neshaoct 9592 Posted June 12, 2020 AutoNation video: Test 2020. Mercedes GLC 300 Crossover srednje veličine koji može dobro da udari (ima snage) i kad nije AMG varijanta - ovakav kao na testu ima 255 konja iz 2.0 turbo-benzinca, dovoljno za ubrzanje iz mesta do stotke za malo preko 6 sekundi: Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted June 18, 2020 AutoTopNL video: Mercedes AMG GLC 43 Coupe na Autobanu Pogon na svim točkovima, 390 konja i 520 Nm pravi 3.0 V6 BiTurbo - do ''stotke'' za 4.9 sekundi, plafon na 250 km/h: Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted July 1, 2020 TheStraightPipes video: 2020. Mercedes AMG GLC43 3.0 V6 TwinTurbo sa 385 konja: Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted July 2, 2020 AutoTopNL video: AMG GLC 63 S 510KS/700Nm iz 4.0 V8 BiTurbo na Autobanu: Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted July 7, 2020 TheStraightPipes video: 2020. Mercedes AMG GLC63 S Alfa Romeo Stelvio Quadrifoglio, BMW X3M Competition, Porsche Macan Turbo...imaju jaku konkurenciju u vidu GLC 63S sa 503 KS iz 4.0 V8 TwinTurbo motora: Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted July 22, 2020 Lorinser Mercedes AMG GLC 63 S Coupe Iz tjuning kuće Lorinser stiže i modifikovani Mercedes AMG GLC 63 S Coupe. Ukratko, njegov 4.0 V8 motor umesto fabričkih 510KS i 700 Nm sada ima 591KS i 826 Nm obrtnog momenta (što košta 2.499 evra), pa automobil od 0 do 100 km/h stiže za 3.8 sekundi i može do maksimalnih 280 km/h. Takođe, Lorinser je za Mercedes AMG GLC 63 S Coupe predvideo i set LM2R alu točkova od 21 inča (po ceni od 2.900 evra). preuzeto sa - Auto Blog Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted August 11, 2020 KelleyBlueBook video: Test 2020. Mercedes GLC 300 Mercedes nije štedeo na opremi koja ide u formiranim paketima opreme, tako da ne ostaje mnogo opcija za doplatiti van paketa - jedna od takvih stvari je npr. vazdušno oslanjanje: Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted August 28, 2020 Savagegeese video: Mercedes GLC 43 AMG Ovaj svojevrsni Coupe SUV sa 4 vrata treba da oduzme deo kupaca od BMW X4, Porsche Cayenne Coupe, i Audija Q5: Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted September 5, 2020 AutoTopNL video: AMG GLC Coupe 43 & GLC 63 S SUV, i SUV kome pada linija krova (Coupe): Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted September 8, 2020 RedlineReviews video: 2020. Mercedes AMG GLC 63 S Coupe SUV varijanta sa 4.0 twinturbo V8 motorom koji pravi 503 KS: Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted October 22, 2020 CarSales video: Test 2020. Mercedes GLC 300e Plug-in hibrid koji samo na struju može da pređe do 43 kilometara, punjenje traje 7 sati na običnom kućnom priključku: Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted January 14, 2021 Autobytel: 2021. Mercedes AMG GLC 63 S Coupe SUV sa linijom krova koja naglo pada u zadnjem delu auta (Coupe), sve upakovano sa visokim performansama i kvalitetom... Ali, niti svi imaju pare, niti im trebaju oni baš najveći, pa za njih Mercedes nudi GLC (kao C klasa kod limuzina, to mu je pozicija na tržištu): Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted May 13, 2021 CarGurus: 2021. Mercedes GLC Novi Mercedes GLC je na putu 2022. godine, ali model za 2021. još uvek ima šta da ponudi: Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted May 28, 2021 Mercedes GLC 220d 4Matic na testu Auto magazina Posle skoro četiri godine na tržištu Mercedes je redizajnirao GLC. Po tehničkim rešenjima se ne razlikuje od najnovijih modela, ali ni kada su u pitanju komfor i luksuz. Na tržištu se pojavio kao naslednik čuvenog GLK. Jedan je od prvih premium modela u svojoj klasi a danas njegova konkurencija samo na našem