Jump to content
FAS Goran
VladaG9

Imenovan novi direktor FCA

Recommended Posts

yjtyf.jpg

 

Kako saopštava uprava FCA pre nekoliko časova, dugogodišnji CEO ove kompanije Serđo Markione je neopozivo odstupio sa svoje dužnosti. U kratkom obraćanju medijima, razlog ovako nagle smene na vrhu FCA je vezan za iznenadne zdravstvene poteškoće izazavane komplikacijama nakon hirurškog zahvata. Više detalja će biti poznato u ponedeljak za kada je najavljeno i imenovanje novog generanog direktora FCA. 

 

Englez Majk Menli novi je izvršni direktor ''Fiat-Chrysler aAutomobila'' (FCA) i na toj funkciji će zameniti Serđa Markjonea. Razlog smene je komplikacija u oporavku Markjonea nakon operacije ramena. ''Zdravstveno stanje Serđa Markjonea, dugogodišnjeg šefa FCA, juče se naglo pogoršalo i njega je na funkciji zamenio Majk Menli, koji je u kompaniji bio zadužen za Jeep. U vezi sa zdravljem Serđa Markjonea, FCA saopštava sa dubokom tugom da su se tokom ove nedelje pojavile neočekivane komplikacije prilikom oporavka gospodina Markjonea od operacije i one su se značajno pogoršale poslednjih sati'', navodi se u saopštenju FCA koje prenosi Rojters.

 

preuzeto sa - vrelegume.rs

 

 

Edited by neshaoct
dodao sadržaj sa linka

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vrednost akcija kompanije FCA pala na berzi posle odlaska Markionea

 

marchionne 2012.jpg

 

Vrednost akcija kompanije FCA opala je danas za četiri procenta, tokom prvog dana rada berze posle odlaska Serđa Markionea sa čelnog položaja ovog proizvođača automobila. Pad akcija FCA povukao je nadole čitavu berzu u Milanu za skoro jedan procenat. Upravni odbor FCA imenovao je u subotu, 21. jula, za novog šefa kompanije Majka Menlija, dosadašnjeg prvog čoveka brenda Jeep, sa obrazloženjem da je Markione (66) pretrpeo komplikacije posle operacije prošlog meseca i da ne može da se vrati na posao. Njegov odlazak sa čelnog položaja FCA je bio planiran za sledeću godinu. Upravni odbor je imenovao i nove ljude na direktorske položaje Ferrarija i proizvođača kamiona ''CNH industrijal''. Sve ove funkcije do sada je obavljao Markione.

 

Smena na čelu FCA - kraj jedne epohe

 

Iznenadni odlazak Serđa Markionea sa vrha automobilskog giganta zbog naglo pogoršanog postoperativnog oporavka

 

Odlazak Serđa Markionea sa čela Fiata jeste kraj jedne epohe - jučerašnji je komentar italijanskog dnevnika ''Koriere dela sera'' nakon vesti o njegovoj momentalnoj smeni iz zdravstvenih razloga sa vrha FCA, Ferrari i CNH Industrial - tri firme pod kontrolom ultrauticajne italijanske porodice Anjeli. Serđo Markione (66) krajem juna podvrgnut je operaciji ramena u Cirihu, koliko prošlog petka njegov postoperativni oporavak iznenada se progresivno iskomplikovao. Zdravstveno stanje Markionea je ''ovog puta bez povratka: pacijent više ne reaguje'', javila je rimska ''Republika''. Bolnica u Cirihu, sa kojom je kontaktirala agencija AFP, odbila je da komentariše zdravstveno stanje pacijenta. ''To je užasna vest'', rekao je Marko Bentivočio, generalni sekretar metalurškog ogranka sindikata CISL, i dodao da su se Markione i on razilazili u nekim stvarima, ali da su se ''zajedno suprotstavili maloj lenjoj Italiji, koja više voli da zatvara svoje fabrike nego da zasuče rukave''.

