Jump to content
FAS Goran

Recommended Posts

Peugeot 408 facelift

 

182855-peugeot 408 1.jpg

 

Peugeot je objavio prve zvanične fotografije obnovljene verzije modela 408 sedan, čija premijera u Kini će se održati 13. avgusta (prodaja tamo startuje 29. avgusta). Peugeot 408 je klasični sedan sa 4 vrata napravljen na bazi aktuelne 308-ice koja je u Evropi dostupna kao ''hatchback'' sa 5 vrata i karavanski 308 SW.

 

182856-peugeot 408 11.jpg

 

Obnovljeni 408 sedan u odnosu na dosadašnju verziju donosi izmenjeni prednji deo sa LED svetlima, novom hromiranom maskom i drugačijim branikom, dok se pozadi najveće promene odnose na svetla sa novom grafikom.

 

182857-peugeot 408 111.jpg

 

Ovde treba pomenuti i novi dizajn alu točkova, kao i par novih boja za eksterijer. Modifikovana je i unutrašnost, a tu se ističu doterani volan i centralna konzola, kao i veći ekran osetlljiv na dodir, kao i kvalitetniji materijali.

 

peugeot 408 1111.jpg

 

Zapremina prtljažnika kod 408-ice iznosi više od 500 litara, dok će se u ponudi motora naći benzinci 1.2L turbo sa 136KS, 1.6L turbo sa 167KS i 1.8L atmosferac sa 139KS. 408 sedan je dugačak 4750 mm, širok 1820 mm, visok 1488 mm, dok međuosovinsko rastojanje iznosi 2730 mm. Za proizvodnju u Kini će se brinuti Dongfeng-PSA, a cene tamo počinju od 129.700 juana za baznu verziju (16.350 evra).

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dongfeng Fukang ES600: Električni Peugeot 408

 

Dongfeng 600 02.jpg

 

Na slikama je Dongfeng Fukang ES600, nova električna verzija kineskog Peugeota 408 (stara 308-ica u limuzinskoj varijanti). U kratkoj vesti se navodi da elektromotor raspolaže sa 147KS, kao i da je najveća brzina 140 km/h. Podataka o kapacitetu baterija i dometu za sada nema.

 

Dongfeng 600 01.jpg

 

ES600 je dugačak 4.750 mm, širok 1.820 mm, visok 1.518 mm, ima međuosovinsko rastojanje od 2.730 mm, dok težina vozila iznosi 1.573 kg. Treba reći i da je Dongfeng Fukang ES600 u odnosu na Peugeot 408 dobio i novu prednju masku. Što se cene tiče ona će biti saopštena naknadno.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Najavljen novi Peugeot 408 (za Kinu)

 

224979-peugeot 408 03.jpg

 

Peugeot je sa nekoliko slika potvrdio da će uskoro u Kini prikazati novu, treću generaciju modela 408. Tačnije, u pitanju je ponovo sedan verzija 308-ice, sada naravno na bazi najnovije generacije.

 

peugeot 408 02.jpg

 

Novi Peugeot 408 će se od juna prodavati samo u Kini, mada za sada nije poznato sa kojim motorima. Sadašnji model je na raspolaganju sa 1.2 i 1.6 turbo benzincima (sa 136KS odnosno 170KS), a u ponudi je i 6-stepeni automatski menjač. Nisu poznate ni dimenzije nove 408-ice pa ovde podsećanje da je još uvek aktuelni model dugačak 4.750 mm, širok 1.820 mm, visok 1.488 mm i da ima međuosovinsko rastojanje od 2.730 mm.

 

224980-peugeot 408 01.jpg

 

U međuvremenu, pojedini kineski sajtovi su objavili i par slika novog 408 bez ikakve maske, uključujući i jednu sliku koja pokazuje unutrašnjost (koja je nešto jednostavnija nego kod novog 308 hatchbacka).

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ovako će izgledati novi Peugeot 408

 

Praviće se na istoj platformi kao Peugeot 308, što onda verovatno znači i iste opcije pogona:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Peugeot 408 najavljen za jun

 

peugeot 408 1.jpg

 

Peugeot je potvrdio da će novi model pod nazivom Peugeot 408 biti predstavljen 22. juna, a očekuje da će biti pozicioniran između 308 hatchbacka i 3008 SUV-a. Kako prenosi Autocar, francuski proizvođač navodi da model ''kombinuje karakteristične kodove SUV-ova sa dinamičnom siluetom fastbacka''. Ranije se smatralo da će se zvati Peugeot 4008 i da će biti kupe-SUV brat 3008, međutim ime 408 koje je danas objavljeno sugeriše da će umesto toga biti više fokusiran na dizajn povišene fastback limuzine. Pored potvrde imena 408, Peugeot je objavio sliku prednjeg dela automobila, koja pokazuje evoluciju trenutne Peugeotove maske.

