Jump to content
FAS Goran
Syzac

Fiat Punto mk.2 1.2 8v - signalizacija pregorjele žarulje/pozicije

Recommended Posts

Kako naslov kaže na dashu mi se pali (signalizira) lampica upozorenja o pregorjelom ili neispravnom osvjetljenju/poziciji.
Prije nego netko predloži na žalost ili sreću sve su žarulje ispravne, 2x mijenjane....greška se javlja bez obzira kada,gdje ili koliko dugo vozio....nema pravila koliko će dugo signal trajati...1..2...3.....5 i više sekundi....nema pravila koliko će se puta ponoviti....sva svjetla i žmigavci rade uredno i kada je signal greške prisutan na dashu.

 

Simptomi koji su prethodili....prestanak rada sirene-bolje rečeno potrubiš jednom i to je to (jučer proradila normalno)....u jednom trenutku i samo jednom-nemogućnost podizanja lijevog prozora....isprekidan rad lijevog zvučnika.....ventilacija isprekidano radi na 3oj brzini....kako-kada....tu i tamo uopče ne radi na navedenoj brzini....uspori pa ubrza....dajem što više informacija jer se nadam da je svaki detalj važan....još jednom ću prekontrolirati žarulje, osigurače i spojeve...u međuvremenu ako se itko sjeti nećega neka slobodno predloži....znam da je kratko  uredno i povezano (moš mislit) obećajem duži post drugi put....:blink:

 

Šalu na stranu svaki savjet i sugestija dobrodošli...lp

 

 

Edited by neshaoct
precizirao naslov teme

Share this post


Link to post
Share on other sites

Razgovarao sam sa ekipom iz fiat ovlaštenog servisa....predložili su dijagnostiku i naglasili da kao ovlašteni servis ne rade reparacije već mjenjaju neispravan BSI modul (ako se isti takvim pokaže)....to mi i nije rješenje jer ne želim ni pomisliti koliko isti košta+sama diagnostika 250kn....budući vozim starije vozilo spustit će cijenu na 200kn....da napomenem....centralno,paljenje,blokada,city itd.....sve radi i nemam nikakvih drugih problema sa puntom....nije ni ovo problem, više iritira....btw zna li itko koji konektor napaja BSI i smijem li isti dodatno uzemljiti (sumnjam na slabo uzemljenje)....također gdje se nalazi uzemljenje prednjih i zadnjih svjetlosnih klastera....jesu li klasteri stalno pod naponom i BSI ih pali uzemljenjem ili....nabrajam jer i sam o tome razmišljam, ako netko ima još koji prijedlog ili ideju....

Btw tekstovi su copy paste pa se neki djelovi mogu i ponavljati....sorry...na poslu sam+tipkam na mob

Edited by Syzac

Share this post


Link to post
Share on other sites

Još dodatnih informacija.....problem sa indikacijom javlja se samo dok auto radi....tj KOEOF+pozicije i glavna svjetla-nema nikakve indikacije...KOEON+pozicije i glavna svjetla počinju problemi :kmeee: ....što me još jednom navodi na problem konekcije + ili -

Share this post


Link to post
Share on other sites

Koji auto je tacno u pitanju, koj godiste i trim?

 

Zamena BSI-a je jako naporna jer mora da se reprogramira immo eeprom i uradi proxi alignment, to niko nebi radio napamet, bez da je potpuno siguran u njegovu neispravnost. Ja ne verujem da je BSI, on ume da pobrljavi ali ne ovako. Sve sto si ispricao izgleda kao da je otisla jedna od dioda na alternatoru. Nakon dijagnostike BSI-a i XEONA bih krenuo odalte i proverio napon na alternatoru (+14.4 VDC), i nebih se uopste trao sa reparacijom (bez obzira, dioda, lezaj ili namotaj - jednostavno bih stavio drugi alternator). Medjutim ako je sa tim sve u radu, onda bih redom krenuo proveravati masu na svim potrosacima koji su prikaceni na CAN.

 

Inace jednom sam imao slican problem sa signalom za neispravnu sijalicu, i razbio glavu od trazenja problema da bi se na kraju ispostavilo da je osvetljenje tablice bilo u porblemu jer su sijalice bile zamenjene LED-ovima...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Svaka čast:respect:....postavio si me na pravi put!!!

Iako nema problema sa alternatorom i ponjenjem akua (14.08 nominalno / 13.68 pod punim loadom), otkrio sam problem u spoju akua i razvodne kutije....naime žica koja povezuje iste se nenormalno grije, toliko da je ne mogu držati prstima dulje od par sekundi....pad napona između kleme akua i spoja sa razvodnom kutijom je relativno malen 0.27v....ali sama činjenica da se žica pregrijava pokazuje mi da u toj priči nešto ne štima....ako znaš koja je kvadratura žice (nije duža od 12cm) dao bih napraviti novu ili bi istu pokušao nabaviti u Fiat zastupništvu.....prije nego krenem u trošenje love, probat ću skinuti i očistiti šmirglom spojeve kleme, žica i spojeva razvodne kutije...

 

BTW auto u pitanju je FIAT PUNTO ACTIVE 1.2 8v 44/60 2004 LPG: Tomasetto mod AT09 I122467 E8 67R-01 4006 LPG-ECU: STAG 300 (600km/39LPG).....još jedan dodatak...danas mi se u vožnji ugasio i LPG sistem, vjerojatno zpog prevelikog otpora kojeg ova žica pruža....ako imaš još koji savjet-slušam

Share this post


Link to post
Share on other sites

Taman kad sam se ponadao da ce biti nesto egzoticno ispade onaj najgluplji i najcesci problem sa elektronikom kod punta - mase i kontakti. Ne znam koji presek je u pitanju ali sam sasvim siguran da nije normalno da se greje. Mozda je se masa negde otpojila? Kada nema cist kontakt sa masom, struja ce se pokusati dopreti do iste kroz potrosac sa najmanjim otporom urokujuci totalni haos. Ne znam sta bi dalje mogao ali svakako nebi bilo zgoreg da sve te kontakte ocistic kontakt sprejom ili presmirglas, i proveris da li svuda ima dobru masu gde treba. Znam samo da je za Stag uobicajeno da se na kratko restartuje kada dodje do trenutnog pada napona.

 

EDIT: Nek me neko ispravi ako gresim, ali mislim da 13.68 nije normalan napon, kod mene ni pod punim loadom ne pada ispod 14V, cak ni kada je upaljen AC.

Edited by vzr

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vikend ću iskoristit za provjeru i ciscenje...javim rezultat

Edited by Syzac

Share this post


Link to post
Share on other sites

Riješen problem signala na dashu-nagorjela instalacija ljevog klastera, zamjenjena i ispravna....žica za spoj akua i razvodne kutije u izradi 

Naravno da nebih baš mirno spavao pojavio se novi problem jutrs u putu...misfire....još uvjek ne znam na kojem cilindru...o tome ako bude potrebe u drogom postu.....hvala svima na trudu i pomoći

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zamijenjena i žica spoja aku razvodna kutija stavljena licna Cu 25mm2 i bobina...javim ako bude promjena

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...