Jump to content
FAS Goran

Recommended Posts

Porsche Taycan vs Tesla Model S P100D

 

197235-tesla porsche.jpg

 

Dugoočekivani električni model iz Zuffenhausena je konačno stigao, a nije trebalo dugo da stane na crtu sa američkim autom na struju. Trku ubrzanja ova dva izuzetno moćna automobila su, verujemo, svi očekivali. Porsche Taycan Turbo S ima 625 KS ali uz pomoć overboosta ta brojka se zaustavlja na 761 KS i kamionskih 1050 Nm obrtnog momenta. Upravo te brojke su zaslužne za vreme od 2.9 sekundi do 100 km/h. Sa druge strane, Teslin model S P100D ima 611 KS i 930 Nm obrtnog momenta. Do stotke stiže za deklarisanih 2.6 sekundi, 0.2 sekunde brže u odnosu na Porsche. Treba naglasiti da u trenutku snimanja oba automobila zbog loših uslova na putu nisu stigli do 100 km/h u vremenu koje deklariše fabrika, ali uprkos tome i dalje su ludo brzi.

Ko je kome uzeo meru i da li je Tesla i dalje kralj ravnica pogledajte u videu:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Snimljen Porsche Taycan Cross Turismo

 

porsche taycan karavan 001.jpg

 

Porsche bi produkcijsko izdanje karavanskog elektropokretanog modela Taycan trebalo da predstavi naredne godine. Videomaterijal sa staze Nürburgring Nordschleife pokazuje da će nedavno predstavljeni elektropokretani Porsche Taycan uskoro dobiti i praktičnije karoserijsko izdanje koje se krije iza naziva ''Cross Turismo'' koji je nemačka automobilska kompanija pre nekoliko godina već koristila za naziv svog konceptnog modela.

 

I dok se Porsche i Tesla na Nürburgringu i dalje nadmudruju koji je najbrži produkcijski električni automobil sa četvoro vrata, produkcijski model Taycan Cross Turismo za sada i neće imati šta da dokazuje jer osim Porschea niko drugi ne testira karavanski automobil koji pokreće samo struja. Nije poznato koliko snage pokreće Porscheov temeljito kamuflirani prototip, ali se zbog dodatne mase očekuje da će produkcijski Cross Turismo pokretati najsnažnije opcije sa (besmislenim) nazivima Turbo i Turbo S čiji motori proizvode više od 760KS. Vreme će pokazati koliko će kupaca umesto standardnog modela birati Taycan Cross Turismo, a dosadašnji prodajni rezultati modela Panamera Sport Turismo su najbolji dokaz da ima mnogo kupaca koji žele Porsche u praktičnom karoserijskom pakovanju.

 

preuzeto sa - Auto Blog

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

topgear.jpg Top Gear video: Porsche Taycan Turbo S vs Tesla Model S

 

Dugo očekivani duel...ali na ovom testu nije samo ubrzanje do 100 Km/h - pogledajte:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Električni Porsche Taycan je Nemački automobil godine 2020.

 

Porsche Taycan nagrada002.jpg

 

Jedna kratka vest iz Nemačke gde je žiri sastavljen od tamošnjih specijalizovanih novinara proglasio pobednika u izboru za Nemački automobil godine 2020 (''German Car of the Year 2020''). Pobednik je električni Porsche Taycan, a u Top pet su se plasirali i BMW Serije 3, Peugeot 208, Opel Corsa i Mazda 3. Zanimljivo - među prvih pet nema nijednog SUV modela.

 

porsche taycan nagrada001.jpg

 

Taycan je inače drugi električni automobil koji je izabran za Nemački automobil godine budući da je prošle godine krunu poneo Jaguar I-Pace.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da li je Top Gear namestio pobedu Porsche Taycana?