 

Markioneov iznenadni odlazak ''dovodi do naglog kraja jednu blistavu karijeru tokom koje je Fiat od ''patuljka gubitaša'' izrastao u globalnog auto-džina'', ocenio je juče ''Fajnenšel tajms''. Markione je za 15 godina iz temelja preoblikovao Fiat, prvog privatnog poslodavca u Italiji, da bi se 2009. povezao sa američkim ''Krajslerom'' i odvojio deo delatnosti sa velikim motorima i kamionima 2011. da bi formirao ''CNH indastrijals'', firmu za proizvodnju kamiona i traktora. Pod rukovodstvom Serđa Markionea, po profesiji kvalifikovanog knjigovođe i advokata, Fiat-Chrysler je od 2014. do danas otplatio firmine dugove u visini od 12.5 milijardi dolara.

 

''Izlazak iz dužničke senke doveo je do temeljne promene načina na koji drugi gledaju na Fiat'', istakao je tom prilikom Markione, najavljujući plan firme da do 2022. godine podigne profit sa 6.6 milijardi evra na 16 milijardi evra i okrene se novim proizvodnim linijama - izradi automobila bez vozača i elektrokola. Markioneova vizija bila je da Fiat-Chrysler u Evropi u budućnosti prodaje 60 odsto vozila na elektro ili hibridni pogon, navodi londonski dnevnik. Inače, Markione je ranije najavljivao da će se sa čela FCA povući u aprilu 2019. godine.

 

''Markione je bio veliki učesnik ekonomskog života poslednjih 15 godina. On je uspeo da osigura budućnost Fiatu kad je to izgledalo nemoguće. Stvarao je radna mesta, ne nezaposlene. Kapa dole'', rekao je bivši italijanski premijer Mateo Renci. Sadašnja populistička vlada je diskretnija, mada je ministar unutrašnjih poslova Mateo Salvini izjavio da mu odaje priznanje i izražava poštovanje kao i da mu upućuje želje za oporavak. U međuvremenu, italijanski mediji se, pored Markioneovog zdravlja, bave i njegovim nasleđem. Mediji ukazuju da je njegova zamena, iako ubrzana, deo kontinuiteta kompanije. Četiri osobe imenovane da preuzmu njegove brojne funkcije već su bili rukovodioci ili direktori nekih delova kompanije, počevši od Majka Menlija, šefa Jeep-a koji preuzima rukovodstvo FCA. Koliko juče, berze su već dovele u pitanje održivost Markioneovog plana za razvoj FCA do 2022. godine.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Direktor Fiata zadužen za Evropu podneo ostavku

 

rtyutyj.JPG

 

Kompanija FCA je objavila da je njen izvršni direktor zadužen za poslovanje u Evropi i na Bliskom istoku Alfredo Altavila podneo ostavku posle povlačenja generalnog direktora Serđa Markjonea zbog bolesti. Altavila je ostavku podneo u ponedeljak, dva dana pošto je Upravni odbor postavio čelnika Jeep-a Majka Menlija da zameni 66-godišnjeg Markjonea na mestu glavnog izvršnog direktora. Altavila (54) važio je za jednog od glavnih kandidata za taj posao, a imao je ključnu ulogu u pregovorima Fiata o kupovini Chryslera. Poslove Altavile će privremeno obavljati novi generalni direktor Menli.

 

preuzeto sa - n1info.com

 

 

Edited by neshaoct
dodao sadržaj sa linka

Share this post


Link to post
Share on other sites

Imajući u vidu koliko brzo su odlučili ko će biti novi glavni čovek, kao i za ostala kadrovska postavljenja u okviru kompanije, pomislio sam da su samo sproveli u delo odluke koje su već ranije donešene. Pa, duže bi se dogovaralo 10 ljudi gde će da odu na ručak to popodne nego što su se oni dogovarali u subotu ko će biti novi glavni čovek FCA. :D Naročito kada se zna da je Markione ionako planirao da se povuče za oko 9 meseci, pa je i logično da se u sklopu priprema za to već ranije razmatralo i odlučilo ko dolazi na koje mesto posle njegovog odlaska.

