neshaoct 9590 Posted August 5, 2018 (edited) Nevezano da li se radi o pozitivnim ili negativnim komentarima, ovo su proizvođači koji su najpopularniji na društvenim mrežama. Svi automobilski proizvođači su prisutni na Facebooku i Twitteru, ali Instagram, koji je baziran na fotografskom materijalu, često se previđa od strane kompanija. To je pomalo neshvatljivo, jer upravo su fotografije ono što ima instant efekat jer ljudi najpre žele da vide automobil, a ako se prođe vizuelni sud, tada dolazi do dalje zainteresovanosti u vezi sa podacima, osobinama, cenom. Nešto slično poput muško-ženskih odnosa, rekli bismo. Britanski OSV se potrudio da odredi koje su automobilske marke najpopularnije na Instagramu, bazirano na broju spominjanja. Na taj način se dobila lista od njih 20. Kompanije ne moraju biti aktivne na Instagramu da bi bile spominjane, ali to u svakom slučaju može da pomogne. Oni koji upravljaju interakcijom na pravi način, mogu napraviti čuda kada je broj pratilaca u pitanju. Evo 20 najpopularnijih na Instagramu, od najslabije do najbolje plasiranog. 20. Mitsubishi Pre nego što se etiketira kao ''fenjeraš'', treba imati u vidu da je Mitsubishi generisao 3.4 miliona spominjanja, što je brojka do koje nekoliko etabliranih marki nije uspelo da ''dobaci''. Pored Mirage hedžbeka, japanska marka u ponudi ima samo SUV modele, ali je ironično što je najspominjanije ime na društvenim mrežama vezano za automobil koji se više ne proizvodi - Lancer Evo. 19. McLaren Britanski proizvođač skupe egezotike je ''za dlaku'' došao do 19. mesta, što je zaista uspeh za kompaniju koja proizvodi male serije automobila, a u ponudi nema SUV, limuzinu ili nešto drugo što se dotiče praktičnosti. Sa 3.4 miliona spominjanja na Instagramu, jasno je da McLarenovi modeli imaju mnogo pristalica. 18. MG Ovo je za mnoge iznenađenje. Britansku marku je kupio kineski ''Nanjing Automobile Group'' krajem prve decenije ovog veka. Trenutno u ponudi ima samo tri modela. Međutim, istorija i bogato nasleđe je drže živom na društvenim mrežama sa 3.5 miliona spominjanja na Instragramu. 17. Lexus Toyotina luksuzna divizija je na iznenađujuće niskoj poziciji sa ''samo'' 3.8 miliona spominjanja. U gami poseduje neke zaista uzbudljive modele, kao što su RC F i LC 500, ali očigledno da na društvenim mrežama nisu previše zainteresovani da diskutuju o njima. 16. Bentley Mada nije ''mejnstrim'', Bentley je nadmašio Lexus na Instagramu, sa gotovo 4 miliona spominjanja. Uzimajući u obzir mali portfolio i ekskluzivnost, ovo uopšte nije loš rezultat. 15. Mazda Ovih dana, Mazda je sebe pozicionirala kao potpremium marku, malo iznad Honde i Toyote, ali ne na nivou Infinitija i Lexusa. Izgleda da je takva filozofija za mnoge čudna, jer je na kraju donela 4.1 milion spominjanja na Instagramu. 14. Suzuki Suzuki drži veoma snažne pozicije na nekim tržištima, što se jasno odražava i na popularnost na Instagramu. Uprkos ograničenoj prisutnosti, Suzuki je prikupio 6.5 miliona spominjanja. 13. Volkswagen Da li je dizel skandal razlog za tek 13. mesto, ne znamo. Ipak, sa 7.8 miliona spominjanja, Volkswagen je prilično aktuelna tema u diskusijama. Međutim, očigledno da nemačka marka nije posebno atraktivna za učesnike u socijalnim mrežama. 12. Subaru Ovo je takođe iznenađenje, jer su očekivanja, što se Subarua tiče, bila viša. Ipak, 12. mesto nije loše, kao ni 7.9 miliona spominjanja. Vlasnici Subarua su poznati kao veoma lojalni, ali čini se WRC magija iz devedesetih i dve hiljaditih polako bledi. 