Jump to content
FAS Goran
MiloshShomy

Fiat Punto 2 licensed by IMT

Recommended Posts

Legle nove felne na puntica, malo pred zimu da ih izvozam, gume solidne, jedna sezona i lete, bitno je da izdrze do zime, a hoce sigurno :) 

IMG_20180925_110532.thumb.jpg.da782c8aaf3a31c9b34286b2ac57bade.jpgIMG_20180925_111944.thumb.jpg.a02e8d2f70850a86071b26fa6d66d9a7.jpgIMG_20180925_111952.thumb.jpg.19c09a10f2905d4c05923c7274d0e28f.jpg

Gume su 175/55 R15, nazad knap upale, felna je malo sira, nisam siguran ali mislim da je 7J, pokusao sam nazad da stavim 205/55 ali zakacinje guma u sraf amortizera, ove se uklopile extra 

IMG_20180925_100927.thumb.jpg.057e697fa582d147567432e1e238f679.jpgIMG_20180925_100932.thumb.jpg.b4013b0c5ea825af23cdd10a8650db2c.jpgIMG_20180925_100939.thumb.jpg.07c421dedb203a4acb6ed7c3dcfedae4.jpg

IMG_20180925_111958.thumb.jpg.5d30998d02c98f4b93e14711f6b17c29.jpgIMG_20180925_112029.thumb.jpg.03916cb79347625a284faa562d9a128d.jpgIMG_20180925_112047.thumb.jpg.694e4e0c682bd5d389ce6efe463770cf.jpgIMG_20180925_112016.thumb.jpg.059f712cce57ce573463412589093704.jpg

Nazad stavljene losije zbog dobrog trapa ;)

IMG_20180925_103303.thumb.jpg.f111182442c30c5184e71f258ce4b9a3.jpg

ovo pored je stara guma koja je bila nazad :D 

IMG-a1cb877c1792774a471296e1314c3ebe-V.thumb.jpg.119addc64607047e085fc4413c5bd3b7.jpg

Moracu da promenim znak, pocinje da lici na abartha :) i ovo krilo resavam posle zime, kad mu vratim zimske gume nece da lici na auto pa moze da se provuce jos jednu sezonu to krilo 

Share this post


Link to post
Share on other sites

195 je najsire sto moze na punta, bez prepravki, kako se ja secam

Послато са SM-J330F уз помоћ Тапатока

Share this post


Link to post
Share on other sites

Imao sam dve gume 195/65, hteo sam da stavim sire ali sam odustao od njih, em sto su mnogo visoke em cim ga malo natovarim negde ce da zakacinje i odma sam montirao ove, a kazi mi jel znas mozda koja najveca velicina moze napred? Sa 175/55 na pun levi/desni ima santim od gume do korube, pa me cisto interesuje do koje velicine moze a da ne struze, kako vam se cini visina? Nije ni visok a nije ni nizak, po meni je to

Sent from my HUAWEI VNS-L21 using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

185/55 r15 nosi sporting verzija fabricki. Mislim da zavisi i od felne koju imas. Znam da su ljudi stavljali i 195/45 r16 pa i r17 cak yli verovatno je bilo prepravki. 195/65 15 ne moze kod njega ni u ludilu :D

Послато са SM-J330F уз помоћ Тапатока

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nisam, zamenio sam deklu/usis, odvojio sam ih, ovakvu ima fabricku deklu
417b9f6ab95ce3b720db4e5c4100b1b5.jpg
A ja sam mu prepakovao deklu od JTD i usis od TD, da mi ne uvlaci vise ulje u usis, kada sam skinuo stari usis bilo je u usis vise ulja nego u motor :) meni je tu mnogo uvlacio ulje, to sam odavno planirao nego sam sad detaljno istrazio i video da se uklapa tako, samo moram nesto da izmislim za filter vazduha, nisam uspeo da prikacim na vec fabricko

Sent from my FIG-LX1 using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sredjeno crevo za usis, sada vazduh prolazi kroz filter, zamenjena cevka antifriza koja se nije uklapala posle zamene, ostalo jos da se zamene ove cevke od pumpe do dizni, krivljene su na sve moguce strane ali se ne uklapaju najbolje, stizu mi cevke od TD, bice sve pismeno i uredno :)dd9dc6730722612e415f0789e2672581.jpg

Sent from my FIG-LX1 using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da, mnogo manje dimi, pre sa fabrickom deklom na 3000 iza je bio i plav i beli dim u dobroj kolicini, sada samo plavi koji se skoro pa jedva vidi, to je verovatno zbog karika, to je na ler, a u voznji sa malo vecim gasom i ubrzavanjem na retrovizor ne vidim dim, dok sam pre video isto belo plavi dim, u snazi nema razlike, potpuno isto, samo je malo zvuk promenio, dobio je malo jaci zvuk, kao da je izbacen zadnji lonac, mogu da izbacim negde klip, ali nemam zvuk kako je pre zvucao

