Jump to content
FAS Goran
neshaoct

Više nije bitan motor, nego displej?

Recommended Posts

Dobro je, plasio sam se da sam poslednji Mohikanac, vidim da i Svabe razmisljaju slicno kao ja :D .

Uvek sam za klasicne i intuitivne fizicke komande, bez potrebe za skretanjem paznje i pogleda sa puta. Uz neki ekrancic normalne velicine diskretno uklopljen u tablu i glasovne komande kao ispomoc. Ovo ludilo i pomodrstvo sa touch ekranima ne mogu nikako da svarim, pa to ti je... Cak mi je i dizajnerski odvratno, bez ikakve lepote i originalnosti.

 

Edited by Ivan

Share this post


Link to post
Share on other sites
2 hours ago, totti said:

@Ivan

emoji7.png20201222_142353.jpg

Naucio covek sta mi cacka zivac, pa to ti je :thumbup: .

Jos da je ovaj kucni bioskop u crossoveru, utisak bi bio potpun :D .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Smatram da ni vetroban nema potrebe da bude bas tolki, grehota traci mesto potencijalnom ekranu :D 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Share this post


Link to post
Share on other sites
7 hours ago, totti said:

Nije ekran, ali može da prođe za mog druga@Ivan emoji3.png

Hvala, druze moj dobri.

Ali nekako me uvek vise obradujes sa onim ekrancinama izmedju A stubova :D .

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 12/22/2020 at 5:00 PM, Ivan said:

Naucio covek sta mi cacka zivac, pa to ti je :thumbup: .

Jos da je ovaj kucni bioskop u crossoveru, utisak bi bio potpun :D .


Vozio sam slicno u CLA i jeste lepo bas :)

Doduse oni bas i rade ono sto ti ne volis. Moze da se uzme i 1.6 atmo sa sve AMG-Line.

 

Sa druge strane 220cdi (pravi, ne Renoov :D), je mozda i najlepsi dizel koji sam vozio u skroije vreme sa osmobrzinskim automatikom.

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 12/22/2020 at 5:41 PM, bane1321 said:
Desna, suvozačeva strana, mi je nekako prazna!

Će bidne rešeno

RSD 72,025.49 30%OFF | Android Car Instrument Dashboard Display for-AUDI A4 A4L S4 RS4 A5 S5 RS5 2016-2019 Multimedia Dashboard LCD copilot display
https://a.aliexpress.com/_msxqGZr

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 12/22/2020 at 6:26 PM, totti said:

Jedva čekam da vidim 3D tablu i 3D head-up u novoj S klasi emoji847.png

Mercedes-Benz Hyperscreen: Meet the 56-Inch Display in the EQS Electric Sedan (thedrive.com)

 

Nije S klasa, ali elektricni pandan, EQS :D 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sledeća generacija BMW iDrive

 

Prošlo je 20 godina od prve primene BMW iDrive, i sada nam pokazuju njegovu najnoviju varijantu:

 

 

U njihovom dijalogu iX je @totti, a stara ''sedmica'' je @Ivan, naročito kad 760Li kaže ''bullshit'' i ''marketing bullshit'' za funkcije novog iDrive :D 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Amazon: Modifikovani asistent Alexa stiže u automobile

 

alexa.jpg

 

Amazon je odlučio da svoje AI proizvode ponudi proizvođačima automobila, pa je u tom procesu nastao i novi proizvod - Alexa Custom Assistant.

U pitanju je projekat koji omogućava da kompanije u svoje automobile ugrađuju digitalne asistente koji će moći da funkcionišu u paru sa Alexom, i kreiraju jedinstvene komande za aktiviranje asistenta, kao i da druge funkcije prilagođavaju potrebama korisnika. Tako nastali asistenti će dobijati i različite glasove, što stvara osećaj da je svaki virtuelni pomoćnik kreiran baš po meri kupca u čijem se automobilu našao. To znači da će Alexa Custom Assistant kombinovati različite asistente, a kako bi nastalo nešto što se zove ''simultana kooperacija između asistenata''. Asistenti proizvođača automobila će služiti kao ''eksperti za brend vozila za koje su napravljeni'', dok će se Alexa fokusirati na svakodnevne potrebe korisnika.

 

Amazon je na ovogodišnjem CES događaju otkrio da Alexa stiže u Lamborghini i Rivian vozila, što će omogućiti da se osnovne funkcije, poput kontrolisanja temperature i otvaranja prozora, kontrolišu uz pomoć glasa. Iako nije naglašeno da će ovi proizvođači koristiti novi Amazon proizvod, pretpostavlja se da će za navigaciju i druge funkcije koje su direktno u vezi sa vozilima, biti zaduženi asistenti proizvođača vozila.

