Jump to content
FAS Euroauto Goran
neshaoct

Više nije bitan motor, nego displej?

Recommended Posts

Slazem se za mediju, opasno odvlaci paznju. Dok ispritiskam da promenim folder vec slabije pratim put. Ali ima milion prednosti u odnosu na obican plejer pa ne bih bas zabranjivao.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Teško da će biti zabranjeno, ali već ima previše stvari koje odvlače pažnju od vožnje. Po meni je idiotizam i upravljanje osnovnim stvarima preko touch, kao npr upravljanje klimom. Dugme i točkić su zakon. Jbt u svakom autu do sada sam skoro na slepo mogao da podesim temperaturu, smer i jačinu duvanja. A to sa touch ekrana nema šanse. 

Dalje, mnogo mi je bezbednije komandovanje radiom preko velikih tastera, gde su npr memorisane stanice, nego preko ekrana i podmenija. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Slazemo se u potpunosti, imao sam priliku da trstiram novi A6 u firmi, vozio ga par dana uopste mi se ne svidjaju komande lep je lazni “klik” pod prstom sve je to lepo ali odvlaci paznju uzasno

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eeee moji Srbi... pa nisu oni blesavi i da ga toliko zakomplikuju. To što smo mi zadrti, pa nećemo da koristimo sve što nam se pruža kao mogućnost...
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja I kad probam sa onom mojom blue me gdjom da komuniciram ništa ona mene ne razume :)

Jedini put kad me je razumela pozvala je  jedini svajcarski br. telefon iz imenika Jedva sam prekinuo vezu:). Moraću da poradim na akcentu

Share this post


Link to post
Share on other sites

Meni je gospodja bila na Nemackom, zvucalo je svaki put kad se javi kao pocetak nekog Nemackog loseg pornica.. Uzas.

Edited by dekirs

Share this post


Link to post
Share on other sites

Laura je Škodin digitalni asistent

 

skoda laura.jpg

 

Škoda je predstavila Lauru, novog digitalnog asistenta kojim se upravlja glasom. Laura raspoznaje šest jezika, a to su nemački, engleski, francuski, španski, italijanski i češki. Prvi modeli koji će da budu opremljeni asistencijuom Laura su Kamiq i Scala. Gradski SUV i kompakt sa svojim vlasnikom komuniciraće putem Laure. Asistent se akitivira frazom ''Okej, Laura''. To je ujedno i jedina fraza koja mora da se koristi, dok za sve ostalo može da se koristi prirodan govor. Za to je zaslužna eSIM kartica zahvaljujući kojoj su Kamiq i Scala uvek konektovani na internet.

Na ovaj način, Laura sa lakoćom može da kombinuje podatke koje dobija od vozača i podatke koje nudi internet. Kombinujući podatke, bez problema može da ponudi odgovore brzo i fleksibilno u svakoj situaciji. Tranzicija sa online i offline servisa je neprimetna tako da putnici u automobilu ne mogu ni da primete. Vremenom, Škoda će digitalnog asistenta da ponudi i u drugim modelima, a Laura sigurno može da se očekuje i u novom Superbu, kao i potpuno novoj, četvrtoj generaciji Octavie koja uskoro stiže.

 

preuzeto sa - Auto Blog

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Novi Volkswagen ID.3 će moći da komunicira sa putnicima

 

volkswagen id3.jpg

 

U Volkswagenu je sve spremno za skori start njihovog prvog isključivo električnog modela i do sada najozbiljnijeg rivala Teslinom Modelu 3. Osim atraktivnog dizajna, blještavila ekrana i naravno nulte emisije, I.D.3 će pokušati da pridobije naklonost kupaca ponekim unikatnim detaljem. Jedan od njih je ID. Light concept koji će omogućavati komunikaciju automobila sa putnicima vizuelnim putem.

