Jump to content
FAS Goran
dekirs

Citroen C5 vs Opel Insignia vs Peugeot 508

Recommended Posts

Da prenesem svoje iskustvo posto smo bili u slicnoj dilemi 2013.kad smo ga uzimali. Insignija je odmah otpala zbog koje kakvih plastika koje nam se nisu dopale i neke "nezanimljivosti". Pezo je u tom trojcu mozda i najbolji u enterijeru, ipak je nesto mladji. Ali ni jedan ni drugi nemaju nesto posebno, a to ovaj citroen ima - hydroactive. Takva udobnost  se tesko moze naci ako izuzmem c6, sa druge strane klikom da dugme (sport) auto se ukruti i  lezi sasvim solidno. Jos jednim klikom na dugme auto se podigne i savlada prepreku koju nece ni manji SUV. Ljudi se plase tog vesanja ali malo njih zna da je ono jako izdrzljivo, npr na ovom je 8 god i 200k i sve je perfektno sto su potvrdili i u citroenovom servisu. Ima naravno i on neke mane, npr rucke na tapacirima su za moj ukus loseg kvaliteta ali kad se sve sabere i oduzme nudi vise od drugih. Dok obican C5 nikad ne bih kupio.

Share this post


Link to post
Share on other sites

A ne uzecu c4 dedamobil :D
Jel ima neko iskustvo sa insignijom od 2011te ? Kod nje me vuce motor i izgled. Ne znam kakva je unutra izgleda da je istina za te krckave plastike..
C5 je jedan od favorita zbog vesanja, jedino sta me odbija je volan i malo cudna unutrasnjost.
508 sam skoro poceo da gledam i izgleda fino skroz, jedino mi nije jasno zasto i kako 1.6hdi sa 110ks u auto od 1.5t..
 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Slazem se.. 1.6 je odlican za c4, 308.. Al mislim da je preslab za ove vece sutomobile.

Ono sto me cudi sto je 70% 508ica na oglasima sa 1.6 motorom.

Video sam i kod tebe totti na placu onaj al nema navigaciju, otpada :D

 

 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

I kad si u nedelju pomenuo C5 kao moguću kupovinu sledeće godine, sa idejom da auto ostane kod tebe više godina i da mora da bude limuzina, rekao sam ti da mi je lepši 508, kako spolja, tako i iznutra. Pričali smo o nekom 2011, 2012. godištu...

 

e8e2ba4ff030-1920x1080.jpgad7a24ea6dc1-1920x1080.jpg7ba81d175759-1920x1080.jpg

1403fbb24b0e-800x600.jpgda0f99fd6773-800x600.jpga853bedd50dd-800x600.jpg

 

Peugeot 508 B)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ma naravno 508 u odnosu na c5 je lepsi i bolje uradjen. Doduse lepsi mi je c5 pozadi.
E sad, prvi izbor bi mi bila insignija, motor, izgled.. Ima taj neki porodicno/momacki izgled, ako tako nesto postoji :D. Jedino bi me smaralo sa tim krckavim i losim plastikama, zato ne znam kako je to reseno od 2011te..
508 mi stvara utisak da sam preCednik mesne zajdnice, al svakako je u igri :D
 

Share this post


Link to post
Share on other sites

I sam sam bio u velikoj dilemi pocetkom godine, zeleo sam 508 a na kraju kupio C5, u tom momentu je bio najbolji automobil koji sam mogao da nadjem za taj novac, pogledao sam solidan broj automobila, i onaj sa najmanje mana sam kupio.

U pocetku sam zeleo insigniju ali sam odustao jer su imale problema sa motorom .

Kod 508 mi je sve odgovaralo sem tadasnje ponude.

E sad mane C5 koje sam primetio:

Malo prostora za sitnice, toliko malo da je neopisivo.

Drzac za casu u naslonu za ruku, znaci turis ruku u rupu da uzmes casu. Stvarno, mislim...

Radio koji se ne pojacava tako sto okreces dugme u desno, nego se tim biraju stavke u meniju?

Ako nije exclusive verzija obloge volana su metalik farbana plastika, lako se guli.

