Jump to content
FAS Goran

Recommended Posts

Što bi rekao jedan sportski komentator "Srce hoće, noge neće, krštenica žuti" :D 159 je nesporno super auto (doduše onda bih već uzeo i Insigniu u obzir), ali mi je bitno i da auto bude max 5,6 godina star + na sve to nisam ljubitelj sedana..

 

ps. sad sam video jednu Đulijetu Veloće na semaforu, majko mila....

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 03/07/2018 at 12:30 PM, shomispc said:

Da će cene pasti - hoće i moraju u skladu sa godištem, da će da padnu 50% to baš ne verujem.

Cene će pasti kad opadne potražnja, i još kad se nakamare toliko da svaki plac ima makar po jednu. To što je ona i pored 7 god starosti na pola cene od nove....jbg, pa, ko neće nek doda još toliko i ima novu. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mi smo do sad imali 4 Giuliette. Sve su bile 2.0 170 ks. Najnapucanija se najduže prodavala (ali joj je i cena bila takva), ova poslednja bela klot je najbrže otišla, za nekih mesec dana.

Sent from my SM-G950F using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 hour ago, gile smederevo said:

Cene će pasti kad opadne potražnja, i još kad se nakamare toliko da svaki plac ima makar po jednu. To što je ona i pored 7 god starosti na pola cene od nove....jbg, pa, ko neće nek doda još toliko i ima novu. 

Upravo tako :)

 

7 minutes ago, totti said:

Mi smo do sad imali 4 Giuliette. Sve su bile 2.0 170 ks. Najnapucanija se najduže prodavala (ali joj je i cena bila takva), ova poslednja bela klot je najbrže otišla, za nekih mesec dana.

Sent from my SM-G950F using Tapatalk
 

Znam, stalkujem oglase mesecima :D:D 

Share this post


Link to post
Share on other sites
31 minutes ago, totti said:

Mi smo do sad imali 4 Giuliette. Sve su bile 2.0 170 ks. Najnapucanija se najduže prodavala (ali joj je i cena bila takva), ova poslednja bela klot je najbrže otišla, za nekih mesec dana.

Nisam rekao za sadašnju njenu situaciju (u kojoj narod trenutno najviše kupuje evro 3 i evro 4 polovnjake), nego za vreme kada je @shomispc bude prodavao, tj. za nekih barem 3 godine od danas (pominjao je taj period), odnosno kada joj cena padne na 3k-4k. E, tada će se mnogo lakše prodati ''napucana'' za 4k nego ona sa slabijim motorom i opremom za 3.5k. Razlika u ceni između njih neće biti velika kao danas. Kada padne na tu razliku, svi će se pre uvek ''napregnuti'' još malo i uzeti sa boljom opremom i motorom.

 

3 hours ago, neshaoct said:

...priče o padu cene prilikom buduće prodaje (za par godina kada joj dođe vreme), mislim da ne piju vodu jer će pasti cena svakom autu...razlike će već tada biti u par stotina evra, a kada se uzme Giulietta sa dobrom opremom/motorom (što se i pričalo), onda ona može i kasnije da se proda lakše i za veće pare. Uvek se lakše prodaju ''napucane'' Alfe nego one sa početnih nivoa opreme/motora.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
10 hours ago, neshaoct said:

Posle novog Brava bi logičan put bio novi Tipo :D (ako se ostaje unutar istog brenda), ali zbog vremenske rupe u kraju proizvodnje jednog i početka proizvodnje drugog modela, to je praktično nemoguće kada se govori o kupovini polovnjaka.

Nije problem ni do kasnjenja modela od par godina, uzeo bih ga ja prvi jer sam tako davno i planirao (da preskocim generaciju iza Stila).

Nego je stvar u tome sto je taj auto prilicno odstupio od nivoa na kom su bili njegovi prethodnici u odnosu na konkurenciju. I tehnoloski i motorizacijom i dizajnerski.