11. Mini Mini je još jedna marka koja se kotira veoma visoko s obzirom na ograničenu ponudu. Sa nešto preko 9 miliona spominjanja, Mini održava popularnost na visokom nivou. 10. Jeep Čuvena marka terenskih vozila je ušla u ''top 10'' sa 10 miliona Instagram spominjanja. Ovo nije iznenađenje, a još manje Wrangler, koji je sam pokupio 1.5 miliona ''hashtagova''. 9. Lamborghini Ljudi vole superautomobile. Bez obzira što u ponudi ima samo tri modela (Aventador, Huracan i Urus), italijanski proizvođač egzotičnih automobila se bez problema našao u prvih deset sa 10.4 miliona spominjanja. 8. Porsche Pre svega definisan ikonom zvanom 911, Porsche u ponudi već izvesno vreme ima tandem SUV modela i Panamera limuzinu. Ovo je marka koja će uvek imati svoje odane navijače, a 11.4 miliona spominjanja to i dokazuju. Porsche 911 je sam skupio 1.3 miliona ''hashtagova''. 7. Toyota Toyotin delimičan izlazak iz mediokritetskih voda je konačno počeo da daje rezultate u vidu modela atraktivnijeg dizajna. I dalje Toyota nije među onima o kojima se najviše priča, ali 12.6 miliona ''hashtagova'' na Instagramu nije loš rezultat, koji bi značajno mogao da se popravi nakon lansiranja Supre. 6. Mercedes Premium proizvođač iz Štutgarta ima masivan portfolio, ali uprkos tome, nije ušao u prvih pet. Mercedes je ukupno generisao 13 miliona spominjanja. 5. Ferrari Retki su oni koji ne vole Ferrari. Italijanski superautomobilski gigant pored aktuelne game, ima bogatstvo u vidu brojnih fotografija prelepih klasika. Ukupno je skupio 13.1 milion spominjanja. 4. Audi Nemačka premium marka je takođe imala problema zbog ''dizelgejta'' i vrlo je verovatno da su neka od 13.2 miliona spominjanja pokrila i tu temu. Ipak, audi ima svoju vernu armiju obožavalaca. 3. Ford Ford je aktivno koristio drušvene mreže, čak i za neke kompletne kampanje, koje se inače retko oslanjanju na platforme društvenih mreža. Sa 16 miliona ''hashtagova'', Ford je treći, a 1.3 miliona idu na konto Mustanga. 2. Honda Honda je poslovično u samom vrhu kada je reč o zainteresovanosti ljubitelja automobila a to pokazuje i kotiranje na Instagramu. Japanska marka je sakupila 21.8 miliona ''hashtagova'' i došla do mesta broj 2 na listi. Nije nimalo iznenađujuće što je Civic najpopulraniji pojedinačni model. 1. BMW Nimalo iznenađujuće, minhenska ekipa se našla na prvom mestu sa 28 miliona spominjanja na Instagramu. Za očekivati je da ta brojka poraste sa pojavljivanjem Z4. preuzeto sa - autorepublika.com Edited August 6, 2021 by neshaoct update naslova Quote Share this post Link to post Share on other sites
igor0511 2874 Posted August 5, 2018 Nekako sam ocekivao da vidim Fiat u top 5 Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9590 Posted August 5, 2018 Da kinezi ne blokiraju instagram, ko zna koliko njihovih brendova automobila bi bilo u prvih 10 A, ovo lepo vidiš ko voli da se hvali svojim autom, a ko je pravi gospodin čovek... BMW prvi, a Mercedes tek šesti. Rolls-Royce, Maserati, Jaguar - nema ih nigde. ''Čika Kure'' i nije kupio Maserati ili Rolls, nego BMW...e, takvih puuuun instagram. 1 igor0511 reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
