Jump to content
Sign in to follow this  
gile smederevo

P: Fiat Grande Punto EVO 1.4 16v 105KS

Recommended Posts

Auto je ocarinjen i stiže u NS danas/sutra. Tada će biti i svežih fotki. ;) Ove su iz CH i iz ZR gde je auto imao usputno noćenje. 

2010god. Inače, na satu je 160000km. Imao do sada 3 vlasnika.Poslednja 2 vlasnika su dva tipa iz Fiat servisa, pa se nadam da će opravdati poreklo, tj da je u dobrom mehaničkom stanju. Dosta je toga zamenjeno na autu: akumulator je nov, Multiair usis je zamenjen, dihtung glave, ležajevi na menjaču su menjani i kvačilo na 150000km. 

Zupčasti je menjan 05.08.2015. god na 116000km. 

Ima 2 seta felni. Druge su čelične od 15cola. 

Ima 2 ključa. Jedan je klasični. 

Falila je daska gepeka, ali nadjoh novu, pa je sad "macchina tutta completa". 

 

Start je na 4600eur. 

0603199699 

 

IMG_20180609_195129.jpgIMG_20180609_195049.jpgIMG_20180609_195434.jpg

IMG_20180609_195242.jpgIMG_20180609_195218.jpgIMG_20180609_200632.jpg

IMG-20180522-WA0001.jpgIMG-20180522-WA0000.jpgпреузимање (21).jpeg

преузимање (20).jpegпреузимање (19).jpegIMG-20180605-WA0005.jpg

IMG-20180605-WA0004.jpgIMG-20180605-WA0003.jpgIMG-20180605-WA0002.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Juce sam testirao START-STOP i mogu da kazem da je u prvi mah malo cudno, ali se brzo navikne. Posto se auto skroz zaustavi i izbaci u ler, otpustanjem pedale kvacila, motor se gasi. Noga je sve vreme na kocnici. Cim se pedala kvacila pritisne, motor startuje i moze se dalje. :yes

Share this post


Link to post
Share on other sites

Prva stvar koju gasim, kada sednem u MultiAir :) (ili bilo koji auto koji ga ima).

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)

Pre bih rekao, operater na kosacici ;) .

Kakav ti je utisak za MA 105, na tezinu Evo-a?

Presao sam tek malo jace od hiljadarke, ali prezadovoljan sam performansama ovog 140. Ne manjka mi cak ni torque (pogotovo sto sam presao sa traktora), a jos uvek testiram potrosnju.

 

Edited by Ivan

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pa, iskreno, utisak mi kvari što sam pravo iz 147ice sa preko 150ks, i dobro poznatog obrtnog, seo i probao GPa. 

I to sam ga probao po šljunkom nasutoj ulici jedva do 50kmh. :(

Nisam ga ni "zavrteo" pošteno, pa ne mogu da sudim puno. Verujem da ne može da oduševljava kao 1.4 T ili 1.9Mjtd, ali bi ovaj motor bio zlatna sredina  po svemu, što se tiče i performansi i održavanja. 

Za mene lično, 1.4 Tjet sa 120ks bi bio neki minimum,ali i ovaj MultiAir sa 105 je i više nego dobra opcija. Ako i zamenim auto u neko skorije vreme, i vratim se na TNG, možda opet Punto bude moj izbor,ali za sigurno duže druženje da bi TNG imao smisla. 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

Sign in to follow this  

×