MiloshShomy 114 Posted September 25, 2018 Legle nove felne na puntica, malo pred zimu da ih izvozam, gume solidne, jedna sezona i lete, bitno je da izdrze do zime, a hoce sigurno Gume su 175/55 R15, nazad knap upale, felna je malo sira, nisam siguran ali mislim da je 7J, pokusao sam nazad da stavim 205/55 ali zakacinje guma u sraf amortizera, ove se uklopile extra Nazad stavljene losije zbog dobrog trapa ovo pored je stara guma koja je bila nazad Moracu da promenim znak, pocinje da lici na abartha i ovo krilo resavam posle zime, kad mu vratim zimske gume nece da lici na auto pa moze da se provuce jos jednu sezonu to krilo Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7724 Posted September 25, 2018 195 je najsire sto moze na punta, bez prepravki, kako se ja secamПослато са SM-J330F уз помоћ Тапатока Quote Share this post Link to post Share on other sites
MiloshShomy 114 Posted September 25, 2018 Imao sam dve gume 195/65, hteo sam da stavim sire ali sam odustao od njih, em sto su mnogo visoke em cim ga malo natovarim negde ce da zakacinje i odma sam montirao ove, a kazi mi jel znas mozda koja najveca velicina moze napred? Sa 175/55 na pun levi/desni ima santim od gume do korube, pa me cisto interesuje do koje velicine moze a da ne struze, kako vam se cini visina? Nije ni visok a nije ni nizak, po meni je to Sent from my HUAWEI VNS-L21 using Tapatalk Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7724 Posted September 25, 2018 185/55 r15 nosi sporting verzija fabricki. Mislim da zavisi i od felne koju imas. Znam da su ljudi stavljali i 195/45 r16 pa i r17 cak yli verovatno je bilo prepravki. 195/65 15 ne moze kod njega ni u ludilu Послато са SM-J330F уз помоћ Тапатока Quote Share this post Link to post Share on other sites
MiloshShomy 114 Posted November 4, 2018 Frankenstajn Sklopljen da radi, ostale jos neke sitnice da se srede i resen je jedan od problema sa uljemSent from my FIG-LX1 using Tapatalk Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7724 Posted November 5, 2018 Radio si motor?Послато са SM-J330F уз помоћ Тапатока Quote Share this post Link to post Share on other sites
MiloshShomy 114 Posted November 5, 2018 Nisam, zamenio sam deklu/usis, odvojio sam ih, ovakvu ima fabricku dekluA ja sam mu prepakovao deklu od JTD i usis od TD, da mi ne uvlaci vise ulje u usis, kada sam skinuo stari usis bilo je u usis vise ulja nego u motor meni je tu mnogo uvlacio ulje, to sam odavno planirao nego sam sad detaljno istrazio i video da se uklapa tako, samo moram nesto da izmislim za filter vazduha, nisam uspeo da prikacim na vec fabrickoSent from my FIG-LX1 using Tapatalk Quote Share this post Link to post Share on other sites
MiloshShomy 114 Posted November 6, 2018 Sredjeno crevo za usis, sada vazduh prolazi kroz filter, zamenjena cevka antifriza koja se nije uklapala posle zamene, ostalo jos da se zamene ove cevke od pumpe do dizni, krivljene su na sve moguce strane ali se ne uklapaju najbolje, stizu mi cevke od TD, bice sve pismeno i uredno Sent from my FIG-LX1 using Tapatalk Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7724 Posted November 6, 2018 Jel primecujes neku razlikuПослато са SM-J330F уз помоћ Тапатока Quote Share this post Link to post Share on other sites
MiloshShomy 114 Posted November 6, 2018 Da, mnogo manje dimi, pre sa fabrickom deklom na 3000 iza je bio i plav i beli dim u dobroj kolicini, sada samo plavi koji se skoro pa jedva vidi, to je verovatno zbog karika, to je na ler, a u voznji sa malo vecim gasom i ubrzavanjem na retrovizor ne vidim dim, dok sam pre video isto belo plavi dim, u snazi nema razlike, potpuno isto, samo je malo zvuk promenio, dobio je malo jaci zvuk, kao da je izbacen zadnji lonac, mogu da izbacim negde klip, ali nemam zvuk kako je pre zvucaoSent from my FIG-LX1 using Tapatalk Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7724 Posted November 6, 2018 Aj bas da vidimo potrosnju ulja sadaПослато са SM-J330F уз помоћ Тапатока Quote Share this post Link to post Share on other sites
MiloshShomy 114 Posted November 6, 2018 Smanjice je ali nece skroz, jer i dalje mi curi na semeringe radilice, a i sad malo manje vozim kola, posao mi je na minut od stana, grad mali, prepesacis za pola sata, nemam bas potrebu za kolima, ali praticu potrosnju, nalijem do vrha, pratim kilometrazu i vidim sta kaze puntic inace sama transplatacija nije teska, jedino nekome moze da predstavlja problem to sto mora pumpa da se skine, ali nije nista strasno, ako nekoga interesuje mogu da mu ispisem u detalje sta ce da mu treba sve, da bude spreman na sveSent from my FIG-LX1 using Tapatalk Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7724 Posted November 6, 2018 Brate, ko ne zna deklu da promeni, znas kada ce da skine pumpu i da je vrati Послато са SM-J330F уз помоћ Тапатока Quote Share this post Link to post Share on other sites
