sibisi666 21 Posted June 26, 2018 Ne znam da li vec ima objasnjeno kako se skida motor brisaca na Fiat Bravo 2, pa reko kad vec skidam da slikam... Takodje sam imao problem sa brisacima koji sami od sebe prestanu da rade, i onda tako naprasno prorade nakon sat/sva...sutradan ili za 2 dana bez pravila. Sudeci po svemu, motor nije crkao, jer posle prestanka sa radom, nastavlja najnormalnije da radi kasnije. Nisu klesta, mehanizam, nije osigurac (kod bravo 2 osigurac je F43), prosto vec nisam znao sta moze da bude, i kaze meni neko da su to cetkice na motoru, da moze tako da se manifestuje... i stvarno uzmem sipku i cekic i cuknem motor dok su brisaci kao ukljuceni, ali ne rade, i kako cuknem tako prorade za momenat...reko smrdi i meni na cetkice, pa je usledilo skidanje motora: svucite brisace, 13ka kljuc 2 matice, potom ide skidanje plasticnih patent cepova, u sredini imate jedan pin koji je potrebno izdignuti, kako bi mogli iscupati cep skinete keder koji drzi plastiku za sasiju, nakon sto ste skinuli sve cepove, ima ih 4, i treba skinuti jos 2 krstasta sarafa koja drze plastiku na krajevima i onda sve moze lako da sidje dole videce te mehanizam, makaze, i ceo mehanizam sa motorom zajedno se drzi na 2 sarafa, isto mislim da su 13ke, nakon toga, sve mozete pazljivo da izvucete napolje tako sto je potrebno prvo izzvuci levu stranu, a potom desnu, i raskaciti glavni konektor ovako izgleda mehanizam sa motorom, mislim da je ovo originalni motor koji fiat ugradjuje, denso. Kad je motor i mehanizam bio skinut , otvorio sam samo kuciste motora, koje drze 2 torx sarafa, i pogledao unutra i ustanovio da su cetkice u odlicnom stanju i da nije problem do istih, pa sam krenuo da trazim sta bi moglo dabude drugo...i krenem da otvaram onaj kruzni plasticni deo koji je integrisan sa motorom, to je neki slajder, sa granicnicima koji govori motoru u kom polozaju se nalazi. ta plastika se drzi na 5-6 plasticnih noktiju za metalno kuciste motora i jednostavno se skida, kad sam skinuo plastiku, uvedeo sam u cemu je problem: Postoje 2 mesingana izvoda koji idu direktno sa kontakta konektora i oni nalezu na taj metalni prsten koji je u masti, problem je bio sto ti mesingani tanki listici sto nalezu na kontakt prstena , nisu pravili dovoljan pritisak, te sam ih samo iskrivio na dole, tako da prave bolji kontakt nakon zatvaranja plastike, i eto to je ceo posao bio. Nadam se da sam pomogao nekome ko bude imao slican problem, ako ima pitanja pitajete slobodno 5 3 ISV_01, neshaoct, Mijailović P. and 5 others reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Mijailović P. 3448 Posted November 7, 2019 Lepo prezentovano.Već po pregledu auta sam konstatovao da je neki "stručnjak" koristio brisače na nepropisan način i epilog je da vozačeva strana ima prilično praznog hoda u kretanju.Konstatovao sam prolem na plastičnom prstenu utisnutom na poluzi.Tražim nekakva rešenja jer ne pada mi na pamet da za ceo meh. sa motorom (koji uzgred samo tako i prodaju) izdvajam 30-50€.Ako neko ima ideju..., neka me prosvetli. sa TT Quote Share this post Link to post Share on other sites
alfini0507 1653 Posted November 7, 2019 Skines taj, posaljes onom liku sa FBa sto radi delove od plastike po uzorku i resen problem... Sent from my Redmi Note 3 using Tapatalk Quote Share this post Link to post Share on other sites
Mijailović P. 3448 Posted November 8, 2019 Hvala!Jbg, nem' facebuk. sa TT Quote Share this post Link to post Share on other sites
alfini0507 1653 Posted November 19, 2019 (edited) Evo ga kontakt: Edited November 20, 2019 by Ivan Skinut nepotreban citat i sredjena slika 1 1 Mijailović P. and Ivan reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
SiOuX 0 Posted December 26, 2020 (edited) Pozdrav, imam problem, brisaci rade normalno i onda u nekom trenutku se iskljuce(ostanu u donjem polozaju) i ne raguju na pomeranje rucice, ne rade ni u jednoj brzini, posle par minuta opet prorade(sve brzine) do sledeceg prekida i tako ukrug! Sta bi mogao biti uzrok, savet?!? Unapred hvala Edited December 26, 2020 by Ivan Spojeno Quote Share this post Link to post Share on other sites
shomispc 832 Posted December 26, 2020 Imao sam identican problem. Poceo je tako i kod tebe, povremeno samo stanu pa krenu dok u jednom trenutku nisu jednostavno prestali da rade po principu "doslo im".. Upalim i ugasim auto i oni prorade, pa opet nece i tako u krug.. Na kraju su mi kod Gorana popravili to, mislim da su reparirali motorcic obzirom da su mi naplatili nesto sitno..Sent from my SM-G975F using Tapatalk Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ivan 17669 Posted December 26, 2020 @SiOuX Nepotrebno otvorena tema spojena je sa postojecom, u "Uradi sam" podforumu. Imas u prvom postu detaljno objasnjeno - od skidanja makaza, pa sve do motora brisaca i sredjivanja kontakata. Quote Share this post Link to post Share on other sites
nslemi 2 Posted January 17, 2023 (edited) Meni su brisaci na Lancia Delti 3 povremeno prestajali sa radom i pocelo je sve cesce. Ne rade posle 10 min voznje, pocnu pa u krug. Uradio sam sve kao u prvom postu i nije pomoglo. Majstor nije bio siguran da li je motor ili elektronika kod rucice, meni je motor bio sumnjiv jer u pocetku se desavalo da prorade kada se pomeri rukom poluga. Zamenio sam motor i sada radi sve ok (isti je kao i kod brava 2, Fiat 500l i nekih alfinih modela). Pozdrav. Edited February 22, 2023 by Ivan Skinut nepotreban citat 1 Ivan reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites