Jump to content
FAS Goran

Recommended Posts

thestraightpipes.jpg TheStraightPipes: 2022. Porsche Taycan GTS Sport Turismo

 

509KS/850Nm od 2 električna motora i baterije kapaciteta 93 kWh:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

throttlehouse.jpg ThrottleHouse: 2022. Porsche Taycan GTS

 

Taycan GTS jakih 590 konjskih snaga šalje na sva četiri točka. Ima ubrzanje do stotke za 3.7 sekundi, i generalno je namenjen za sve one kojima je ''Turbo'' previše (snage i novca), a osnovni Taycan premalo snage:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

autotopnl.jpg AutoTopNL: Porsche Taycan GTS Sport Turismo

 

Najnovija verzija Taycana - GTS Sport Turismo je kao Cross Turismo al' sa manje off-road plastike, i vazdušno vešanje ne može da podigne auto kao kod verzije Cross Turismo:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

2023 Porsche Taycan serija dobija softverska unapređenja

 

porsche taycan 5.jpg

 

Taycan je započeo električnu revoluciju kompanije Porsche i ovo putovanje se nastavlja sa nekoliko osveženja koja stižu sa modelom za 2023. godinu. Najveći deo promena nalazi se u polju softvera, gde kupci sada mogu pronaći usavršeni Porsche Communication Managment sistem sa revidiranim korisničkim interfejsom i raznobojnim ekranom iz segmenata. Ostala unapređenja uključuju Spotify integraciju i podršku za bežičnu Android Auto konekciju.

 

porsche taycan 4.jpg

 

Tehnička osveženja zaokružena su novim dizajnom ekrana i novim karakteristikama koje filtriraju stanice za punjenje po njihovoj izlaznoj snazi. Poslednja opcija će omogućiti vlasnicima da na najlakši način pronađu brze punjače.

 

porsche taycan 3.jpg

 

Novi električni model posedovaće prednosti nekoliko zahvata na pogonskom sklopu takođe, gde će prednji agregat biti dostupan sa Normal i Range modovima u Taycan varijantama sa dva motora, radi redukovanja bespotrebne potrošnje. Termalni menadžment je takođe popravljen, jer baterija sada može brže dostići visoku temperaturu, obezbeđujući optimalne performanse krive punjenja, čak i pri većem stanju napunjenosti. Štaviše, podešavanja rekuperacije se sada zadržavaju prilikom promene režima vožnje, dok indikatori pogona smešteni na svim točkovima emituju tokove energije i očitavaju ih na kontrolnoj tabli.

 

porsche taycan 2.jpg

 

Po pitanju ostatka automobila, novi model dobija nešto manja unapređenja koja se zasnivaju na većem izboru točkova i proširenoj dostupnosti Variable Light Control sistema za panoramski stakleni krov. Poslednjepomenuta pogodnost omogućuje korisnicima da podese prozirnost krova u svega nekoliko milisekundi.

 

Porsche Taycan 1.jpg

 

Iako su ove promene ekskluzivne za Taycan 2023. modele, softverska poboljšanja biće predstavljena u bliskoj budućnosti i u modelima iz 2020. 2021. i 2022. godine, takođe.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

2023 Porsche Taycan serija dobija softverska unapređenja

 

porsche taycan 15.jpg

 

Model Taycan startovao je električnu revoluciju kompanije Porsche i ovo putovanje se nastavlja sa nekoliko osveženja koja stižu sa modelom za 2023. godinu. Najveći deo promena nalazi se u polju softvera, gde kupci sada mogu pronaći usavršeni Porsche Communication Managment sistem sa revidiranim korisničkim interfejsom i raznobojnim ekranom iz segmenata. Ostala unapređenja uključuju Spotify integraciju i podršku za bežičnu Android Auto konekciju.

 

porsche taycan 14.jpg

 

Tehnička osveženja zaokružena su novim dizajnom ekrana napredne augmentovane realnosti i novim karakteristikama koje filtriraju stanice za punjenje po njihovoj izlaznoj snazi. Poslednja opcija će omogućiti vlasnicima da na najlakši način pronađu brze punjače.

