neshaoct 9584 Posted June 5, 2022 TheStraightPipes: 2022. Porsche Taycan GTS Sport Turismo 509KS/850Nm od 2 električna motora i baterije kapaciteta 93 kWh: Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9584 Posted June 17, 2022 ThrottleHouse: 2022. Porsche Taycan GTS Taycan GTS jakih 590 konjskih snaga šalje na sva četiri točka. Ima ubrzanje do stotke za 3.7 sekundi, i generalno je namenjen za sve one kojima je ''Turbo'' previše (snage i novca), a osnovni Taycan premalo snage: Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9584 Posted July 2, 2022 AutoTopNL: Porsche Taycan GTS Sport Turismo Najnovija verzija Taycana - GTS Sport Turismo je kao Cross Turismo al' sa manje off-road plastike, i vazdušno vešanje ne može da podigne auto kao kod verzije Cross Turismo: Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9584 Posted July 23, 2022 2023 Porsche Taycan serija dobija softverska unapređenja Taycan je započeo električnu revoluciju kompanije Porsche i ovo putovanje se nastavlja sa nekoliko osveženja koja stižu sa modelom za 2023. godinu. Najveći deo promena nalazi se u polju softvera, gde kupci sada mogu pronaći usavršeni Porsche Communication Managment sistem sa revidiranim korisničkim interfejsom i raznobojnim ekranom iz segmenata. Ostala unapređenja uključuju Spotify integraciju i podršku za bežičnu Android Auto konekciju. Tehnička osveženja zaokružena su novim dizajnom ekrana i novim karakteristikama koje filtriraju stanice za punjenje po njihovoj izlaznoj snazi. Poslednja opcija će omogućiti vlasnicima da na najlakši način pronađu brze punjače. Novi električni model posedovaće prednosti nekoliko zahvata na pogonskom sklopu takođe, gde će prednji agregat biti dostupan sa Normal i Range modovima u Taycan varijantama sa dva motora, radi redukovanja bespotrebne potrošnje. Termalni menadžment je takođe popravljen, jer baterija sada može brže dostići visoku temperaturu, obezbeđujući optimalne performanse krive punjenja, čak i pri većem stanju napunjenosti. Štaviše, podešavanja rekuperacije se sada zadržavaju prilikom promene režima vožnje, dok indikatori pogona smešteni na svim točkovima emituju tokove energije i očitavaju ih na kontrolnoj tabli. Po pitanju ostatka automobila, novi model dobija nešto manja unapređenja koja se zasnivaju na većem izboru točkova i proširenoj dostupnosti Variable Light Control sistema za panoramski stakleni krov. Poslednjepomenuta pogodnost omogućuje korisnicima da podese prozirnost krova u svega nekoliko milisekundi. Iako su ove promene ekskluzivne za Taycan 2023. modele, softverska poboljšanja biće predstavljena u bliskoj budućnosti i u modelima iz 2020. 2021. i 2022. godine, takođe. preuzeto sa - Auto Blog Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9584 Posted August 8, 2022 2023 Porsche Taycan serija dobija softverska unapređenja Model Taycan startovao je električnu revoluciju kompanije Porsche i ovo putovanje se nastavlja sa nekoliko osveženja koja stižu sa modelom za 2023. godinu. Najveći deo promena nalazi se u polju softvera, gde kupci sada mogu pronaći usavršeni Porsche Communication Managment sistem sa revidiranim korisničkim interfejsom i raznobojnim ekranom iz segmenata. Ostala unapređenja uključuju Spotify integraciju i podršku za bežičnu Android Auto konekciju. Tehnička osveženja zaokružena su novim dizajnom ekrana napredne augmentovane realnosti i novim karakteristikama koje filtriraju stanice za punjenje po njihovoj izlaznoj snazi. Poslednja opcija će omogućiti vlasnicima da na najlakši način pronađu brze