horvat 6456 Posted August 6, 2018 Slazem se s tim Za bmw je potpuno ocekivano, ali sam se stvarno iznenadio da tipa Suzuki, Subaru i Mithubishi imaju vise od Fiata? Ocigledno je instagram algoritam naucio moje preferencije, pa meni servira podosta Fiata Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9590 Posted October 22, 2018 Tesla postao najpraćeniji automobilski brend na Tviteru Tesla je prestigao Mercedes po broju pratilaca na ''Tviteru'' i tako postao najpraćeniji automobilski brend na ovoj popularnoj društvenoj mreži. Društvene mreže su postale jedno od najmoćnijih sredstava za marketng u automobilskoj industriji. Jedna od automobilskih marki koje su među prrvima prepoznale potencijal ''Tvitera'' i stvorile jaku bazu fanova na ovoj društvenoj mreži je kompanija Tesla. Ovaj proizvođač luksuznih električnih automobila iz Amerike u nedelju je postao i najpraćeniji auto-brend na ''Tviteru'', koji u trenutku pisanja ovog teksta ima 3.033.541 pratioca. Sa trona se skinuo nemačku premijum automobilsku marku Mercedes (3.031.320 pratilaca). Nema sumnje da je veliki broj pratilaca Tesle generisao prvi čovek kompanije, Ilon Mask, čije ''tvitove'' prati preko 23 miliona ljudi širom sveta. preuzeto sa - Auto Blog Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9590 Posted November 23, 2018 Mercedes najuspešniji brend na Instagramu #1BillionLikes, slavljenički ''heštag'' verno dočarava postignutu nestvarno veliku brojku. Mercedes je marka koji se daleko najviše ''lajkuje''. Prema ''Interbrandu'', nagradu za najbolji brend na društvenim mrežama odlazi u Štutgart. Više od 35 miliona fanova širom sveta prati Mercedesove kanale na Instagramu. Premium brend zahvaljuje fanovima posebnim vebsajtom i posebno priređenom izložbom u Mercedesovom muzeju u Štutgartu. Među Top 100 Interbrand maraka ovaj premium brend ima najviše ''lajkova'' na Instagramu. Prema trenutnoj studiji analitičke kompanije ''T4Media'' pre nekoliko dana, Mercedes-Benz je dostigao čarobnu prekretnicu od milijardu ''lajkova''. preuzeto sa - Auto Blog Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9590 Posted July 29, 2020 Koju marku automobila najčešće tražimo na Google? Svet je odavno globalno selo, a zahvaljujući Googleu prikupljanje podataka je postalo izuzetno jednostavno. Tako je kompanija Holts Auto uzela Google Keyword Planner i tokom godinu dana pratila koju automobilsku marku najčešće tražimo. Svetski pobednik je BMW, koji je na prvom mestu u čak 137 država u svetu. Prednost BMW-a u odnosu na drugoplasiranu Toyotu je ogromna. Na trećem mestu je Mercedes, a na četvrtom je Tesla. Peto mesto pripada Chevroletu. U Evropi poredak je: BMW, Toyota, Tesla, Ferrari, Volkswagen, tim redom, od 1. do 5. mesta. Da li znate koji je najtraženiji automobil u Kneževini Monako? Ferrari, naravno... preuzeto sa - Auto Blog Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9590 Posted October 11, 2020 Vlasnici Volkswagena najčešće tetoviraju svoj automobil na telo Instagram je društvena mreža na kojoj skoro svi volimo da objavljujemo fotografije svojih automobila, ali i mnoge događaje koji su nam obeležili život. Međutim, ono što mnogi ne shvataju, to je takođe odlična platforma za vršenje različitih istraživanja pomoću ''hashtagova''. Američka agencija Compare the Market je tako nedavno napravila analizu objava na Instagramu koje su pokazivale tetovaže određenih automobilskih brendova, a rezultati su prilično iznenađujući. Ovo istraživanje je pokazalo da vlasnici Volkswagena najčešće tetoviraju svoj automobil ili nešto vezano za marku na svoje telo. Na Instagramu je tako pronađeno da je 5.507 korisnika napravilo tetovažu vezanu za Volkswagen, što je i do nekoliko hiljada više od bilo kog drugog brenda automobila. Na drugom mestu ovog istraživanja se našao Jeep sa 2.139 tetovaža, a prati ga Cadillac sa 1.775 objavljenih tetovaža. Iako je Volkswagen najtetoviraniji brend na Instagramu, zanimljivo je videti da je Chevrolet Impala najčešći model