Oglasio se i Elon Musk

 

tesla porsche topgear.jpg

 

Ne stišava se rasprava oko uporednog testa Porschea i Tesle koji je Top Gear nedavno objavio. U tom testu je u trci ubrzanja pobedio Porscheov električni novitet, model Taycan. U svom top izdanju je bio brži od Modela S takođe u najnovijem i najmoćnijem izdanju. Međutim, to poređenje je pobudilo mnoge sumnje.

Pre svega su tu podaci koji pokazuju da je Tesla Model S sada čak i sporiji, i to taman toliko da Porsche bude bolji. Nakon brojnih optužbi oglasio se i Top Gear koji je priznao da je koristio lažne vrednosti. Naime, koristili su vremena postignuta ranije u poređenju sa Mercedesom, a objašnjenje je da su ta bila bolja od onih postignutih sa novim modelom. A pritom su pojasnili i proceduru testa: ''Trku ubrzanja smo sproveli pet puta i Porsche je pobedio baš svaki put. Tesla je bio u Ludicrous+ modu, a baterije su bile na 85% kapaciteta.''

 

tesla porsche tg 11.jpg

 

Međutim, video pokazuje nešto drugačije. Pre svega, da je Tesla brži u startu trke, ali i da možda Tesla ipak nije bio u Ludicrous+ modu. Upravo to im zamera Elon Musk: ''Staviti model S u 'range mode' umesto launch mode2' znači minimizovati performanse u korist dometa'.' I pritom svoju tvrdnju bazira na onome što vidi na videu, a to je interfejs kokpita koje ne odgovara Ludicrous+ modu.

 

Kompletan test možete pogledati ovde.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

2020. Porsche Taycan 4S

 

Jeftiniji od Turbo i Turbo S verzija, ali i slabiji od njih. Ima dve baterije u ponudi, pa može imati oko 520 ili 560 konja, za razliku od jače braće koji dolaze samo sa jednom većom baterijom:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Porsche Exclusive Taycan Turbo

 

Porsche t 03.jpg

 

Porsche Exclusive Manufaktur sa nekoliko slika pokazuje kako može da se dotera električni Porsche Taycan Turbo.

Ova Porscheova specijalna divizija je za Taycan Turbo predvidela SportDesign package, elemente od ugljeničnih vlakana, specijalne boje (između ostalog Dolomite Silver i Mamba Green), alu točkove od 21 inča, prednja svetla sa ice-blue elementima, retrovizore od ugljeničnih vlakana, gloss black oznake, Porsche logo u Glacier Ice Blue izdanju pozadi, LED projekciju Porsche loga, elemente od ugljeničnih vlakana u unutrašnjosti, Porsche logo na naslonima za glavu i centralnom naslonu za ruke, kao i Chalk Beige pojaseve i Sport Chrono sat.

 

Porsche t 02.jpg

 

Paket košta 10.000 dolara, dok Taycan Turbo u SAD-u ima cenu od 150.000 dolara.

 

Porsche t 01.jpg

 

Taycan Turbo inače raspolaže sa 680KS i 850 Nm a Taycan Turbo S sa 761KS i 1050 Nm obrtnog momenta (sve brojke važe uz Overboost jer oba modela standardno raspolažu sa 625KS). To je dovoljno da Taycan Turbo od 0 o 100 km/h stigne za 3.2 sekunde, a Taycan Turbo S za samo 2.8 sekundi (ovde i podatak da Taycan Turbo S do 200 km/h ubrzava za 9.8 s). Što se najveće brzine tiče ona je el. ograničena na 260 km/h.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Proba Porsche Taycan

 

Ovo jeste prvi Porsche skroz na struju, ali fabrika odavno eksperimentiše sa hibridima i u raznim sportskim trkačkim serijama na osnovu kojih je stekla dosta iskustva, koje je onda primenila u tehnologiju na kojoj je napravljen Taycan. Unutra je Porsche stavio gomilu ekrana, ali i zadržao svoj običaj da naplaćuje svašta nešto posebno, pa tako iako vlasnici treba da daju debelo preko 100 hiljada evra, koštaće ih još 500 npr. posebna opcija za jači zvuk koji automobil pravi kako bi se imao bolji osećaj vožnje:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

dougdemuro.jpg Doug DeMuro video: 2020. Porsche Taycan

 

Tesla je 2012. izbacila na tržište svoj model S, i odjednom svi koji su imali već najnovije telefone, tablete, lap-topove...hteli su i najmoderniji auto na struju.