punjače. Novi električni model posedovaće prednosti nekoliko zahvata na pogonskom sklopu takođe, gde će prednji agregat biti dostupan sa Normal i Range modovima u Taycan varijantama sa dva motora, radi redukovanja bespotrebne potrošnje. Termalni menadžment je takođe popravljen, jer baterija sada može brže dostići visoku temperaturu, obezbeđujući optimalne performanse krive punjenja, čak i pri većem stanju napunjenosti. Štaviše, podešavanja rekuperacije se sada zadržavaju prilikom promene režima vožnje, dok indikatori pogona smešteni na svim točkovima emituju tokove energije i očitavaju ih na kontrolnoj tabli. Po pitanju ostatka automobila, novi model dobija nešto manja unapređenja koja se zasnivaju na većem izboru točkova i proširenoj dostupnosti Variable Light Control sistema za panoramski stakleni krov. Poslednjepomenuta pogodnost omogućuje korisnicima da podese prozirnost krova u svega nekoliko milisekundi. Iako su ove promene ekskluzivne za Taycan 2023. modele, softverska poboljšanja biće predstavljena u bliskoj budućnosti i u modelima iz 2020., 2021. i 2022. godine, takođe. preuzeto sa - Auto Blog Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9584 Posted August 10, 2022 Porsche Taycan Turbo S postavio novi rekord na Nirburgringu Novi kralj Nirburgringa kada je reč o električnim automobilima postao je Porsche Taycan Turbo S. Čak i pre predstavljanja Porsche Taycan je već postavljao rekorde. U avgustu 2019. godine Turbo verzija je postavila vreme na stazi Nirburgring koje je iznosilo 7 minuta i 42 sekunde, a to je učinio test vozač Lars Kern vozeći predprodukcijski prototip. Električni automobil iz Cufenhausena je skinut s trona u septembru 2021. godine kada je Teslin Model S Plaid završio krug na Zelenom paklu za 7 minuta i 35 sekundi, ali Turbo S uzvraća udarac. Ipak, ne radi se o običnom Taycanu Turbo S, nego o primerku opremljenom novim paketom performansi i PDCC sistemom (Porsche Dynamic Chassis Control). Osim sportskih sedišta za trke i obaveznog zaštitnog kaveza, električni automobil je bio u fabričkoj konfiguraciji, a čak je težak koliko i automobili koji se mogu pronaći u salonima. Za volanom je ponovo bio Kern, koji je postavio novi rekord kruga staze duge 20,8 kilometara sa vremenom 7 minuta i 33 sekunde. To znači da je Teslino vreme oboreno za oko dve sekunde. Paket performansi uključuje 21-inčne felne sa Pirelli P Zero Corsa gumama, a Porsche 4D Chassis Control je dobio softversku nadogradnju. Kupci mogu da naruče Taycan Turbo S sa ovim poboljšanjem putem Porsche Tequipmenta, ali za sada samo u Nemačkoj. Cena paketa iznosi 13.377 evra te je dostupan isključivo za Taycan Turbo S (2023) čija proizvodnja je počela krajem prošlog meseca. Instalacija se obavlja tek nakon isporuke automobila kupcu, a cena uključuje transport i porez, dok uticaja na garanciju nema. I dok je Taycan Turbo S uspeo da pobedi Model S Plaid, ipak nije ukupno najbrži električni automobil na Nirburgringu. Tu titulu drži Nio EP9 koji je prešao stazu za 6 minuta i 45 sekundi u maju 2017. godine, ali rekord se ne računa za automobile serijske proizvodnje jer je Nio proizveo samo 16 primeraka. Ista je priča sa Volkswagenovim modelom ID. R i njegovim neverovatnim vremenom kruga od 6 minuta i pet sekundi ostvarenim u junu 2019. godine. Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9584 Posted August 12, 2022 ChasingCars: 2022. Porsche Taycan GTS 480 kilometara dometa sa 510 konja (još 80 konja u overboost modu za start iz mesta): Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9584 Posted August 26, 2022 Savagegeese: Porsche Taycan U varijanti sa pogonom samo pozadi, što znači i da je jeftiniji: Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9584 Posted August 28, 2022 Novinari Taycanom prošli 14 država za manje od 24 sata Novinari iz britanskog magazina What Car?, Neil Winn i Doug Revolta, postavili su novi (neprovereni) svetski rekord za najviše zemalja posećenih za 24 sata u električnom vozilu. Dvojac je u jednom danu posetio 14 zemalja, nadmašivši čak i sopstvena očekivanja. ''Znao sam pre nego što smo krenuli da će sve morati da prođe savršeno da bismo postigli početni cilj da proputujemo 13 zemalja za 24 sata'', rekao je Vin. ''Dakle, možete zamisliti naše iznenađenje kada smo odlučili da posetimo i 14, jer smo uštedeli dosta vremena.'' Winn kaže da, iako je nemoguće zvanično potvrditi vremenske zapise na javnim putevima, njihovo istraživanje je pokazalo da niko drugi nije posetio toliko zemalja u jednom danu u električnom vozilu kao što su oni upravo uspeli u modelu Porsche Taycan Performance Battery Plus. Nije iznenađujuće da se rekord dogodio u Evropi, počevši od Holandije. Put ih je odveo u Belgiju, Luksemburg, Francusku, Nemačku, Švajcarsku, Lihtenštajn, Italiju, Austriju, Sloveniju, Mađarsku, Bosnu i Srbiju. Novinari su ukupno prešli 1.199 milja (1.930 km) u Taycanu, sa prosečnom brzinom kretanja od 61 mph (98 km/h) i ukupnom prosečnom brzinom od 49.9 mph (80.3 km/h). To je postignuto uprkos tome što su se tokom putovanja sedam puta zaustavili na ultra brzim punjačima od 350 kW. Uprkos svom uspehu, naše britanske kolege tvrde da je Evropi i dalje potrebno više punjača, sa boljom pouzdanošću pre nego što električni automobili zaista budu u rangu sa vozilima sa unutrašnjim sagorevanjem, ali su na dobrom putu. preuzeto sa - Auto Blog Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9584 Posted August 29, 2022 RedlineReviews: 2023. Porsche Taycan 4 Cross Turismo Više dometa, brže punjenje, unapređen softver za infotainment... i to bi otprilike bilo to za ''restajling'' kod potpuno električnih modela: Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9584 Posted September 6, 2022 AutoTopNL: Porsche Taycan Turbo S vs Audi RS E tron GT Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9584 Posted September 9, 2022 SupercarBlondie: Brabus Porsche Taycan Porscheov najbrži automobil je dobio poseban tretman - Brabus Masterpiece. ''Masterpiece'' je do sada značio da Brabus izmeni sve što smatra da treba spolja, unutra i u pogledu motora. Međutim, kod Taycana nisu ništa dirali oko struje, već su se bavili izmenama spolja i unutra. Kažu da su mogli da dodaju još konja, ali bi onda izgubili na dometu, pa zato nisu hteli da ulaze i u taj posao... Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9584 Posted September 16, 2022 Prior Design Porsche Taycan Prior Design predstavlja novi aero body kit za električni Porsche Taycan (za verzije Turbo i Turbo S). Ovaj paket sadrži prednji spojler, novi set pragova, proširenja blatobrana, zadnji difuzor i zadnji spojler (sve zajedno za 14.510 evra) Klijenti kod Prior Designa mogu da dobiju i komplet novih alu točkova, modifikovano oslanjanje, kao i doterani enterijer sa kožom i alkantarom preuzeto sa - Auto Blog Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9584 Posted October 6, 2022 Harry'sGarage: Porsche Taycan Cross Turismo Taycan 4S Cross Turismo je stigao na tržište prošle godine, ali je u julu 2022. već dobio ozbiljan update - ista je baterija, tj. nema nikakvih hardverskih izmena, ali je