Jump to content
FAS Euroauto Goran
Dule 021

Prodavci polovnjaka vs vraćanje kilometraže

Recommended Posts

Eto, nisam znao. Pa taj bi umro za 5000 din. Zato sam ja kupio auto koji je registrovan, pa je isto pala probna vožnja, od hladnog motora do zagrejanog na radnu temperaturu, sa voštenjem u patos. Video sam da su gume i kočnice loše, a to je ionako potrošni materijal. 

Sve servise koje sam uradio bi uradio na svakom autu, sem da je od drugara koji nije stoka, ili da je na primer auto održavan u servisu koji mi je poznat... 

Edited by marko.jovanovic

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 10/01/2019 at 2:58 PM, igorzett said:

Ja kad sam gledao recimo hondu Accord 2.0 155ks 2008 god sa nekih 150.000km tamo je bila oko 7500e pre oko 2 godine, plus prevoz, carina ili porez... Kod nas su kostale isto toliko... :unsure:

I šta ti to govori? Jasan znak da  te Honde (verovatno 90% ) kod nas opravdavaju cenu-dakle sigurno nisu kupljenei uvezene kao takve kakvim ih očekuješ da budu.  

Share this post


Link to post
Share on other sites

Moj prvi komsija kupi mazdu 6 pre par godina u Sapcu na poverenje prodavca (prevaranta ociglednog). Bez probne voznje i bilo kakvog pregleda. Evo do sada komplet kvacilo zamajac, turbo, dizne, menjac nedugo posle kupovine nije hteo u petu pa je i njega radio itd . on kaze da je utukao oko 2000 evra posle kupovine i kriv mu sav svet. Ne kazem da se moze bas sve otkriti prilikom pregleda auta ali bar te neke osnovne stvari mogu. Ali eto i njemu je bilo valjda zao 20-30 evra pa eto mu sad.

Polovan auto pa makar godinu dana star da kupim bez da ga provozam i podignem negde na dizalicu nema sanse

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 1/19/2019 at 9:38 AM, vagenovac said:

Kako ne možeš, ja sam uvek uzimao probne za auto sa placa.

Ne znam gde si vadio probne tablice ali da bi ih izvadio moras da imas fakturu na svoje ime i mesto dokle vozis auto. U MUP-u traze i tehnicki pregled ako vadis probne tablice a plus ako je firma preko koje je auto uvezen iz Subotice nece da ti izdaju probne tablice i kazu da ih vadis u Subotici. Kod nas je jedno 50% automobila odradjeno preko subotickih firmi. 

 

I kad imam takav slucaj idem kod agencija koje izdaju probne tablice ali opet mora faktura da glasi na ime kupca a ja nemam toliko faktura da ispisem nego jednu i da bih mogao napraviti aledecu moram da saljem u SU zahtev da mi posalju novu fakturu sto moze da potraje i par sati. 

 

@Boris90

U tom trenutku kupovine i taj majstor mozda ne bi video da je zamajac pri kraju. 

Koliko sam samo puta cuo od majstora kako ne vole da daju svoj sud jer jednostavno niko ne skida deo pa da ga vidi nego sve ide na sluh ili neku slicnu metodu. 

Ne moze majstor da garantuje da nece otici nesto posle nedelju dana. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zadnje te od 5000din sam vadio u NS, poslali su me u JP company, otisao sam za sat vremena i bile su gotove, ne znam sta su oni izmedju sebe odradili, pre toga u pancevu sam vadio kod balkana probne, opet bez problema, pre toga u beogradu su me slali kod nekog speditera res rota za probne iako nisam uzimao od njih auto i opet su brzo bile gotove.

Nisam ulazio u to ko ima kakve varijante, meni bitno da obezbedim da provozam i testiram auto. 