 

Komentarišući model, Peugeot je rekao: ''Što se tiče dizajna i inženjeringa, potraga za visokom efikasnošću i želja da se ponude nova iskustva bili su u srcu razvoja novog Peugeota 408. Namenjen onima za koje je automobil zadovoljstvo, 408 donosi neviđenu privlačnost porodici Peugeot.'' Nomenklatura 408 se već koristi u Kini za verziju modela 308 sa produženim međuosovinskim rastojanjem. Peugeot je potvrdio da će taj model ostati u prodaji i da će se ''u Kini koristiti diferencijator kako bi se izbegla zabuna'', a čiji detalji će biti potvrđeni prilikom otkrivanja modela.

 

Novi model će deliti osnovu sa modelima 308 i 3008, što znači da će ponuditi isti niz SUS motora i elektrifikovanih pogona. Stellantisova EMP2 platforma može da prihvati i SUS i plug-in hibridne pogone, a očekuje se da će model biti ponuđen sa istim pogonima kao 308 baziran na EMP2: dva plug-in hibrida, 1.5 dizel i 1.2 benzinac. Međutim, i 308 i blisko povezana Opel/Vauxhall Astra će takođe biti ponuđeni u potpuno električnim verzijama 2023. godine, što će otvoriti put ovom novom modelu da krene istim putem, u skladu sa Peugeotovim planom da bude potpuno električan do 2030. godine. Potpuno električni e-308 će ponuditi 154KS i više od 400 km dometa iz baterije od 54 kWh.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Peugeot 408 premijerno 22. juna

 

peugeot 408 kamuflaza02.jpg

 

Peugeot je još ranije potvrdio da će novi model pod nazivom Peugeot 408 biti predstavljen 22. juna, a imajući u vidu da je datum premijere sve bliži Francuzi su sada objavili set novih slika. Kako se očekuje, Peugeot 408 će biti pozicioniran između 308 hatchbacka i 3008 SUV-a, pri čemu francuski proizvođač navodi da model ''kombinuje karakteristične kodove SUV-ova sa dinamičnom siluetom fastbacka''.

 

peugeot 408 kamuflaza01.jpg

 

Prodaja u Evropi se najavljuje za jesen ove godine, i to sa PHEV pogonom. Ranije se smatralo da će se zvati Peugeot 4008 i da će biti kupe-SUV brat 3008, međutim ime 408 sugeriše da će umesto toga biti više fokusiran na dizajn povišene fastback limuzine sa velikim točkovima. Komentarišući model, Peugeot navodi i ovo: ''Što se tiče dizajna i inženjeringa, potraga za visokom efikasnošću i želja da se ponude nova iskustva bili su u srcu razvoja novog Peugeota 408. Namenjen onima za koje je automobil zadovoljstvo, 408 donosi neviđenu privlačnost porodici Peugeot.''

 

peugeot 408 1.jpg

 

Peugeot još nije objavio detalje o elektrifikovanim pogonskim sistemima modela 408 koji će se najverovatnije bazirati na produženoj verziji EMP2 platforme. Stellantis trenutno nudi PHEV sa prednjim pogonom i kombinovanom snagom od 180KS ili 225KS, kao i sa 4x4 pogonom uz 300KS ili 360KS. Nomenklatura 408 se inače već koristi u Kini za sedan verziju modela 308 sa produženim međuosovinskim rastojanjem. Peugeot je nedavno obnovio taj model, dok će ovaj novi povišeni fastback u Kini nositi naziv 408X.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Peugeot 408 zvanično

 

225957-Peugeot 408 e7.jpg

 

Novi Peugeot 408 iznenađuje jer je potpuno drugačiji od drugih. Prvi je svoje vrste u istoriji marke, ali i na celom tržištu automobila.

