Jump to content
FAS Euroauto Goran
Dule 021

Prodavci polovnjaka vs vraćanje kilometraže

Recommended Posts

Da u pravu si.

Tamo rodbina  ima casove sta da gleda i gde da gleda i razume se bolje od bilo kog automehanicara  u kola.

Da ne pricam o tome da radi po 10h dnevno  i da bas ima vremena da se bakcu sa kolima.

Izvini ali i ja imam rodbinu i kad sam ih jednom prilikom upitao da li bi mogli nesto da mi pogledaju upravo sam dobio odgovor da nemaju vremena.

Stvarno ne verujem sta procitam na netu i da ljudi zaista veruju u ono stzo napisu a sto nije realno.

Jeste postoji mogucnost odlaska kod rodbine i ostalo je na tebi da pogledas i pregledas a ako se razumes mozda i uzmesy dobar auto koji ima mnogo km pa da bude dobar a ako neces da razmisljas uzmes auto sa malo km  ali onda ga debelo platis tj dosta vise nego sto je cena takvog automobila u Srbiji.

Ne znam sta tu nije razumljivo i jasno?

Ja nemam nista protiv da se ide samostalno preko ali  jos nisam video da je neko doterao auto sa malo km nego sva kola  preko 200k  i onda se ti ljudi hvale kako su dobro prosli jer  su kupili kola sa pravim kilometrima a kupili kola od Salame,Samira i slicno jer samo kod njih su jeftina kola a posto je kod nas hit  jeftinoca  onda uglavnom od tih  arapa se i kupe kola. Retko kad se od vlasnika uzimaju jer  vlasnik nece da da  auto koji je dobar za male pare. 

Pa te prave kilometre imamo kod  pojedinih prodavaca i niste morali ni da idete preko.

Ajd dobro,posetili ste rodbinu i to je ok.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ne znam do kada ce da se pise jedna ista stvar, auto sa malom km preko kosta vise nego ovde sa "istom". Moze da prica ko sta hoce, ovde je prava km samo na automobilima kupljenim kod nas i odrzavanim sve vreme u ovlascenom servisu, sve ostalo je 99% vracano. To kada mi neko kaze prava km i pocne da se kune u sve zivo i mrtvo je smejurija.

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 12/9/2018 at 10:57 PM, Dule 021 said:

Da u pravu si.

Tamo rodbina  ima casove sta da gleda i gde da gleda i razume se bolje od bilo kog automehanicara  u kola.

Da ne pricam o tome da radi po 10h dnevno  i da bas ima vremena da se bakcu sa kolima.

Izvini ali i ja imam rodbinu i kad sam ih jednom prilikom upitao da li bi mogli nesto da mi pogledaju upravo sam dobio odgovor da nemaju vremena.

Stvarno ne verujem sta procitam na netu i da ljudi zaista veruju u ono stzo napisu a sto nije realno.

Jeste postoji mogucnost odlaska kod rodbine i ostalo je na tebi da pogledas i pregledas a ako se razumes mozda i uzmesy dobar auto koji ima mnogo km pa da bude dobar a ako neces da razmisljas uzmes auto sa malo km  ali onda ga debelo platis tj dosta vise nego sto je cena takvog automobila u Srbiji.

Ne znam sta tu nije razumljivo i jasno?

Ja nemam nista protiv da se ide samostalno preko ali  jos nisam video da je neko doterao auto sa malo km nego sva kola  preko 200k  i onda se ti ljudi hvale kako su dobro prosli jer  su kupili kola sa pravim kilometrima a kupili kola od Salame,Samira i slicno jer samo kod njih su jeftina kola a posto je kod nas hit  jeftinoca  onda uglavnom od tih  arapa se i kupe kola. Retko kad se od vlasnika uzimaju jer  vlasnik nece da da  auto koji je dobar za male pare. 

Pa te prave kilometre imamo kod  pojedinih prodavaca i niste morali ni da idete preko.

Ajd dobro,posetili ste rodbinu i to je ok.

Nisam mislio na dedu i babu koji se ne razumeju u kola a i oni mozda poznaju nekog koji se razume..Neko ko živi tamo dugo vreme sigurno zna gde bi kupio polovan auto..

Nije tamo robovlasnički sistem pa se ne zna radno vreme..Moji su svaki vikend slobodni i svaki drzavni i ostali praznik..

Na šta mislsliš da nije realno šta ljudi pišu..

Još jedna stvar tamo imaš 10x više autoplaceva nego ovde i mnogo veći izbor auta..Ukoliko ne kupuješ od privatnog lica..

Uvek možeš da probaš auto za razliku od placeva ovde..Doduše možeš ovde samo da pališ i gasiš..Tamo svaka firma ima svoje probne tablice pa probaj kolko oćeš.