tržištu broji najmanje šest modela. Sa najnovijim redizajnom, Mercedes GLC je i dalje jedan od najsofistiranijih predstavnika SUV D segmenta. Izmene nisu bile prevelike, s obzirom da je auto konstruisan i dizajniran tako da izgleda kao da je tek nedavno predstavljen. Promenjena su svetla; zadnja sada izgledaju tako da podsećaju na novi GLS, a slična situacija je i sa prednjim. U unutrašnjosti je još intenzivniji utisak da se radi o potpuno novom modelu; umesto analognih tu su sada digitalni instrumenti kao i novi, veliki displej multimedijalnog sistema. Kao i kod drugih najnovijih Mercedesa, i ovde je ugrađen volan preko koga se lakše upravlja svim displejima i MBUX informacionim sistemom. U tom kontekstu je promenjen i tačped koji predstavlja alternativu za komande na volanu kako bi se obezbedilo da i suvozač može da vrši podešavanja. Materijali su vrhunski, po ugledu na više klase. Sve je tapacirano a ono što nije, obloženo je drvetom ili aluminijumom. Koliko je GLC kvalitetan najbolje se oseti kada iz vrlo bogato opremljenog standardnog evropskog SUV-a sednete u Mercedes i obrnuto. Gotovo potpuno odsustvo buke i vibracija su samo neki od argumenata zašto se Mercedes razlikuje u odnosu na sve druge. Pri svemu tome, cena uopšte nije papreno veća u odnosu na standardne SUV modele D segmenta. GLC 220d 4MATIC može da se nabavi za 48.600 evra, a osnovni dizelaš GLC 200d je jeftiniji oko 3.500 evra. Što se tiče veličine, GLC predstavlja možda najoptimalniji odnos kompaktnih spoljašnjih dimenzija i prostrane unutrašnjosti. Mesta ima na pretek, pa čak i za vrlo visoke osobe, ne samo napred već i pozadi. Prednja sedišta mogu da se spuste tako da pozicija vozača bude prilično niska, ali i da se podignu, za one koji uživaju u pogledu s visine. Naravno, njihova dužina se podešava. Uživali smo u MBUX (Mercedes-Benz User Experience) sistemu koji omogućava da se ispričate sa automobilom. Glasom možete da podesite temperaturu, odaberete muziku kao i da preko interneta pronađete željene informacije. Dovoljno je da izgovorite ''hej mercedes'' i postavite pitanje na engleskom, bilo da je reč o vremenskoj prognozi ili o enciklopedijskim podacima. Vožnja je posebna priča. I ovde je bilo velikih promena tokom redizajna a najvažnija se odnosi na motore. Nema više dizelaša zapremine 2143 ccm, umesto njega dolazi snažniji i čistiji od 1950 kubika. On je dostupan u nekoliko nivoa snage a mi smo testirali snažniji od 194 KS u kombinaciji sa pogonom na sva četiri točka. Odmah da kažemo da ovde nema mogućnosti biranja isporuke snage na prednje i zadnje točkove, već sve obavlja automatika. Nema čak ni sistema za pomoć pri spuštanju niz strme nizbrdice jer je to ostavljeno za opcione ''Offroad Engineering'' pakete. Standardni GLC sa pogonom na sva četiri točka je prava stvar za sve one koji generalno ne silaze sa puta ali voze po klizavoj podlozi, dok je pomenuti napredniji paket namenjen većim izazovima. Novi dvolitarski dizelaš se pokazao kao snažan i štedljiv. Isporučuje se sa devetostepenim automatskim menjačem za koji možemo da kažemo da je verovatno najbolji u svojoj klasi. Brzine menja veoma rano u Comfort modu, koji je inače glavni režim. Već pri 60 km/h je u šestom stepenu prenosa na niskih 1.200 obrtaja, a iste obrtaje ima u sedmoj pri 80 km/h. Dodavanje gasa pokazuje koliko znači veliki obrtni moment; iako su brzine sjajno raspoređene, elektronika ne smatra da treba da vrati koju brzinu niže, već samouvereno i snažno ubrzava u trenutnom stepenu prenosa. Snažnije dodavanje gasa ga ne zatiče nespremnog. Odmah vraća i nekoliko stepeni niže, bez ikakve zadrške i razmišljanja. Slaganje brzina i način na koji to radi je zaista fascinantan, sa logikom i spretnošću kojom malo koji vozač može da se