 

225956-Peugeot 408 e7.jpg

 

Peugeot novim modelom 408 pokazuje svu kreativnost svojih timova i nudi novu fastback siluetu u vrhu C-segmenta. Ovaj Peugeot nove generacije se odlikuje stavom nalik mački i jedinstvenom privlačnošću, dok je kod konstrukcije naglasak bio na efikasnosti i inteligentnoj elektrifikaciji, ali i na emocijama koje pobuđuju napredne tehnologije stvorene za veći užitak u vožnji i intuitivno upravljanje. 

 

225958-Peugeot 408 e6.jpg

 

408 se pre svega ističe svojom dinamičnom fastback siluetom i nepogrešivim stilom, ali i načinom na koji ruši pravila. Njegov stav nalik mački dele i drugi modeli marke. Linije su oštre, prednja rešetka je u boji karoserije kako bi se savršeno stopila s prednjim krajem, a na njoj se s ponosom ističe novi amblem marke sa glavom lava. Obrnuti izrez zadnjeg branika deluje neočekivano, a bočnim stranama daje snažan izgled. Legendarni 20-inčni točkovi se odlikuju neobičnim geometrijskim dizajnom. Prednji svetlosni potpis u obliku očnjaka savršeno povezuje model 408 s ostatkom Peugeot porodice, baš kao i LED svetla u obliku oštrica lavljih kandži na zadnjem kraju.

 

225959-Peugeot 408 e5.jpg

 

Novi 408 je dugačak 4.69 metara i ima velik međuosovinsko rastojanje od 2.79 metara, što mu daje izuzetnu količinu prostora u drugom redu sedišta, sa čak 188 mm prostora za noge. Prtljažnik je takođe izdašnih dimenzija i odlikuje se zapreminom od 536 litara, uz mogućnost povećanja na 1611 litara kad se preklope zadnja sedišta. Novi 408 je visok 1.48 m i odlikuje ga vitka i prefinjena silueta. Time se poboljšavaju njegove aerodinamičke karakteristike.

 

225960-Peugeot 408 e4.jpg

 

408 se pobrinuo i za vozača i za putnike pa svima nudi najnoviju generaciju kokpita i-Peugeot Cockpit prepoznatljivog po svom kompaktnom upravljaču stvorenom za užitak u vožnji i bolju upravljivost.

 

Peugeot 408 e3..jpg

 

U kokpitu je naglasak na kontroli i povezivosti te su upotrebljene najnovije tehnologije koje vožnju i putovanje čine intuitivnijim i prijatnijim.

 

Peugeot 408 e2.jpg

 

Sistemi za pomoć u vožnji su opremljeni sa šest kamera i devet radara kako bi vozaču osigurali bezbrižnost i bezbednost. Uključuju:

  • prilagodljivi regulator brzine sa funkcijom Stop&Go.
  • tehnologiju Night Vision koja vas upozorava na životinje, pešake ili bicikliste pre nego što ih osvetle duga svetla.
  • sistem za nadzor mrtvog ugla dugog dometa (75 metara).
  • upozorenje na saobraćaj pozadi koji vas upozorava na moguće opasnosti pri kretanju unazad.

Ponuda motora koji pokreću 408 uključuje plug-in hibridni motor sa dve opcije snage (180 i 225 KS) i benzinsku verziju sa 130 KS. Sva tri pogona su kombinovana sa 8-stepenim automatskim menjačem EAT8. Nakon nekoliko meseci će uslediti i verzija na potpuno električni pogon.

 

Peugeot 408 e1.jpg

 

Efikasnost je bila jedna od glavnih tema za dizajnere modela 408 jer kombinacija aerodinamičkih karakteristika, smanjene mase (sa 1396 kg) i motora s niskim nivoom emisija znači da se vozilo sada može pohvaliti izuzetno niskom prosečnom potrošnjom energije u hibridnoj, ali i u benzinskoj verziji sa 130 KS. Novi 408 na tržište stiže početkom 2023. Reč je o vozilu s globalnim ambicijama - prvo će se proizvoditi u Miluzu u Francuskoj za evropsko tržište, a zatim u fabrici u Čengduu u Kini za tamošnje tržište. ''Marka Peugeot veruje da je život lepši ako mu se doda malo privlačnosti. Zahvaljujući jedinstvenom izgledu, inovativnoj fastback silueti i prefinjenosti kojoj nema premca, novi 408 je savršen dokaz filozofije i inovativnosti marke Peugeot'' izjavila je Linda Jackson, glavna direktorka marke. ''Novi 408 prevazilazi očekivanja u svakom smislu! Dizajniran je za sve ljubitelje automobila i života, odnosno za sve one koji žele da raskinu s tradicijom i pritom uživaju na odgovaran način. Utelovljenje je preciznih tehnoloških standarda marke Peugeot, kontrolisane efikasnosti i vrlo visokog nivoa digitalizacije, kao i snažnih emocija koje pobuđuje intuitivni užitak u vožnji''.

