Jump to content
FAS Goran

Recommended Posts

autotrader.jpg AutoTrader: Porsche Taycan RWD

 

Električni auto samo sa zadnjim pogonom koji je tako napravljen da bude najjeftiniji od svih verzija Taycana, ali...istovremeno je i najzabavniji za vožnju:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Taycan postavio Ginisov rekord najveće brzine u zatvorenom prostoru

 

Vozač je Leh Keen, mesto događaja New Orleans Convention Center, a postignuta brzina (i novi rekord) iznosi 165.1 km/h:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Porsche Taycan Cross Turismo

 

porsche taycan cross turismo.jpg

 

Električni Taycan Cross Turismo će promociju po nekim informacijama imati u narednih nekoliko nedelja (to bi trebalo da nude u drugoj polovini marta), a do tada pred nama je novi fabrički video koji služi kao najava. Taycan Cross Turismo je u odnosu na standardni Taycan dobio produženi krov, drugačija vrata prtljažnika i veći prtljažnik, ali i nešto viši klirens po uzoru na Mission E Cross Turismo concept iz 2018. godine. Očekuje se da će Taycan Cross Turismo biti dostupan u verzijama 4S sa 523KS, Turbo sa 671KS i Turbo S sa 751KS. Ostaje da se vidi da li će se možda nuditi i u baznoj verziji sa 408KS, odnosno 476KS. Cene još nisu poznate, ali će u svakom slučaju biti nešto više u odnosu na regularni Taycan.

 

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

carfectionyoutubelogonovi.jpg Carfection: Porsche Taycan RWD

 

Da, postoji TurboS sa više snage i jačim performansama, ali faktički je ovaj sa motorom manje i pogonom samo pozadi onaj koji će se kupovati...između ostalog i jer je dosta jeftiniji iako i dalje ima odlične performanse i bolji osećaj za volanom daje jer prednji točkovi služe samo za upravljanje:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

carsguide.jpg CarsGuide: 2021. Porsche Taycan

 

Porsche je izgradio reputaciju proizvođača automobila koji još kako zna da napravi sportski auto.

Ali, kad su potpuno električni automobili u pitanju nisu mnogo znali, kao i ostali. Zato su trebali da nam pokažu da električni i sportski auto ne isključuju jedan drugi, tj. da auto može istovremeno imati obe karakteristike. To su nam pokazali kroz Taycan:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Porsche Taycan Cross Turismo zvanično

 

Porsche t cs11.jpg

 

Porsche je po ranijim planovima prodaju Taycana Cross Turismo trebalo da počne krajem 2020. godine, ali je pandemija koronavirusa (ali i odlična potražnja za standardnim Taycanom) to promenila.

 

211875-porsche t cs10.jpg

 

Još krajem avgusta prošle godine objavljena je informacija da su u Porscheu odložili premijeru ovog električnog modela.

 

Porsche t cs09.jpg

 

Električni Taycan Cross Turismo je tako tek danas imao online promociju, a biće dostupan u nekoliko verzija.

 

Porsche t cs08.jpg Porsche t cs07.jpg

 

Pre svega, Taycan Cross Turismo je u odnosu na standardni Taycan dobio 20 mm viši klirens (uz Gravel mod još 10 mm), pa produženi krov, drugačija vrata prtljažnika, više mesta za putnike pozadi (+47 mm za glave putnika), kao i veći prtljažnik (1.212 litara sa oborenim zadnjim sedištima).

 

211876-porsche t cs06.jpg porsche t cs05.jpg

 

Sem toga tu su dodatni zaštitni elementi na eksterijeru, panoramski korv, podešavajuće vazdušno oslanjanje i pogon na sva četiri točka.

 

211874-porsche t cs04.jpg porsche t cs03.jpg

 

Takođe, kupci mogi da dobiju i opcioni Off-Road paket koji podazumeva viši klirens za dodatnih 20 mm.