pohvali. Ipak, nedostajao nam je ''sport'' režim na dohvat ruke, koji bi obezbedio najoštriju moguću reakciju kada vam je potrebna sva raspoloživa snaga. Kod konkurenata je dovoljno da jednostavno gurnete ručicu menjača u odgovarajući položaj, dok ovde te mogućnosti nema. Naravno, tu je selektor režima rada, standardno smešten levo od tačpeda. Između ostalog, ima i ''sport'' mod, ali on jednostavno ne predstavlja trenutno rešenje. Mercedes GLC 220d 4Matic idealno raspolaže snagom i pri velikim putnim brzinama. Pri 130 km/h motor se vrti na svega 1.700 obrtaja i tada troši između 6.5 i 8.0 litara na 100 km u zavisnosti od pravca vetra. Dodavanje gasa sa lakoćom dovodi do daleko većih vrednosti na brzinomeru, tako da sa njim bez problema možete i u krajnju levu traku autobana. Štedljivost je njegova odlika i po gradu, gde prosek retko prelazi osam litara. Za standardnu verziju u pogledu oslanjanja je specifično i to što je vrlo meka. Čak toliko da udarne rupe mogu ozbiljno da lupe, ali zato sve druge sitnije neravnine toliko efikasno neutrališe da posle GLC-a svi ostali SUV modeli deluju neozbiljno. Kada se sve sabere i oduzme, sofisticiranost redizajniranog Mercedesa GLC nas navodi da u potpunosti razumemo sve one koji bi radije kupili Mercedes sa manje opreme nego bolje opremljenog konkurenta masovnih proizvođača. Puna LED tehnologija prednjih i zadnjih svetala je standard, bez obzira na opremu. Zadnja su dizajnirana tako da podsećaju na GLS, a prednja, kao na našem test primerku, mogu da imaju Multibeam tehnologiju sa snopom koji ''preskače'' vozila ispred. Iza zajedničkog sočiva krije se 84 LED elementa; oni se po potrebi aktiviraju tako da omogućavaju vožnju sa dugim svetlima a da usput ne zaslepljuju druge učesnike u saobraćaju. Više nije neobično da automobili imaju mogućnost poluautonomne vožnje, ali potpuno samostalno parkiranje je i dalje retko. GLC sam kontroliše ne samo volan, već gas i kočnicu. Sve što vozač treba da uradi je da na displeju označi u koje parking mesto želi da se uparkira, nakon što auto skenira prostor, bilo da je reč o parkiranju u garažu ili na paralelno mesto. Mercedes GLC može da posluži kao svakodnevno porodično vozilo vrhunskog komfora ali i za ozbiljniji silazak sa asfalta. Alternativa standardnom ogibljenju je Dynamic Body Control sistem koji ima adaptivno oslanjanje, sa podešavanjem tvrdoće amortizera i ''sport plus'' režimom kod koga auto postaje tvrđi. Vrhunac ponude je Air Body Control vazdušno ogibljenje koje omogućava hod oslanjanja od 15 milimetara. Na kraju, kupci mogu da odaberu i Offroad Engineering package sa ''offroad'' i ''offroad plus'' režimima. Autor: Aleksandar Bursać preuzeto sa - magazinauto.com Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted August 19, 2021 CarGurus: 2021. Mercedes GLC Na testu je plug-in hibrid 300e, pored njega postoji i dizel plug-in, kao i regularni benzinci i dizeli. E, i zbog ovako sveobuhvatne ponude motora ovaj auto je prvi pik skoro svakome ko traži premium SUV ove veličine: Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted September 14, 2021 Motormouth: 2021. Mercedes GLC GLC je već nekoliko godina na tržištu, pa pogledajte kako se u varijanti ''300'' (2.0 turbo-benzinac sa 255 konja) bori sa novijom konkurencijom: Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted October 21, 2021 Manhart Mercedes GLC Iz Manharta stiže paket za modifikovanje modela Mercedes AMG GLC 63 koji pre svega podrazumeva pojačanje njegovog motora. Ovo je Manhart GLR 700 koji je dobio pojačani 4.0 twin-turbo V8 motor, i to sa 707KS i 950 Nm obrtnog momenta (Manhart Turbo Performance Kit i Manhart interkuler). Podaci o ubrzanju i najvećoj brzini se u vesti ne navode. Tu su i modifikovana transmisija, doterano