Jump to content
FAS Goran

Recommended Posts

Obzirom da imamo teme šta posle Stila i šta posle Grande-a, mislim da je vreme i za jednu ovakvu :D

 

Elem, namerio sam da menjam Brava koji je kod mene poslednje 2 ipo godine i da sebe častim mlađim i boljim autom dok je prilika takva pa mogu.

E sad, ono što sam ja sebi zacrtao kao magare je da hoću Đulijetu za naredne recimo 3 godine dok ne dođu deca i dok ne dođe vreme za nekog lubeničara :D 

 

Neki već znaju, neki ne, da sam za malo kupio pre par meseci jednu 2012-o 2.0 jtdm 140ks koja je bila skoro u max opremi (ful koža, crno nebo, navi, senzori za sve i svešta, samo panorama je falila) al se ispostavilo da je imala više problema a pošto prodavac nije hteo da skine 1000e cenu da se to sve popravi - ja odustao. U startu je sumnjiva priča da ovde za 8500 može da se uzme auto koji u Ita sa takvom opremom košta isto toliko, ali ajde, nije me koštalo ništa (doduše nije da nije, 3000din bio šlep do Gorana)..

 

Trenutno na oglasima imaju 2 dizela koja bih uzeo u obzir:

1. https://www.polovniautomobili.com/auto-oglasi/12269475/alfa-romeo-giulietta-20mjet-sport 

image.thumb.png.9f3097c91a8dbb2800e0660e24b24d4a.png

Najveća mana je što je TCT i što ja nemam muda da se zaletim i uzmem to iako bih voleo da penzionišem levu nogu u gužvama.

 

2. https://www.polovniautomobili.com/auto-oglasi/11429921/alfa-romeo-giulietta

image.thumb.png.835a9ab3af9e8f3d2d3474f01290ce56.png

Mana je što nema enterijer koji ja hoću, ali mi sve ostalo ovako na prvu loptu izgleda ok. Auto nije iz uvoza pa da možemo da kažemo da je leš i kontam da su ga oni bar malo pregledali pri otkupu (Mada iz iskustva sa KIA polovnim vozilima gde sam uzeo Brava znam da to ne mora da bude istina uopšte). Takođe iz iskustva znam da ova cena iako je sa popustom može da ide još dole i to mi onda ostavlja prostora da dokupim sedišta i naslon za ruku i da to bude to što se mene tiče (što ne mora da bude odmah). 

 

Gledao sam i opcije da uvezem nešto, ali tu opet idemo na preveliku cifru, i što je još veći problem rizik jer ne mogu da pregledam auto..

 

Iskreno, druge proizvođače i modele nisam nešto specijalno gledao, od svega mi se sviđa eventualno Astra J sa 2.0 motorom ali su i one retke i koštaju otprilike isto kao Đulijeta.. Deltu sam ranije želeo ali obzirom da ne bih dobio manje više ništa u odnosu na Brava (osim enterijera) od nje sam odustao. Ono gde bih mogao "bolje da prođem" su npr C4 ili 308 koji su za te pare mlađi ali su uglavnom motori 1.6 sa slabašnih 92ks ili ako imaš sreće 110ks - a opet ni jedan nema liniju koju ima Alfa.

 

Nakon što uzmem novi auto, Bravo ide na sređivanje limarije (udareno krilo i sajtna (hvala ženo)) pa ide na doboš.

 

Suma sumarum, reših da pokrenem diskusiju i da čujem više mišljenja, do sada sam smarao samo Dekija, Ivana i Timketa, al Bože moj ima vas dosta :D 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Iskren da budem nisam planirao nov auto niti mislim da treba da ga kupim jer za ono što meni treba samo ću nakon par godina da obradujem nekog novim autom u pola cene :) 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ozbiljan sam,stalno su akcije,a nov auto je nov auto...
A ostalo ti je čist mazohizam ako ne kupuješ prevoz od A do B.
 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Moj školski pizario Đulietu sada na akciji za 16500€ na putu.