Od tada do danas su se pojavili i mnogi drugi (npr. Audijev e-tron, ili Jaguar i-Pace), ali ''hajp'' oko Tesla modela se nije smanjivao....sve dok Porsche nije izbacio svoj prvi auto skroz na struju - Taycan:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

pistonheads.jpg PistonHeads video: Test Porsche Taycan

 

Staza okovana snegom i ledom u Finskoj treba da pokaže mogu li potpuno električni automobili, kao što je Taycan, biti zanimljivi/zabavni za vožnju....jer ako ovde to nisu, neće sigurno biti ni bilo gde drugde:

 

 

 

edmunds.jpg Edmunds video:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

autogefuhl.jpg Autogefuhl video: Test Porsche Taycan 4S & Turbo S

 

Pored toga što je Porsche želeo da pokaže koliko je Taycan zabavan za vožnju, pozvao je svetske novinare daleko na sever Finske u Artički krug kako bi im pokazao i kako njihov auto na struju radi po tolikoj hladnoći:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Za Taycan već 30.000 rezervacija

 

porsche taycan 001.jpg

 

Prvi Porscheov električni model Taycan nadmašio je očekivanja nemačkog proizvođača. Taycan je već rezervisalo više od 30.000 kupaca u Evropi gde je svaki od njih morao da uplati depozit od 2.500 evra. S obzirom da Porsche planira da u narednoj godini napravi 20.000 jedinica, jasno je da će lista čekanja biti nekoliko godina.

Taycan prenosi Porscheov sportski DNK u eru električnih automobila gde će se nadmetati pre svih sa Teslom Modelom S. Porscheov adut u najsnažnijoj verziji Turbo S razvija 761 KS i 1.050 Nm maksimalnog obrtnog momenta. Taycan Turbo S ubrzava 0-100 km/h za samo 2.6 sekundi, iz mesta do 200 km/h stiže za 9.8, dok je maksimalna brzina elektronski ograničena na 260 km/h. Sa punom baterijom Taycan Turbo S ima autonomiju od 412 kilometara prema novom WLTP standardu. Baterija kapaciteta 93.4 kWh se napuni do 80% za samo 22.5 minuta sa punjačem od 270 kW.

Osnovna verzija nosi oznaku 4S, koja dolazi i sa snažnijom baterijom (Performance Battery Plus), dok se između 4S i Turbo S nalazi verzija Turbo.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Porsche Taycan je najbolji električni automobil na svetu

 

197106-Porsche-Taycan 4s 004.jpg

 

Britanska javnost saglasna je sa objavom lista ''The Sun'' da je ovaj električni automobil fenomenalan, čak najbolji na tržištu, prenosi B92. U pitanju je EV adut nemačkog premijum proizvođača Porsche Taycan. Tesla je bila prva kompanija koja je prva počela da se bavi masovno proizvodnjom električnih vozila, pa su tako ''naterali'' ostale velike proizvođače da počnu da razvijaju svoja električna vozila. Električni automobili ove američke kompanije su verovatno i najtraženiji na tržištu i već godinama važe za najbolje, ali se čini da Porsche ima to što je potrebno da ih skine sa trona, prevashdno se misli na model Taycan, koji je ''The Sun'' ocenio kao najbolji na svetu.