Naime, kroz kokpit automobila prolazi LED traka, a koja će bojom obaveštavati vozača zavisno od fukcije. Takođe, u trenutku aktivacije glasovne kontrole traka će svetlosnim signalima pratiti reakcije svakog pojedinog sistema. Bljeskanjem će obaveštavati vozača kada treba da promeni kolovoznu traku, ali i da signalizira napunjenost baterija, intenzitetom boje snagu kočenja i sl. U Volkswagenu objašnjavaju da ovakvim sistemima žele da stvore prijatniju atmosferu u kabini, ali i da olakšaju vozaču korišćenje automobila čineći brojne funkcije intuitivnijima.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Novo bojno polje auto-industrije – veličina ekrana

 

Do pre nekoliko godina proizvođači vozila su se utrkivali ko će ponuditi što snažniji automobil. Sada imaju novo bojno polje.

 

13554214845ddc588d593e0817177163-v4-big.

 

Pre samo desetak godina u većini automobila se nalazio samo mali displej na kojem je praćeno koja radio stanica je uključena.

 

Situacija se drastično promenila pa je sada veličina displeja glavna međusobna bitka između proizvođača automobila.

 

Prema poslednjim podacima, prosečna veličina ekrana u automobilima je u poslednjih pet godina porasla za čak 2,5 centimetara (jedan inč).

 

Osim toga, broj vozila sa ekranom većim od 7 inča je "skočio" na skoro 75% u istom periodu.

 

5667483025ddc588d71d28666352208-v4-big.j

 

Veličina ekrana je posebno očigledna u segmentu kamioneta, gde je američki Ram nedavno šokirao javnost sa 12-inčnim displejem u redizajniranom modelu 1500.

 

Očekuje se da Ford u F-150 za 2021. ponudi ekran iste dijagonale, a već je potvrdio da će podržavati SYNC 4 multimedijalni sistem dizajniran da se prilagodi ekranima veličine 8 do 15,5 inča.

 

Ekran dominira enterijerom nedavno predstavljenog električnog krosovera Mustang Mach-E, koji čini 10,2-inčnu kontrolnu tablu "nevidljivom".

 

Vol Strit džurnal (Wall Street Journal) navodi da je to drugi najveći ekran osetljiv na dodir na tržištu, samo 2 inča manji od 17-inčnog displeja koji Tesla koristi u Modelu S i Modelu X.

 

1339401065ddc588da670f205976956-v4-big.j

 

Veliki ekrani postaju standard i u Evropi. Tako redizajnirani Alfa Romeo Giulia i Stelvio izbacuju standardni 6,5-inčni ekran i menjaju ga novim 8,8-inčnim displejom.

 

To je čak i relativno mali displej u poređenju sa Volkswagen Touaregom i Teslom Modelom 3 koji imaju multimediju od 15 inča.

 

Mercedes nudi nekoliko modela u kojima se nalazi par 12,3-inčnih displeja kontrolne table i multimedije, dok Audi i Jaguar Land Rover imaju čak sistem od tri ekrana.

 

Videćemo da li će tradicionalni proizvođači vozila ubrzo krenuti putem kineskog Bytona koji je u svom modelu M-Byte predstavio ekran od čak 48 inča.

 

Većina domaćinstava u Srbiji nema ni televizor te veličine.

 

297235525ddc588dbd75f815115920-v4-big.jp

 

Preuzeto sa b92.net

Edited by Milutinac

Share this post


Link to post
Share on other sites

skoro gledah test nekog auta, 1/2 testa je o infotejmentu, vlasnicima Novih automobila će i značiti, a kada stignu kao polovnjaci, zastareli infotejment, spor, loša rezolucija, a i daj bože da radi... neće se polovljaci ovajditi i ovu tehniku....

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 hour ago, totti said:

@Ivan
Idemooooo...emoji123.png
B92: Novo bojno polje auto-industrije – veličina ekrana

pope-1.gif.f9c145e3372948883f0bb15396d5ef80.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

Audi će se rešiti svih dugmića iz svojih automobila

 

audi unutra.jpg

 

Tehnološki napredak u dizajnu automobila je neizbežan, a kompanija Audi sledi trendove. Proizvođači automobila konstantno traže načine da učine stvari jednostavnijim, elegantnijim i boljim. Među onima koji prednjače na ovom putu svakako je Audi koji u svom modelu RS Q8 te većini najnovijih modela ima tri ekrana na armaturnoj ploči, odnosno za klaster, infotainment sistem i klima-uređaj. Time se nemačka kompanija rešila gotovo svih prekidača i dugmića koja su obično prisutni u automobilima. Ipak, tu je još uvek dugme za podešavanje jačine zvuka.