A skupljao lovu za Tipo.

Skupio 8500€,ostalo na otplatu.

Kada pogledaš koliko ćeš da ulažeš da ga dovedeš u red i u održavanje,kod Alfe je često mazohizam,za polovan!

Moj rođeni brat je 2003. tako uzeo astru g i vozao je do prošle godine,sada vozi moju Alfu 147.Lepo ju je i prodao jer ovde kupljena i redovno održavana

 

Послато са LG-M250 уз помоћ Тапатока

 

 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kao covek koji je ozbiljno razmisljao da kupi Djulijetu, i prema iskustvima ljudi, a i auto placeva.... To sto planiras ozbiljno nije dobra ideja.

Za nju kazu da je auto koji se svima svidja a niko ne kupuje. To je vencanica, samo takva, jos ako gledas ovu sa automatskim menjacem.

 

Pricali smo mislim bas na nekoj temi o tome.

Da planiras da uzmes za x narednih godina, to je druga prica.

Gust mi je da vozim, bas me briga koliko joj pada cena (hocu i kvit!), svejedno kad je budem prodavao vredece 2000-3000e

Da uzimas sad, da bi je prodao za dve godine..... Dosta ces izgubiti, a tesko prodati.

Razmisli dobro jos jednom. Mislim, tvoje su pare....

 

P.S. Svaki nov auto je finansijsko samoubistvo da ga prodajes posle 2-3 godine, to ne bih ni uzimao u obzir.

 

Ono sto je finansijski najbolje resenje, i ti znas samo ti se ne svidja :D

Da se strpis, pa da kupis taj porodicni. Samo tada ces "preskociti" taj zabavni, momacki auto.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da postoji kvota - mogao sam da se oparim, ko ce da pokrene temu :P .

Apropo prethodne price - opravdano ili ne, ali cena dobre, opremljene, polovne Djulke sa dobrom motorizacijom prilazi opasno blizu ceni nekog novog auta u klasi. Ali to "nekog", vise naginje ka onome sto Marko pominje :) (izuzev da se debelo ustine na motorizaciji i opremi, a to vec nije to). Plus je u pitanju uglavnom BG auto (uz sve sto to nosi), plus se ne prelazi mnogo godisnje, plus se za cca 3 god planira zamena. Po meni je novo, kada se sve to sabere, u konkretnoj situaciji apsolutno promasena investicija.

 

Apsolutno se slazem i sa ovim sto Smireni kaze za polovnu - za toliko "kratak" kratak period, ulaganje, potencijalni problemcici, pad vrednosti (a pojedine su trenutno bas precenjene) i sigurno teza prodaja. Nema ih i nesto po oglasima, pre nego sto uzeh Sporta, ovo sto sam gledao za sebe stoji najcesce mesecima po oglasima... Sto vec kolega rece - zagledaju, a retko ko kupuje.

 

 

Edited by Ivan

Share this post


Link to post
Share on other sites

@neshtry Nov auto otpada u odmah, za te pare koje hoću da dam pre bih svaki dan palio po jedan evro nego kupio novog logana ili sandera ili šta god može novo za te pare :D

 

@dekirs C5 bih preskočio jer mislim da mi apsolutno sada ne treba toliki auto, a i da budem iskren ne volim citroene (mada bih za DS5 pojeo svoje reči) :D 

 

@Smireni Jasno je i meni da bi najpametnije bilo da vozim Brava još tipa 3,4 godine i onda da uzmem nešto drugo, ali bih voleo da preskočim taj deo :D mislim, to što sam ja rekao za 2,3 godine uopšte ne mora da bude 2,3, može da bude i 5 a mogu i da se zahebem i napravim dete sutra :D Ali u svakom slučaju, i kad dođe neće da se rodi sa 1.90 pa da ne može da sedi pozadi :D Ja to sve gledam iz ugla "kad ću da ispunjavam sebi želje ako neću sada", mislim, možda me i ne bi drmala ova kriza sada da sam uzeo mlađi auto nakrcan opremom, ali ovako...

