Jump to content
FAS Goran
neshaoct

Stiže i Maseratijev baby SUV / Maserati Grecale

Recommended Posts

Nisam zadovoljan projektom Grecale. Dizajnerski dejavu (Ford Puma, Porsche Macan, bok Tonale), enterijer varijacija na temu Grand Cherokee...
Moguće ponavljanje fijaska kao sa Levanteom.

Share this post


Link to post
Share on other sites

autogefuhl.jpg Autogefuhl: Maserati Grecale Trofeo V6

 

Trenutno najjača verzija modela Grecale, barem do,  za okvirno godinu dana, ne stigne i njegova potpuno električna varijanta:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

motor1youtubelogoall.jpg Motor1US: 2023. Maserati Grecale Trofeo

 

Otputujte u brda centralne Italije da pogledate novi Maserati Grecale Trofeo. Sa V6 izvučenim direktno iz superautomobila MC20, Trofeo je vrhunski Grecale za one koji žele da voze agresivno:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Maserati Grecale PrimaSerie

 

226999-maserati grecale 04.jpg

 

Maserati je saopštio da će kasnije ove godine u Severnoj Americi ponuditi ograničenu seriju krosovera Grecale. Tačnije, italijanski proizvođač je pripremio vrhunski Grecale Trofeo sa paketom PrimaSerie, a pokreće ga novi Nettuno V6 motor sa 523KS.

Ovaj krosover se odlikuje jedinstvenim bojama spoljašnjosti i novim kombinacijama boja unutrašnjosti. Između ostalog, biće na raspolaganju u Giallo Corse boji, uz 21-inčne Crio točkove, crvene kočione čeljusti, crnim enterijerom i žutim šavovima. Vozilo dolazi i sa Premium Plus i Techssistance paketima, što podrazumeva ventilisana prednja sedišta, Sonus audio sistem sa 21 zvučnikom, head-up displej, bežično punjenje, sportske pedale i još mnogo toga.

 

227000-maserati grecale 03.jpg

 

Maserati najavljuje da će takođe ponuditi PrimaSerie ediciju sa modelom Grecale Modena koji ima blagi hibridni četvorocilindrični pogon sa 325KS. Biće dostupan u tri boje (Bianco Astro, Blu Nobile i Grigio Cangiante), kao i sa Pegaso točkovima od 21 inča.

 

227001-maserati grecale 02.jpg

 

Maserati kombinuje tri boje eksterijera sa akcentima različitih boja. Tako je Bianco Astro uparen sa Rosso enterijerom, Grigio šavovima i piano crnim ukrasima. Spolja, beli krosover dobija crvene kočione čeljusti.

 

227002-maserati grecale 01.jpg

 

Blu Nobile ima plave kočione čeljusti, crnu unutrašnjost, plave šavove i klavir crnu oblogu. Grigio Cangiante takođe dobija plave kočione čeljusti, ali Maserati menja unutrašnjost sa Ghiaccio enterijerom, Grigio šavovima i više piano crnih ukrasa. Modena PrimaSerie standardno ima i Maseratijev Premium Plus paket koji dodaje sportska sedišta, grejani volan, Sonus audio sistem sa 21 zvučnikom, ventilisana prednja sedišta i grejanje zadnjih sedišta. Techsisstance paket dodaje head-up displej, pedale od brušenog aluminijuma i kontrolu klime u tri zone. Maserati će napraviti samo 325 primeraka Grecale PrimaSerie za tržište Severne Amerike, a oni će biti dostupni kod dilera ove jeseni.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

carmagazinerozeyoutube.jpg CarMagazine: Maserati Grecale Trofeo

 

Mercedes GLC, Porsche Macan, Alfa Romeo Stelvio imaju novog konkurenta - naročito kada ova Trofeo varijanta ima isti 3.0 V6 twin-turbo iz MC20, al' ovde sa 530KS/620KS:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Maserati Grecale Barbie Edition

 

229170-maserati g 1.jpg

 

Maserati je u saradnji sa Mattelom pripremio novo specijalno izdanje modela Grecale. Stvoren kroz program Fuoriserie, samo dva Barbie Edition crossovera će biti proizvedena, a ovo je prvi. Pre svega, eksterijer je u specijalnoj nijansi ružičaste boje, pa kada je automobil parkiran tokom sunčanih dana može da se vidi efekat duge kako svetluca u farbi.

 

229171-maserati g2.jpg

 

Grecale Barbie Edition je takođe dobio Acid žute detalje (oko maske, na haubi i logotipa trozupca u sredini točkova), Barbie potpis iznad tri ventilaciona otvora ispod bočnih retrovizora, kao i specijalni Barbie ''B'' logo na C-stubu.

 

229172-maserati g3.jpg

 

Osim toga, unutrašnjost je sa crnim kožnim sedištima koja imaju ružičaste kontrastne šavove. Ružičasti ukrasni elementi koji odgovaraju spoljašnjosti se takođe mogu naći u unutrašnjosti, a Barbie B značka je utisnuta na naslonima za glavu. Ovo je inače Grecale Trofeo model, a pod haubom ima 3.0 V6 Nettuno motor sa 530KS i 620 Nm obrtnog momenta. Automobil se procenjuje na 330.000 dolara, dok će detalji o drugom modelu biti objavljeni 2023. godine.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Imao sam prilike da malo provozam Grecale.