 

porsche taycan 13.jpg

 

Novi električni model posedovaće prednosti nekoliko zahvata na pogonskom sklopu takođe, gde će prednji agregat biti dostupan sa Normal i Range modovima u Taycan varijantama sa dva motora, radi redukovanja bespotrebne potrošnje. Termalni menadžment je takođe popravljen, jer baterija sada može brže dostići visoku temperaturu, obezbeđujući optimalne performanse krive punjenja, čak i pri većem stanju napunjenosti. Štaviše, podešavanja rekuperacije se sada zadržavaju prilikom promene režima vožnje, dok indikatori pogona smešteni na svim točkovima emituju tokove energije i očitavaju ih na kontrolnoj tabli.

 

porsche taycan 12.jpg

 

Po pitanju ostatka automobila, novi model dobija nešto manja unapređenja koja se zasnivaju na većem izboru točkova i proširenoj dostupnosti Variable Light Control sistema za panoramski stakleni krov. Poslednjepomenuta pogodnost omogućuje korisnicima da podese prozirnost krova u svega nekoliko milisekundi.

 

Porsche Taycan 11.jpg

 

Iako su ove promene ekskluzivne za Taycan 2023. modele, softverska poboljšanja biće predstavljena u bliskoj budućnosti i u modelima iz 2020., 2021. i 2022. godine, takođe.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Porsche Taycan Turbo S postavio novi rekord na Nirburgringu

 

porsche taycan rekord.jpg

 

Novi kralj Nirburgringa kada je reč o električnim automobilima postao je Porsche Taycan Turbo S. Čak i pre predstavljanja Porsche Taycan je već postavljao rekorde.

U avgustu 2019. godine Turbo verzija je postavila vreme na stazi Nirburgring koje je iznosilo 7 minuta i 42 sekunde, a to je učinio test vozač Lars Kern vozeći predprodukcijski prototip. Električni automobil iz Cufenhausena je skinut s trona u septembru 2021. godine kada je Teslin Model S Plaid završio krug na Zelenom paklu za 7 minuta i 35 sekundi, ali Turbo S uzvraća udarac.

 

Ipak, ne radi se o običnom Taycanu Turbo S, nego o primerku opremljenom novim paketom performansi i PDCC sistemom (Porsche Dynamic Chassis Control). Osim sportskih sedišta za trke i obaveznog zaštitnog kaveza, električni automobil je bio u fabričkoj konfiguraciji, a čak je težak koliko i automobili koji se mogu pronaći u salonima. Za volanom je ponovo bio Kern, koji je postavio novi rekord kruga staze duge 20,8 kilometara sa vremenom 7 minuta i 33 sekunde. To znači da je Teslino vreme oboreno za oko dve sekunde.

 

Paket performansi uključuje 21-inčne felne sa Pirelli P Zero Corsa gumama, a Porsche 4D Chassis Control je dobio softversku nadogradnju. Kupci mogu da naruče Taycan Turbo S sa ovim poboljšanjem putem Porsche Tequipmenta, ali za sada samo u Nemačkoj. Cena paketa iznosi 13.377 evra te je dostupan isključivo za Taycan Turbo S (2023) čija proizvodnja je počela krajem prošlog meseca. Instalacija se obavlja tek nakon isporuke automobila kupcu, a cena uključuje transport i porez, dok uticaja na garanciju nema. I dok je Taycan Turbo S uspeo da pobedi Model S Plaid, ipak nije ukupno najbrži električni automobil na Nirburgringu. Tu titulu drži Nio EP9 koji je prešao stazu za 6 minuta i 45 sekundi u maju 2017. godine, ali rekord se ne računa za automobile serijske proizvodnje jer je Nio proizveo samo 16 primeraka. Ista je priča sa Volkswagenovim modelom ID. R i njegovim neverovatnim vremenom kruga od 6 minuta i pet sekundi ostvarenim u junu 2019. godine.