 

Ali, ostavka Altavile nakon što su sva imenovanja završena, može da znači ili da takav plan nije već unapred postojao (ali je onda čudno kako su tako brzo sve odlučili), ili su možda delimično išli po tom planu, a delimično odstupili od njega (Altavila je kao visoko pozicionirani u FCA morao znati za taj plan), tj. odstupili su u onom delu koji se tiče baš imenovanja Altavile...ili je on sam bio u zabludi da je viđen od strane Markionea na visokoj poziciji u eri posle njega, kad ono....pa se sada razočarao i otišao.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ali ne u švajcarskoj. :D:D 

Možda kupiti polovnjak iz Švajcarske jeste dobra opcija, ali očigledno nikakve, ni rutinske operacije ne treba raditi u Švajcarskoj...eno ga Šumaher u komi već godinama posle operacije u Lozani, a Markione je izgleda u nekom sličnom stanju, kad već kažu ''zdravstveno stanje Markionea je ovog puta bez povratka: pacijent više ne reaguje''

Share this post


Link to post
Share on other sites

10 stvari po kojima ćemo pamtiti Serđa Markionea

 

marchionne.jpg

 

Serđo Markione je bez dileme jedna od najharizmatičnijih ličnosti u modernoj automobilskoj industriji. Bez njega, situacija teško da bi bila ista. Bivšem šefu FCA želimo što brzi oporavak, a ono što je on učinio za Fiat i Chrysler je jedan od najboljih menadžerskih primera u okviru automobilske industrije ikada. Markione je postao CEO Fiata 2004. godine kada je započela njegova četrnaestogodišnja era. Mada se ona prerano završila, hajde da se podsetimo na 10 stvari po kojima će ostati zabeležen u istoriji.

 

Džemperi
Rukovodioci u automobilskim kompanijama nisu poznati po stilskim egzibicijama, ali se Markione tu izdvojio, jer je umesto korporativnih odela nosio džempere, obično tamnih nijansi, koji su postali njegov zaštitni znak. Bez obzira da li se susretao sa predsednikom SAD ili sa radnicima FCA, Markione nije osećao potrebu da na sebe ''nabaci'' odelo i kravatu.

 

Poštenje
Ljudi koji vode automobilske kompanije, generalno baš i nisu voljni da priznaju greške, ali i na ovom planu Markione nije tipičan korporativni pion. Kada je smatrao da je Fiat-Chrysler uradio nešto kako ne treba, bio je odlučan da prizna da je pogrešio.

Primera radi, kada ste poslednji put čuli da jedan generalni direktor zatraži od kupaca da ne kupuju proizvode firme koju vodi? Markione je upravo to uradio. U govoru na ''The Brookings'' institutu 2014. godine, on je rekao: ''Ukoliko razmatrate kupovinu Fiata 500e, nadam se da ga nećete kupiti, jer svaki put kada ga prodam on me košta 14.000 dolara.''

Ovo nije bio usamljen slučaj. Aprila 2018. godine, Markione je izrazio svoj stav povodom Maserati Levantea: ''Veoma loša izrada. Mislim da smo uprskali sa lansiranjem Levantea.'' Finalni primer je kada su se on, šefica GM-a Meri Bara i šef Forda, Mark Filds, susreli sa Donaldom Trampom. Filds je davao izjavu medijima više od minute, Bara je govorila oko 20 sekundi, dok je Markione jednostavno mahnuo rukom u znak pozdrava, odgovorivši sa reč-dve, a zatim je odšetao, izazvavši smeh kod reportera.

