Jump to content
FAS Goran

Recommended Posts

Čestitam, da te lepo služi! Kontam da su ove alfe kod nas prava retkost, tako da piši utiske kad se malo uhodaš sa njom :) 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hvala....:D

Hocu retkost jesu sa ovim motorom....kod nas najvise je dizela....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bice slike samo da ugrabim malo vremena i stizu....:rolleyes:

Share this post


Link to post
Share on other sites
17 hours ago, bole-stilo.jtd said:

sa srecom da te sluzi sto duze .......... bas je lepa :wub:.

Hvala...:D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Neki ne uhvate ni godinama :D ...

Ovo krenula neka moda konverzije sa traktora na benzince :) ?

Sa srecom, da te lepo sluzi - ako stignes pisi iskustva sa motorom, zivo me zanima. Ovo ostalo je sve odavno sazvakano...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Odlicna moda, i ja bih rado isao ka tome da uzimam nesto novije, evo primera jednog sta su noviji turbo benzinci sto se performansi tice, 5.8 sek 0-100 za 2.0 motor.

https://www.cars-data.com/en/bmw-330i-specs/70238

Pri tom je potrosnja smesna ako uzmemo u obzir i da 30% fabrika laze...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Identicno sam razmisljao i prelomio za benzinca na kraju.

I da malo promenim, ipak je malo drugaciji dozivljaj voznje u pitanju, a i prilicno me smara DPF problematika, jos od kad se uslo u pricu sa tim pre 10-ak godina...

Pogotovo sto uskoro nece moci da se resava "na trafici" za par desetina EUR.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nisam paranoja, nego su samo zas*ali onako prefinjen, savrsen i milozvucan sklop :D .

A da vidim ove sto pametuju ili sto su deaktivirali/skinuli DPF kad jos malo pocnu da im guraju cevku tamo gde ne treba :lol: .

Bez zezanja, smaraju me regeneracije, degradacija ulja, povecanje nivoa istog... Nije to bas prihvatljivo za moja shvatanja odrzavanja :stuart: .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja osim kod Fiata i Opela ne znam gde još regeneracije utiču na degradaciju i nivo ulja.

A što se samog filtera tiče - nije ni to više za bešenje o' krivu vrbu . Samo sam letimično bacio pogled na eBay i za ~200€ ih ima. Ako se bolje potraži, siguran sam da ih ima i za manje para.
Za mene konkretno nov i originalan u Citroenu košta 63.000 din

 

IMG-7c13a6ce00be0674400654948b38d64e-V.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mali off-kolega krenuo iz zarkova na banovo brdo na posao,nema ga sat i jace,zovem ga da ga pitam sta se desava a on stigao do surcina,kaze regenerise astru na autoputu :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja koliko znam i sada se mere izduvni gasovi.
Pre par godina su mi na tehnickom merili izduvne na stilu koji nije imao zatvoren egr :D
Prosao lagano a purnjao je.
Prosle godine mi isto merili na tehnickom koji je kao fensi ( Henex ) i vidim da se pridrzava pravila, isto sam prosao bez dpfa nisam imao dima uopste, tj vrlo malo...
Nema razloga za strah to kod nas nece zaziveti, jer se i dalje voze na loz ulje kola a i ova sto idu na ED purnjaju ko lokomotive. :)
 

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 7/2/2018 at 11:10 PM, totti said:

Ja osim kod Fiata i Opela ne znam gde još regeneracije utiču na degradaciju i nivo ulja.

 

Pa kod većine drugih, sistem je rešen tako da ne koristi gorivo već neku drugu tečnost. Verovatno i zbog toga.

Share this post


Link to post
Share on other sites
12 hours ago, dekirs said:

Ja koliko znam i sada se mere izduvni gasovi.

Mere se, takodje par puta prosao bez problema, ali kao i da ne uticu na konacan rezultat...

A najavljuju pocetak kontrole istih, sada vec verovatno za manje od 3 godine, bar toliko cu verovatno terati ovaj auto.

I drago mi je da to go*no :) nisam imao, nemam i nadam se da nikad necu imati na svom autu. Upravo zbog svega o cemu pisete, sve ste sami rekli ;) .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Svaka cast za izbor, pogotovo sto je benzinac :) 

 

Da li moze malo utisaka iz voznje? Kako se ponasa u raznim situacijama, krivine, autoput itd... i takodje malo o potrosnji u raznim situacijama (recimo autoput 140 km/h konstantno i proseci neki), ako si merio naravno :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...