 

 

PR saopštenje

Share this post


Link to post
Share on other sites

Novi Peugeot 408 izložen u pokretnoj sferi

 

peugeot 408 12.jpg

 

Privlačan 408 završen u nijansi plavozelene je trenutno izložen u muzeju Louvre-Lens, koji se nalazi otprilike 200 km od Pariza. Međutim, 408 nije samo izložen da bi ga posetioci muzeja dodirivali, niti je bio izložen iza crvenog plišanog užeta kao što biste očekivali. Umesto toga, nalazi se u prozirnoj sferi koja se vrti i prikazuje svaki ugao automobila.

 

peugeot 408 11.jpg

 

''Veoma nam se dopala ideja o ovom efemernom umetničkom delu, koje je originalno i lepo za gledanje, i koje savršeno naglašava naš novi dolazak'', rekla je izvršna direktorka Peugeota Linda Jackson. ''Originalni stil novog Peugeota 408 hvale mnogi ljudi koji su ga već videli. Predstavljen je na vrlo originalan način, u veličanstvenom i modernom ambijentu Louvre Lensa''. Projekat su oživeli inženjeri i tehničari pariskog kreativnog studija Superbien uz pomoć agencije OPEn. ''Peugeot se kreće i uvodi inovacije na svim poljima'', izjavio je u izjavi direktor marketinga i komunikacija Peugeota Phil York. ''Prozirna kugla, dizajnirana za novi Peugeot 408, pokazuje privlačnost našeg novog modela sa svih strana. Ova kreacija je savršeno u skladu sa Peugeotovim globalnim izrazom njegovog novog identiteta marke''.

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Koliko će koštati novi Peugeot 408?

 

Peugeot 408 01.jpg

 

Peugeot je novi 408 predstavio u junu ove godine, dok je sada objavio i francusku cenu za verziju Peugeot 408 First Edition.

 

Početna cena vrhunskog Peugeota 408 First Edition sa plug-in hibridnim pogonom od 225KS u Francuskoj iznosi 50.600 evra. Ipak, automobil će dobiti mali popust za ovo lansiranje kako bi se iskoristio ekološki bonus od 1.000 evra za plug-in hibridna vozila, a koji je rezervisan za automobile do 50.000 evra. Zato će ova top verzija umesto 50.600 koštati 49.850 evra, odnosno 48.850 sa pomenutim bonusom. Po ovoj ceni, Peugeot 408 First Edition će imati punjač od 7.4 kW, Diamond Monolith alu točkove od 20 inča, paket Drive Assist Plus, Peugeot i-cockpit 3D, sedišta sa grejanjem i masažom... Što se tiče cena ostalih verzija, one još nisu objavljene mada francuski mediji procenjuju da će bazni 408 sa benzinskim motorom od 130KS i Allure paketom opreme koštati nešto više od 35.000 evra.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sa 130 ks baznjak u FR ipak ne startuje baš sa ranije najavljenih nešto više od oko 35 hiljada, već sa 37.350.

Jezive cene.

 

https://autorepublika.com/2022/10/16/objavljene-cene-za-peugeot-408-u-francuskoj/

 

A za opremljenu verziju sa 130 ks i AT8 treba "samo" 41.800 :) 

Share this post


Link to post
Share on other sites

autoexpress.jpg AutoExpress: Peugeot 408

 

Prošlo je više od 10 godina otkako je Peugeot 407 izašao iz ponude francuske kompanije, i zamenjen sa 508. Međutim, model sa oznakom ''40'' se vratio u vidu ovog nekonvencionalnog novog 408. Peugeot svoj novi 408 naziva ''fastback C-segmenta''.