MiloshShomy 114 Posted November 6, 2018 Hahah to jeste, pumpa ko pumpa nije problem, problem je jedino da se uzubi, sama pumpa se drzi na 4 srafa, ako su stavljena sva 4, kod nekih je i na manje kad smo kod uzubljivanja, jel je uzubljivao neko ovaj motor? Kod mene kad dovedem radilicu na reper ne radi lepo, moram da ga vratim za zub, mora da se pogodi tacka koja navodi remenicu na onaj prorez dole, tako jedino radi kako trebaSent from my FIG-LX1 using Tapatalk Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7724 Posted November 6, 2018 Jel se njemu steluje paljenje na pumpi rucno ili on bese preko dijagnostikeПослато са SM-J330F уз помоћ Тапатока Quote Share this post Link to post Share on other sites
MiloshShomy 114 Posted November 6, 2018 Rucno, ima odredjen polozaj, dovedes u taj polozaj, usrafis M6 sraf da se ne pomera remenica i nema greske, kad se skida otpustis sve srafove sa remenice, odvrnes remenicu, izvadis taj M6 i skines remenicu, iza remenice ima 3 srafa i jedan ispod pumpe i to je to, otkacis dzek i ona dva creva za naftu i izlazi pumpa, ne mora da se blokira pumpa ali je mnogo lakse jer ne moras posle da trazis taj polozaj da bi ga uzubioSent from my FIG-LX1 using Tapatalk Quote Share this post Link to post Share on other sites
Djuk85 2984 Posted November 7, 2018 Lepo si to uklopio sve Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7724 Posted November 7, 2018 Onda verovatno moze da se pomera stepen paljenja na pumpi, da je pomeras napred-nazad na ta 4 srafa. Postavis na reper i radilicu i bregastu i pumpu pa ako ti losije radi onda malo pomeras pumpu. Tako je bilo na starijimПослато са SM-J330F уз помоћ Тапатока Quote Share this post Link to post Share on other sites
MiloshShomy 114 Posted November 7, 2018 Bice jos lepse, stizu mi cevke od TD, ove moje sam krivio da bi dohvatile dizne i suntavo izgledaju, a sa cevkama od TD bice kao da nista nije cackano.Na pocetku sam se zezao oko pumpe, probao sam da je pomeram za zub napred i nazad i dimi kao lokomotiva, mora da bude u onaj polozaj da moze sraf da se ubodeSent from my FIG-LX1 using Tapatalk Quote Share this post Link to post Share on other sites
MiloshShomy 114 Posted November 7, 2018 Posledica fabricke dekle/usis, ulje se slivalo niz onu cev i sve je padalo na ventilator, sve ga izmastilo, dobro i radi on, na zalost to mora da ostane tako neko vreme, doduse on tako godinama radi, barem je dobro podmazan Sent from my FIG-LX1 using Tapatalk Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7724 Posted November 7, 2018 Bice jos lepse, stizu mi cevke od TD, ove moje sam krivio da bi dohvatile dizne i suntavo izgledaju, a sa cevkama od TD bice kao da nista nije cackano.Na pocetku sam se zezao oko pumpe, probao sam da je pomeram za zub napred i nazad i dimi kao lokomotiva, mora da bude u onaj polozaj da moze sraf da se ubodeSent from my FIG-LX1 using TapatalkNe za zub nego celu pumpu ako mozeПослато са SM-J330F уз помоћ Тапатока Quote Share this post Link to post Share on other sites
MiloshShomy 114 Posted November 7, 2018 Aha, kapiram na sta mislis ali ne znam da li ima mesta da seta ona, nisam zagledao ali mislim da ima tacno odredjen polozajNa nosacu je samo rupa, nema mesta za setanje ali ne znam na samoj pumpi da li moze da se okreceSent from my FIG-LX1 using Tapatalk Quote Share this post Link to post Share on other sites
Djuk85 2984 Posted November 7, 2018 Mene zanima kako pali taj auto sa tom potrosnjom ulja? Jel ima verglanja malo... Quote Share this post Link to post Share on other sites
MiloshShomy 114 Posted November 7, 2018 Sa dobrim akumulatorom vrlo malo vergla, stvarno pali lepo, mozda 1 sekundu vergla i upali, svako sledece paljenje je jos brzeSent from my FIG-LX1 using Tapatalk 1 Djuk85 reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7724 Posted November 8, 2018 Ih, meni je 1.9td trosio - izbacivao 1l ulja za 100km, duvao kao lud a palio na dodir i to onako, iz zezanja, kroz prozor. Ne mora to toliko da znaci, mogu da ti budu lose samo jedne od 3 karika i da ne valja, mada su fiatovi dizeli poznati po tome da pale na dodirПослато са SM-J330F уз помоћ Тапатока Quote Share this post Link to post Share on other sites