neshaoct 9584 Posted August 10, 2018 Peugeot 408 facelift Peugeot je objavio prve zvanične fotografije obnovljene verzije modela 408 sedan, čija premijera u Kini će se održati 13. avgusta (prodaja tamo startuje 29. avgusta). Peugeot 408 je klasični sedan sa 4 vrata napravljen na bazi aktuelne 308-ice koja je u Evropi dostupna kao ''hatchback'' sa 5 vrata i karavanski 308 SW. Obnovljeni 408 sedan u odnosu na dosadašnju verziju donosi izmenjeni prednji deo sa LED svetlima, novom hromiranom maskom i drugačijim branikom, dok se pozadi najveće promene odnose na svetla sa novom grafikom. Ovde treba pomenuti i novi dizajn alu točkova, kao i par novih boja za eksterijer. Modifikovana je i unutrašnost, a tu se ističu doterani volan i centralna konzola, kao i veći ekran osetlljiv na dodir, kao i kvalitetniji materijali. Zapremina prtljažnika kod 408-ice iznosi više od 500 litara, dok će se u ponudi motora naći benzinci 1.2L turbo sa 136KS, 1.6L turbo sa 167KS i 1.8L atmosferac sa 139KS. 408 sedan je dugačak 4750 mm, širok 1820 mm, visok 1488 mm, dok međuosovinsko rastojanje iznosi 2730 mm. Za proizvodnju u Kini će se brinuti Dongfeng-PSA, a cene tamo počinju od 129.700 juana za baznu verziju (16.350 evra). preuzeto sa - Auto Blog Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9584 Posted January 18, 2022 Dongfeng Fukang ES600: Električni Peugeot 408 Na slikama je Dongfeng Fukang ES600, nova električna verzija kineskog Peugeota 408 (stara 308-ica u limuzinskoj varijanti). U kratkoj vesti se navodi da elektromotor raspolaže sa 147KS, kao i da je najveća brzina 140 km/h. Podataka o kapacitetu baterija i dometu za sada nema. ES600 je dugačak 4.750 mm, širok 1.820 mm, visok 1.518 mm, ima međuosovinsko rastojanje od 2.730 mm, dok težina vozila iznosi 1.573 kg. Treba reći i da je Dongfeng Fukang ES600 u odnosu na Peugeot 408 dobio i novu prednju masku. Što se cene tiče ona će biti saopštena naknadno. preuzeto sa - Auto Blog Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9584 Posted May 30, 2022 Najavljen novi Peugeot 408 (za Kinu) Peugeot je sa nekoliko slika potvrdio da će uskoro u Kini prikazati novu, treću generaciju modela 408. Tačnije, u pitanju je ponovo sedan verzija 308-ice, sada naravno na bazi najnovije generacije. Novi Peugeot 408 će se od juna prodavati samo u Kini, mada za sada nije poznato sa kojim motorima. Sadašnji model je na raspolaganju sa 1.2 i 1.6 turbo benzincima (sa 136KS odnosno 170KS), a u ponudi je i 6-stepeni automatski menjač. Nisu poznate ni dimenzije nove 408-ice pa ovde podsećanje da je još uvek aktuelni model dugačak 4.750 mm, širok 1.820 mm, visok 1.488 mm i da ima međuosovinsko rastojanje od 2.730 mm. U međuvremenu, pojedini kineski sajtovi su objavili i par slika novog 408 bez ikakve maske, uključujući i jednu sliku koja pokazuje unutrašnjost (koja je nešto jednostavnija nego kod novog 308 hatchbacka). preuzeto sa - Auto Blog Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9584 Posted June 3, 2022 Ovako će izgledati novi Peugeot 408 Praviće se na istoj platformi kao Peugeot 308, što onda verovatno znači i iste opcije pogona: Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9584 Posted June 4, 2022 Peugeot 408 najavljen za jun Peugeot je potvrdio da će novi model pod nazivom Peugeot 408 biti predstavljen 22. juna, a očekuje da će biti pozicioniran između 308 hatchbacka i 3008 SUV-a. Kako prenosi Autocar, francuski proizvođač navodi da model ''kombinuje karakteristične kodove SUV-ova sa dinamičnom siluetom fastbacka''. Ranije se smatralo da će se zvati Peugeot 4008 i da će biti kupe-SUV brat 3008, međutim ime 408 koje je danas objavljeno sugeriše da će umesto toga biti više fokusiran na dizajn povišene fastback limuzine. Pored potvrde imena 408, Peugeot je objavio sliku prednjeg dela automobila, koja pokazuje evoluciju trenutne Peugeotove maske. Komentarišući model, Peugeot je rekao: ''Što se tiče dizajna i inženjeringa, potraga za visokom efikasnošću i želja da se ponude nova iskustva bili su u srcu razvoja novog Peugeota 408. Namenjen onima za koje je automobil zadovoljstvo, 408 donosi neviđenu privlačnost porodici Peugeot.'' Nomenklatura 408 se već koristi u Kini za verziju modela 308 sa produženim međuosovinskim rastojanjem. Peugeot je potvrdio da će taj model ostati u prodaji i da će se ''u Kini koristiti diferencijator kako bi se izbegla zabuna'', a čiji detalji će biti potvrđeni prilikom otkrivanja modela. Novi model će deliti osnovu sa modelima 308 i 3008, što znači da će ponuditi isti niz SUS motora i elektrifikovanih pogona. Stellantisova EMP2 platforma može da prihvati i SUS i plug-in hibridne pogone, a očekuje se da će model biti ponuđen sa istim pogonima kao 308 baziran na EMP2: dva plug-in hibrida, 1.5 dizel i 1.2 benzinac. Međutim, i 308 i blisko povezana Opel/Vauxhall Astra će takođe biti ponuđeni u potpuno električnim verzijama 2023. godine, što će otvoriti put ovom novom modelu da krene istim putem, u skladu sa Peugeotovim planom da bude potpuno električan do 2030. godine. Potpuno električni e-308 će ponuditi 154KS i više od 400 km dometa iz baterije od 54 kWh. preuzeto sa - Auto Blog Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9584 Posted June 15, 2022 Peugeot 408 premijerno 22. juna Peugeot je još ranije potvrdio da će novi model pod nazivom Peugeot 408 biti predstavljen 22. juna, a imajući u vidu da je datum premijere sve bliži Francuzi su sada objavili set novih slika. Kako se očekuje, Peugeot 408 će biti pozicioniran između 308 hatchbacka i 3008 SUV-a, pri čemu francuski proizvođač navodi da model ''kombinuje karakteristične kodove SUV-ova sa dinamičnom siluetom fastbacka''. Prodaja u Evropi se najavljuje za jesen ove godine, i to sa PHEV pogonom. Ranije se smatralo da će se zvati Peugeot 4008 i da će biti kupe-SUV brat 3008, međutim ime 408 sugeriše da će umesto toga biti više fokusiran na dizajn povišene fastback limuzine sa velikim točkovima. Komentarišući model, Peugeot navodi i ovo: ''Što se tiče dizajna i inženjeringa, potraga za visokom efikasnošću i želja da se ponude nova iskustva bili su u srcu razvoja novog Peugeota 408. Namenjen onima za koje je automobil zadovoljstvo, 408 donosi neviđenu privlačnost porodici Peugeot.'' Peugeot još nije objavio detalje o elektrifikovanim pogonskim sistemima modela 408 koji će se najverovatnije bazirati na produženoj verziji EMP2 platforme. Stellantis trenutno nudi PHEV sa prednjim pogonom i kombinovanom snagom od 180KS ili 225KS, kao i sa 4x4 pogonom uz 300KS ili 360KS. Nomenklatura 408 se inače već koristi u Kini za sedan verziju modela 308 sa produženim međuosovinskim rastojanjem. Peugeot je nedavno obnovio taj model, dok će ovaj novi povišeni fastback u Kini nositi naziv 408X. preuzeto sa - Auto Blog Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9584 Posted June 22, 2022 Peugeot 408 zvanično Novi Peugeot 408 iznenađuje jer je potpuno drugačiji od drugih. Prvi je svoje vrste u istoriji marke, ali i na celom tržištu automobila. Peugeot novim modelom 408 pokazuje svu kreativnost svojih timova i nudi novu fastback siluetu u vrhu C-segmenta. Ovaj Peugeot nove generacije se odlikuje stavom nalik mački i jedinstvenom privlačnošću, dok je kod konstrukcije naglasak bio na efikasnosti i inteligentnoj elektrifikaciji, ali i na emocijama koje pobuđuju napredne tehnologije stvorene za veći užitak u vožnji i intuitivno upravljanje. 408 se pre svega ističe svojom dinamičnom fastback siluetom i nepogrešivim stilom, ali i načinom na koji ruši pravila. Njegov stav nalik mački dele i drugi modeli marke. Linije su oštre, prednja rešetka je u boji karoserije kako bi se savršeno stopila s prednjim krajem, a na njoj se s ponosom ističe novi amblem marke sa glavom lava. Obrnuti izrez zadnjeg branika deluje neočekivano, a bočnim stranama daje snažan izgled. Legendarni 20-inčni točkovi se odlikuju neobičnim geometrijskim dizajnom. Prednji svetlosni potpis u obliku očnjaka savršeno povezuje model 408 s ostatkom Peugeot porodice, baš kao i LED svetla u obliku oštrica lavljih kandži na zadnjem kraju. Novi 408 je dugačak 4.69 metara i ima velik međuosovinsko rastojanje od 2.79 metara, što mu daje izuzetnu količinu prostora u drugom redu sedišta, sa čak 188 mm prostora za noge. Prtljažnik je takođe izdašnih dimenzija i odlikuje se zapreminom od 536 litara, uz mogućnost povećanja na 1611 litara kad se preklope zadnja sedišta. Novi 408 je visok 1.48 m i odlikuje ga vitka i prefinjena silueta. Time se poboljšavaju njegove aerodinamičke karakteristike. 408 se pobrinuo i za vozača i za putnike pa svima nudi najnoviju generaciju kokpita i-Peugeot Cockpit prepoznatljivog po svom kompaktnom upravljaču stvorenom za užitak u vožnji i bolju upravljivost. U kokpitu je naglasak na kontroli i povezivosti te su upotrebljene najnovije tehnologije koje vožnju i putovanje čine intuitivnijim i prijatnijim. Sistemi za pomoć u vožnji su opremljeni sa šest kamera i devet radara kako bi vozaču osigurali bezbrižnost i bezbednost. Uključuju: prilagodljivi regulator brzine sa funkcijom Stop&Go. tehnologiju Night Vision koja vas upozorava na životinje, pešake ili bicikliste pre nego što ih osvetle duga svetla. sistem za nadzor mrtvog ugla dugog dometa (75 metara). upozorenje na saobraćaj pozadi koji vas upozorava na moguće opasnosti pri kretanju unazad. Ponuda motora koji pokreću 408 uključuje plug-in hibridni motor sa dve opcije snage (180 i 225 KS) i benzinsku verziju sa 130 KS. Sva tri pogona su kombinovana sa 8-stepenim automatskim menjačem EAT8. Nakon nekoliko meseci će uslediti i verzija na potpuno električni pogon. Efikasnost je bila jedna od glavnih tema za dizajnere modela 408 jer kombinacija aerodinamičkih karakteristika, smanjene mase (sa 1396 kg) i motora s niskim nivoom emisija znači da se vozilo sada može pohvaliti izuzetno niskom prosečnom potrošnjom energije u hibridnoj, ali i u benzinskoj verziji sa 130 KS. Novi 408 na tržište stiže početkom 2023. Reč je o vozilu s globalnim ambicijama - prvo će se proizvoditi u Miluzu u Francuskoj za evropsko tržište, a zatim u fabrici u Čengduu u Kini za tamošnje tržište. ''Marka Peugeot veruje da je život lepši ako mu se doda malo privlačnosti. Zahvaljujući jedinstvenom izgledu, inovativnoj fastback silueti i prefinjenosti kojoj nema premca, novi 408 je savršen dokaz filozofije i inovativnosti marke Peugeot'' izjavila je Linda Jackson, glavna direktorka marke. ''Novi 408 prevazilazi očekivanja u svakom smislu! Dizajniran je za sve ljubitelje automobila i života, odnosno za sve one koji žele da raskinu s tradicijom i pritom uživaju na odgovaran način. Utelovljenje je preciznih tehnoloških standarda marke Peugeot, kontrolisane efikasnosti i vrlo visokog nivoa digitalizacije, kao i snažnih emocija koje pobuđuje intuitivni užitak u vožnji''. PR saopštenje Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9584 Posted August 7, 2022 Novi Peugeot 408 izložen u pokretnoj sferi Privlačan 408 završen u nijansi plavozelene je trenutno izložen u muzeju Louvre-Lens, koji se nalazi otprilike 200 km od Pariza. Međutim, 408 nije samo izložen da bi ga posetioci muzeja dodirivali, niti je bio izložen iza crvenog plišanog užeta kao što biste očekivali. Umesto toga, nalazi se u prozirnoj sferi koja se vrti i prikazuje svaki ugao automobila. ''Veoma nam se dopala ideja o ovom efemernom umetničkom delu, koje je originalno i lepo za gledanje, i koje savršeno naglašava naš novi dolazak'', rekla je izvršna direktorka Peugeota Linda Jackson. ''Originalni stil novog Peugeota 408 hvale mnogi ljudi koji su ga već videli. Predstavljen je na vrlo originalan način, u veličanstvenom i modernom ambijentu Louvre Lensa''. Projekat su oživeli inženjeri i tehničari pariskog kreativnog studija Superbien uz pomoć agencije OPEn. ''Peugeot se kreće i uvodi inovacije na svim poljima'', izjavio je u izjavi direktor marketinga i komunikacija Peugeota Phil York. ''Prozirna kugla, dizajnirana za novi Peugeot 408, pokazuje privlačnost našeg novog modela sa svih strana. Ova kreacija je savršeno u skladu sa Peugeotovim globalnim izrazom njegovog novog identiteta marke''. Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9584 Posted September 2, 2022 Koliko će koštati novi Peugeot 408? Peugeot je novi 408 predstavio u junu ove godine, dok je sada objavio i francusku cenu za verziju Peugeot 408 First Edition. Početna cena vrhunskog Peugeota 408 First Edition sa plug-in hibridnim pogonom od 225KS u Francuskoj iznosi 50.600 evra. Ipak, automobil će dobiti mali popust za ovo lansiranje kako bi se iskoristio ekološki bonus od 1.000 evra za plug-in hibridna vozila, a koji je rezervisan za automobile do 50.000 evra. Zato će ova top verzija umesto 50.600 koštati 49.850 evra, odnosno 48.850 sa pomenutim bonusom. Po ovoj ceni, Peugeot 408 First Edition će imati punjač od 7.4 kW, Diamond Monolith alu točkove od 20 inča, paket Drive Assist Plus, Peugeot i-cockpit 3D, sedišta sa grejanjem i masažom... Što se tiče cena ostalih verzija, one još nisu objavljene mada francuski mediji procenjuju da će bazni 408 sa benzinskim motorom od 130KS i Allure paketom opreme koštati nešto više od 35.000 evra. preuzeto sa - Auto Blog Quote Share this post Link to post Share on other sites
moron 3645 Posted October 17, 2022 Sa 130 ks baznjak u FR ipak ne startuje baš sa ranije najavljenih nešto više od oko 35 hiljada, već sa 37.350. Jezive cene. https://autorepublika.com/2022/10/16/objavljene-cene-za-peugeot-408-u-francuskoj/ A za opremljenu verziju sa 130 ks i AT8 treba "samo" 41.800 1 neshaoct reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9584 Posted October 19, 2022 Peugeot 408 na sajmu u Parizu Prevod na ENG je tu (CC treba da bude uključen): Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9584 Posted December 1, 2022 AutoExpress: Peugeot 408 Prošlo je više od 10 godina otkako je Peugeot 407 izašao iz ponude francuske kompanije, i zamenjen sa 508. Međutim, model sa oznakom ''40'' se vratio u vidu ovog nekonvencionalnog novog 408. Peugeot svoj novi 408 naziva ''fastback C-segmenta''. To je hečbek sa petoro vrata sa oblikom limuzine, ali sa klirensom SUV-a i zaštitnim plastikama po karoseriji. Svakako kupci nekadašnjeg 407 neće ni pogledati ovaj 408... za njih je tu 508. A, 408 kao da pravi novu klasu: Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9584 Posted December 4, 2022 VreleGume: Peugeot 408 - izveštaj sa press vožnje u Španiji Nakon Renaulta Austral, Toyote Corolle Cross i Peugeot 408 se uključuje u tržnišnu utakmicu SUV Hibrida C segmenta: Quote Share this post Link to post Share on other sites