automobila koji ljudi širom sveta tetoviraju. Tetovaža Impale je objavljena 823 puta, a vrlo blizu ga sledi i slavni DMC DeLorean sa 800. Na trećem mestu se nalazi Chevrolet Corvette sa tek 180 objava, a zanimljivo je da su Volkswagen Buba i Transporter tek četvrti i osmi model po redu. Iako je Jeep na drugom mestu kao najtetoviraniji brend, njegov najpoznatiji Wrangler ipak nije završio u TOP 10 modela na Instagramu. Međutim, mnogi su se začudili kada su u TOP 10 najtetoviranijih brendova videli australijski Holden sa 147 tetovaža i Bentley sa 127 tetovaža, a brend poput Lamborghinija je tek nisko na listi sa samo 74 tetovaže. U TOP 10 najtetoviranijih brendova su se još našli redom Pontiac, Chevrolet, BMW, Ford, Honda, Audi i Subaru, a u TOP 10 najčešćih modela su još i Mini Cooper, Ford Mustang, Dodge Charger, Chevrolet Chevelle i Fiat 500. Svakako je jasno zašto su neki od najpoznatijih modela automobila najtetoviraniji, ali stručnjacima je relativno teško objasniti poredak najtetoviranijih brendova. Pretpostavlja se da je deo brendova tetoviran zbog uspomena na prošlost, a veliki deo takođe jer su jeftiniji brendovi poput Volkswagena i Chevroleta pristupačniji ljudima. preuzeto sa - Auto Blog 1 horvat reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9590 Posted June 24, 2021 Najpopularniji modeli automobili na YouTubeu - Tesla dominira Tesla možda nije okupirao liste najprodavanijih automobila, ali često pobeđuje na planu popularnosti. CarInsurance.ae je sproveo novo istraživanje nakon analize pretrage na YouTubeu, vezane za 532 najpopularnijih modela automobila 71 marke. Studija otkriva koja su to najpopularnija vozila na YouTubeu, a Tesla ubedljivo dominira. Kada je reč o proizvođaču iz Kalifornije, on nije u vrhu po pitanju prodaje, posebno kada govorimo o perjanicama u vidu Modela S i Modela X. Međutim, Model 3 redovno nadmašuje direktne rivale. Pored toga, on je 16. najbolje prodavani model na svetu! Takođe, prodaja Modela Y ubrzano napreduje. Opšte je poznato da broj porudžbina nadmašuje Tesline proizvodne kapacitete. Izveštaji govore da je ova marka već na početku drugog kvartala rasprodala sve kapacitete vezane za taj kvartal. Sada kolaju glasine da je Tesla Model Y takođe gotovo rasprodat do kraja trećeg kvartala 2021. Da bi se jedan automobil prodavao dobro, mora da bude popularan. Naravno, to nije nužno i preduslov, ali u velikoj meri pomaže. Tesla se ne reklamira na tradicionalan način, tako da mu je veoma važno da se o njegovim automobilima priča i da im se podiže popularnost. Na sreću za kalifornijskog proizvođača, njegovi ljubitelji, vlasnici njegovih automobila i influenseri na društvenim mrežama, pomažu u promovisanju brenda. Čak i ako ne promovišu Teslu, pa čak i ako su u pitanju neke negativne kritike, kompanija Ilona Maska je u centru pažnje, što i jeste cilj. S tim u vezi, količina informacija na internetu i diskusija u vezi s Teslom na istorijskom je vrhuncu. Proizvođač iz Palo Altoa ima četiri modela među 10 najpopularnijih na YouTubeu! Naravno, prvo mesto zauzima Model 3. Jedan od modela čak i nije u proizvodnji, a zauzima verovali ili ne 2. poziciju. Naravno, pretpostavljate da je reč o Tesla Roadsteru. Tesla je čak na drugom mestu u prvih 10 kada je reč o najpopularnijem proizvođaču automobila. Jedino je Lamborghini ispred, dok Tesla ima dvostruko veću pretragu od Ferrarija. preuzeto sa - Auto Blog Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9590 Posted August 6, 2021 TikTokere više zanimaju sportski automobili od SUV-ova TikTok je postao hit širom sveta, pa nije iznenađenje da proizvođači automobila analiziraju situaciju. Za sada, daleko najuspešniji je BMW. Dick Lovett, automobilski trgovac iz Velike Britanije, analizirao je hashtagove koji pominju marke luksuznih automobila, nakon čega je izbrojao preglede na njima. Hashtagovi povezani sa BMW-om su ostvarili 22 milijarde pregleda od 15. juna ove godine. To je za dvostruko više od sledeće najpopularnije marke na TikToku, a rezultat je BMW-ove vlastite interakcije sa aplikacijom. 