 

1-7.png

 

Hrabri potezi
Markione nikada nije zazirao od povlačenja hrabrih poteza, odnosno eliminisanja neuspešnih proizvoda ili  dodavanja nekih neplaniranih. Dodge Dart, sa svojim kratkim ''životom'' je najbolji primer njegove odlučnosti. Kompaktni sedan od kojeg se dosta očekivalo je trebalo da nasledi Neon, a isticao se dobrom voznom dinamikom. Međutim, ovaj model je stigao u ''zao čas'' jer se tržište okretalo ka segmentu krosovera. Dart je stigao kao model za 2013., a početkom 2016. je već bio otpisan. Markione je tada najavio da će FCA veći fokus staviti na krosovere, dok su Dart i njegov ''rođeni brat'', Chrysler 200, eutanazirani nakon 18 meseci. Priča o Ferrarijevom SUV-u tako slikovito prikazuje Markionevu sposobonost da se prilagodi i brzo razmišlja. On je 2016. rekao: ''Prvo treba da me upucate da bih dopustio Ferrarijev SUV.'' Do januara 2018., videvši u kom pravcu ide tržište, on je potvrdio dolazak SUV-a sa bedžom ''propetog konjića''.

 

Partnerstvo sa kompanijom Waymo
Još uvek je rano suditi na koji način će kooperacija između FCA i Wayma uticati na budućnost italo-američkog konglomerata, ali ovo partnerstvo bi moglo da se ispostavi kao najmudriji potez tokom Markioneove ere na čelu FCA. Da podsetimo, Waymo je Googleova kompanija koja se bavi deljenjem prevoza, a ugovor podrazumeva da Fiat-Chrysler snabdeva firmu Chrysler Pacificama. Partnerstvo je započelo sa serijom od 100 monovolumena, da bi Waymo u međuvremenu naručio 62.000 dodatnih Pacifica.

 

1-251.jpg

 

Ovo partnerstvo se pokazalo toliko uspešnim da je Markione nameravao da od Chryslera napravi brend kojeg će karakterisati ovakav vid prevoza, za brojne firme širom zemlje. Da li će se njegov plan ostvariti, ostaje nam da vidimo.

 

Formula 1
Kada je Markione došao na mesto šefa Ferrarija 2014. godine, jedan od njegovih ciljeva je bio da Scuderiju vrati u sam vrh, nakon sezone u kojoj se Ferrari u F1 prilično mučio. U to vreme, on je izjavio: ''Treba da šutnemo neka dupeta i to treba da uradimo brzo.'' Krajem 2014. godine on je postavio Mauricija Arivabenea na mesto šefa tima. Do 2015. godine Ferrari se sabrao i osvojio drugo mesto u konkurenciji konstruktora, da bi Markione 2016. najavio: ''Mislim da sam bacio sav novac koji sam želeo da bacim na tu stvar.''

 

2-49.jpg

 

Ove sezone, crveni bolidi su rame uz rame sa ''srebrnim strelama'', sa dobrim šansama da na kraju budu najbolji u konkurenciji konstruktora.

 

Dodge kao performantna marka
Da nije bilo Markionea, teško da bi Dodge doživeo ''muscle'' renesansu u vidu Challengera SRT Hellcata i Demona. Pre njegovog dolaska, Dodge je prolazio kroz prilično dug period u kojem sam brend nije bio definisan. Sa jedne strane je tu bio Viper, a sa druge sportska verzija Neona. Između ova dva modela nije postojalo ništa posebno interesantno u gami američke marke.

 

1-252.jpg

 

Međutim, Markione je pojednostavio gamu i sveo je na Challenger, Charger, Durango i Journey. Takođe je redefinisao SRT performantnu liniju, i vratio prefiks ''Dodge''. Nedavno lansiranje Dodge Challengera R/T Scat Pack 1320 samo pokazuje da je formula i dalje uspešna.

