Jump to content
FAS Goran
Dule 021

Prodavci polovnjaka vs vraćanje kilometraže

Recommended Posts

Prodavali polovni Audi pa vratili čak 200.000 kilometara

 

audi a4 11.jpg

 

U Austriji je policija uspela da uđe u trag paru (suprug 64 i supruga 63 godine) koji je u smanjenju broja kilometara pronašao isplativ poslovni model.

 

Početkom aprila policajac je primetio vozača tokom rutinske kontrole saobraćaja u gradu Krems an der Donau. Poreklom iz Severne Makedonije, počinio je nekoliko prekršaja, a nalepnica sa tehničkim pregledom na vozilu je bila lažna. Policija je zatim registrovala realizovanu prodaju osam polovnih automobila i pokušaj prodaje jednog polovnog automobila u kojima se manipulisalo s akilometražom. Kako prenosi Heute.at, bračni partneri su vratili kilometražu na Audiju za čak 200.000 km. Oni su su najradije trgovali vozilima marke sa četiri prstena i Škodom. Prema navodima policije, najmanja manipulacija je povratak za 60.000 kilometara. Visina štete je petocifrena, koliko se zna do sada...

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Na prodaju Honda Civic koja je za samo 13 meseci prešla 400.000 km

 

honda 400k.jpg

 

Poznato je da su japanski automobili najpouzdaniji u industriji i generalno mogu da pređu stotine hiljada bez ikakvih većih problema. Ovde imamo Hondu Civic koja je već prešla neverovatnih 248.740 milja (400.308 kilometara) za samo godinu i mesec dana vlasništva.

 

Kako piše Motor1, konkretni Civic se može kupiti kod dilera u Dalasu u Teksasu za 18.999 dolara ili približno 6.000 dolara manje od potpuno novog Civica modelske godine 2023. sa osnovnim nivoom opreme Sport. Sa prosečnom kilometražom od preko 600 milja (965 kilometara) dnevno, kompaktna limuzina je već živela teškim životom i traži novog vlasnika. Prvobitni kupac je inače medicinski kurir koji je koristio svoju Hondu za svakodnevno slanje medicinskih zaliha u Hjuston. Što se tiče održavanja, ulje je menjano jednom na svakih 10.000 milja, dok su svećice zamenjene dva puta - jednom na 100.690 milja (162.044 kilometara), a drugi put na 202.839 milja (326.437 kilometara). Kočiona tečnost je promenjena na 50.539 milja (81.334 kilometra) - kada je zamenjena i rashladna tečnost - i još jednom na 202.839 milja (326.437 kilometara).

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

PS: Volim francusku auto industriju i dizajn, imali smo porodicno Peugeot, Citroen... Ali njihov cuveni "pun" zvuk zatvaranja, kod RenoLa pogotovo...

Na 12:47, 13:13 i narocito 14:56 :D .

 

 

Edited by Ivan

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ako ćemo realno danas se svakodnevno dešavaju manji sudari. 

I kad vlasnici poprave auto šta mislite koliko kupac voli da čuje da je auto bio oštećen i farban? 

Zato ja kažem da je najbolje živeti u neznanju i uživati u vožnji. 

Na kraj krajeva šta imate od toga što ćete znati jel bio oštećen kao npr ovaj Megan? 

Stavljena su druga vrata i ofarbana i šta će to da utiče na kvalitet auta? Neo će se voziti godinama sa tim autom bez problema što je to bilo rađeno. 

Na kraj krajeva,lično sam na ovom forumu na jednom skupu ustanovio da su gotovo svi pregledani automobili sa moje strane, a na nagovor nekih forumaša, bili farbani. ;)

E sad ko zna zašto a možda su bili kud i kamo više oštećeni od ovog Megana. 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
PS: Volim francusku auto industriju i dizajn, imali smo porodicno Peugeot, Citroen... Ali njihov cuveni "pun" zvuk zatvaranja, kod RenoLa pogotovo...
Na 12:47, 13:13 i narocito 14:56  .
 
 
Pisao sam ranije... to je karakteristično za Megana 3, nije to baš tako kod ostalih.