 

Međutim, Audi ne namerava da se zaustavi jer je šef Audijevog dizajna Marc Lichte za magazin Motor Authority naajvio da će novi modeli imati mnogo ekrana i AR tehnologije. To znači da će budući Audijevi modeli imati manje klastere koji će prikazivati manje informacija, a većinu posla će obavljati head-up ekran koji koristi AR tehnologiju. Dva velika ekrana na centralnoj konzoli će biti spojena u jedan ogromni panel osetljiv na dodir. Lichte shvata da se touch kontrole ne sviđaju svima, tako da će alternativni način za podešavanje zvuka audio sistema i dalje postojati, samo ne kao dugme.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Novi Cadillac Escalade će imati zakrivljeni OLED ekran

 

Novi Cadillac Escalade modelske godine 2021. će premijeru imati 4. februara 2020. u Los Anđelesu:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Disney+ stiže u Tesla automobile

 

disney tesla.jpg

 

Elon Musk već neko vreme o Tesla i drugim novotarijama zainteresovane obaveštava preko svog Twitter naloga, pa je tako nedavno napisao i to da u Tesla automobile stiže novi Disney+ streaming servis.

U tvitu stoji da servis ''stiže uskoro'' što znači da će u narednim mesecima vlasnici Tesla automobila moći da uživaju u novim Disney serijama. Radi se o funkciji Theater Mode koja je u Tesla automobile stigla početkom 2019. sa Version 10.0 ažuriranjem, i vlasnicima omogućila da ekrane u svojim vozilima koriste i za zabavu, a ne samo za upravljanje. Prvobitno su sa novim ažuriranjem u automobile stigli Netflix, YouTube i Hulu, dostupni samo kada su vozila parkirana, a Tesla Arcade je pored toga doneo i igru Cuphead.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Istraživanje pokazalo da vozači ne žele da dodatno plaćaju sigurnosnu opremu vozila i infotainment

 

gm bez vozaca01.jpg

 

Svi proizvođači automobila imaju mantru, a to je razvoj multimedijskih sistema u vozilima. Što više funkcionalnosti i novih opcija, to bolje, a mnogi eksperimentišu sa veštačkom inteligencijom. Ali, šta ako vozače te funkcionalnosti, jednostavno, ne zanimaju?

 

Konsultantska kuća Deloitte je sprovela veliko istraživanje na 30.000 ispitanika u 20 država (SAD, Nemačka, Indija, Japan, Kina…) i došla do zanimljivih zaključaka. Čak 79% ispitanika ne želi da plati više od 450 evra za umrežene opcije u automobilima, a 84% Nemaca ne želi da plati više od navedenog iznosa za infotainment sistem. Ljude to jednostavno ne zanima, koliko god im pokušavali nametnuti ''povezivost''. Taj pojam ne zanima čak 64% Nemaca, odnosno nije im važno da li će njihovo vozilo biti onlajn, komunicirati sa drugim automobilima, omogućiti surfovanje na internetu, skidanje aplikacija sumnjive efikasnosti i zanimljivosti. Na kraju, 71% vozača je odgovorilo da ne bi platilo više od 450 evra za najnovije sigurnosne sisteme u automobilima. Ljudima u celom svetu je očigledno jedna stvar zajednička - a to je pristojna cena, odnosno ušteda pri kupovini automobila.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

2020. Honda e

 

displeji Honda e.jpg

 

6 displeja u kabini:

  • 2 displeja po 6 inča na samim krajevima umesto retrovizora, na kojima se prikazuje slika sa kamera. 
  • 1 TFT displej ispred vozača od 8.8 inča.
  • 2 LCD displeja osetljiva na dodir po 12.3 inča, jedan pored drugoga, po sredini kabine koji služe za aplikacije.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...