 

Povratak Alfe Romeo u SAD
Kultna italijanska marka je napustila tlo Sjedinjenih Američkih Država 1995. godine, a nakon višegodišnjih glasina o povratku, Markione je to i ostvario. Krajem 2013. je u prodaju krenuo 4C kupe. Mada nije ostvario neki komercijalni uspeh, bio je dobra polazna tačka za Alfu.

 

1-253.jpg

 

Danas italijanska marka nudi Giuliu i Stelvio u Americi, a na putu su dva nova krosovera, perjanica u vidu 8C kupea, kao i oživljeni Gran Turismo Veloce sa preko 600 ks.

 

''Lov'' na partnere
Markione će ostati zapamćen po konstantnoj težnji ka ujedinjenju snaga. Takva strategija donosi veliku uštedu za kompanije na planu razvoja. Najčuveniji pokušaj se desio 2015., kada je Markione ''pritisnuo'' General Motors da preuzme FCA. On je čak pokušao direktno da kontaktira Meri Baru i iznese joj ideju lično. Nakon što je ideja propala, Markione je nastavio potragu za partnerima. Razgovarao je sa PSA, kao i sa nekoliko kineskih proizvođača. Nedavne glasine su FCA povezivale sa mogućnošću spajanja sa Hyundaijem. Obe strane su negirale izveštaje.

 

Otcepljenje Ferrarija
Markione je 2014. godine uspeo da istisne dugogodišnjeg predsednika Ferrarija, Luku di Montecemola, i preuzme italijanskog proizvođača superautomobila. Zatim je izazvao kontroverzu sa izdvajanjem Ferrarija iz FCA i stavljanjem akcija na berzu.

Ferrari je 2015. podneo neophodnu papirologiju Agenciji za bezbednost Sjedinjenih država i Komisiji za hartije od vrednosti i berzu, povodom inicijalne javne ponude pod berzanskim simbolom ''RACE''. Kompanija je odredila početnu vrednost između 48 i 52 dolara po akciji, da bi ona trenutno bila 136.49 dolara.

 

1-255.jpg

 

Markione je 2016. postao CEO Ferrarija, pored uloge predsednika, što mu je osiguralo kompletnu kontrolu nad čuvenim proizvođačem.

 

Preuzimanje Chryslera
Ovo je potez koji će Markionea staviti u anale automobilske industrije. On je posrnulu američku kompaniju preuzeo usred njenog bankrota. Nakon što je došao na čelo Chryslera pogođenog recesijom iz 2009., Markione je održao govor pred 4.000 zaposlenih u sedištu Chryslera u Oburn Hilsu, u Mičigenu. ''Nameravamo da izgradimo Chryslerovu inovativnu kulturu i odgovarajuću Fiatovu tehnologiju i stručnost, da bismo proširili ponudu Chryslera, kako u severnoj Americi, tako i u drugim zemljama'', rekao je on. Struktura Fiatovog preuzimanja je podrazumevala sticanje malog udela u Chrysleru, da bi Markione na kraju ostvario kontrolni paket 2011. Spajanje je kompletirano 2014. godine, kada je nastao moderni FCA konglomerat.

 

preuzeto sa - autorepublika.com

Share this post


Link to post
Share on other sites

Preminuo Serđo Markijone

 

fiat 500l.jpg

 

Donedavni izvršni direktor i predsednik kompanije Fijat Krajsler Serđo Markijone preminuo je u 67. godini, prenela je agencija AP. Kompanija porodice Anjeli koja je osnovala Fiat, potvrdila je da je Markijone preminuo.

Markijone je došao u Fiat 2004. godine i vodio spajanje sa tada bankrotiranim američkim Krajslerom. Od te dve kompanije je izgradio sedmog najvećeg proizvođača automobila u svetu. Markijone je pre tri nedelje operisao rame u Švajscarskoj. Fiat Krajsler je u subotu saopšio da Markijone zbog lošeg zdravlja ''neće moći da se vrati na posao'' i da mu je pronađena zamena.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 7/22/2018 at 11:35 AM, VladaG9 said:

Englez Majk Menli, koji je u kompaniji bio zadužen za Jeep, novi je izvršni direktor ''Fiat-Chrysler Automobila'' (FCA) i na toj funkciji će zameniti Serđa Markjonea.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Neka ambolija,začepljene krvnog suda, se pojavila u toku operacije...
Pokoj mu duši
 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Posle smrti šefa FCA - mora li kompanija da zna za bolest?

 

Pokojni Serđo Markione je bio notorni radoholičar koji je redovno spavao u avionu kompanije

 

serghio.jpg

 

Njime je neprekidno putovao između dve obale Atlantskog okeana, često ''slećući'' pravo na naslovne stranice zbog promućurnih poslovnih odluka. Uprkos javnom profilu, čuvao je tajnu od svog Upravnog odbora: bio je teško bolestan više od godinu dana. Posle njegove iznenadne smrti prošle nedelje u 66. godini, otkriće da je Markione tako dugo skrivao bolest i od kompanije i od najbližih saradnika, podstaklo je debatu o tome koje lične podatke o sebi direktori moraju podeliti sa kompanijama i deoničarima. Dok jedni stručnjaci ukazuju da i direktori imaju pravo na privatnost, posebno u vezi sa zdravljem, drugi kažu da bi obelodanjivanje loših vesti o tome pomoglo da se na radnom mestu razbije tabu o bolesti i rukovodilaca i zaposlenih. Najviši rukovodioci takođe treba da imaju u vidu da su najpre odgovorni prema upravnim odborima, zatim prema zaposlenima i pred investitorima. ''Mislim da je ovo klasičan slučaj: kada ste stariji a bolesni, stigmatizovani ste'', rekla je Keri Kuper, stručnjak za organizacionu psihologiju i zdravlje na Poslovnom fakultetu u Mančesteru, u Velikoj Britaniji. ''U ovom slučaju, on je možda mislio da će to negativno uticati na kompaniju ili da mu neće dozvoliti da nastavi da radi''. Finansijski analitičari, s obzirom na njegov plan da se povuče u proleće 2019. godine, već su izrazili zabrinutost da li će njegovi naslednici moći da rade kreativno i fleksibilno kao on, tim pre što je Markione u junu postavio petogodišnji plan rada kompanije.

 

Dok je Upravni odbor FCA brzo 21. jula zamenio Markionea na mestu izvršnog direktora čim je njegova porodica obavestila da ne može da se vrati na posao ''zbog komplikacija posle operacije ramena'', švajcarska bolnica u kojoj je umro u sredu je potom obelodanila da se on tu više od godinu dana lečio zbog ozbiljne bolesti. FCA je na to otkriće reagovao saopštenjem da kompanija nije znala za dugogodišnje stanje zdravlja Markionea. Džefri Sonenfeld, profesor Fakulteta Univerziteta Jejl za menadžment, rekao je da direktor ima ''moralnu, etičku i pravnu odgovornost... da razmotri negativne materijalne posledice te veoma važne informacije. Kao direktor, odričete se određenog stepena privatnosti''. Sonenfeld je kao dobre primere pomenuo to što su direktor ''JP Morgana'' Džeremi Dajmon i glavni izvršni direktor ''Goldman Saksa'' Lojd Blankfajn obavestili upravne odbore i zaposlene o svojom oboljevanju od raka i nastavili da rade. Sa druge strane, firma ''Apple'' je znala za bolest svog osnivača Stiva Džobsa, ali je 2008. godine objavila dezinformacije o tome. ''To je bilo gore od spinova. To su bile neistine'', rekao Sonenfeld. 