To je hečbek sa petoro vrata sa oblikom limuzine, ali sa klirensom SUV-a i zaštitnim plastikama po karoseriji. Svakako kupci nekadašnjeg 407 neće ni pogledati ovaj 408... za njih je tu 508. A, 408 kao da pravi novu klasu:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

vrelegume.jpg VreleGume: Peugeot 408 - izveštaj sa press vožnje u Španiji

 

Nakon Renaulta Austral, Toyote Corolle Cross i Peugeot 408 se uključuje u tržnišnu utakmicu SUV Hibrida C segmenta:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Koja "mrtva naracija"... Kao da čovek čita radio prognozu vremena ... Moj crni Miroslave ...

 

A, smešma mi je jedna stvar posebno. Kaže da je ovo moderan "SUV". Toliko je "moderan" da je niži jedno 5 cm od mog nekadašnjeg pežoa 308 SW iz 2009. godine. Koji je bio najobičniji karavan :) 

Share this post


Link to post
Share on other sites

automarkethr.jpg AutoMarket.hr: Peugeot 408

 

Jura je prošle nedelje testirao novu 408-cu, auto koji je nastao kao miks modela 308, 3008 i 508.

Spada u klasu Crossovera, a kakav je u odnosu na SUV-ove saznajte u videu:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

km77youtubelogo.jpg km77.com: Peugeot 408 na testu izbegavanja ''severnog jelena''

 

Sa ENG prevodom nakon klika na CC:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

marekdrives.jpg MarekDrives: Peugeot 408

 

Imate 208 i njegovu crossover varijantu sa imenom 2008. Isto tako 308 i 3008, kao i 508 i 5008. Ali, kod 408-ce i njegova crossover varijanta se zove 408. Ima li nekog ozbiljnog razloga za to?

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

vrelegume.jpg VreleGume: Test Peugeot 408 Hybrid

 

Neodoljiv francuski šarm unosi tako potreban stil u svet krosovera.
Peugeot 408 plug-in Hybrid nudi sjajan dizajn, udobnost... ipak ima i nekih nedostataka. Šta je sve pohvalio, a šta debelo zamerio Miodrag Piroški - pogledajte video:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

60 hiljada evra za testirani pežo 408 ???

Na kojim su oni drogama ?

Ima za te pare da se prodaje kao alva :)  

Share this post


Link to post
Share on other sites

To sto nije hibrid mu je samo dodatna prednost :) (i vrednost). 

Share this post


Link to post
Share on other sites
3 hours ago, skile86 said:

To sam i ja prokomentarisao.

Mozda jesam malo pristrasan, ali za te pare moze da se kupi Stelvio 2.0 280ks veloce.

Nije hibrid, ali je ipak "malo" ozbiljniji auto nego ovaj Pezo.

Ja u salonu AK Kompresor-a pre nedelju dana videh dva komada (iz 2023) Stelvia u opremi "Competizione" po ceni od 61.000 ( 71.800 umanjeno za "akcijski popust" od 10.800).

Za moje razumevanje, samo totalno nadrogiran bi prihvatio za razumno da taj Stelvio u top opremi sa 280 ks i AWD pogonom i ovaj 408 mogu da imaju sličnu cenu i to bez obzira što je ovaj pežo PHEV (sa sinergijskih deklarisanih 180 ks), a čiji elektromotor kao deo hibridnog pogonskog sklopa ima 110 ks, ali, SAMO KADA JE BETERIJA PUNA (do mere koja omogućava vožnju u čistom EV modu).

Što Pežo nema hrabrosti (i poštenja) da kod PHEV-a deklariše snagu EM-a ( i celog hibridnog sklopa) i kada je baterija napunjena samo do nivoa kada je moguć jedino hibridni mod vožnje ( a ne i EV mod) ?

Kod BMW-a PHEV-a, koji koristi EM od 197 ks, taj EM razvija samo 77 ks ( 120 ks MANJE ) ako baterija nije napunjena na nivo koji omogućava vožnju u EV modu.

Ko ne veruje, neka pogleda sajt BMW Srbija i kako se tamo kod PHEV-a deklariše snaga za EM ( „nominalna snaga 30 minuta  197 / 77 ks" ), pri čemu sitnim slovima napisana jedna od napomena na dnu koja je vezana za to, kaže: “ Za plug-in hibrid: električni pogon u zavisnosti od nivoa napunjenosti baterije.“

Tako da ni ovaj Pežo ( koji ima bateriju od samo BRUTO 12,4 kWh ) nema tih sinergijskih 180 ks ni 15-ak narednih minuta vožnje od trenutka kada je baterija bila napunjena sa 100%.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...