moron 3645 Posted December 4, 2022 Koja "mrtva naracija"... Kao da čovek čita radio prognozu vremena ... Moj crni Miroslave ... A, smešma mi je jedna stvar posebno. Kaže da je ovo moderan "SUV". Toliko je "moderan" da je niži jedno 5 cm od mog nekadašnjeg pežoa 308 SW iz 2009. godine. Koji je bio najobičniji karavan 1 Grafit reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9584 Posted December 6, 2022 CarGurus: 2023. Peugeot 408 Svakako dizajnerski nije kao drugi: Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9584 Posted April 2, 2023 AutoMarket.hr: Peugeot 408 Jura je prošle nedelje testirao novu 408-cu, auto koji je nastao kao miks modela 308, 3008 i 508. Spada u klasu Crossovera, a kakav je u odnosu na SUV-ove saznajte u videu: Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9584 Posted April 5, 2023 km77.com: Peugeot 408 na testu izbegavanja ''severnog jelena'' Sa ENG prevodom nakon klika na CC: Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9584 Posted June 12, 2023 MarekDrives: Peugeot 408 Imate 208 i njegovu crossover varijantu sa imenom 2008. Isto tako 308 i 3008, kao i 508 i 5008. Ali, kod 408-ce i njegova crossover varijanta se zove 408. Ima li nekog ozbiljnog razloga za to? Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9584 Posted July 28, 2023 VreleGume: Test Peugeot 408 Hybrid Neodoljiv francuski šarm unosi tako potreban stil u svet krosovera. Peugeot 408 plug-in Hybrid nudi sjajan dizajn, udobnost... ipak ima i nekih nedostataka. Šta je sve pohvalio, a šta debelo zamerio Miodrag Piroški - pogledajte video: Quote Share this post Link to post Share on other sites
moron 3645 Posted July 29, 2023 60 hiljada evra za testirani pežo 408 ??? Na kojim su oni drogama ? Ima za te pare da se prodaje kao alva Quote Share this post Link to post Share on other sites
skile86 538 Posted July 30, 2023 To sam i ja prokomentarisao. Mozda jesam malo pristrasan, ali za te pare moze da se kupi Stelvio 2.0 280ks veloce. Nije hibrid, ali je ipak "malo" ozbiljniji auto nego ovaj Pezo. 2 moron and nebojsa zvezdara reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ivan 17447 Posted July 30, 2023 To sto nije hibrid mu je samo dodatna prednost (i vrednost). 2 skile86 and moron reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
moron 3645 Posted July 30, 2023 3 hours ago, skile86 said: To sam i ja prokomentarisao. Mozda jesam malo pristrasan, ali za te pare moze da se kupi Stelvio 2.0 280ks veloce. Nije hibrid, ali je ipak "malo" ozbiljniji auto nego ovaj Pezo. Ja u salonu AK Kompresor-a pre nedelju dana videh dva komada (iz 2023) Stelvia u opremi "Competizione" po ceni od 61.000 ( 71.800 umanjeno za "akcijski popust" od 10.800). Za moje razumevanje, samo totalno nadrogiran bi prihvatio za razumno da taj Stelvio u top opremi sa 280 ks i AWD pogonom i ovaj 408 mogu da imaju sličnu cenu i to bez obzira što je ovaj pežo PHEV (sa sinergijskih deklarisanih 180 ks), a čiji elektromotor kao deo hibridnog pogonskog sklopa ima 110 ks, ali, SAMO KADA JE BETERIJA PUNA (do mere koja omogućava vožnju u čistom EV modu). Što Pežo nema hrabrosti (i poštenja) da kod PHEV-a deklariše snagu EM-a ( i celog hibridnog sklopa) i kada je baterija napunjena samo do nivoa kada je moguć jedino hibridni mod vožnje ( a ne i EV mod) ? Kod BMW-a PHEV-a, koji koristi EM od 197 ks, taj EM razvija samo 77 ks ( 120 ks MANJE ) ako baterija nije napunjena na nivo koji omogućava vožnju u EV modu. Ko ne veruje, neka pogleda sajt BMW Srbija i kako se tamo kod PHEV-a deklariše snaga za EM ( „nominalna snaga 30 minuta 197 / 77 ks" ), pri čemu sitnim slovima napisana jedna od napomena na dnu koja je vezana za to, kaže: “ Za plug-in hibrid: električni pogon u zavisnosti od nivoa napunjenosti baterije.“ Tako da ni ovaj Pežo ( koji ima bateriju od samo BRUTO 12,4 kWh ) nema tih sinergijskih 180 ks ni 15-ak narednih minuta vožnje od trenutka kada je baterija bila napunjena sa 100%. 4 skile86, djunis82, bane1321 and 1 other reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9584 Posted September 9, 2023 EmisijaSAT: Peugeot 408 Trenutno najluksuzniji Peugeot automobil: Quote Share this post Link to post Share on other sites