Auto je sjajan za vožnju, a ono što ga čini superiornijim u odnosu na Teslu je taj dodir nemačkih inženjera, smatraju ljudi koji su napravili ovakav izbor.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Porsche Exclusive Taycan

 

porsche-taycan 2020 01.jpg

 

Porsche Exclusive Manufaktur je doterao još jedan električni Taycan, u ovom konkretnom slučaju to je Taycan Turbo. Ova Porscheova specijalna divizija je za Taycan Turbo predvidela SportDesign package, elemente od ugljeničnih vlakana, specijalne boje (između ostalog Dolomite Silver i Mamba Green), LED matrix prednja svetla, Exclusive Design alu točkove od 21 inča (za 3.2 kg lakši od standardnih), retrovizore od ugljeničnih vlakana, gloss black oznake, LED projekciju Porsche loga, elemente od ugljeničnih vlakana u unutrašnjosti, Porsche logo na naslonima za glavu i centralnom naslonu za ruke, kao i Chalk Beige pojaseve i Sport Chrono sat.

 

porsche-taycan 2020 02.jpg

 

Taycan Turbo inače raspolaže sa 680KS i 850 Nm, a Taycan Turbo S sa 761KS i 1050 Nm obrtnog momenta (sve brojke važe uz Overboost jer oba modela standardno raspolažu sa 625KS).

 

porsche-taycan 2020 03.jpg

 

To je dovoljno da Taycan Turbo od 0 o 100 km/h stigne za 3.2 sekunde, a Taycan Turbo S za samo 2.8 sekunde (ovde i podatak da Taycan Turbo S do 200 km/h ubrzava za 9.8 s). Što se najveće brzine tiče, ona je elektronski ograničena na 260 km/h.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

shmee.jpg Shmee150 video: Porsche Taycan Turbo S

 

Turbo S je najjači Taycan koji Porsche pravi. Ima dva elektromotora, pogon sa dve brzine, 760 konja i 1.050 Nm...i na ovom videu ima manje točkove sa zimskim gumama :) 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

topgear.jpg Top Gear video: Chris Harris i Stig za volanom Porschea Taycan Turbo S

 

Kad je Porsche u pitanju, Turbo više ne znači turbo motor, nego... - mnogo, mnogo brz auto.

Takođe, potrudili su se da ne bude brz samo na pravcu kao i svaki drugi skroz električni auto, nego da nekako usklade njegovu povećanu težinu i ponašanje u krivinama poput pravog Porschea:

 

 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

topgear.jpg Top Gear video: Chris Harris o električnom Porsche-u

 

Detaljnije o ovom autu od strane glavnog u Top Gear-u:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

motorweek.jpg MotorWeek video: Test 2020 Porsche Taycan Turbo S

 

Dugo je Porsche gledao kako Tesla ''luduje'' sa svojim potpuno električnim modelima i njihovim ubrzanjima.

Sada je Porsche pokazao kako zamišlja i pravi svoj potpuno električni auto - 750 konja u ovoj ''Turbo S'' varijanti sa jednim el. motorom napred i jednim pozadi čime se dobija pogon na svim točkovima:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bil Gejts kupio električni Porsche Taycan, u Tesli razočarani

 

porsche-taycan 2020 01.jpg

 

Generalni direktor i osnivač kompanije ''Tesla'' Ilon Mask uputio je preko Tvitera ''žaoku'' na račun biznismena Bila Gejtsa, koji je izjavio da je, u okviru svojih zalaganja za očuvanje životne sredine i suzbijanje klimatskih promena kupio Porsche Taycan Turbo. Nakon što je Gejts u jednom intervjuu otkrio da je sebi kupio električni Porsche, Mask je, odgovarajući na pitanje jednog korisnika Tvitera koji se zapitao zašto je suosnivač Microsofta odlučio da se vozi Taycan-om umesto Teslom, napisao: ''Razgovori koje sam imao sa Gejtsom su bili razočaravajući (da budem iskren)'', prenosi CNBC.

