada nestane plina pa se prebaci na benzin, samo sto je boca puna npr)

Odem u gas servis, nakace na komp, odradi nesto, kaze obeni krug 1-2km pa javi kako je sad, ja odem, opet isto. Vratim se, kaze najverovatnije ce morati da se skida isparivac, reko dobro ...medjutom iskrsao je neki put, nisam otisao i na tome je ostalo. Od tada sam cesce vozio auto kada ga forsiram na plin (upalim na plin, naravno posle dva tri km na benzinu da se zagreje) i jbg, pistalo je ali nisam imao vremena za sebe a ne za servis. Dosta je vozen i na benzinu takodje i u oba slucaja radi odlicno, samo zeza kada pustim da se sam prebaci na plin. Takodje, prekidac, ujedno i merac koliko ima plina, je poceo uvek da pokazuje da je boca puna, iako je prazna, dakle sve 4 zelene lampice, mada je to u zadnje dve nedelje. Sad sam nasao malo vremena pa bih da se pozabavim time, pa cisto ako neko ima neki savet, sve je dobrodoslo.

Sumnjivo mi je da mora da se skida isparivac jer kada auto forsiram na plin, radi besprekorno, autoput 160, grad 50, sve standardno. Problem je samo kada treba da se sam prebaci.

 

Da sumiram, posto sam ovo natrpao konfuzno

 

Plin je Tomaseto AC stag 4 sekvent

-temperatura motora je dobra

-sipao plin na tri razlicite pumpe

-auto radi na oba goriva odlicno

-problem u vracanju na benzin bez posebnog razloga

-prekidac funkcionise ali ne prikazuje tacno nivo plina(navodno je non stop puna boca)

 

Da li je neko imao slicno iskustvo?

 

Hvala unapred

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jedino pomaže ovo što je kolega Mijailović rekao. Promeni plinadžiju. Teško ćeš na forumu naći odgovor za tvoj problem. 

Edited by Dezurni

Share this post


Link to post
Share on other sites

On jeste nakacio aito na komp, cackao nesto dva minuta, isturirao i rece obrni krug...
Predpostavljam da je nahvatao neku gresku pa ih je obrisao, i kad se sve ponovilo, rece mora da se skida isparivac.

Nista, videcu kod drugog plinadzije.

Cisto neko vase iskustvo, da li ima sanse da je ovde neki "hardverski" u smislu neki deo je riknuo ili je softver, mapa i slicno, jer auto na oba goriva radi normalno, samo kada se upali na standardan nacin, zeza i vraca na benzin?

Hvala jos jednom na odgovoru

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vrlo lako može to i da bude problem.
U tim situacijama se prate parametri u realnom vremenu.
Desi se da neki od senzora gubi kontakt, pa sam isparivač takođe ili neko zapušenje obično na plinskom ventilu.
Podmukli (obrisao sam ružnu reč) kvarovi.
 

Share this post


Link to post
Share on other sites

@oversteer

 

Ja sam imao slican problem. Samo vise mi nije radio plin nego sto jeste. Otisao mi je bio senzor pritiska plina. To je zamenjeno i sada sljaka odlicno.

Isto mi je majstor govorio da treba rasprsivac ali na kraju je bio senzor...

 

Simptomi su mi bili kao da mi je boca prazna, samo se vrati na benzin. Desavalo se da radi 2 dana normalno pa 3 nece uopste. Eto, malo parce plastike 60 eura... 

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Ilke 92

 

Isto je i kod mene, od 100km, mozda 10-15km predjem na plinu. U petak najverovatnije idem kod drugog majstora pa cemo da vidimo.
Inace, malopre kad sam isao na posao, primetim nesto, ne znam da li je bitno.
Obicno kada vozim, posto nemam onu klasicnu gradsku voznju vec svega par semafora dnevno, temperstura je uglavnom jednu crticu ispod sredine. Danas sam isao uz neko brdo iza nekog tamica, druga-treca itd, i temperstura za milimetar predje sredinu, prebaci me na plin i sve dok nisam krenuo nizbrdo, nekih 5km kasnije, radio je fino na plin. Cim je temperatura pala ispod radne tj sredine, ponovk vraca na benzin, i krece cik cak benzin plin benzin plin ...

Pisem ovo cisto ako neko naleti na slican problem, a svakako cu javiti i do kraja nedelje cim sredim problem

Share this post


Link to post
Share on other sites
6 minutes ago, oversteer said:

@Ilke 92

 

Isto je i kod mene, od 100km, mozda 10-15km predjem na plinu. U petak najverovatnije idem kod drugog majstora pa cemo da vidimo.
Inace, malopre kad sam isao na posao, primetim nesto, ne znam da li je bitno.
Obicno kada vozim, posto nemam onu klasicnu gradsku voznju vec svega par semafora dnevno, temperstura je uglavnom jednu crticu ispod sredine. Danas sam isao uz neko brdo iza nekog tamica, druga-treca itd, i temperstura za milimetar predje sredinu, prebaci me na plin i sve dok nisam krenuo nizbrdo, nekih 5km kasnije, radio je fino na plin. Cim je temperatura pala ispod radne tj sredine, ponovk vraca na benzin, i krece cik cak benzin plin benzin plin ...

Pisem ovo cisto ako neko naleti na slican problem, a svakako cu javiti i do kraja nedelje cim sredim problem

Meni temperatura ide i pola crte znad radne i to mu je normalno zbog ove vrucine. U gradu zna skoro i celu da bude iznad, sve bude ok i ne prokuva. Drugar vozi bravo isti motor isto se ponasa. Odakle si? Meni je ovo sa plinom resio kolew altina. Kox njega mozes da ugradis deo pa ako nije taj on ga uzme nazad i trazi dalje... 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Proveri i da li imas dovoljno rashladne tečnosti i da li slucajno nemas vazduha u sistemu. Meni se to isto desavalo kada mi je cureo antifriz a ja dolivao. Stvorio se vazdusni cep u isparivacu i verovatno onda nije imao dobar signal o temperaturi rashladne tečnosti. Ozracio sam sistem (i sredio hladnjak da ne curi :) ) i posle je radio bez greške. Verovatno nije ovo ali te ne kosta nista da proveriš.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vozdovac, mada moracu u skorije vreme kod gosn Gorana pa ni Altina ne bi bila problem.

 

 

Edit - provericu i za rashladnu tecnost detaljnije pa cu i to da ispratim.

 

Najgore je sto kada me vrati na benzin, ne pisti kao kad standardno ostanes bez plina, tri puta beep i to je to, pravac pumpa. Ne , ovde samo pocne da blinka lampica i to je to, na benzinu si. Posle kilometar- dva cuje se "cak" i lampica prestane da blinka, i tad je na plinu.

 

Do kraja nedelje ima da ga resim ma sta da je

Sent from my Redmi Note 4 using Tapatalk

 

 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Resih problem konacno (tek sam sada nasao vremena a i retko sam vozio svoj auto)

Problem je bio u senzoru temperature na isparivacu. Crkao je i pokazivao non stop temperaturu -30 na dijagnostici. Kupljen senzor, zamenjen (doduse fabricki je zapekao pa je tu bilo peripetija) i to je to, sljaka kao nov. Zamenjeni su i filteri tecne i gasne faze usput mada su bili ok.

 

Eto, ako nekome znaci za ubuduce.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...