Milojica123 0 Posted June 19, 2018 Ljudi majstor mi je uradio generalku i sada punto 1,9 jtd nece da upali na dijagnostico pokazuje nizak pritisak goriva i obrtaje ne dize iznad 50 ,a zamenjen je senzor radilice. Dal je tu problem u zupcenju? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Goran Zemun 441 Posted June 19, 2018 @Milojica123 Ne, problem je u nekom delu sistema ubrizgavanja. Pumpa u rezervoaru....regulator...pumpa visokog pritiska...dizna. Ili mozda negde neki konektor. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Milojica123 0 Posted June 19, 2018 Kako to da otkrijem,pošto bas ova dijagnostika sto ima majstor nemote da ocita pritisak I zasto su obrtaji samo 50 toliko pokazuje na dijagnostici Quote Share this post Link to post Share on other sites
danko 157 Posted June 19, 2018 Divim se majstorima koji bez alata i opreme rade generalnu popravku dizel motora. Divim se i vlasnicima koji pristaju da auto predaju u ruke takvim majstorima. Pa valjda bi, i pored svega, majstor trebao da brine oko toga kako da upali motor. Ili je varijanta. ja sam majstor, radim generalnu a ako nesto zaskripi, videće vlasnik na internetu. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Milojica123 0 Posted June 19, 2018 Pa wta da radim druze,jer je malo on sa boljim preporukama,a u valjevu nesto bas nisam se mnogo naslusao dpbrih preporuka za majstore koji imaju po 20 auta ispred radionice i koji nemaji vremena da rade automobil za 15 dana Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7731 Posted June 20, 2018 Sta mu se desilo pa si radio generalnu na jtd? Jedan si od reeetkih blago receno Послато са SM-J330F уз помоћ Тапатока Quote Share this post Link to post Share on other sites
Milojica123 0 Posted June 21, 2018 Zakuco brate u voznji karter me je izjebao,ovaj sto ga je vozio pre mene ga je lepio sa tecnim metalom,i vremenom je on puštao i puštao i sve ulje na minimum,tako reci,eto brate moj i sada auto ziv nece da upali,ne jasna mi je dijagnostika nizak pritisak goriva i ti obrtaji sto pokazuje dijagnostika 50,mehanicar me malo zavlaci otprilike jer on vovek nema nijednog elektricara da to pogleda Quote Share this post Link to post Share on other sites
DraganUS 450 Posted June 21, 2018 Ne znam zasto samo nisi ubacio drugi polovan motor. Kontam da bi te izaslo 4 puta jeftinije. Pregledajte sve konektore ponovo. Sent from my SM-J710F using Tapatalk Quote Share this post Link to post Share on other sites
Milojica123 0 Posted June 21, 2018 Pa zato sto je izgleda malo tvrdoglav mehanicar a i ja docu do segmenta da cu sam skinuti motor i uklapati Quote Share this post Link to post Share on other sites
Milojica123 0 Posted June 23, 2018 Zanima me ljudi ako neko moze da mi pojasni,u toku zupcenja auta dal to ima veze i sa zupcenjem pumpe da izbacuje gresku nizak pritisak goriva,dal se ona zupci i dal ke bitna za paljenje auta Quote Share this post Link to post Share on other sites