Sent from my FIG-LX1 using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Aj bas da vidimo potrosnju ulja sada

Послато са SM-J330F уз помоћ Тапатока

Share this post


Link to post
Share on other sites

Smanjice je ali nece skroz, jer i dalje mi curi na semeringe radilice, a i sad malo manje vozim kola, posao mi je na minut od stana, grad mali, prepesacis za pola sata, nemam bas potrebu za kolima, ali praticu potrosnju, nalijem do vrha, pratim kilometrazu i vidim sta kaze puntic :) inace sama transplatacija nije teska, jedino nekome moze da predstavlja problem to sto mora pumpa da se skine, ali nije nista strasno, ako nekoga interesuje mogu da mu ispisem u detalje sta ce da mu treba sve, da bude spreman na sve

Sent from my FIG-LX1 using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Brate, ko ne zna deklu da promeni, znas kada ce da skine pumpu i da je vrati

Послато са SM-J330F уз помоћ Тапатока

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hahah to jeste, pumpa ko pumpa nije problem, problem je jedino da se uzubi, sama pumpa se drzi na 4 srafa, ako su stavljena sva 4, kod nekih je i na manje :D kad smo kod uzubljivanja, jel je uzubljivao neko ovaj motor? Kod mene kad dovedem radilicu na reper ne radi lepo, moram da ga vratim za zub, mora da se pogodi tacka koja navodi remenicu na onaj prorez dole, tako jedino radi kako treba

Sent from my FIG-LX1 using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jel se njemu steluje paljenje na pumpi rucno ili on bese preko dijagnostike

Послато са SM-J330F уз помоћ Тапатока

Share this post


Link to post
Share on other sites

Rucno, ima odredjen polozaj, dovedes u taj polozaj, usrafis M6 sraf da se ne pomera remenica i nema greske, kad se skida otpustis sve srafove sa remenice, odvrnes remenicu, izvadis taj M6 i skines remenicu, iza remenice ima 3 srafa i jedan ispod pumpe i to je to, otkacis dzek i ona dva creva za naftu i izlazi pumpa, ne mora da se blokira pumpa ali je mnogo lakse jer ne moras posle da trazis taj polozaj da bi ga uzubio

Sent from my FIG-LX1 using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Onda verovatno moze da se pomera stepen paljenja na pumpi, da je pomeras napred-nazad na ta 4 srafa. Postavis na reper i radilicu i bregastu i pumpu pa ako ti losije radi onda malo pomeras pumpu. Tako je bilo na starijim

Послато са SM-J330F уз помоћ Тапатока

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bice jos lepse, stizu mi cevke od TD, ove moje sam krivio da bi dohvatile dizne i suntavo izgledaju, a sa cevkama od TD bice kao da nista nije cackano.
Na pocetku sam se zezao oko pumpe, probao sam da je pomeram za zub napred i nazad i dimi kao lokomotiva, mora da bude u onaj polozaj da moze sraf da se ubode

Sent from my FIG-LX1 using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Posledica fabricke dekle/usis, ulje se slivalo niz onu cev i sve je padalo na ventilator, sve ga izmastilo, dobro i radi on, na zalost to mora da ostane tako neko vreme, doduse on tako godinama radi, barem je dobro podmazan :D815d6fd01a775273737ef2773297acba.jpg329e059e9feecdf4b0aec1cf089e1547.jpg

Sent from my FIG-LX1 using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites
Bice jos lepse, stizu mi cevke od TD, ove moje sam krivio da bi dohvatile dizne i suntavo izgledaju, a sa cevkama od TD bice kao da nista nije cackano.
Na pocetku sam se zezao oko pumpe, probao sam da je pomeram za zub napred i nazad i dimi kao lokomotiva, mora da bude u onaj polozaj da moze sraf da se ubode

Sent from my FIG-LX1 using Tapatalk


Ne za zub nego celu pumpu ako moze

Послато са SM-J330F уз помоћ Тапатока

Share this post


Link to post
Share on other sites

Aha, kapiram na sta mislis ali ne znam da li ima mesta da seta ona, nisam zagledao ali mislim da ima tacno odredjen polozaj
bcbde448e985002efb737150ca2ff7c2.jpg
Na nosacu je samo rupa, nema mesta za setanje ali ne znam na samoj pumpi da li moze da se okrece

Sent from my FIG-LX1 using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ih, meni je 1.9td trosio - izbacivao 1l ulja za 100km, duvao kao lud a palio na dodir i to onako, iz zezanja, kroz prozor. Ne mora to toliko da znaci, mogu da ti budu lose samo jedne od 3 karika i da ne valja, mada su fiatovi dizeli poznati po tome da pale na dodir

Послато са SM-J330F уз помоћ Тапатока

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...