Jump to content
Home

Fiat Punto mk.2 - neuobičajen zvuk na auspuhu

Recommended Posts

Na izlazu iz auspuha se čuje čudan zvuk kao puckanje, ne oštro već više kao bom bom bom, lepo radi i onda se čuje pa se ponovi, to se čuje samo na leru auto lepo ide, vuče, pali malo čudno kada upali oseti se miris benzina... Da li je moguće da je do neke dizne koja je "propišala" pa ga guši, na leru kada se vozi ide odlično...nema podrhtavanja obrtaja i slično sve je normalno samo taj zvuk...Da nije progoreo neki ventil?

 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ako se osjeti miris čistog/sirovog neizgorjelog benzina jedana od svjećica ili ima slabu/nikakvu iskru, ne radi ili slabo radi jedan/dva izlaza na bobini....

 

Prije svega na cesti u vožnji napravi test....ako imaš u blizini malu dugačku uzbrdicu test ponovi i tamo...

Vozi jednolikom brzinom i okretajima....lagano,lagano pritisći gas....ako auto počne kašljucat ili cukati imaš misfire.....iz nekog razloga nema iskre ili je slaba na jednom ili više cilindara...

 

Test u motornom prostoru!!!!

                                                             :rtfm:

 *!!OBAVEZNO RADITI U IZOLACIJSKIM ILI GRAĐEVINSKIM RUKAVICAMA!!*                                                            *!!!ELEKTRO ŠOK!!!*

 

1.Skini osogurače 21 i 22 iz razvodne kutije u motornom prostoru da umrtviš pumpu goriva i injektore

2.Skini kučište filtera zraka (radi lakšeg pristupa) bobinama i kabelima/svjećicama

3.Iskopčaj kabel sa prve svjećice i u njega stavi bilo koju rezervnu svjećicu

4.nasloni svječicu na blok motora (NE BLIZU ECU-a) DRŽATI KABEL ZA GUMENI DIO/LULU NE ZA SVJEĆICU

5.pomočnik neka zavergla motor, a ti gledaj kakva je iskra....ispravna iskra je svjetlo roze boje.....TAKO NAPRAVI ZA SVAKI CILINDAR/KABEL ZASEBNO....

 

Ako imaš iskru na svakom kabelu/cilindru u pitanju je svjećica/e....zamjeni

Ako je iskra slaba na jednom kabelu/cilindru-promjeni HT kabel, najbolje sve HTkabele

Ako je iskra slaba na dva kabela/cilindra (npr 1-3 ili 2-4),a vezani su na istu bubinu u pitanju je najčešće kvar te iste bobine.....budući si rekao da ti motor dobro radi i vuče za sada 80% isključujem kvar ECU-a

Za provjeru ECU-ti treba auto glinerica (AG) [žarulja od 12V smještena u providnoj drški šila i sa provodnikom koji na svom kraju ima štipaljku za masu].....o tome ako bude potrebe

Za sada probaj navedeno i javi rezultate...pozzz

 

 

Svaki savjet osobno je isproban i dat je u najboljoj vjeri....ako prije same radnje napisano nije jasno, molim ne pristupati radnji već zatražiti dodatno pojašnjenje ili prepustiti radnju stručnoj osobi.

U opise idem što detaljnije za one koji prvi put čitaju ili takvo nešto rade.

 

Edited by Syzac

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hvala ti na odgovoru, evo ja sam sa puntom atigao u Crnu Goru pre par dana prosecna potrosnja po bordu 22km sa litrom...osim tog lera nemam nista drugo da mu zamerim, svecice su proverene sve su "bele" I suve, jedna je bila crna I garava....promenjena svecica i dizna iznad nje...provericu ponovo kada se vratim sa mora.
Sa tim problemom je auto I dosao iz italije...
Hvala Jos jednom

Sent from my Mi A1 using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

:cheers:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now


×