oslanjanje, jači kočioni sistem, sportski izduvni sistem, alu točkovi, Manhart trkačke trake u boji zlata, Manhart natpisi, posebne patosnice... U pitanju je ograničena serija, dok se cena ne pominje. preuzeto sa - Auto Blog Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted November 20, 2021 CarsIreland: Mercedes GLC 300de U ovom slučaju ''de'' oznaka ne znači ''Nemačka'' , već nam kaže da je u pitanju dizel hibrid. Da, jedan od retkih plug-in hibrida sa dizel motorom kao osnovom. Dakle, 2.0 dizel plus elektromotor snage 120 konja, kombinovano ukupno daju 300 konja. Mesta pozadi ima isto kao kod verzije koja nije hibrid, ali je zato gepek otprilike za petinu manji zbog baterija ispod njega. Samo na struju Mercedes kaže da može do pređe do 43 kilometra, u praksi realnije je oko 30 kilometara: Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted January 26, 2022 AutoTopNL: 2020. Mercedes AMG GLC 43 na Autobanu 3.0 V6 BiTurbo sa 390KS/520Nm - do stotke za 4.9 sekundi, maksimum na 250 km/h: Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted January 26, 2022 AutoTopNL: Mercedes AMG GLC 63 S na Autobanu Jači brat ovog auta, njegov 4.0 V8 BiTurbo daje 510KS/700Nm - stotku uhvati posle 3.8 sekundi i može sve do 280 km/h: Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted March 14, 2022 DPCcars: Najava za novi Mercedes GLC Mercedes se sprema za premijeru potpuno novog GLC-a, testna kamuflirana vozila su već više puta primećena od strane špijunskih fotografa, pa na osnovu njihovih slika kolesa.ru je uradila rendere da vidimo mogući izgled novog GLC-a. Nova generacija će dobiti spoljni izgled u skladu sa trenutnim stilom Mercedes brenda. Sa tehničke strane, novi GLC će se u velikoj meri preklapati sa nedavno predstavljenom novom generacijom C-klase: Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted April 5, 2022 Novi Mercedes GLC premijerno 1. juna Po pisanju nemačkih medija, nova generacija Mercedesa GLC će premijeru imati 1. juna, dok je tržišni start u Evropi zakazan za septembar ove godine (kasnije stiže i na američko tržište). Takođe, MB Passion je objavio i dosta informacija koje se tiče tehničkih specifikacija, od dimenzija do palete motora. Dakle, novi GLC će sa 472 cm biti za 7 cm duži od još uvek aktuelnog modela, uz 15 mm duže međuosovinsko rastojanje (za više mesta za putnike pozadi), kao i 50 litara veću zapreminu prtljažnika (sa 550 na 600 litara). GLC će dobiti i high-tech unutrašnjost nove C klase, s tim što se ekrani biti pozicionirani nešto više. Mercedes će novi GLC u Evropi ponuditi sa SUS motorima, uz 48V mild-hybrid tehnologiju i elektromotor sa 23KS. U najavi su tri plug-in hybrid verzije, dve sa benzinskim motorima (GLC 300e i GLC 400e) i jedna sa dizel motorom (GLC 300de). Svi će imati 4Matic pogon na sva četiri točka i domet u elektro modu od najmanje 100 km. Pored toga, GLC će se nuditi i sa šestocilindričnim motorom, i to sa OM 656M dizel agregatom sa više od 300KS. Kod četvorocilindraša, benzinci će nuditi od 204KS do 258KS, a dizelaši od 194KS do 265KS. Na kraju, u gami će se naći i dve sportske AMG varijante. preuzeto sa - Auto Blog Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted May 25, 2022 Novi Mercedes GLC na novoj najavnoj slici Mercedes je i zvanično potvrdio da će nova generacija SUV modela GLC premijeru imati 1. juna, a objavljena je i nova slika. Tržišni start u Evropi je po ranijim informacijama inače zakazan za septembar ove godine (kasnije stiže i na američko tržište). Takođe, poznato je i dosta informacija koje se tiče tehničkih specifikacija, od dimenzija do palete motora. Dakle, novi GLC koristi istu platformu kao i nova C klasa, a sa 472 cm biće 7 cm duži od još uvek aktuelnog modela, uz 15 mm duže međuosovinsko