2019. godine BMW je pokrenuo #the1challenge na TikToku i Instagramu, pri čemu je korisnike izazvao da plešu uz muziku Big Gigantica, te da uključe svoju Seriju 1 u ples. ''TikTok je još jedan vrlo dinamičan i međunarodno brzo rastući kanal na društvenim mrežama koji koristimo za promociju marke BMW, prisluškujući mladu, digitalno pametnu ciljnu grupu'', rekao je Jorg Poggenpohl, globalni viši direktor digitalnog marketinga u BMW-u. Odmah iza BMW-a se nalazi Audi sa 9.3 milijarde pregleda. Model TT je najčešće pominjan sa 5.5 milijardi pregleda. Međutim, BMW-u i Audiju se ne pridružuje i treći nemački proizvođač premium automobila - Mercedes. Naime, Mercedesu nema traga na osam najboljih lista, kao da uopše nije davao pažnju aplikaciji za mlade. Takođe, još jedan od rezultata Lovettovog istraživanja je da automobili koji se najčešće pominju nisu SUV-ovi. Tri omiljena BMW-a su M4, M3 i M2, a samo jedan Audijev SUV se pojavljuje na lestvicama, i to na 10. mestu - Q7. Najomiljeniji Jaguari, koji su na trećem mestu što se tiče proizvođača, su XE, XF i F-Type. Porsche se nalazi na četvrtom mestu, a iznenađujuće je to što su od tri njegovih najviše gledanih modela dva SUV-ovi - Macan i Cayenne, dok je Panamera najpopularniji Porsche na TikToku. preuzeto sa - Auto Blog Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9590 Posted October 24, 2021 TikTok: BMW je najpopularnija marka automobila na svetu Da li se može meriti popularnost marke automobila? Internet to omogućava. Na video platformi TikTok pobednik je jasan. U početku se video platforma TikTok bavila snimanjem kratkih muzičkih spotova i plesnih isečaka. U međuvremenu, na TikToku u stvari možete pronaći sve. Automobilske firme su takođe otkrile TikTok za sebe. Društveni mediji su posebno dobar pokazatelj popularnosti robne marke, a podaci o prodaji su ovde sekundarni. Sudeći po pregledima na TikToku na prvom mestu je BMW. Prema britanskom portalu za poređenje Uswitch.com, BMW ima 17.6 milijardi pregleda na TikToku. Ova brojka se odnosi na preglede svih video zapisa sa BMW hashtagom do kraja marta 2021. Bavarska marka je na vrhu s velikom razlikom. Mercedes na drugom mestu ima 9.1 milijardu pregleda. Poslednje mesto na podijumu zauzima Lamborghini. Međutim, preostalih deset najboljih takođe pokazuju da su korisnici TikToka relativno svesni kupovne moći, pa je takav i poredak. BMW 17.6 milijardi Mercedes 9.1 Lamborghini 8.3 Tesla 7.3 Audi 7 Ford 6.5 Honda 6.34 KTM 5.5 Ferrari 4.9 Jeep 4.3 Pogled na listu najpopularnijih modela pokazuje da je na prvom mestu Ford Mustang. Nissan GT-R i Toyota Supra dele drugo mesto sa 2.8 milijardi pregleda. To znači da GT-R predstavlja gotovo sve prikaze Nissana (3.3 milijarde), a Supra takođe ima više od polovine svih 4.3 milijarde Toyotinih pregleda. Zanimljivo je da niti jedan model najpopularnijih marki BMW i Mercedes ne ulazi u prvih deset. Ford Mustang 3.9 milijardi Nissan GT-R 2.8 Toyota Supra 2.8 Chevrolet Camaro 1.5 Range Rover 1.5 Honda Civic 1.3 Lamborghini Huracan 916.7 miliona Subaru