Ovo nije prvi put da Mask prozove nekog od svojih savremenika, tehnoloških milijardera na Tviteru. Šef ''Tesle'' je tako 2017. godine osporio optimističan stav Marka Zakerberga o veštačkoj inteligenciji, navodeći da je ''znanje šefa Facebook-a o toj temi ograničeno''.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Porsche Taycan potpuno izgoreo

 

Prošle nedelje je u garaži kuće koja se nalazi na jugu Floride izgoreo Porsche Taycan. Pored gubitka automobila, vlasnik se suočava i sa štetom na kući koja nije mala. Posledice nesreće su zabeležene fotografijama koje su postale viralne na društvenim mrežama. Tu je i snimak koji svedoči o uništenju Taycana. Video snimak svedoči da je auto uništen do neprepoznatljivosti, a vatra je skoro istopila gume na točkovima. Šteta u garaži je velika, ali se može popraviti.

 

''Pokrenuli smo istragu i spremni smo pomoći ako nas pozovu. Laknulo nam je kada smo saznali da nije bilo povređenih. Još uvek je prerano za bilo kakve ocene o mogućim uzrocima. Čekamo da završi istraga'', kaže portparol kompanije Calvin Kim. Požari u kojima stradaju električna vozila nisu veliko čudo u svetu automobilizma. Događalo se da Teslini modeli planu iz čista mira, a nesreće je istraživala kompanija i federalni organi za sbezbednost u SAD-u. Rezultati istrage govore da je jedan od mogućih uzroka kvar na bateriji električnog vozila. Dok se slučaj izgorelog Porschea detaljno ne istraži, bilo bi neodgovorno nagađati o mogućim uzrocima. Postoji verovatnoća da automobil nije izgoreo zbog kvara, ali svedočenja komšija ukazuju da se neposredno pre požara čula eksplozija. Vozilo se odnedavno nalazi u prodaji i relativno mali broj Taycana je trenutno na ulicama. Požar u garaži je jedan od potencijalnih znakova opasnosti koji utiče na zanimanje kupaca, ali zaključke bi trebalo donositi tek kada završi istraga:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

motortrend.jpg MotorTrend video: Test 2020. Porsche Taycan Turbo S

 

Porsche nije napravio samo električni auto, već je ušao u taj posao sa namerom da napravi najbolji električni auto na planeti - pogledajte koliko je u tome uspeo:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Porsche Taycan SportDesign Package Carbon

 

200950-porsche-taycan 003.jpg

 

Porsche Exclusive Manufaktur nastavlja da izbacuje pakete za doterivanje električnog Taycana. Ova Porscheova specijalna divizija je za Taycan Turbo predvidela ''SportDesign Package Carbon'' sa elementima od ugljeničnih vlakana (prednji i zadnji spojelr, set pragova...), specijalnu plavu boju, LED matrix prednja svetla, dvobojne Exclusive Design alu točkove od 21 inča od ugljeničnih vlakana, gloss black oznake, elemente od ugljeničnih vlakana u unutrašnjosti, Porsche logo na naslonima za glavu i centralnom naslonu za ruke, pragove sa osvetljenim natpisom Taycan Turbo.

 

200951-porsche-taycan 002.jpg

 

Taycan Turbo inače raspolaže sa 680KS i 850 Nm, a Taycan Turbo S sa 761KS i 1050 Nm obrtnog momenta (sve brojke važe uz Overboost jer oba modela standardno raspolažu sa 625KS).

 

200952-porsche-taycan 001.jpg

 

To je dovoljno da Taycan Turbo od 0 o 100 km/h stigne za 3.2 sekunde, a Taycan Turbo S za samo 2.8 sekundi (ovde i podatak da Taycan Turbo S do 200 km/h ubrzava za 9.8 s).

Što se najveće brzine tiče, ona je el. ograničena na 260 km/h.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

thestraightpipes.jpg TheStraightPipes video: Test 2020. Porsche Taycan Turbo S

 

Teško je start iz mesta bilo kog električnog automobila predstaviti na videu, ali start Taycana Turbo S tek nije moguće preneti.

Ovo je prvi potpuno električni Porsche, a na testu je njegova najjača verzija:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...