rastojanje (za više mesta za putnike pozadi), kao i 50 litara veću zapreminu prtljažnika (sa 550 na 600 litara). Ovde treba pomenuti i klizna zadnja sedišta. GLC će dobiti i high-tech unutrašnjost, sa 12.3-inčnim digitalnom instrument tablom i 11.9-inčnim ekranom osetljivim na dodir. U vesti se pominju i Driver Assistance paket (uz pomoć u održavanju vozila u kolovoznoj traci), adaptivni tempomat (''napredniji nego ikad'') i opciono vazdušno oslanjanje. Mercedes će novi GLC u Evropi ponuditi sa SUS motorima, uz 48V mild-hybrid tehnologiju i elektromotor sa 23KS. U najavi su tri plug-in hybrid verzije, dve sa benzinskim motorima (GLC 300e i GLC 400e) i jedna sa dizel motorom (GLC 300de). Svi će imati 4Matic pogon na sva četiri točka i domet u elektro modu od najmanje 100 km. Pored toga, GLC će se nuditi i sa šestocilindričnim motorom, i to sa OM 656M dizel agregatom sa više od 300KS. Kod četvorocilindraša, benzinci će nuditi od 204KS do 258KS, a dizelaši od 194KS do 265KS. Na kraju, u gami će se naći i dve sportske AMG varijante, i to GLC 43 sa mild-hybrid 2.0 turbom i 408KS, kao i GLC 63. preuzeto sa - Auto Blog Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted June 1, 2022 Novi Mercedes GLC zvanično Pogonski sistemi: Novi GLC je sistematski dizajniran za hibridni pogon i postavlja standarde u efikasnosti. Ponuda motora uključuje četvorocilindarske benzinske i dizel agregate u kombinaciji sa električnim motorom. Četiri od njih su blage hibridne jedinice sa integrisanim starter-generatorom druge generacije (ISG). Tri druge varijante motora su plug-in hibridne jedinice sa sistemskom snagom do 333KS i obrtnim momentom sistema do 750Nm. Svi plug-in hibridi imaju električni domet veći od 100 kilometara (WLTP). Primetno veći doživljaj vožnje električnim pogonom: zahvaljujući električnom dometu, svakodnevne udaljenosti se obično mogu preći potpuno električnom energijom. Poboljšani hibridni režim vožnje obezbeđuje električni režim vožnje za najprikladnije delove rute. Električna vožnja je prioritet na dužim putovanjima u urbanim sredinama, na primer. Svestran na putu i van njega: GLC je značajno poboljšao karakteristike na putu i van njega za nepovoljne vremenske uslove. To uključuje pojednostavljeno rukovanje korišćenjem ekrana za terensku vožnju, jasnije informacije zahvaljujući ''providnoj haubi'' i izvanrednu trakciju i sigurnost rukovanja zahvaljujući poboljšanim sistemima upravljanja. Takođe i kada se plug-in hibrid vozi potpuno na struju. Udobnost i agilnost: Ključne komponente dinamički dizajnirane šasije GLC-a su novo prednje vešanje sa četiri veze i nezavisno zadnje vešanje sa više karika. Standardno vešanje već pruža visok nivo vešanja, udobnosti vožnje i smanjenje buke, agilnog upravljanja i uživanja u vožnji. Opremljen je sistemom prigušenja koji zavisi od amplitude. AIRMATIC vazdušno vešanje ima varijabilno podesivo prigušivanje amortizera u svim režimima rada. Agilan i siguran: Novi GLC je posebno okretan i stabilan sa opcionim upravljanjem zadnjom osovinom u kombinaciji sa direktnijim odnosom upravljanja na prednjoj osovini. Ugao upravljanja na zadnjoj osovini je do 4.5 stepeni. Ovo smanjuje krug okretanja za 90 centimetara, na 10.9 metara. Spoljašnji dizajn: Jedinstvene proporcije sa klasičnim SUV karakteristikama kao što su simulirana hromirana zaštita podvozja, krovne šine i opcioni spoljni pragovi kombinovane su sa novim konturama zaobljenja bokova kako bi se stvorila ravnoteža između elegancije, sportskog karaktera i performansi van puta. Među najvažnijim inovacijama su nova prednja svetla, koja su u direktnom kontaktu sa rešetkom (maskom) hladnjaka i naglašavaju širinu vozila. U kombinaciji sa opcionim DIGITAL LIGHT, pored već poznatih svetlosnih obrva (baklje) u