WRX 851.6 Lamborghini Aventador 808.8 preuzeto sa - Auto Blog Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9590 Posted December 6, 2021 Najpopularnije automarke po državama I dok su još prošle godine Toyota i BMW držali tron kao najpretraživanije automarke na Google, podaci za ovu godinu govore da se dešavaju velike promene. Novi igrač je Tesla Motors koji je za nekoliko godina došao do samog vrha. Trenutno je pretekao BMW, a jedina popularnija marka na globalnoj sceni je Toyota. Sudeći po podacima, ne zadugo. Prema podacima za prvu polovinu 2021. godine, Comparethemarket.com je napravio kartu sveta na kojoj lako možemo videti koja automarka je bila najčešće pretraživana na Google-u, i to u svakoj od država. Godine 2020. prevlast su držali BMW i Toyota. Prošle godine Toyota je bila broj 1 u 55 država, a BMW u 34, dok je trećeplasirani Mercedes bio najpopularnija tema u 15 država. Tesle nije bilo nigde. Isto je bilo i dalje u prošlosti, 2018. i 2019. godine. Sada su stvari nešto drugačije. Toyota je i dalje prva, ali je pala na 46 država. Na drugo mesto stigao je Tesla Motors koji je najpopularnija automarka u čak 41 državi. Treći je i dalje Mercedes (16), dok je BMW pao na četvrto mesto sa tek 13 država u kojima je najpopularniji. Recimo i da treće mesto deli sa Hyundaijem. Ako pogledamo države regije, stvari su u osnovi ostale iste. BMW je ovde i dalje broj 1 kao najpopularnija marka na Google servisu. preuzeto sa - Auto Blog Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9590 Posted January 18, 2022 Toyota najtraženija marka po Google pretraživanju Toyota je bila najtraženija u 47 od 154 analiziranih zemalja, sa internetskim učešćem od 31%, za razliku od 34.8% u 2020. Na drugom mestu je BMW, a na trećem Mercedes, prenosi comparethemarket.com. Na listi Top 10 najtraženijih marki po Google pretraživanju slede Audi, Kia, Hyundai, Tesla, Renault, Ford i Honda. Toyota je bila najtraženija i 2020. i 2018. a 2019. internetski lider je bio BMW. Blagi pad brenda Toyota sa 34.8 na 31%, posledica je rasta zanimanja za brendove Audi i Hyundai. Toyota je bio najtraženiji brend u 47 zemalja, BMW u 29, a Mercedes u 23. Ova tri brenda su na vrhu u poslednje četiri godine, a razlika je samo bila u 2019. kad je internetski lider bio BMW. Toyota, BMW i Mercedes su nastavili da dominiraju Google pretragama širom sveta 2021. i zadržali su prve tri pozicije drugu godinu zaredom. Dok Mercedes ostaje na trećem mestu, preuzeo je nekoliko zemalja od Toyote i BMW-a. To je značajno smanjilo jaz. Rast zanimanja za električna vozila pokazuje Tesla, koja je u 2021. bila najtraženija internetska marka u Hong Kongu, Izraelu, Makau, Singapuru i Kini. Tesla je druga ili treća najtraženija marka za Austriju, Bahame, Bocvanu, Kongo Kinšasu, Hrvatsku, Finsku, Gvineju, Island, Kuvajt, Madagaskar, Maltu, Norvešku, Palestinu, Ruandu, Južnu Afriku, Južnu Koreju, Siriju, SAD i Jemen. Audi je više nego udvostručio broj zemalja u kojima se pojavio kao prvo pretraživanje, popevši se sa šestog na četvrto mesto. Suzuki, koji se od 2018. nije plasirao kao top pretraživanje na globalnom nivou, ponovo se pojavio kao top pretraga u nekoliko zemalja, dok su Rolls-Royce i Mazda prvi put od 2018. bili na vrhu zanimanja u jednoj zemlji. Ford, Volvo, Nissan i Peugeot gube internetsku podršku ' rang svake marke je pao za najmanje tri mesta. Zanimljivo, Volkswagen, Mitsubishi i Alfa Romeo su ispali iz trke i nisu došle na listu najtraženijih marki vozila ni u kojoj zemlji 2021. Kompletna lista za 2021. (broj zemalja