Potezak je, treba mu da povuce i sa 160ks al kad uhvati zalet nema problema

508 ima jos nekih kul sitnica - hud, 4-orozonska klima, touch navigacija (ostalo je sve isto na navigacijama)

Merac ulja kao i kod 508

Hladi se kaseta kod suvozaca u koju nista ne moze da stane, a ne hladi se kao kod brava ona ispod naslona za ruku u koju svasta moze da stane i gde je drzac za casu.

I na c5 i na 508 cete imati nove karte za navigaciju dzabe, ako umete.

Sa druge strane c5 je konstrukciono stariji sto ima svojih prednosti, poprilicno je ispeglan u kasnijim godistima

Udoban jeste ali to se primeti prvih nedelju dana posle toga je sve isto, navikne se covek.

Na c5 je elektronska rucna na krstenom mestu a ne kao kod 508.

Na fiksni deo volana sam se odmah navikao.

Ako se setim jos cega napisacu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Au biiip hvala ti.
A reci mi dal bi razmatrao insigniju posle 2011te posto su sredili tada motor navodno ?
Dobro je za volan, manje vise se za sve navikne covek al za to sam mislio da nikad necu :D
Sticem da je utisak mnogo lepsa unutrasnjost u 508 i kao da je kvalitetnije uradjen.
Ne znam koliko ga vozis, jel si imao nekih problema sa c5 ?
Hvala Neso za temu, taman da cujem iskustva :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ne vozim ga dovoljno dugo, par meseci ali generalno nije bilo nekih problema sa njima, kako sam cuo od kuma koji radi u PSA servisu. Cini mi se jedino da mi je rekao da je 508 u prednosti sto mu se moze zameniti zglob dok kod c5 mora poluosovina ali to uzmi sa rezervom, navodno oba dela umeju da odu na 2.0 hdi 163. Sto se kvaliteta izrade tice manje vise isti je, probao sam oba, jedino je citroen us*ao sa farbanom plastikom. C5 sa hidraulikom je udobniji i prakticniji, bez hidraulike nemoj ni da ga gledas, nema razloga.

U odnosu na bravo, sa komandama na volanu, gde kad skreces/u krivini moras da uvrces ruku i gadjas dugme c5 volan je preporod.

Sto se insignije tice ubedjivao me brat da uzmem nesto od 2013 pa nadalje. Ja se plasio, otkazi motora su imali karakter sistemske greske, bilo je prvo da je gumica pumpe problematicna, pa su onda promenili 5-6 modela lezajeva radilice narednih godina tako da Bog sveti ne zna sta je ko promasio. Negde pise da su problem resili 2011 ali nisam bas siguran. Rade se i kasnija godista, inace Ša ima servis koji povoljno radi generalke tih motora.

 

Setio sam se jos jedne mane C5, dugme za sirenu na obodu fiksnog dela volana, kao superiorniji airbag, ma daj, prvih mesec dana sam jedva izbegao par sudara jer nisam mogao da nadjem sirenu. Posle sam ukapirao da treba da tucem celom sakom u obod.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kakva ti je potrosnja s obzirom da je tezak auto ? Kapiram da 2.0 hdi trosi manje od 2.0 u insigniji..
Nekako mi je i insignija prvi izbor samo ti motori dal su sredjeni..@totti kakva saznanja imas?

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ne mogu da ti kazem podatak tipa potrosnja u gradu ili na otvorenom, na duzi put tek treba da idem,  a kuca posao je malo grad malo otvoreno al sa ogranicenjima. U poredjenju sa prethodnim bravom 1,9 MJet 150 gde je prosecna potrosnja u mojim uslovima bila 5,6 sada je  6.0 pa probaj da tako uporedis.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nece da ogovara marku. A izgleda da su nesto debelo zaguzili cim slicni motori sluze bez  takvih problema u drugim "firmama". Da mi je znati koje bio pametan, pa poboljsavao motor i izmisljao toplu vodu uvodeci jedinstvene modifikacije sto je, inace, svapski izraz za stednju na materijalu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sreća, pa Deki u ovom pisanju nije spomenuo Insigniju jedno 20 puta :D

Čovek piše da je gledao 508, ali ipak kupio C5, a naš cenjeni kolega ga pita nešto za Opela. Deki kralju :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...