 

Još uvek nije poznato koliko će koštati Alexa Custom Assistant, što će se verovatno saznati kada se proizvod nađe u Fiat-Chrysler automobilima, čiji je proizvođač prvi zvanično najavio integraciju novog Amazon proizvoda.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Novi detalji inovativnog Hyperscreen ekrana električnog Mercedesa EQS

 

mercedes hyper.jpg

 

Mercedes je nedavno predstavio svoj inovativni ''Hyperscreen'', a sada možemo da saznamo više o tehnologiji. Mada na nemačkom jeziku, novi video nam pruža još bolji uvid u neke od ključnih karakteristika enterijera, kokpita i krovnog otvora budućeg najvećeg električnog Mercedesa. Pritom ga je najbolje gledati na pametnom telefonu s obzirom na njegov portretni izgled.

 

Možemo videti upravljanje krovnim otvorom kojim se obično upravlja pritiskom na tipku ili povlačenjem prekidača na krovu, ali ovim u modelu EQS-a se upravlja gestom. Što se tiče Hyperscreena, on obuhvata velike digitalne ekrane sa instrumentima, centralni infotainment sistem te ekran ''za zabavu'' ispred suvozača. Svi ti ekrani su smešteni u jedan komad zakrivljenog stakla sa haptičkim povratnim informacijama (haptička tehnologija, poznata i kao kinetička komunikacija ili 3D dodir, i tehnologija koja može da stvori doživljaj dodira primenjujući sile, vibracije ili pokrete korisnika). Ovaj najavni video prikazuje navigacijski sitem automobila u primeni i pokazuje kako će ekran u serijskom modelu reagovati na dodir.

 

 

''MBUX hiper ekran je i mozak i živčani sistem automobila koji kontinuirano upoznaje korisnika i nudi prilagođenu, personalizovanu informacijsko-zabavnu i operativnu ponudu pre nego što putnik uopšte mora da klikne ili napravi bilo šta'', rekao je član uprave Mercedesa Sajjad Khan ranije ove godine o novom inovativnom sistemu. Osnova Mercedesa EQS biće nova arhitektura za električna vozila, a imaće dizajn inspirisan konceptom Vision EQS. Očekuje se da će se automobil prodavati u raznim varijantama snage i dometa te nivoima opreme, a top verzija će imati domet od 700 km sa jednim punjenjem baterija.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

BMW iDrive 2021

 

2021 iDrive, novi BMW-ov infotainment sistem sa 12.3-inčnim informativnim displejem i 14.9-inčnim kontrolnim displejem koji se spajaju u jednu celinu.

Takođe ima BMW Operativni Sistem 8 - najmoćniji i najopsežniji tehnološki paket koji je BMW ikada stvorio:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dacia - jeftina zamena za touchscreen

 

Ne mora svaki novi automobil da ima skup multimedijalni sistem sa velikim ekranom.

 

dc004.jpeg

 

Dacia važi za niskobudžetnog evropskog proizvođača, pa ako je već tako, zašto ne bi ponudila i neka pristupačna rešenja kada je u pitanju multimedijalni sistem. Kupci nove generacije modela Sandero imaju mogućnost da i u najjeftinijim paketima opreme koriste sadržaje koji su uglavnom rezervisani za vlasnike skupljih verzija ovog automobila.

 

dc003.jpeg

 

Dovoljno je da vozač poseduje smartfon, a Dacia je obezbedila sve ostalo. Na mestu gde se kod skupljih modela nalazi touchscreen multimedijalnog sistema, bazični Sandero ima univerzalno ležište u koji se može smestiti i fiksirati bilo koji smartfon uređaj.

 

dc002.jpeg

 

Sve što vozač treba da uradi je da instalira odgovarajući aplikaciju i poveže telefon putem Bluetooth konekcije sa vozilom. Nakon toga, na ekranu smarfona na raspolaganju su mu uobičajene funkcije multimedijalnog sistema, kao što je navigacija, radio, muzički sadržaji, a može i da jednostavno i bezbedno obavlja hands-free telefonske razgovore ili da pristupi podacima sa putnog kompjutera automobila. Što je još važnije, mnoge od ovih funkcija može da koristi i preko komandi na volanu, ne skidajući pogled sa puta, što je veoma važno za bezbednost u vožnji.

 

dc001.jpeg

 

Ovaj paket Dacia naziva Media Control i uključuje dva zvučnika i USB priključak na komandnoj tabli, u neposrednoj blizini smartfona. Kada se automobil ne koristi smartfon se jednostavno izvadi iz ležišta, a otvor prekrije poklopcem.

 

 

preuzeto sa - b92.net

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sjajno resenje za sve one koji ne pate od ekrana u kolima. Moglo je to da se uradi estetski jos malo elegantnije, pa recimo bezicni punjac kasnije i sl... Ionako ni vecina onih grdnih, fabricki nakacenih "tableta" ne izgleda nista bolje.

Ali ideja kao ideja je odlicna. Internom aplikacijom si preko BT vezan za Body Comp i njegove podatke, sve ostalo je tu - mjuza, navigacija, handsfree...

Svaka cast za Daciu :thumbup: .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...