Syzac 12 Posted July 1, 2018 Novi moment....jučer u putu mi se pojavio misfire ....da sam lud malo je za reći prvi DTC izvučen je naravno P0300.... nove svječice i kabeli kako mi ne radi dobro multimetar mjerio jesam otpor na bobinama al ajd znaj jel ok PRIMAR 0.08 na obje bobine SEKUNDAR 7.08 na obje bobine GORIVO Lpg i Benga- ima više nego dovoljno LTFT i STFT OK-iš no WOT -14.7 do -16.1 u leru divljaju ali takvi su od prvog dana O2 senzori ispravni (barem mi ne javlja grešku) i u samom testu mi stoji O2 sensor test completed VAKUM 21.3 u leru....5.1 WOT ECU se čini u punoj kontroli uredno šalje signal na (bobine) CoilA i CoilB i uredno registrira svaku koja je ručno isključena Iskopćanjem CoilA ili CoilB mijenja se zvuk motora... KNOCK DETECTOR Count 0 DTC-i obrisani i više se ne pojavljuju Motor starta lako i bez greške problemi poćinju u vožnji....tj na semaforu i pri kretanju, ponaša se kao da nema dovoljno goriva-počinje bacakanje, cukanje i pot-pot iz auspuha...dok pri vožnji punim gasom(AC 130km/h, 3000+ rpm) ili ravnomjerno (cca 60km/h 1800-2000 rpm) bez naglih ubrzanja sa autom nema nikakvih problema E sad moja sumnja su ili svječice ili bobine za sada još ne sumnjam na ECU auta....s druge stran moguće da je problem i ECU-Lpg (STAG 300), LPG injektorima (Valtek)....isparivaču ili samoj mješavini plina....ideje, prjedlozi, savjeti, solucije dobro došli... WOT-wide open throttle/gas do poda LTFT i STFT trimovi gorive smjese Quote Share this post Link to post Share on other sites
Syzac 12 Posted July 2, 2018 (edited) Dali bi neispravan MAP uzrokovao iste i slične probleme ili možda neispravni O2 senzori....mislim na to da ako MAP pokazuje premali pritisak, ECU fila gorivo (bogata smjesa po trimovima)....ista radi problem pri niskim okretajima (ler) tj. guši motor, istom kad se doda gas-otvori se klapna....vrjednost (pritisak) se izjednači s onim koji (pogrešno) pokazuje neispravan MAP i u biti se (dodavanjem gas) ista dovodi u pravilan stehiometrijski oblik....dosadno na poslu pa mi mozak radi prekovremeno... Edited July 2, 2018 by Syzac Quote Share this post Link to post Share on other sites
Syzac 12 Posted July 2, 2018 Čini mi se da sam gore krivo napisao....neispravan MAP bi mjerio manji pritisak (otvorena klapna)....ali to i nije bitno....ugl može li gornja pretpostavka biti točna Quote Share this post Link to post Share on other sites
Syzac 12 Posted July 2, 2018 Teoretski i praktično ću šiznut....danas odvozio turu 46km (2×23km) i zvijer je opet zvijer...bez greške, bez štucanja, bacakanja...koji kuki se togađa....zato sam pomislio na MAP...sad kad razmišljam u nazad TPS i IAT su sasvim ok...nema rupa u signalima i auto se ponaša savim normalno, nisam meštar od makine i elektrike, ali svaki svoj auto održavam sam....zato će me ovaj strpati u ludaru....tu i tamo rpm potone kad pustim gas i stisnem kvačilo, drugi put se rpm spušta lagano sa minimalnom zadrškom ....opet, vozim u drugoj polako, pustim gas bacaka se, štuca kao da su mu raštimani ventili....drugi dan, ista situacija bez bacakanja........OBD bez DTC kodova....jedina razlika od jučer je mrvu duži start i to samo ujutro....sad ću ga pratit još koji dan i tek onda razmisliti o zamjeni bobina....ak su one u pitanju, da ne nabacujem djelove-djelova radi....ispada da je prdac bio samo loš LPG....javim ako bude promjena 1 neshaoct reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
vzr 34 Posted July 3, 2018 On 7/2/2018 at 11:31 AM, Syzac said: Dali bi neispravan MAP uzrokovao iste i slične probleme ili možda neispravni O2 senzori MAP senzor nebi trebao da ima veze sa missfire-om. Mozes slobodno da ga kompletno odpojis i motor bi morao raditi normalno. Takodje ni O2 senzor nema tu moc, korekcija smese koja se radi u zatvorenoj petlji je suvise mala da bi doslo do missfire-a usled prezasicenja. I njega takodje mozes da otpojis i vozis se u otvorenoj petlji. On 7/1/2018 at 8:01 PM, Syzac said: kako mi ne radi dobro multimetar mjerio jesam otpor na bobinama al ajd znaj jel ok Zameni mesta bobinama pa prati da li se missfire javlja na istim cilindrima ili se promenilo. Ovo ce demistifikovati da li je problem sa bobinom ili sa izlazom na ECU-u. Ne zelim da ti stvaram paniku, ali ECU koji imas (Magneti Marelli IAW 59F) spada u problematicne. Kada prijavljuje missfire na dva cilindra (cini mi se II/III, nisam siguran), a ispravne su ti bobine, kablovi i svecice, velika je verovatnoca da je ovo pocetak njegovog kraja. Poznata je stvar kod tih ECU-a da im cesto otkaze ignition output i treba ceo ECU da se zameni novim (ovde su neki radili i reparaciju, ne znam sa koliko uspeha). Na osnovu slucajeva koje sam ispratio, to se desavalo izmedju 70 000 i 100 000 km, ukljucujuci i Punto moje taste, koji je presao 200 000 i upravo mu je riknuo vec drugi ECU po redu. Imao je slicne simptome kraci period, i onda je skroz prestao da baca na dva cilindra. 2 Syzac and neshaoct reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Syzac 12 Posted July 3, 2018 (edited) Prvi dtc prošle god bio je p0304, zamjenio kabele i sve 5....nedavni dtc p0300, obrisan i više se nije javljao ne samo on već niti jedan drugi....iskreno volio bih da si u pravu jer bi rješio problem....ovako samo gubim živce i vrtim se u krug....jutros vozio glatko bez problema....u svakom slučaju pratim i javim ako se nešto promjeni....hval na detaljnom opisu,ako se još nečega sjetiš slobodno dopiši jer dodatne informacije sigurno neće škoditi,btw cijena ECU-a (rabljenih i otključanih) u HR je cca 110€....nemam novih dtc kodova tako da ću sa zmjenom mjesta bobinama pričekati....koje su bolje izvedenice ECU-a ili moram tražiti baš taj isti koji si naveo....pročitao sam post *rješenje ECU problema* i ako je pristupačna cijena možda se i odlučim za repraciju i tako kupim još 70-100k km... Edited July 3, 2018 by Syzac Quote Share this post Link to post Share on other sites
Syzac 12 Posted July 3, 2018 Nakon novog DTC P0304 (Cylinder 4 Misfire Detected)...kupljena i zamjenjena bobina....auto leti, potrošnja na test vožnji 4.5 l/100km....za sad sve ok, javim ako bude promjena... Quote Share this post Link to post Share on other sites
vzr 34 Posted July 4, 2018 Koliko je kostala bobina? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Syzac 12 Posted July 4, 2018 Bobina 12V 9.6046 BREMI 11899 cijena 179 kn/25 € Quote Share this post Link to post Share on other sites