 

@Ivan Uvek mogu da ga uvalim negde u zamenu i bole me uvo :D

 

Suma sumarum, ima vi mene da odgovorite od auta :D 

 

 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 hour ago, shomispc said:

možda me i ne bi drmala ova kriza sada da sam uzeo mlađi auto nakrcan opremom

Mislim da je mozda ovo glavni problem :) ? Reci mi ako gresim, ali i na osnovu ranijeg pisanja deluje mi kao da nisi bio bas zadovoljan izborom i kad si uzeo auto...

Ne znam, da ne pametujem, ali ako mislis da C klasa moze i sa porodicom da ti zavrsi posao u nekom narednom, malo duzem periodu - zasto ne ugoditi sebi i dati malo vise na ono sto ti se svidja (za tebe je to Giulietta). Bas te briga koliko ce to kostati za nekoliko godina, kada ce mu ionako pasti vrednost.

Ili varijanta 2, ako vec planiras taj veci auto ubrzo, da vec sada odaberes to nesto vece, ali atraktivno i napucano opremom, u cemu ces uzivati.

Ili varijanta 3 koja jeste ekonomski najisplativija - teraj to sto imas i sto je pouzdano jos malo, pa menjaj kada budes realno imao potrebe za vecim.

Ovako, menjati za kraci period autom koji ce prilicno izgubiti na vrednosti (slicna prica je bila sa 147 kada sam kupovao Stila), koji ima svoje skuplje bubice, koji ce se sigurno teze prodati... Ulagati, pa onda ubrzo juriti nesto novo, ekonomski i nije bas isplativo. Ali tu je ona druga strana - da mi entuzijasti auto kupujemo srcem :) .

I ja sam par meseci intenzivno gledao slicne modele u klasi 3-4-5 godina stare: Giuliettu, restyle Focus 3, 308, restyle C4, restyle Astra J, u zadnje vreme cak i Leon... Ovo sokocalo neocekivano istrca, napravih kompromis za 2-3 godine starosti vise od planiranog - i utrcah u neobican, lepo opremljen autic, sa krajnje zabavnom motorizacijom. U kome sam se stvarno nasao i uzivam vise nego u vecini prethodno pomenutih, a novijih, iako sam vec planirao malo veci trosak za nekog od njih. Poslednji pasus je apropo mog utiska iznetog na pocetku posta ;) .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mislim da ce tesko pasti cena Giulietama kao 147-cama i ostalim Alfama.. Deluje moderno, ne prati je nikakav los glas i prilicno je popularna i u neAlfinom svetu. Cak i sada parira sa cenama Golfova u tom godistu, nekad je i skuplja, sto je prilican uspeh za jednu Alfu..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja ih pratim godinu dana sigurno.. Bas bas tesko idu, ima ovih 1.6 sto stoje i po godinu dana na oglasima.. Ostalo deluje neubedljivo sa prejakim cenama, koje nikako nisu opravdane. Ima ih fin broj na ulicama, ali mora ona jos dole da ide..

Ove sto je Somi kacio, na bar 7k trebaju da idu. Pa ne vredi ona duplu cenu Brava..

 

 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Neosporno je neobican, vozacki autic, bez nekih izrazenih mana. Meni se nije svidelo par stvari, ali opet sam je imao u najuzem krugu u izboru.

Mada meni vise deluje da ih je u startu napravljeno malo i da se vrte u jednom prilicno uskom krugu ljudi, entuzijasta i ljubitelja brenda. Pa ukupno je za 8 godina izbaceno nesto preko 300 000 primeraka, sto pomenuti Golf proda za cca 8 meseci.

Slazem se da joj se i status pozitivno razlikuje od prethodnih Alfinih modela, najavljivanih kao ljuti protivnici premium trojci koji bi se na kraju srozali sa traznjom i prodajom, bez obzira na prilicno pozitivnih stvari. A samim tim i sa cenama kao polovnjaci.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Meni se više nekako bmw prikazivao kao alternativa alfi ali lep opel gtc

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

1.4 Turbo sa FlexiRide sistemom.

Skoro nisam bio tako oduševljen nekim Opelom. 