 

Đuzepe Berta, koji je napisao nekoliko knjige o Fiatu i o Fiat-Krajsleru, i koji je poznavao Markionea, rekao je da je bio iznenađen jer za Markioneovu bolest nije znao ni naslednik porodice Anjeli, osnivača i vlasnika Fiata, ni predsednik FCA Džon Elkan. ''Očigledno su se odnosi između direktora Markionea i akcionara Elkana veoma pogoršali'', rekao je Berta. Mada je Markione postavio ''Fiat-Krajsler'' na snažnu finansijsku osnovu, eliminsavši dug kako je obećao, Berta je rekao da zato taj proizvođač automobila nije ulagao u nove proizvode što konkurencija radi, uključujući električna vozila i automobile sa autonomnim upravljanjem, već da je to hteo tek pošto sprovede petogodišnji plan koji je nedavno utvrdio. Međutim, takvo rezonovanje je beskorisna posledica taštine, kažu stručnjaci. ''Niko, i zaista: niko nije nezamenljiv'', rekla je britanska profesorka poslovne psihologije Kuper. ''Svi su govorili: 'Šta će biti s Eplom posle Stiva Džobsa?', a da li se firmi desilo nešto loše?''.

 

preuzeto sa - b92.net

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eplu se za sada nije desilo nista lose, ali postoje i suprotni primeri, odnosno kompanije kje su propadale posle zamene rukovodioca. Zabrinut sam za Fiat.

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 7/24/2018 at 11:39 AM, neshaoct said:

Ali, ostavka Altavile nakon što su sva imenovanja završena, može da znači ili da takav plan nije već unapred postojao (ali je onda čudno kako su tako brzo sve odlučili), ili su možda delimično išli po tom planu, a delimično odstupili od njega (Altavila je kao visoko pozicionirani u FCA morao znati za taj plan), tj. odstupili su u onom delu koji se tiče baš imenovanja Altavile...ili je on sam bio u zabludi da je viđen od strane Markionea na visokoj poziciji u eri posle njega, kad ono....pa se sada razočarao i otišao.

Očekivano. On je očekivao biti novi CEO. Nije postao i dao je otkaz. On je tražena, vruća roba. Imao je ponude za mjesto CEO-a od Leonarda što je odbio. Direktor je i u TIM-u.

 

Čini se da će vrlo vjerojatno Pietro Gorlier preuzeti njegovu poziciju.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@N.N.

 

Očekivao, nije imenovan...i tako Fiat, odnosno FCA danas vodi čovek koji nije italijan. Verovatno slabo i zna italijanski (za sada...) :D 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Meni liči da će anglosaksonci uraditi sa FCA što su uradili i sa NOKIA...iscediti i baciti...

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
9 hours ago, neshaoct said:

@N.N.

 

Očekivao, nije imenovan...i tako Fiat, odnosno FCA danas vodi čovek koji nije italijan. Verovatno slabo i zna italijanski (za sada...) :D 

Citao sam da ne zna italijanski uopste, a da li ce biti raspolozen da uci ne znam.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Marchionne posthumno proglašen osobom godine u autoindustriji

 

SergioMarchionne.jpg

 

Sergio Marchionne je posthumno proglašen osobom godine u autoindustriji, čime mu je još jednom odata počast kao jednom od najboljih šefova u autoindustriji. 80 članova žirija iz 24 zemalja sveta za Svetski auto godine je biralo između brojnih direktora i menadžera, ali u konkurenciji u kojoj je nominovan čovek koji je spasio Fiat od propasti niko drugi nije imao šansi. Tim pre što je Marchionne kumovao odluci o spajanju Fiata i Chryslera u jednog od najvećih proizvođača automobila. Ne treba ni pominjati da se paralelno bavio Ferrarijem koji je pošao svojim putem.

Nagradu je u ime preminulog Sergija primio njegov naslednik, sadašnji šef FCA koncerna, Mike Manley. ''On nije bio čovek od raskoši, preferirao je posvećenost kompaniji koju je vodio 14 godina i stvaranju rukovodstva koje će nositi njegovo nasleđe'', rekao je, između ostalog, Manley.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...