Sent from my SM-G770F using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Za trojku se apsolutno slazem, vozio sam bas dosta Coupea benzinca, kupljen ovde nov na sajmu. Aj' sto zvone vrata pri zatvaranju, nego mi je jos odvratniji zvuk kada pustis kvaku, kao da je zakacena na neku tanku konzervu. To i nepreglednost pozadi su mi lajtmotiv tog modela :) .

Kao ljubitelju Peugeota/Citroena, najvece razocaranje po tom pitanju mi je svojevremeno bio sluzbeni 407. Takodje kupljen nov tada u Veranu, 2.0 HDi, lepo napucan opremom (u to vreme navigacija, fabricki xenoni, 17'' felne, polukozna sedista, TPMS senzori, itd.) poprilicno placen... A kad zatvoris vrata zvone, isto je bilo i na jeftinijim sluzbenim 206 i 307, kasnije 206+, 207, 308 Mk1. Malo su to popravili, deluje mi Citroen i DS ponajvise, ali Megane Mk3 je svakako bio u samom vrhu :) po tom pitanju.

Share this post


Link to post
Share on other sites

308 mk2 ista prica, ko da si poklopio serpu. Ali s druge strane, taj auto je stvarno lak i to se oseti svuda, ubrzanje, skretanje, kocenje, tako da (kod njega bar) nije zabadava... 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ovaj nije los primerak sa PH videa iako je bio udaren  nije ga nabio o stub ili od ispod pa probio pod ili pokrivio tockove i geometriju tako da to sto su iscepana vrata je najmanji problem, drugo motori prelaze po 600 000 bez problema a ta kilometraza sto je napisao je x10 pomerena na vise kakvi crnih 50 000  jer motor se izvadi iz jednog pakuje u drugi itd. sto niko nigde nije racunao u "pomerenu" ili nerealnu kilometrazu, tabla se promeni sad i taj clock kompjuter recimo posle neke havarije ili goreo, potopio se u vodu , rekao je sve a ustvari relevantno nista , vise mi se cini da je reklama za aplikaciju carvertical a i oni odakle izvlace podatke i kolko su validni je nesto sasvim drugo , naslov kao sa kurira "pokusao da mi uvali lupan auto"  iskreno da nije lupan i da ima pedigre ne bi bio na oglasu pa sad to primeni na svaki :D

Edited by nemanja84bg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Svi PSA automobili manje vise imaju taj ruzan zvuk kod zatvarana vrata jbg takvi su prihvatis ili ne prihvatis.

 

Sto se tice cukanih kola ja nemam problem sa tim ako je sve lepo uradjeno a ne nogama sto se srece po placevima i sl. brzim varijantama popravki za prodaju...pre xx godina gledam jednu 147icu za sebe neki plac u BGD u rakovici i ne secam se vise, jbt auto je toliko lose uradjen da nije bitno jel to bilo zbog ocesane strane kako je prodavac tvrdio ili zbog nekog ozbiljnog ostecenja ali prodavati onako lose ofarban auto za, u to vreme, solidnu cifru je u najmanju ruku bilo neozbiljno a nagledao sam se takvih iha.

Imao sam 156icu koju sam vozio nekoliko godina, auto je kompletno bio farban u IT, ne znam razlog, ali su ozbiljni poznavaoci i auto limari imali problem da utvrde da je farban i konstatovali su da je neko vrlo profesionalan to uradio, ja nisam nikad saznao zasto je bio farban a nije da nisam iz raznih razloga skidao mnoge stvari sa auta i cackao svasta nesto gde su se na raznim delovima godine poklapale sa god. proizvodnje auta i nikakvih tragova ispravljanja, peglanja, varenja i sl. koji bi ukazivali na neko vece ostecenje nije bilo, moguce samo iz kozmetickih razloga da je farbana.

