gile smederevo 574 Posted June 18, 2018 Auto je ocarinjen i stiže u NS danas/sutra. Tada će biti i svežih fotki. Ove su iz CH i iz ZR gde je auto imao usputno noćenje. 2010god. Inače, na satu je 160000km. Imao do sada 3 vlasnika.Poslednja 2 vlasnika su dva tipa iz Fiat servisa, pa se nadam da će opravdati poreklo, tj da je u dobrom mehaničkom stanju. Dosta je toga zamenjeno na autu: akumulator je nov, Multiair usis je zamenjen, dihtung glave, ležajevi na menjaču su menjani i kvačilo na 150000km. Zupčasti je menjan 05.08.2015. god na 116000km. Ima 2 seta felni. Druge su čelične od 15cola. Ima 2 ključa. Jedan je klasični. Falila je daska gepeka, ali nadjoh novu, pa je sad "macchina tutta completa". Start je na 4600eur. 0603199699 1 neshtry reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
gile smederevo 574 Posted June 18, 2018 1 neshtry reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
gile smederevo 574 Posted June 20, 2018 1 neshtry reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
gile smederevo 574 Posted June 20, 2018 1 neshtry reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
gile smederevo 574 Posted June 25, 2018 https://www.polovniautomobili.com/auto-oglasi/12602925/fiat-grande-punto-14-evo-suisse Quote Share this post Link to post Share on other sites
gile smederevo 574 Posted July 1, 2018 U cilju ubrzanja prodaje-korekcija cene https://www.polovniautomobili.com/auto-oglasi/12602925/fiat-grande-punto-14-evo-suisse 1 neshtry reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
gile smederevo 574 Posted July 1, 2018 Juce sam testirao START-STOP i mogu da kazem da je u prvi mah malo cudno, ali se brzo navikne. Posto se auto skroz zaustavi i izbaci u ler, otpustanjem pedale kvacila, motor se gasi. Noga je sve vreme na kocnici. Cim se pedala kvacila pritisne, motor startuje i moze se dalje. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ivan 17593 Posted July 1, 2018 Prva stvar koju gasim, kada sednem u MultiAir (ili bilo koji auto koji ga ima). 1 Aleks_91 reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
gile smederevo 574 Posted July 1, 2018 ....kao svaki pravi petrolhead. 1 neshtry reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ivan 17593 Posted July 1, 2018 (edited) Pre bih rekao, operater na kosacici . Kakav ti je utisak za MA 105, na tezinu Evo-a? Presao sam tek malo jace od hiljadarke, ali prezadovoljan sam performansama ovog 140. Ne manjka mi cak ni torque (pogotovo sto sam presao sa traktora), a jos uvek testiram potrosnju. Edited July 1, 2018 by Ivan Quote Share this post Link to post Share on other sites
gile smederevo 574 Posted July 1, 2018 Pa, iskreno, utisak mi kvari što sam pravo iz 147ice sa preko 150ks, i dobro poznatog obrtnog, seo i probao GPa. I to sam ga probao po šljunkom nasutoj ulici jedva do 50kmh. Nisam ga ni "zavrteo" pošteno, pa ne mogu da sudim puno. Verujem da ne može da oduševljava kao 1.4 T ili 1.9Mjtd, ali bi ovaj motor bio zlatna sredina po svemu, što se tiče i performansi i održavanja. Za mene lično, 1.4 Tjet sa 120ks bi bio neki minimum,ali i ovaj MultiAir sa 105 je i više nego dobra opcija. Ako i zamenim auto u neko skorije vreme, i vratim se na TNG, možda opet Punto bude moj izbor,ali za sigurno duže druženje da bi TNG imao smisla. Quote Share this post Link to post Share on other sites
gile smederevo 574 Posted July 27, 2018 cena za nas ''forumaski narod'' 4100eur https://www.polovniautomobili.com/auto-oglasi/12602925/fiat-grande-punto-14-evo-suisse Quote Share this post Link to post Share on other sites
gile smederevo 574 Posted August 20, 2018 Lock! Quote Share this post Link to post Share on other sites