Edited by vagenovac

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Dule 021

 

Naravno da ne moze se sve proveriti, eto neka je zamajac sacekao ali mogle su se korekcije dizni proveriti, stanje dpf , turbina da li vuce ulje itd.. Nisam ja ni rekao da majstor mkze sve da skonta na pregledu 

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 1/19/2019 at 9:34 AM, marko.jovanovic said:
Čekaj malo Flex, mislim da nisi razumeo. Tom potencijalnom kupcu je bilo mnogo da plati 20€ za šlep do mehaničara, koji bi mu pregledao auto. Šta je tu sporno? Kupuje polovan auto od 2000€, star skoro 15 godina, pa nije nov. I ja mu ne bih dao da ga vozi bez tablica, ili na divlje, pošto je kod nas zakon debilan, pa ne možeš da uzmeš probne tablice za auto sa placa. Mada znam šta rade ovi sa placeva, barem po Beogradu. Stave prve tablice koje imaju, recimo neke francuske, i voze tako do mehaničara, na poliranje, ali to je na njihov rizik. 


Slazem se da je ciganin jer nije hteo da da 20e da se prebaci auto do majstora. Ali nisam na to ciljao vec na Duletovu izjavu kako je motor perfektan i nema sta da gleda. Pa nece da veruje na rec da je tako, bar ja ne bih. Posebno sto je 90% prevaranata.
Zadnjih dana jurim za jednog starijeg gospodina neki autic do 1500, 1600e i svaki koji sam pogledao je bio lesina a preko telefona prodavac ga nahvalio kao da je isppd cekica. I onda me iznervira ovakva izjava da nema sta on da proverava jer je motor navodno perfektan.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mogao je i prodavac da ga prebaci do majstora, pa ako kupi auto šlep je free, ako ne kupi onda je 20€. Pogotovo što je prodavac siguran da je auto dobar.

To bi bio moj predlog kupcu

Edited by Joker

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 1/19/2019 at 1:31 PM, Flex said:

I onda me iznervira ovakva izjava da nema sta on da proverava jer je motor navodno perfektan.

A motor je tako tesko proveriti da li valja. 

Upalis i vidis da lepo pali. Vidis da ne trese i da lepo i mirno radi. Kad se zagreje izgasiras ga i utvrdis da li baca neke dimove nazad i ako baca koje su boje. Malo crnog dima nije mu uzeti za zlo jer ipak je to dizelas i presao vec ko zna koliko km u vecini slucajeva. Beli dim nije pozeljan. Otvoris cep na motoru i vidis koliko ima dima a isto uradis i sa meracem na kom ne bi smeli da ima dima a pogotovo ne sme da baca ulje na merac. 

Pritom ako jos i motor nije opran a nije masan koji ce ti tu majstor? Da ne pricam o tome da HDI sa 90 ks je motor koji je prakticno neunistiv i mozda je jedan od najboljih motora na svetu ikada napravljenih jer prelazi bez vecih problema MILION km. Sami majstori kazu da je napravljen da traje koliko hoces. I to svi znaju a onda hoce kod majstora na cenu od 2000€ i izuzetno lep i dobar auto. 

Opet kazem nemam nista protiv ali se cigani sa cenom a onda mu je 20€ bila odbitna stavka. 

 

@Joker

A prodavac po tebi treba da pukne 20€ jer je kupac hteo da pregleda auto? 

Nema sta vrlo pametno. 

To ti deli kad budes prodavao kola a danas kad se radi na par stotki na takvim kolima nema deljenja a pogotovo sto je auto povoljan sa cenom. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Opet kazem, nisam na to ciljao. Verovatno od vecine manje znam po pitanju mehanike i prihvatam to. Poenta je u tvojoj izjavi "koji ce mu majstor" koja kupcu ne treba nista da znaci. Pa nece valjda da ti veruje na rec sve sto kazes? Osim ako ti je prijatelj ili rodjak, naravno. Posebno sto je poznato da preprodavci nafiluju uvek pricu i sve je perfektno u teoriji.
 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja kada sam kupovao Cmax nisam ga proveravao posto je bio od poznanika. Tada nisam znao da svi fordovi benzinci 1.6 imaju problema sa poluosovinama koje su iz originala 1000€ a zamenske je bas tesko naci. Posto sam auto dobio dosta ispod cene a on nije znao da to sto po nekad zatrese ima veze sa tim dogovorili smo se da to resimo po pola. Svakako eto ima ljudi koji ne znaju da im auto ima neki problem kada ga prodaju i ne razumeju se ali uvek mogu da ispadnu korektni.
 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Meni je svaka provera ok do kupovine polovnih auta! Svakom kome sam prodavao auta govorio sam da probaju i da odvezemo u servis, ali sam svakom i rekao da kad završimo papire, ponašanje auta je njegov problem. Takođe sam napominjao da mi drugi komplet pneumatika stoji u Palanci i da će morati da ode po njih, samnom ili bez...