 

porsche t cs02.jpg porsche t cs01.jpg

 

Taycan Cross Turismo ima baterije od 93.4 kWh, a biće dostupan u verzijama:

  • Taycan 4 Cross Turismo sa 380KS odnosno uz overboost i Launch Control 476KS, ubrzanje 0-100 km/h za 5.1 sekundu, najveća brzina 220 km/h, domet (po WLTP normama) 389-456 km.
  • Taycan 4S Cross Turismo sa 490KS odnosno 571KS, ubrzanje 0-100 km/h za 4.1 sekundu, najveća brzina 240 km/h, domet (WLTP) 388-452 km.
  • Taycan Turbo Cross Turismo sa 625KS odnosno 680KS, ubrzanje 0-100 km/h za 3.3 sekunde, najveća brzina 250 km/h, domet (WLTP) 395-452 km.
  • Taycan Turbo S Cross Turismo sa 625KS odnosno 761KS, ubrzanje 0-100 km/h za 2.9 sekundi, najveća brzina 250 km/h, domet (WLTP) 388-419 km.

Cene u Velikoj Britaniji startuju od 79.340 funti (92.130 evra).

 

 

 

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

autogefuhl.jpg Autogefuhl: Porsche Taycan Cross Turismo

 

4 vrata, linija karavana, krovni nosači, a može da ponese i dve bicikle pozadi - noćna mora za svakoga ko misli da Porsche treba praviti samo sportske automobile.

Sa druge strane, te iste katakteristike su raj za svakog ljubitelja praktičnih potpuno električnih automobila - to je Taycan Cross Turismo:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

carmagazine.jpg CarMagazine: Porsche Taycan Turbo

 

671KS/850Nm, 3.2 sekunde do stotke...i jedino što nema je turbo, iako mu stoji u nazivu :D 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

TechArt Porsche Taycan

 

212020-techart 04.jpg

 

Nije tajna da u poznatoj nemačkoj tjuning kompaniji TechArt uveliko pripremaju opcije sa kojima će prvi Porscheov elektropokretan model biti još snažniji. Do tada, u Leonbergu su već pripremili nekoliko komponenti za vlasnike Taycana koji žele nešto drugačiji automobil.

 

212021-techart 032.jpg

 

Sedišta Taycana su obložena novom kombinacijom kože i alkantare. Redizajniran je i multifunkcionalni upravljač, a za odličan kontrast u tamnoj kabini se brine nekoliko zelenih detalja. To je samo jedna od opcija, jer će kupci moći da biraju boju koju žele na sedištima i svim ostalim oblogama u kabini.

 

techart 02.jpg

 

U TechArtu ističu da će sa novim karbonskim karoserijskim komponentama koje će uskoro biti u ponudi dodatno poboljšati aerodinamiku automobila, a za Porscheovu električnu sportsku limuzinu već nude nove ultralagane 22-inčne aluminijumske felne Formula VI. U ponudi je i mnogo boja karoserije koja na kraju priče može da bude i dvobojna.

 

212022-techart 01.jpg

 

Taycanovi elektromotori u najslabijoj verziji nude 408, a u najsnažnijoj (Turbo S) 761 KS. Koliko će konja imati TechArt opcije saznaćemo kada u Leonbergu naprave drugi korak.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

autotopnl.jpg AutoTopNL: Porsche Taycan RWD

 

Ubrzanje i najveća brzina varijante sa 380 konja (overboost 476) i 357 Nm. Do stotke za 5.4 sekunde, maksimum je na 230 km/h:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Porsche Taycan Cross Turismo u Srbiji od 100.000 evra

 

Porsche t cs09.jpg

 

4. marta 2021. Porsche je i zvanično predstavio novu ''lifestyle'' verziju svog prvog električnom modela Taycan, koji je poneo naziv Cross Turismo. Novi model je, u skladu sa ostatkom Taycan ponude, doneo vrhunske performanse, agilan pogon na sva četiri točka, visoku tehnologiju i komforno adaptivno vazdušno oslanjanje, koje osigurava beskompromisnu voznu dinamiku i van asfalta. Uz to, zahvaljujući novoj karoserijskoj formi u vidu Shooting Brake modela, Taycan Cross Turismo se može pohvaliti i sa 47 mm više prostora za glave puntnika pozadi, kao velikim vratima prtljažnika ispod kojih se krije čak 1.200 litara prtljažnog prostora, što sve ukupno ovaj model čini još svestranijim.