 

преузимање (10).jpegпреузимање (17).jpeg

 

On 7/2/2018 at 2:15 PM, neshtry said:

Moj rođeni brat je 2003. tako uzeo astru g i vozao je do prošle godine

Ovo je za respekt. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pih! Nije to ništa. Uzeo ja Puntaru Mk 1 2003

vozio ga do 2014.

Mlađi brat 2014-2018.

Ćale 2018-i dalje se vozi u porodici....

 

Edited by @bane@

Share this post


Link to post
Share on other sites
17 hours ago, Ivan said:

Mislim da je mozda ovo glavni problem :) ? Reci mi ako gresim, ali i na osnovu ranijeg pisanja deluje mi kao da nisi bio bas zadovoljan izborom i kad si uzeo auto...

Generalno da, nakon sto sam zaista video za sta sam dao pare sam se razocarao i od tada Brava odrzavam mehanicki a sto se tice kozmetike i limarije nemam nikakvo interesovanje da ga popravljam. Plus tada kad sam kupovao auto bio sam "klinac" koji je video dobru ponudu u koju je mogao da se uklopi a nije znao šta to može da znači dalje (Ipak, pre 2ipo godine sam kupio brava za 4300e) - i iz prve ruke sam saznao šta znači "kol'ko para tol'ko muzike". Nije mi bilo bitno da ima sve podizače, dobra sedišta, navi, itd, itd, itd, i zbog toga se sada kajem. U fazonu posle mesec dana vožnje ovog Brava sam naglas pričao da sam budala što nisam dodao još para kupio u startu to što mi se sviđa. On je mehanički dobar skroz, Goran me je poslednji put ubeđivao da se ne tripujem što se nešto čuje, zvecka, lupka i da je to sve normalno, itd :D 

 

Što se tiče pada vrednosti, to me i ne dotiče nešto spektakularno jebiga, izgubiću nešto para ali neću propasti za jednu ili dve  plate na 3 godine..

17 hours ago, Sava said:

Mislim da ce tesko pasti cena Giulietama kao 147-cama i ostalim Alfama.. Deluje moderno, ne prati je nikakav los glas i prilicno je popularna i u neAlfinom svetu. Cak i sada parira sa cenama Golfova u tom godistu, nekad je i skuplja, sto je prilican uspeh za jednu Alfu..

Ovo deluje i meni kao tako, obzirom da cene u ITA ne mrdaju mesecima. Jedino gde vidim mogućnost pada cene je kada se pojavi novi Giulia like restyle za 2 ili 3 godine (Ne znam kako beše po onom planu).

 

17 hours ago, dekirs said:

Ja ih pratim godinu dana sigurno.. Bas bas tesko idu, ima ovih 1.6 sto stoje i po godinu dana na oglasima.. Ostalo deluje neubedljivo sa prejakim cenama, koje nikako nisu opravdane. Ima ih fin broj na ulicama, ali mora ona jos dole da ide..

Ove sto je Somi kacio, na bar 7k trebaju da idu. Pa ne vredi ona duplu cenu Brava.. emoji3.png

 

Sent from my SM-G955F using Tapatalk

Al mora da uzmeš u obzir da je taj auto koštao skoro pa duplo više nego Bravo :D Kakvi smo mi bre ljudi, pežoi i citroeni stari 3 godine izgubili 70% vrednosti i to nam je sumnjivo i nećemo da kupimo, a ovi što drže cenu kukamo što drže cenu i opet nećemo da ih kupimo :D:D:D A ne znam stvarno ko bi pri čistoj svesti uzeo taj 1.6 sa 105ks. Toliki NM iz "tolicnog" motora koji je prešao 200k ne može dugo da traje :D 

 