Totalno mi je ok da šlep snosi kupac, jer sam i ja to radio. Znam da sada mnogi placevi to organizuju sami, takođe su prodavci otvoreniji za dopuštanje provera...

A u vezi spuštanja cene ok mi je ako prodavac da cenu pre odlaska u servis, a po pregledu spusti cenu za trošak radova!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ima i onih koji se lepo dogovore, ako je auto u stanju kakvom ga predstavlja prodavac onda kupac snosi troskove pregleda. Ako u servisu utvrde da auto nije ispravan onda troskove snosi prodavac. Sasvim korektno. Naravno tu se ne misli na neispravnu sijalicu. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Detektor laži je ovde najbolje rešenje.

Ne moraš ni auto da proveravaš, voziš/šlepaš do majstora isl. samo prodavca nakačiš na detektor laži i jedno sat vremena popričaš s njim o auto...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pa čovek hteo da mi da neki motor za nazovi auto, odvezem ga kod limara i ustanovim visinu troškova sređivanja, odbijem čoveka za menjanje jer sam bio da pogledam motor, mladić 23g dvoje dece, i ja svesno da mu dam auto sa izrđalom gredom, NE.

zovnem ga i kažem dogovor otpada auto ide na otpad. Jer sam svestan da ga neće srediti i sa tim dovesti u opasnost svoju decu, mlad je ne zna, ali ja znam.

 

 

Edited by neshaoct
rečnik

Share this post


Link to post
Share on other sites
22 hours ago, gile smederevo said:

I šta ti to govori? Jasan znak da  te Honde (verovatno 90% ) kod nas opravdavaju cenu-dakle sigurno nisu kupljenei uvezene kao takve kakvim ih očekuješ da budu.  

Pa to govori da dobri auti, sa normalnom kilometražom, preko su skuplji nego kod nas registrovani... Nisam uopste spomenuo da su kod nas te Honde preskupe, da ne opravdavaju cenu, vec da se ne isplati ni za sebe da se uveze auto jer je velika razlika u ceni, kao sto aam i napisao u prethodnim postovima... ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites
22 hours ago, MS PK said:

A sta ako je zena namignula ovom sto pita il mu dala 100eur?

Kaze drugar, sve bivsi db-ovci, kaze ni malo prijatni. Sok bas usledio jer ova nije znala kako da reaguje. Uglavnom kaze istresli je iz gaca.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Radio sam u WEG-u od 2004. do 2011. Tih poslednjih nekoliko godina je postala praksa u firmi da jednom godišnje svi zaposleni idu na poligraf

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da li si ozbiljan? Koji je razlog drndanja zaposlenih? I koja je bila korist od toga? Uterivanje straha u kosti? 

Share this post


Link to post
Share on other sites
11 hours ago, marko.jovanovic said:
Da li si ozbiljan? Koji je razlog drndanja zaposlenih? I koja je bila korist od toga? Uterivanje straha u kosti? 

Pa realno se i kralo solidno (uglavnom u magacinu), a i vlasnik je vremenom postao paranoik.

Jedno vreme je bilo i pravilo da se tapše dok ideš kroz magacin

Ja lično nemam ništa protiv takvih stvari, čista mi savest.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...