u kojima je određeni brend bio vodeći): 1. Toyota - 47 2. BMW - 29 3. Mercedes - 23 4. Audi - 11 5. Kia - 7 6. Hyundai - 6 7. Tesla - 5 8. Renault - 4 9. Ford - 4 10. Honda - 3 11. Suzuki - 2 12. Fiat - 2 13. Chevrolet - 2 14. Volvo - 2 15. Nissan - 2 16. Lexus - 2 17. Peugeot - 1 18. Rolls-Royce - 1 19. Mazda - 1 preuzeto sa - Auto Blog Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9590 Posted January 25, 2022 Tesla i dalje ubedljivo najtraženiji na internetu po pitanju pretrage električnih automobila Kada je Tesla predstavio prvobitni Roadster, japanske marke poput Nissana i Mitsubishija su bile među prvim koje su reagovale. Neke azijske kompanije sada već u ponudi imaju drugu generaciju električnih automobila, ali se čini da se Teslin pristup temeljnog ažuriranja isplaćuje. Malo ko mari za Leaf ovih dana, ali se nikako ne može reći isto za četiri aktuelna Teslina modela. Čini se da će se kompanija Ilona Maska visoko kotirati i u bliskoj budućnosti, s tim što nešto što izaziva izvesnu dozu pažnje dolazi možda neočekivano. Što se 2021. tiče, ona je bila još jedna godina tekuće električne revolucije, sudeći po podacima koje je sakupio Google, a analizirao Lease Fetcher iz Velike Britanije. Mnogi proizvođači automobila, posebno evropski, konačno su krenuli u električnu ofanzivu. Jedan veliki azijski konglomerat bi takođe mogao da postane veoma popularan igrač u EV bloku, i to jednim precizno plasiranim udarcem, bar hipotetički. Što se tiče Tesle i njegovog budućeg Apple Car rivala, oni su prosto opterećenji konstantnim odlaganjima, koja su već prerasla u tradiciju. Da li neko zaista misli da to pravi razliku? Pa, budući da su neki bili radoznali u vezi sa ''najiščekivanijim svetskim elektromobilima'', na osnovu Google pretrage, ne čini se da je tako. Koristeći Ahrefs, popularan SEO alat koji koriste oni koji žele da poboljšaju svoje rangiranje na Googleu, čini se da su postojali dragoceni podaci o električnim automobilima koji su samo čekali da budu izvučeni. Mnogo interesantnih detalja ima da se podeli. Počev od trenutno dostupnih elektromobila koji su se pokazali najpopularnijim u protekloj godini u 168 zemalja, kruna ide Modelu 3 kompanije Tesla koji je ukupni šampion. Tu zapravo i nema nikakvog iznenađenja, ali globalna dominacija električne avanture Ilona Maska je zaista zapanjujuća. Sva četiri Teslina modela na tržištu su ušla u prvih pet, a jedini automobil koji ih je razdvojio je Porsche Taycan na trećoj poziciji. ''Srebrna medalja'' naravno pripada Tesla Modelu Y. Iza Tesla Modela S i Modela X, tu su četiri ''dežurna krivca'': Audi e-tron, Polestar 2, Audi e-tron GT, Kia EV6 i Ford Mustang Mach-E. U redu, tako je bilo u 2021. ali šta je ono što dolazi sledeće sudeći po podacima Googlea? Pa, još više Tesle, s tim što u igru ulazi Apple Car. Dakle, najiščekivaniji električni model godine je druga generacija Tesla Roadstera. Tako stoje stvari na globalnom planu, gde su sportski električni modeli generisali 8.532.000 pretraga. Ono što je interesantno, bez obzira koliko uspešni i popularni bili Ford F-150 Lightning ili Chevrolet Silverado EV, Cybertruck je i dalje najpopularniji u smislu Google pretrage u Americi. Teslin Cybetruck je uz to drugi na globalnom nivou, bez obzira na potencijalne evropske ili azijske kandidate. Akumulirao je ukupno 7.296.000 pretraga tokom 2021. Iza njega su se našli Apple Car, BMW i4 i baterijski Chevy Silverado. Van prvih pet su Cadillac Lyriq, Nissan Ariya, Ford F-150 Lightning, Rimac Nevera i Mercedes EQE. Gledajući po zemljama, Tesla