Recimo kao Stilo 3v kada se pojavio ili neki dobar Bravo svojevremeno... Tipo je low-cost varijanta C segmenta u svakom smislu - eksterijer, enterijer, presedan da je hatchback razvijen iz jeftinog sedana, skoro ni jedne iole atraktivnije izvedbe, najjaci motori su i benzinac i dizel od 120 KS... U tom smislu ni blizu trend setterima u C klasi, pogotovo njihovim opremljenijim verzijama, ali je neosporno da je takva politika dala rezultat u broju prodatih vozila. U tom smislu mi i smeta porednjenje mnogih sa politikom Dacie kod ovog modela, a zna se sta su Zabari decenijama bili za tehnicka resenja, motore, o dizajnu da ne govorimo (dovoljno je pogledati broj njihovih modela koji su bili automobili godine kroz decenije, od 2008. mrtvo more po tom pitanju).

Da ne tupim dalje - poenta price je da ga, iako je generaciju iza, ne bih pogledao pored npr. dobrog Bravo Sporta izlaznog godista sa lepom motorizacijom, o nekoj nasviranoj Giulietti tek da ne pricamo. A mislim da kolega razmislja u slicnom pravcu, slicnom tipu vozila, ne o cistom prevozu od A do B.

Share this post


Link to post
Share on other sites
13 hours ago, Ivan said:
...o dizajnu da ne govorimo...


Kao neko ko daleko pamti, dobro se sećam kakve su svojevremeno uzdahe izazivali novi Fiatovi modeli kad se pojave - Ritmo, Uno, Punto prve generacije (pa još i verzija sa 6 brzina što je tada bilo skoro nezamislivo), pa Bravo prve generacije, pa Stilo 3v, novi Bravo itd...
Ovaj Tipo to jednostavno nije.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Novi Tipo mi je sve samo ne naslednik Brava.. Realno, napravljen je da parira Loganu i toj klasi tako da u mom slučaju za njega mesta nema nažalost.. Eventualno nasvirani S Design, kojeg naravno i nema kod nas..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja sam pre nekog vremena isto bio u dilemi oko zamene auta i jedino što mi se donekle sviđa je Đulijeta. Nažalost drži cenu kao svete krave pa je otpala a kada se sa istom cenom kraj nje stavi Peugeot 508 onda alfa apsolutno otpada. Ja od malena obožavam Alfe ali kupujem racionalno.

Srećom odustao sam od tih ideja a za ovo malo kilometara što godišnje pređem GP će trajati još 30 godina ako treba.

Htio sam da kažem Alfa je Alfa ali skuuupa da boli! Za iste pare dobije se neki Francuz više klase.

Recimo ako pričamo oko 7000 e mislim da Alfa nema šta da traži kraj C5? Ili ako će moći nešto novije i skuplje onda P508.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ali porediš 2 totalno različita segmenta, kome je primarno da auto bude veliki i prostran neće gledati Đulijetu :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Razumeo sam da treba da bude što mlađi, ali je bilo predloga i oko ovog godišta, a pomenut je i BMW (istina cene oko 12k evra).

Ako ne sme da bude sedan, ovo može - kupe je. Kod BMW baš kupei najbolje drže cenu, tako da se dobro prodaju i kasnije.

 

Screenshot_34.jpg

https://www.polovniautomobili.com/auto-oglasi/12476336/bmw-320-d-177ps-xen-toop

 

Mladalački je auto, nema automatski menjač, a oprema je solidna.

 

 

Edited by neshaoct
dodao printscreen

Share this post


Link to post
Share on other sites
4 hours ago, shomispc said:

Novi Tipo mi je sve samo ne naslednik Brava.. Realno, napravljen je da parira Loganu i toj klasi...

Novi Tipo u sedan verziji je napravljen da parira Škodi Rapid, Peugeot 301...paaaaa, jednako koliko je svima njima Logan konkurencija, toliko je i novom Tipu u sedan verziji. :D 

Negde sam pisao i ranije na Forumu, čini mi se da je bolje bilo da se Tipo u sedan verziji uopšte i ne zove Tipo...mogli su ga komotno nazvati Linea (suštinski i jeste njen naslednik, njenu poziciju zauzima na tržištu). Time bi se marketinški napravio veći ''otklon'' od njegove ''hatch'' i karavan verzije jer one i jesu drugačije pravljeni automobili (kvalitetniji materijali unutra, auto po većoj ceni). Ovako ljudi sve to smatraju da je isto, pa još se prvo na tržištu i pojavila upravo ta najjeftinija verzija (sedan) i teže je onda sada objasniti ljudima da Tipo, u verziji sa 5 vrata i karavan, nije baš skroz isti kao sedan po pitanju kvaliteta, ali i cene.