napisan novi softver i time je ovakav Taycan dobio 10% veći domet, tj. dodatnih 50-60 kilometara pre nego mu se baterija skroz isprazni: Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9584 Posted November 2, 2022 EVO: Porsche Taycan Turbo S Porscheov Taycan Turbo S i dalje je najmoćniji i najsposobniji na stazi od svih serijskih električnih automobila do sada - ovako izgleda 750 konja u 2.295 kilograma: Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9584 Posted November 12, 2022 Proizveden 100.000-ti električni Porsche Taycan Tri godine nakon početka proizvodnje, sa fabričkih traka fabrike u Cufenhauzenu sišao je jubilarni 100.000-ti primerak električnog Porscheovog modela Taycan. Slavljenik je Taycan Turbo S u Neptune Blue boji, a namenjen je kupcu iz Velike Britanije koja je, zajedno sa SAD i Kinom, jedno od tri najveća tržišta za ovaj Porscheov električni model. Treba podsetiti da je Porsche u prvih devet meseci ove godine prodao 221.512 automobila širom sveta (rast od 2% u poređenju sa istim periodom 2021.), pri čemu je Taycan u pomenutom periodu našao 25.073 kupca. preuzeto sa - Auto Blog Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9584 Posted November 29, 2022 Porsche Taycan Cross Turismo vs Monster Jam Dva profesionalna vozača - Linsey Read iz Monster Jama i Leh Keen iz Porschea - susreću se po prvi put. Ujedinjuju ih njihove moćne mašine sa pogonom na sva četiri točka. Jedan je moćni električni Porsche Taycan Turbo S Cross Turismo, sa 750KS i pet sedišta. Drugi je Monster Jam sa 9.2 V8 motorom sa 1.500KS i samo jednim sedištem: Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9584 Posted February 12, 2023 AutoExpress: 2023. Porsche Taycan Cross Turismo Taycan Cross Turismo nema mnogo smisla, sve dok ga ne provozate... Porsche Taycan je već jedan od najboljih električnih vozila na tržištu, ali da bi se proširila privlačnost Porscheovog prvog električnog automobila, robusna karavan verzija pridružila se limuzini u asortimanu. Zove se Cross Turismo i ima za cilj da ponudi više svestranosti/praktičnosti od limuzine: Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9584 Posted February 24, 2023 Mark Webber & Porsche Taycan Taycan 4 Cross Turismo predstavlja prvi potpuno električni sportski automobil te vrste i značajan trenutak u posvećenosti Porschea budućnosti električnih automobila. Mark Webber, ambasador Porsche bredna, provozao ga je putevima Tasmanije: Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9584 Posted March 12, 2023 Automotovision.hr: Porsche Taycan 4S Plus Sport Turismo Prilikom izbora naziva ovog modela, postojalo je čak 600 ideja kako bi se automobil trebao zvati... Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9584 Posted March 19, 2023 Hagerty: Porsche Taycan GTS Svi znaju da su Porscheovi GTS modeli ''zlatna sredina'' u njihovoj ponudi - nisu grubi kao GT automobili, ali su i dalje verzije najviše fokusirane na vozača. Ali, izgleda da je jedan GTS zanemaren kao pravi vozački automobil: potpuno električni Taycan GTS. Većina električnih vozila sa performansama poput onih iz Tesle i Lucida, pa čak i Porsche-ovog sopstvenog Taycan Turbo S, generalno se smatra zabavnim za vožnju samo na pravcima. Ali dok je Taycan GTS i dalje zapanjujuće brz do stotke, to nije jedini razlog zašto ga je zabavno voziti. Ovaj Taycan je zabavan jer ima fantastično upravljanje, odličan balans šasije i briljantno kalibriranu papučicu gasa. Da bismo testirali da li je Taycan GTS samo dobar ''za jedan potpuno električni automobil'' ili je stvarno dobar bez obzira na vrstu pogona, odlučili smo da ga suprotstavimo suštinskom Porsche modelu - 911 (992) GTS. I, nakon što smo istražili njihove atribute, uradili smo mali eksperiment - snagom video montaže dali smo Taycanu zvuk na koji se može ponositi. Da li je ok? Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9584 Posted March 19, 2023 AutoTopNL: 2023 Porsche Taycan Turbo S Sport Turismo 761KS/1.050Nm sa baterijom kapaciteta 93.4 kWh - 2.8 sekundi do stotke i maksimum na elektronski ograničenih 260 km/h: Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9584 Posted July 27, 2023 Porsche Taycan postavio novi rekord U sklopu proslave 75. godišnjice kompanije, Porsche je krenuo na unikatni izazov, odnosno putovanje električnog automobila sa Tajlanda do Singapura. U izazovu je korišćen Porsche Taycan 4S Cross Turismo, a ulogu vozača su delila tri novinara. Reč je o vožnji bez zaustavljanja od Bank Yaija u predgrađu Bangkoka do Gardens by the Bayja u Singapuru, tako da je Taycan prešao ukupno 1.845 kilometara. Izuzetak su intervali od 25 minuta kada je bilo potrebno puniti bateriju Taycana. Putovanje je trajalo 29 sati i 15 minuta, što je rekord za najbrže pređeni put u električnom automobilu do Tajlanda do Singapura i to uz poštovanje ograničenja brzine. Zahvaljujući nedavnim nadogradnjama, vreme punjenja je smanjeno za skoro 50%. Taycan se pojavio 2019. godine kao prvi Porscheov potpuno električni automobil. Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9584 Posted August 7, 2023 km77.com: Porsche Taycan GTS na testu izbegavanja ''severnog jelena'' Sa ENG prevodom: Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9584 Posted January 26 Porsche Taycan facelift u martu Redizajnirano izdanje prvog Porscheovog modela koji pokreću samo elektromotori će publici širom sveta biti predstavljeno u martu. Porsche privodi kraju višemesečna testiranja redizajniranog izdanja prvog elektropokretanog modela Taycan s kojim su pre četiri godine uspešno odgovorili na sveopšti trend elektrifikacije. Uoči svetske premijere redizajniranog Taycana za koji u Štutgartu kažu da se (zbog mnogobrojnih promena i unapređenja) može posmatrati kao novi model, iz čuvene nemačke automobilske kompanije stiglo je nekoliko fotografija s testiranja prototipa koji su širom sveta u različitim/ekstremnim klimatskim uslovima (pri temperaturama od - 41 do + 52 stepena Celzijusa) prevalili više od 3.5 miliona kilometara. Da u Porscheu ništa nisu prepuštali slučaju najbolje potvrđuje činjenica da su inženjeri i test vozači koji su bili zaduženi za prvi elektropokretani Rolls-Royce (Spectre) na testiranjima u sličnim uslovima prešli ''samo'' 2.4 miliona kilometara. ''Intenzitet i sveobuhvatnost nemilosrdnih testiranja koja su morali da prođu testni prototipovi redizajniranog Taycana nije se razlikovao od posla koji radimo kada razvijamo model nove generacije, a rezultat svega biće Taycan koji je poboljšan u svim segmentima'', izjavio je Kevin Giek, drugi čovek zadužen za sve što se odnosi na Porscheov prvi električni model. Prošlogodišnji poduhvat na stazi Nirburgring na kojoj je test prototip novog najsnažnijeg Taycana (čijih bi 1.000 KS trebalo da se krije iza naziva Turbo GT) čuvenom nemačkom stazom prošao 26 sekundi brže od Tesle Model S Plaid i za Rimac Neverom kasnio samo tri sekunde pokazao je raskošne mogućnosti supersportske električne limuzine koja uskoro više neće biti jedini Porsche na struju, jer je upravo stigao i električni SUV Macan. Quote Share this post Link to post Share on other sites