Roadster je prvi u 56 od 168 analiziranih država, dok mu je za petama Appleov, još uvek neobelodanjeni model (54). Treće mesto ponovo zauzima jedan Teslin pulen, Cybertruck (22), dok je iza njega BMW i4 (12 od 13 prvih mesta je zabeleženo u Evropi). ''Egzotični'' izbori dolaze u vidu Cupre Tavascan u Andori i Toyote bZ4X u Burkini Faso. preuzeto sa - Auto Blog Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9590 Posted August 13, 2022 BMW je najpopularnija automobilska marka na TikTok-u Istraživanje je analiziralo broj pregleda na TikTok video zapisima koristeći hashtagove koji pominju svaku marku i model vozila, kako bi otkrili najpopularnije automobile u aplikaciji. TikTok je eksplodirao na sceni društvenih medija u poslednjih nekoliko godina i ima prosečno milijardu aktivnih korisnika mesečno. Ako niste upućeni, aplikacija se koristi za izradu, prenos i gledanje kratkih videozapisa, sa 315 miliona preuzimanja u 2020. godini, dok je tokom 2021. ta brojka gotovo udvostručena. U pogledu autoindustrije, ova aplikacija je i njima donela puno toga dobrog. Istraživanje otkriva da BMW ima 22 milijarde pregleda na TikToku, delimično zato što je bio jedan od prvih automobilskih brendova koji je prihvatio novu platformu društvenih medija stvarajući vlastite hashtag izazove za promociju svojih vozila. 2019. BMW je pokrenuo THE1challenge pozivajući korisnike da demonstriraju svoje plesne pokrete tako da naprave kratki film plešući uz muziku umetnika Big Gigantica. Gledajući konkretne modele koji su dobili najviše pregleda na TikToku, jasno je koja marka je pobednik. Gledaoci TikToka vole BMW, posebno M4 koji sam ima 1.3 milijarde pregleda. Sledi M3 sa gotovo milijardom pregleda i M2. X3 i X5 su niže u tabeli sa ''samo'' 3.5 miliona pregleda između njih. Drugi iza BMW-a na TikToku je Audi sa skoro dvostruko manje pregleda. Britanski proizvođač Jaguar je zauzeo treće mesto. preuzeto sa - Auto Blog Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9590 Posted September 1, 2022 Ovo su najpopularniji supersportski automobili na internetu U TOP 10 su ušli brojni automobili iz snova i tek jedan SUV model. Istraživanje je sproveo Confused.com, i to na bazi ukupnog broja pretraživanja unazad 12 meseci, a sprovodilo se tokom juna ove godine. Nema sumnje, ako se pita Google, egzotična marka koja izaziva najveći interes na internetu je svakako Lamborghini. Sva tri njihova modela su ušla u top 10, i to Urus na 2. mestu sa preko 20 miliona pretraživanja, Aventador na 8. mestu sa 11.56 miliona pretraga, i na 10. mestu Lamborghini Huracan sa 8.4 miliona pretraživanja. Na samom vrhu je još uvek Audi R8 za kojim već godinama ne jenjava interes. Jednako iznenađujući je i BMW i8 na trećem mestu, ujedno i jedini model koji koristi i električnu energiju. Očekivano, u gornji dom se izborio i Bugatti Chiron, ali ne i Rimčeva Nevera koje zaista ne nedostaje u medijima. Nema je ni u prvih 20, ali je zato na 11. mestu Teslin Roadster, automobil koji još niti nije imao pravu premijeru, a kamoli krenuo u proizvodnju. Najpopularnije supersportske marke Bez iznenađenja, jer je i ovde pobednik upravo Lamborghini, i to sa dvostruko više pretraživanja od drugoplasiranog BMW-a. Na treće mesto se probio Ferrari, a potom slede i verovatno sve ekskluzivne marke koje vam padnu na pamet uključujući i krajnju egzotiku poput McLarena, Paganija i Koenigsegga. Zanimljivo je da i ovde Tesla odlično kotira na 12. mestu, i to bez pravih supersportista u aktuelnoj ponudi. Quote Share this post Link to post Share on other sites