@Trofeo Golfa bih preskočio, ne vidim šta dobijam njime osim bolju vrednost kod preprodaje :D

 

@Pluto Astra J GTC mi je predobra, gledao sam i neke uživo ranije ali mi je baš veliki minus manjak vrata :(

 

@neshtry BMW koji bih ja hteo iziskuje jedno 12000e, a to mi je baš baš mnogo, plus bi mi za kasko trebalo 500+e godišnje, tako da to otpada u startu.. :/ 

 

@skile86 Gledao sam i tu, ali nema opremu koju hoću a ne bih da opet ulazim u priču kao sa Bravom gde ću biti nezadovoljan posle par meseci :D 

 

@gile smederevo Za sada bih se držao dizela i ne bih eksperimentisao sa takvim vešanjem (nakon jedne od tema sa vektrom i 900e za amortizere). mislim, ista priča kao sa Alfinim TCT menjačem - dok radi je banja al kad prestane mogu samo da ga gurnem u Dunav :D 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pa Ivan je hteo da uzme tog 1.6 :D
1.6 i 2.0 su zapravo isti motori, razlika u turbu i u diznama i mozda jos nesto...Neka me ispravi neko ako gresim. Tako da je pitanje koliko ce i taj 2.0 da traje ako tako razmisljas :D
Ma super je to sto je alfa bila skuplja samo kazem da cena nije opravdana, moze ona i 50k da kosta :) Doduse i broj proizvedenih primeraka je smesan u odnosu na konkurente.

Share this post


Link to post
Share on other sites
9 hours ago, shomispc said:

Al mora da uzmeš u obzir da je taj auto koštao skoro pa duplo više nego Bravo :D

Ali isto tako nova Giulietta je sada bila na akciji od 13490 EUR. Naravno nista napucano, ali ipak je to NOVO, ipak je u njoj turbo motor i sva potrebna oprema.

Zato i kazem da se ta cena opasno priblizila pojedinim entuzijastima u oglasima, doduse sa boljom opremom ali ipak polovne i 4-5-6 godina stare. Ali smo vec zakljucili da novo za ovako kratak period racionalno otpada, cisto poredim cene. Ko planira auto na duze, uz par dodataka, mislim da se ne bi bas mnogo dvoumio.

 

Druga stvar, ne ide bas da se porede babe i zabe, npr. cena tada novog 1.4 Bravo Active atmosferca, nego opet gledati nesto u slicnoj opremi i motorizaciji. Uz ostalu dokumentaciju, dobio sam i fakturu za mog Sporta, koji je 2011. u Svici placen trunku ispod 22500 EUR. Za mene je najveca prednost Giuliette u lezanju, ali kao i svaki auto ima i minusa, a o ukusima ne bih ovde, posto Alfica ima i specifican enterijer i prednji kraj, koji se nekome svidjaju, nekome ne. Cisto se trudim da realno poredim, izuzetno cenim pre svega tehnicki istorijat i brend, ali nisam ni pod kakvim Alfa virusom. O mom misljenju dovoljno govori sto mi je Giulietta bila u najuzem izboru jer je i planirana lova u okvirno tom iznosu. Ovo mi je sasvim neocekivano istrcalo, a najblize je onome sto sam trazio.

I da, sto Deki rece - pored ostalog, gledao sam i 1.6 MultiJet, za ljubitelje to naravno nije pravo srce jedne Alfe, ali je racionalan izbor za nase puteve, registraciju, odrzavanje... Ali mi je, u poredjenju sa ovom igrackicom pod haubom, trenutno zaista drago da ga nisam uzeo ni u jednoj karoseriji.

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Ivan
Moj dobar drug Dejan je na toj akciji i uzeo 1.4 tb,imao je 8500€ a ostatak na otplatu.Dodao i nešto opreme i ispalo 16500€...

Imam utisak da sad ulazi u drugu krajnost.Nov,očuvan,opremljen i da košta koliko ima para...bolje uzmi starijeg super očuvanog bmw,nećeš se razočarati.
 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...