 

Poređenja dva različita segmenta (ili više njih) je omiljeni sport kod nas u Srbiji jer ljudi uglavnom kupuju auto po sistemu ''imam toliko i toliko para, daj da vidim šta sve mogu da kupim za te pare''. :D

I onda u okviru toga ''šta sve mogu...'', gledaju sve redom, tj. od A, B, C segmenta, onda raznih SUV varijanti na B i C segmentu, pa D segment...sve npr. za 10k ili 15k evra. Tako onda dođu da poređenja hatch automobila i limuzina gde se nema šta uporediti jer ti modeli ''gađaju'' različite potrebe kupaca.

Još će dosta vode proteći Savom i Dunavom dok ljudi i kod nas počnu prvenstveno da biraju automobile na osnovu onoga za šta im taj auto treba. Da bi to mogli, mora se imati veći standard stanovništva. A, kada jednom dođemo do toga da ljudi masovno imaju oko 15k-20k evra za auto (a, ne kao danas kada najviše kupujemo evro3 i evro4 polovnjake), onda će biti suočeni sa izborom da za te pare imaju svašta nešto novo u različitim segmentima, pa i polovno staro par godina...i onda će u moru takvog izbora birati onaj model koji im zadovoljava njihove potrebe. Onda više neće biti ''nisi kupio limuzinu jer nisi imao pare za nju, pa si zato uzeo neki auto C segmenta'', nego će ljudi kupiti auto C segmenta baš zato jer im takav auto treba, a ne zato što nisu imali dovoljno novca za neku limuzinu (jer za tih 15k-20k evra ima i ponešto novih limuzina, a kamoli polovnih starosti samo par godina).

Share this post


Link to post
Share on other sites

U pravu si Nešo,meni je trebalo par decenija da kupim auto po potrebi i znam da si u pravu(položio 1992.)...valjda dođe sa zrelošću...

Послато са LG-M250 уз помоћ Тапатока

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bas tako, hatch i limuzina..pa ne znam zasto i nose isto ime uopste :D

Послато са SM-J330F уз помоћ Тапатока

Share this post


Link to post
Share on other sites

Što,pa bilo to i sa Kadettom E i još nekim drugim automobilima...

Послато са LG-M250 уз помоћ Тапатока

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ma zato sto je ova razlika ko Nesa sto je pisao

Послато са SM-J330F уз помоћ Тапатока

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ima i eskort karavan sa 3 vrata
...
Kadett e:
Heč i sa 3 vrata i sa 5 vrata,
Sedan,
Karavan i sa 3 i sa 5 vrata,
Kabrio.
Motori od 1.2(ohv) do 2.0 (c20xe) i 150 ks.dizeli stariji od 1.6 i isuzu od 1.7 i 1.5 turbo dizel.
Puna kapa

Послато са LG-M250 уз помоћ Тапатока

Share this post


Link to post
Share on other sites

Znam znam, fala za osvežavanje pamćenja, mi koji smo rođeni sedamdesetih pamtimo sve to, i rado se sećamo :)

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
43 minutes ago, neshaoct said:

Novi Tipo u sedan verziji je napravljen da parira Škodi Rapid, Peugeot 301...paaaaa, jednako koliko je svima njima Logan konkurencija, toliko je i novom Tipu u sedan verziji. :D 

I svi ti auti kojima Tipo parira i jesu "đubre", zajedno sa njim. :D mislim, faktički su svi izmislili po jedan model i ubacili ga u tu neku imaginarnu klasu ispod prave limuzine i iznad klasičnog C segmenta.. Rapid je osakaćena Oktavia, 301 ne znam šta je, prepostavljam produženi 308 sa jeftinijom opremom, C-Elysee je opet nešto nedefinisano, i tako..

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ovo je za ove što se čude.

Meni je konfiguracija novog Tipa baš konvencionalna

 

 

Zapadni mediji Tipo porede sa Golfom.I Britanski i Nemački.Tako im lakše da objasne masi.

301 je mešavina 208 i drugih modela

 

Послато са LG-M250 уз помоћ Тапатока

 

 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...