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

chasingcars.jpg ChasingCars: 2022. Porsche Taycan GTS

 

480 kilometara dometa sa 510 konja (još 80 konja u overboost modu za start iz mesta):

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

savagegeese.jpg Savagegeese: Porsche Taycan

 

U varijanti sa pogonom samo pozadi, što znači i da je jeftiniji:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Novinari Taycanom prošli 14 država za manje od 24 sata

 

porsche taycan 002.jpg

 

Novinari iz britanskog magazina What Car?, Neil Winn i Doug Revolta, postavili su novi (neprovereni) svetski rekord za najviše zemalja posećenih za 24 sata u električnom vozilu. Dvojac je u jednom danu posetio 14 zemalja, nadmašivši čak i sopstvena očekivanja. ''Znao sam pre nego što smo krenuli da će sve morati da prođe savršeno da bismo postigli početni cilj da proputujemo 13 zemalja za 24 sata'', rekao je Vin. ''Dakle, možete zamisliti naše iznenađenje kada smo odlučili da posetimo i 14, jer smo uštedeli dosta vremena.'' Winn kaže da, iako je nemoguće zvanično potvrditi vremenske zapise na javnim putevima, njihovo istraživanje je pokazalo da niko drugi nije posetio toliko zemalja u jednom danu u električnom vozilu kao što su oni upravo uspeli u modelu Porsche Taycan Performance Battery Plus.

 

Porsche Taycan 001.jpg

 

Nije iznenađujuće da se rekord dogodio u Evropi, počevši od Holandije.

Put ih je odveo u Belgiju, Luksemburg, Francusku, Nemačku, Švajcarsku, Lihtenštajn, Italiju, Austriju, Sloveniju, Mađarsku, Bosnu i Srbiju. Novinari su ukupno prešli 1.199 milja (1.930 km) u Taycanu, sa prosečnom brzinom kretanja od 61 mph (98 km/h) i ukupnom prosečnom brzinom od 49.9 mph (80.3 km/h). To je postignuto uprkos tome što su se tokom putovanja sedam puta zaustavili na ultra brzim punjačima od 350 kW. Uprkos svom uspehu, naše britanske kolege tvrde da je Evropi i dalje potrebno više punjača, sa boljom pouzdanošću pre nego što električni automobili zaista budu u rangu sa vozilima sa unutrašnjim sagorevanjem, ali su na dobrom putu.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

redlinereviewyoutubelogonew.jpg RedlineReviews: 2023. Porsche Taycan 4 Cross Turismo

 

Više dometa, brže punjenje, unapređen softver za infotainment... i to bi otprilike bilo to za ''restajling'' kod potpuno električnih modela:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

supercarblondienovi.jpg SupercarBlondie: Brabus Porsche Taycan

 

Porscheov najbrži automobil je dobio poseban tretman - Brabus Masterpiece.

''Masterpiece'' je do sada značio da Brabus izmeni sve što smatra da treba spolja, unutra i u pogledu motora. Međutim, kod Taycana nisu ništa dirali oko struje, već su se bavili izmenama spolja i unutra. Kažu da su mogli da dodaju još konja, ali bi onda izgubili na dometu, pa zato nisu hteli da ulaze i u taj posao...

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Prior Design Porsche Taycan

 

prior taycan 03.jpg

 

Prior Design predstavlja novi aero body kit za električni Porsche Taycan (za verzije Turbo i Turbo S).

 

prior taycan 02.jpg

 

Ovaj paket sadrži prednji spojler, novi set pragova, proširenja blatobrana, zadnji difuzor i zadnji spojler (sve zajedno za 14.510 evra)

 

prior taycan 01.jpg

 

Klijenti kod Prior Designa mogu da dobiju i komplet novih alu točkova, modifikovano oslanjanje, kao i doterani enterijer sa kožom i alkantarom

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

harry.jpg Harry'sGarage: Porsche Taycan Cross Turismo

 

Taycan 4S Cross Turismo je stigao na tržište prošle godine, ali je u julu 2022. već dobio ozbiljan update - ista je baterija, tj. nema nikakvih hardverskih izmena, ali je napisan novi softver i time je ovakav Taycan dobio 10% veći domet, tj. dodatnih 50-60 kilometara pre nego mu se baterija skroz isprazni:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

evoyoutube.jpg EVO: Porsche Taycan Turbo S

 

Porscheov Taycan Turbo S i dalje je najmoćniji i najsposobniji na stazi od svih serijskih električnih automobila do sada - ovako izgleda 750 konja u 2.295 kilograma:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Proizveden 100.000-ti električni Porsche Taycan

 

porsche 100k 01.jpg

 

Tri godine nakon početka proizvodnje, sa fabričkih traka fabrike u Cufenhauzenu sišao je jubilarni 100.000-ti primerak električnog Porscheovog modela Taycan.