I sve (skoro) mogu i da razumem ( pa i da pozdravim što ga bazno pogoni 2,0T, a ne 0,9 Twinair ), ali ne mogu da shvatim i da su komande automatskog menjača "morali" da smeste maltene "u tablet" u vidu običnih tastera. Uopšte nisu user-friendly pri manevrisanju. 

Moguće i da me je vreme pregazilo, pa ne prepoznajem ergonomske benefite svih tih savremenih taktilnih rešenja ... A možda je ta savremenost ipak malo preterala i u nečem promašila. Bem li ga.

 

Masserati 1.jpg Masserati 2.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Rece davno Jura da je postalo takmicenje medju proizvodjacima automobila ko ce vecu glupost sa menjacem da napravi :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

I covek je apsolutno u pravu. Ja bih se samo nadovezao da je takmicenje ko ce napraviti vecu ili nepotrebniju glupost generalno :D .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Enterijer mu je baš bogato uradjen ( a i cena je bogata, oko 90k za ovaj baznjak ), ali, ne razumem zašto su je umesto unutrašnjih kvaka na vratima bilo "nužno" da na rukohvatima ima "tastere" za otvaranje :) 

Zvuk motora mu je generalno otužno šupalj ( pa i Sport modu ), pri čemu softver menjača u normal modu drži obrtaje motora na jedva 1.400-1.500 rpm ( što onda stvara glup zvuk motora i ima se osećaj da je u pitanju dizel ) , ali je istina i da kada se (u Sport modu) "potera do daske", da zna i da "rafalno puca".

Mada, siguran sam da "rafal" nije iz auspuha, već da je iz nekih zvučnika :) 

Sve je na ovom svetu odavno samo fejk ...

 

viber_image_2023-04-06_19-28-47-209.jpg viber_image_2023-04-06_19-28-47-121.jpg

viber_image_2023-04-06_19-28-47-019.jpg viber_image_2023-04-06_19-28-47-289.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Električni Maserati Grecale Folgore

 

maserati grecale 05.jpg

 

Maserati je još prilikom prošlogodišnje premijere modela Grecale najavio da će kasnije biti ponuđena i njegova potpuno električna verzija, a sada kompanija na sajmu u Šangaju i zvanično predstavlja Grecale Folgore, svoj drugi električni model. Kako se očekuje, ovo će biti direktan konkurent budućem električnom Porsche Macanu.

 

maserati grecale 04.jpg

 

Grecale Folgore ima dva elektromotora sa ukupno 558KS i 820 Nm obrtnog momenta, do 100 km/h stiže za 4.1 sekundu, dok najveća brzina iznosi 220 km/h. Još ranije je saopšteno da će automobil imati litijum-jonske baterije od 105 kWh (20% do 80% kapaciteta se puni za 29 minuta), pri čemu autonomija iznosi oko 500 km po WLTP ciklusu.

 

maserati grecale 03.jpg

 

Automobil je dugačak 4.865 mm, širok 1.948 mm, visok 1.651 mm, međuosovinsko rastojanje iznosi 2.903 mm, dok je težina 2.480 kg. U zavisnosti od verzije, točkovi su od 19 do 21 inča.

 

maserati grecale 02.jpg

 

Premijera na sajmu u Šangaju pokazuje značaj koji Kina ima za Maserati, pri čemu generalni direktor Maseratija Davide Graso ističe da je ovo veoma važan trenutak za italijanski brend.

 

maserati grecale 01.jpg

 

Sa električnim Grecaleom, Maserati očekuje povećanje prodaje širom sveta, a pre svega u Kini. U vezi sa planovima za elektrifikaciju, Maserati je još ranije najavio dodavanje električnih verzija kod svih modela u svojoj gami do 2025. Italijanski proizvođač automobila zatim planira da ukine modele sa SUS motorima do 2030. kako bi postao potpuno električni brend. Svaki model Maseratija će imati električnog pandana u budućnosti. Električni Maserati modeli će biti deo Folgore asortimana, što je oznaka proizvođača automobila za njihove EV modele.

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pročitah malo pre da Grecale Trofeo (2,9T sa 530 ks) "šije" ovog "električara" i u disciplini 0-100 km/h, kao i 0-200 km/h, a naravno, značajno mu je veća i Vmax.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Maserati Grecale Modena Sport

 

maserati grecale ms01.jpg

 

Maserati Grecale je dobio specijalno i ograničeno izdanje Modena Sport, bazirano na verziji Grecale Modena, uz doterani stil i bogatiju opremu.

 

Izmene uključuju crnu završnu obradu prednjeg splitera, bočnih pragova, ventilacionih otvora na prednjem blatobranu, okvira stakala i oznaka. Kupcima će se nuditi i paleta od četiri boje za karoseriju, crvena kočiona klešta, panoramski krov i standardni točkovi od 21 inča u crnoj boji. Unutrašnjost je dostupna sa crnom ili crvenom kožom na sedištima, instrument tabli i oplatama vratima, kao i crnim elementima visokog sjaja. Za pogon se brine četvorocilindrični turbo benzinac sa 48V blagim hibridnim sistemom. Raspolaže sa 328 KS, a automobil do 100 km/h ubrzava za 5.3 sekunde. Tu su i 8-stepeni automatski menjač i pogon na sva četiri točka.

 

Cena tek treba da bude objavljena, a isporuke kreću u narednih nekoliko meseci.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...