njima su integrisana i svetla za dnevnu vožnju. Još jedan vizuelni vrhunac je rešetka (maska) hladnjaka sa hromiranim okvirom u standardnoj spoljašnjoj opremi AVANTGARDE. Dizajn enterijera: GLC nastavlja uspešnu formulu modernog, sportskog luksuza iz Mercedes-Benza. Na primer, kontrolna tabla je horizontalno podeljena na dva dela i ima ukrasne površine sa centralnim displejom koji kao da lebdi iznad nje. Avangardni dizajn sedišta i moderni paneli vrata naglašavaju visok kvalitet enterijera. Otpor vazduha: U njegovoj aerodinamički najpovoljnijoj konfiguraciji, minimalni koeficijent otpora GLC-a je Cd=0.29. Ovo ga čini za dve desetinke boljim od svog prethodnika (Cd=0.31) - značajan napredak za SUV sa konvencionalnim pogonom. Smanjenje buke: Na još višem nivou, GLC je prijatno tiho vozilo sa prefinjenim zvučnim potpisom i veoma niskim nivoom buke na putu i vetru. Sve akustične mere zajedno doprinose atmosferi ''dobrodošlice kući'' koja je tipična za brend Mercedes-Benz. MBUX: Najnovija generacija infotejnment sistema sa dva velika ekrana i navigacijom preko celog ekrana kao standard čini unutrašnjost još digitalnijom i inteligentnijom. Maksimalna udobnost rada: Glasovni asistent ''Hej Mercedes'' sada ima veće mogućnosti dijaloga i učenja. Funkcija MBUX Smart Home pretvara GLC u mobilni kontrolni centar za dom. Zabava: MBUX u potpunosti integriše sve glavne pružaoce usluga striminga muzike, uključujući lične postavke i podešavanja. Newsflash je još jedna nova karakteristika MBUX-a. Uz ključnu reč Hej Mercedes, omogućava korisniku pristup individualno odabranim kategorijama vesti kao što su biznis, sport ili kultura. Opcioni Burmester® sistem surround zvuka nudi jedinstveno iskustvo slušanja sa 15 vrhunskih zvučnika i ukupnom snagom od 710 W. Sistemi pomoći u vožnji: Najnovija generacija paketa pomoći pri vožnji sadrži dodatne i dalje poboljšane funkcije, naprimer u Active Distance Assist DISTRONIC, Active Steering Assist, Traffic Sign Assist, novi paket za parkiranje sa kamerom od 360 stepeni i pomoć pri manevrisanju prikolice (Trailer Manoeuvring Assist). Digital Light: Ova revolucionarna tehnologija farova (opciono) pruža nove funkcije kao što su projekcija pomoćnih oznaka i simbola upozorenja na put. Udobne postavke: Komponente i sistemi GLC-a su poboljšani u brojnim detaljima, npr. ENERGIZING AIR CONTROL sistemom, AIR-BALANCE sistemom, GUARD 360°, ambijentalnim osvetljenjem ili novim panoramskim krovom. Opciono multikonturno sedište sada ima proširene funkcije masaže. Idealan partner za rad sa prikolicom: Novi meni za prikolice i planer rute za vuču su dve novine GLC-a za operacije vuče. Cilj ovih i brojnih daljih naprednih funkcija za rad kao vučnog vozila je da vuču učine što sigurnijom i prijatnijom. Štaviše, 4MATIC pogon na sva četiri točka pruža izvanrednu vuču na bilo kojoj površini. Mercedes-Benz je ušao u segment SUV srednje veličine 2008. godine, sa modelom GLK. ''Trendseter u klasi vozila koja cveta'' - tako je to opisivalo tadašnje saopštenje za javnost. Njegov spoljašnji dizajn je nepogrešivo izveden iz G-Klase, praoca svih Mercedes-Benz SUV modela. Godine 2015. brend je predstavio svog naslednika pod imenom GLC. On je takođe impresionirao odličnom bezbednošću tipičnom za brend, najsavremenijim sistemima pomoći, energetskom efikasnošću i visokom dinamikom. Od predstavljanja GLC-a i njegovog direktnog prethodnika GLK-a, Mercedes-Benz je prodao više od 2.6 miliona primeraka širom sveta. Sada predstavljeni GLC je treća generacija i besprekorno nastavlja ovu priču o uspehu. PR Saopštenje Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted June 5, 2022 Novi Mercedes GLC U dva paketa opreme: Avantgarde i AMG-Line: Quote Share this post Link to post Share on other sites