Budimo realni svaki auto ima negde nesto farbano i niko ne moze da garantuje sem onih koji su prvo vlasnici pa znaju da nije imao ostecenja kod njih.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Imao sam 307 i 308 (mk1) i nisam primetio ružan zvuk vrata. Njega sam imao kod Vitare ( "Bog da pomogne", tamo se i krov vidno talasao kada zatvoriš vrata (ako su i prozori zatvoreni)), a posle na službenom Yarisu i sada na mojoj Hondi ( ali, samo na zadnjim vratima kod oba ). Mislim da prazna konzerva EVA sardine ima bolju akustiku i svaki put se i danas naježim kada to čujem ... Ali, nije baš svaki Japanac takav po pitanju akustike zadnjih vrata ( prednja su im OK, bar ono što sam ja sretao ).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pa da i kod japanaca nekih se oseti takav zvuk, sto se tice 307 sad i ja vracam film on se ipak dosta manje cuo od c4 recimo

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mislio sam da okačim tamo pod zanimljivi, ali mislim da bolje ovde. Ovaj ima potencijala za ovu temu

https://www.autoscout24.ch/de/d/audi-a4-kombi-2007-occasion?utm_campaign=as24_share_android&utm_medium=social_sharing&utm_source=app_share&vehid=9977471

 

IMG_20230115_171024.thumb.jpg.57c1acb297d3db099360dace28df56da.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

I sta ste sad postigli sa ovim? 

Gde vidite prevaru i vracanje kilometraze? 

Naveli ste samo primer a to sto vi pretpostavljate da ce se vratiti kilometri to je nesto drigo ali kad uhvatite da su vraceni onda kacite prethodno stanje na km satu i sadasnje. Ovako je ovo bezvredno za ovu temu. 

Koliko sam samo puta pisao da dolaze kola sa velikim kilometrima a bas vecina od vas su ti srecnici koji su kupili auto sa 160k km pravih. A onda kacite ovakve slike i u stvari pokazujete sta se u stvari kupuje a nugatino i masta mogu svasta. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Drugar u zadnje vreme trazio neki grande na metan pa i 1.3 mjet gledao uglavnom novija godista 2011+ jedva je nasao jednog kome nije vracena km i ima stvarnih 180k km, svaki koji je proveravao nebitno od vlasnika ili sa placa je imao 250+ neretko i 300+ pa vracen na 130, 150 do 170k km.

Bio je jedan bas dobar od vlasnika, ima ga na PA , na satu 130k km, dosta toga odradjeno po njegovim recima i cena prilicno jaka, drugar se upecao na njega ali kad smo ga proverili ima stvarnih dal bese 240 ili 260k km, meni licno ne bi smetala km ako je auto dobar ali ovaj drugar ipak ne moze da predje preko toga, do sad je vozio mlada kola kupljena kod nas i sa pravim malim km a posto je tesko naci takav metanac onda je isao na varijantu da auto nije prebacio 200k

 

 

 

Edited by OMP

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bude prevaren samo ko hoce da bude prevaren, tj. ko hoce da veruje u to da je zajebao sistem uprkos svim crvenim "zastavicama" :) 

 

Za vecinu auta se relativno lako proverava km, cak i kada ne mozes utvrditi pravu km mozes utvrditi da li je vracana.

Share this post


Link to post
Share on other sites
2 hours ago, vagenovac said:

, cak i kada ne mozes utvrditi pravu km mozes utvrditi da li je vracana.

kako a sa sigurnoscu?

Edited by OMP

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 1/16/2023 at 8:04 AM, OMP said:

Drugar u zadnje vreme trazio neki grande na metan pa i 1.3 mjet gledao uglavnom novija godista 2011+ jedva je nasao jednog kome nije vracena km i ima stvarnih 180k km, svaki koji je proveravao nebitno od vlasnika ili sa placa je imao 250+ neretko i 300+ pa vracen na 130, 150 do 170k km.

Bio je jedan bas dobar od vlasnika, ima ga na PA , na satu 130k km, dosta toga odradjeno po njegovim recima i cena prilicno jaka, drugar se upecao na njega ali kad smo ga proverili ima stvarnih dal bese 240 ili 260k km, meni licno ne bi smetala km ako je auto dobar ali ovaj drugar ipak ne moze da predje preko toga, do sad je vozio mlada kola kupljena kod nas i sa pravim malim km a posto je tesko naci takav metanac onda je isao na varijantu da auto nije prebacio 200k

 

 

 

Ima u Cacku 1.3mjet evo,pravih 130k km.

Share this post


Link to post
Share on other sites

pa sigurno da ih ima u Srbiji sa manjom i pravom km ali treba ici svaki i gledati sto je totalno neisplativo jer se u mnogo slucajeva ispostavi da je vracena, kupio je nekog sa 180k pravih

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...