Slavljenik je Taycan Turbo S u Neptune Blue boji, a namenjen je kupcu iz Velike Britanije koja je, zajedno sa SAD i Kinom, jedno od tri najveća tržišta za ovaj Porscheov električni model. Treba podsetiti da je Porsche u prvih devet meseci ove godine prodao 221.512 automobila širom sveta (rast od 2% u poređenju sa istim periodom 2021.), pri čemu je Taycan u pomenutom periodu našao 25.073 kupca.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Porsche Taycan Cross Turismo vs Monster Jam

 

porsche monster 01.jpg

 

Dva profesionalna vozača - Linsey Read iz Monster Jama i Leh Keen iz Porschea - susreću se po prvi put.

Ujedinjuju ih njihove moćne mašine sa pogonom na sva četiri točka. Jedan je moćni električni Porsche Taycan Turbo S Cross Turismo, sa 750KS i pet sedišta. Drugi je Monster Jam sa 9.2 V8 motorom sa 1.500KS i samo jednim sedištem:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

autoexpress.jpg AutoExpress: 2023. Porsche Taycan Cross Turismo

 

Taycan Cross Turismo nema mnogo smisla, sve dok ga ne provozate...

Porsche Taycan je već jedan od najboljih električnih vozila na tržištu, ali da bi se proširila privlačnost Porscheovog prvog električnog automobila, robusna karavan verzija pridružila se limuzini u asortimanu. Zove se Cross Turismo i ima za cilj da ponudi više svestranosti/praktičnosti od limuzine:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mark Webber & Porsche Taycan

 

Taycan 4 Cross Turismo predstavlja prvi potpuno električni sportski automobil te vrste i značajan trenutak u posvećenosti Porschea budućnosti električnih automobila. Mark Webber, ambasador Porsche bredna, provozao ga je putevima Tasmanije:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

automotovisionHR.jpg Automotovision.hr: Porsche Taycan 4S Plus Sport Turismo

 

Prilikom izbora naziva ovog modela, postojalo je čak 600 ideja kako bi se automobil trebao zvati...

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

hagertyyoutubelogo.jpg Hagerty: Porsche Taycan GTS

 

Svi znaju da su Porscheovi GTS modeli ''zlatna sredina'' u njihovoj ponudi - nisu grubi kao GT automobili, ali su i dalje verzije najviše fokusirane na vozača. Ali, izgleda da je jedan GTS zanemaren kao pravi vozački automobil: potpuno električni Taycan GTS.

 

Većina električnih vozila sa performansama poput onih iz Tesle i Lucida, pa čak i Porsche-ovog sopstvenog Taycan Turbo S, generalno se smatra zabavnim za vožnju samo na pravcima. Ali dok je Taycan GTS i dalje zapanjujuće brz do stotke, to nije jedini razlog zašto ga je zabavno voziti. Ovaj Taycan je zabavan jer ima fantastično upravljanje, odličan balans šasije i briljantno kalibriranu papučicu gasa. Da bismo testirali da li je Taycan GTS samo dobar ''za jedan potpuno električni automobil'' ili je stvarno dobar bez obzira na vrstu pogona, odlučili smo da ga suprotstavimo suštinskom Porsche modelu - 911 (992) GTS. I, nakon što smo istražili njihove atribute, uradili smo mali eksperiment - snagom video montaže dali smo Taycanu zvuk na koji se može ponositi. Da li je ok? :D 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

autotopnl.jpg AutoTopNL: 2023 Porsche Taycan Turbo S Sport Turismo

 

761KS/1.050Nm sa baterijom kapaciteta 93.4 kWh - 2.8 sekundi do stotke i maksimum na elektronski ograničenih 260 km/h:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...