 

Ono što je najvažnije za sve zainteresovane, potencijalne kupce jeste da Porsche Taycan Cross Turismo već sredinom maja stiže i na srpsko tržište, po ceni od 100.000 evra (sa PDV-om), a da se porudžbine za novi model već sada primaju, prenosi Topspeed.rs.

 

Porsche t cs08.jpg

 

Već u startu, Porsche je ponudio prilično široku gamu modela, koju čine četiri različite verzije Cross Turismo, koje se ponajviše razlikuju po performansama, a sve varijante su opremljene Performance Plus baterijama kapaciteta od 93.4 kWh.

 

- Osnovni model jeste Taycan 4 Cross Turismo koji raspolaže sa 380 konjskih snaga, a uz tzv. overboost funkciju, oslobađa do 476 konja. Ubrzanje iz mirovanja do 100 km/h iznosi 5.1 sekundu, maksimalna brzina limitirana je na 220 km/h, dok se autonomija po WLTP ciklusu kreće od 389 do 456 kilometara.

- Iznad njega je pozicioniran Taycan 4S Cross Turismo sa 490 KS, koji pri overboostu oslobađa 571 konjsku snagu. Do stotke stiže za 4.1 sekundu, maksimalna brzina ograničena je na 240 km/h, a autonomija se kreće od 388 do 452 km.

- Treći model u ponudi jeste Taycan Turbo Cross Turismo koji raspolaže sa čak 625 konja, a overboost funkcija obezbeđuje u kratkom vremenskom intervalu i do 680 KS. Iz mirovanja do 100 km/h potrebno je 3.3 sekunde, maksimalna brzina limitirana je na 250 km/h dok autonomija varira od 395 do 452 kilometra.

- Perjanica ponude jeste Taycan Turbo S Cross Turismo koji takođe ima 625 KS, ali koji pri overboostu dostiže fantastičnih 760 konja! I ubrzanje je jednako spektakularno, budući da mu treba svega 2.9 sekundi do stotke. Maksimalna brzina limitirana je na 250 km/h, a autonomija se kreće od 388 do 419 km.

 

Zajedničko svim modelima je da imaju pogon na sva četiri točka, vazdušno oslanjanje i opcioni off-road paket koji povećava klirens do 30 mm. To znači da se Cross Turismo moće voziti i po makadamu, pa i težem terenu, zahvaljujući i posebnom ''Gravel'' (šljunak) režimu rada.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

autotopnl.jpg AutoTopNL: Porsche Taycan RWD

 

Jeste osnovni Taycan (zato ima pogon samo pozadi), ali Porsche nikada nije imao auto koji u baznoj varijanti ima više konja - Taycan 4 kao u ovom videu ih ima 476.

Usput, iznad njega su 4S sa 571KS, Turbo sa 680 i najjači je Turbo S sa 761KS:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

carsalescom.jpg CarSales: 2021. Porsche Taycan Turbo S

 

Kažu da električni automobili i trkačka staza ne idu zajedno. Ok, mogu takvi automobili da budu brzi na pravcu, da imaju odličan start, ali trkačka staza je mnoooogo zahtevnija od merenja na 402 metra.

I, tako je realno i bilo dok Porsche nije rešio da napravi potpuno električni auto, ali koji će i dalje biti pravi Porsche - što znači da mora da bude odličan i na stazi:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

autotopnl.jpg AutoTopNL: Porsche Taycan RWD

 

Kompletan test najslabije i najjeftinije varijante Taycana od svih, sa sve vožnjom na Autobanu:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

autogefuhl.jpg Autogefuhl: Test Porsche Taycan RWD

 

Početna varijanta Taycana i zato ima pogon samo pozadi, ali neki naglašavaju da je zato ovakav Taycan ustvari najzanimljiviji za vožnju iako ima najmanje konja...i sa cenom po Evropi od oko 80.000 evra jeftiniji je za 20.000 evra od prve sledeće jače varijante Taycana:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

autotrader.jpg AutoTrader: Porsche Taycan Cross Turismo Turbo S

 

Električni super karavan u varijanti sa 760 konja (Turbo S), na svim mogućim podlogama gde se može voziti:

 

 

 

autogefuhl.jpg Autogefuhl:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

thelatebrakeshowyoutubelogo.jpg TheLateBrakeShow: Porsche Taycan Cross Turismo

 

Taycan je pre dve godine postavio prvi benchmark (etalon) kako treba da izgleda i da se vozi električni superauto.

E, sad je izašao karava...oooovaj, Cross Turismo verzija:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

topgear.jpg Top Gear: Porsche Taycan Cross Turismo

 

Porsche Taycan je napisao knjigu kako potpuno električni auto treba da ide, da se ponaša na asfaltu. Stvorio je etalon, biće merilo za sve druge.

Onda su u Porscheu rešili da ga podignu za 2.5 cm, dodaju malo plastika i naprave karavan, tj. Cross Turismo varijantu kako bi istu knjigu napisali i za sve ostale terene:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

autoshopmagazin.jpg AutoShopMagazin: Porsche Taycan Turbo

 

Koliko može sa punom baterijom po hladnom vremenu?

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

automarkethr.jpg AutoMarket.hr: Porsche Taycan Turbo S

 

Porsche Taycan nije samo prvi potpuno električni Porsche, već je njegova Turbo S verzija sa svojih 760 konja najsnažniji Porsche trenutno u prodaji!

Kako bi isprobao njegov puni potencijal, Jura se zaputio na Grobnik:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Krovni kofer za Porsche Taycan

 

porsche taycan krovni nosac02.jpg

 

Taycan se može pohvaliti sa dosta teretnog prostora. Međutim, ako nekome nije dovoljan, uvek može da kupi opcionalnu krovnu kutiju. Nemci su upravo dopunili svoju ponudu takvim rešenjem, a kako i priliči Porscheu, usmeren je prema brzoj vožnji. Iz bezbednosnih razloga većina proizvođača krovnih kutija ne preporučuje brzu vožnju od preko 130 km/h kada se koristi takva dodatna oprema. U slučaju da želite da vozite brže, u pomoć priskače Porsche koji je predstavio dodatak za modele Taycan i Taycan Cross Turismo.

Kako i priliči ovoj marki, kutiju karakterišu povećana otpornost na brzu vožnju, što je dokazano tokom brojnih ispitivanja u vazdušnom tunelu. Proizvođač garantuje sigurnu upotrebu čak i pri brzinama od 200 km/h. To nije jedina prednost ovog rešenja.

 

porsche taycan krovni nosac01.jpg

 

Porsche takođe obezbeđuje jednostavnu ugradnju i veliku praktičnost. Prostor za prtljag ima kapacitet od 480 litara, što vam omogućava lako postavljanje, na primer, 3 snouborda ili drugog tereta. Važno je ne prekoračiti dozvoljenu standardnu nosivost od 70 kg. Kupci mogu da biraju između nekoliko kombinacija boja koje odgovaraju Taycanovim spoljašnjim bojama. Ponuda uključuje boje klasična crna, dolomit srebrna, karera bela i vulkansko siva. Štaviše, cene se čine prilično razumne za Porscheov proizvod - za standardnu verziju krovne kutije morate da potrošite 1.150 evra.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

yesautouklogoyoutube.jpg YesAutoUK: 2021. Porsche Taycan

 

Da, ima sitnih razlika Taycana za ovu godinu u odnosu na one prve verzije...

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

autotradervelikoA.jpg Autotrader: 2021. Porsche Taycan 4 Cross Turismo

 

Da, Porsche je napravio potpuno električni karavan. Nudi se u četiri varijante: Taycan 4, 4S, Turbo i Turbo S. Svi oni imaju menjač sa dve brzine, pogon na sva četiri točka i par elektromotora.

Snaga im se kreće od 470 do 750 konja:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

pistonheadsyoutubelogonovi.jpg PistonHeads: Porsche Taycan 4S vs Audi e-tron GT

 

Porsche Taycan je najbolja sportska električna limuzina na svetu. Ali, sada jer tu Audi e-tron GT sa ista dva elektromotora, na istoj platformi i sa gomilom zajedničkih ostalih komponenti. Izgleda apsolutno fantastično. Dakle, koji je od ove braće bolji auto?

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...