Kod privatnih llica sedneš sa vlasnikom i provozaš auto..Uglavnom su većina osigurani..

Znam dosta ljudi iz mog kraja koji su samostalno dovezli auta iz inostranstva a da nisu imali nikog tamo..Našli su po oglasima a viđam da ih voze i danas..

Što se tiče cena tamo i ovde nema šanse da je tamo skuplji auto sa isto km..Uglavnom su jeftiniji..

To da ćeš da kupiš od Turaka i Arapa ne važi jer nisu samo oni prodavci.Placeve u drže skoro svi i nasi i ostali sa balkana..

Benefit je što ćeš da kupiš auto koji ima istoriju tj servisnu i tačnu kilometražu a dobiješ i set zimskih guma..

A i obići ćeš rodbinu..

Ko meni garantuje od naših preprodavaca da uveženi auto nije kupljen od Salima i drugih. Ako ih pazare sa prikolica?

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Ticma

 

Ja bih rekao da postoji jedna opcija da se kod nas pazari auto iz uvoza sa realnom malom kilometražom, a to je auto koji je bio havarisan. Naime, popravka havarija preko košta zaista mnogo, tako da se njima realno ne isplati popravka iole ozbiljnijih havarija. Čak havarija i ne mora biti ne znam koliko ozbiljna, ali cena ipak na kraju bude ogromna zbog visoke cene radnog sata, poštovanja svih normi i procedura rada, ugrađenih delova, garancije i sl.  Naši prodavci često kupuje takve automobile, pa ih popravljaju za mnogo manji novac i nakon toga prodaju. Ovde je osnovni problem što popravka, zbog uštede, retko kada bude kako treba, u smislu da auto nije ofarban kvalitetno, ugrađeni su nekvalitetni delovi, skidani delovi nisu propisno vraćeni (polomljene žabice tapacirunga, farova i sl.), isključeni vazdušni jastuci, pa kupac misli da ima vazdušne jastuke, a realno ih nema itd. Ako je havarija bila ozbiljnija, pitanje je i da li je narušena geometrija vozila. Ako havarija nije bila ozbiljna tj. više je bila estetska, pa je auto sređen koliko-toliko korektno, kupovina takvog vozila može biti i relativno dobra tj. bolja od kupovine auta sa ogromnom, pa vaćenom kilometražom. Naime, velika kilometraža haba auto u celini od motora, menjača, trapova, enterijera, gumenih delova, elektronike, elektrike, limarije, tako da takav auto čak i da nikada nije bio predmet havarije, pitanje koliko je dobra kupovina. Kupovina polovnog automobila iz uvoza u Srbiji je zaista kocka i možete proći relativno dobro, a može se i desiti da se veoma brzo pokažu veliki problemi i nedostaci.  Ono što sam siguran je da nema automobila sa malom kilometražom da nije bio havarisan za mali novac. Takvi automobili preko koštaju prilično i ne treba se zanosti da njima padaju pare sa neba, pa prodaju odlične automobile za male pare. Takav auto možete kupiti jedno ako sami odete preko i kupite auto, ali će na kraju cena tog auta biti solidna, ali opet ako kupujete za sebe, isplati se dati veći novac, naravno ako to možete priuštiti. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ovde na forumu smo mi grupa mozda od maksimum 5% populacije koja se razume u automobile. Moj tast je otisao na plac u kupio Merivu. Sav srecan, 3000 eur, 1.4b, 2008. Navodno oko 140000 km. Kaze on meni rekao mu prodavac da je auto imao vlasnicu u Italiji. Servisna, kako mali Djokica zamislja servisnu knjigu, u hladnjaku sipana voda. E takvih kupaca i prodavaca je na tone. Tu oni plivaju.
 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ima dobrih automobila svuda, kao i loših, ljudi generalizuju na osnovu ličnog iskustva sto je i očekivano. Svako ima svoju računicu i ona je individualna, a nije ista za različite tipove auta i različite vrednosti. Onaj ko kupuje preko radi jer je tamo našao jeftinije nego ovde i ima svoju kombinaciju bilo da je običan kupac ili preprodavac.

 

Ali da se vratimo na temu, tvrdim da se kilometraža vraća radi profita jer ako olakšava ubrzava prodaju onda ti diže obrt sredstava, samim tim i profit kroz neku jedinicu vremena. Zaradjujes dinar po autu, nije isto da li prodas 2 ili 10 mesečno, ako imaš fiksne mesečne troškove 3 dinara bez vraćanja km bi PROPO ili mesečno zaradjivao manje. Naravno ovo je grudvanje sa ciframa, ali dokle god vraćanje km utiče iole pozitivno na prodaju samim tim je cilj i rezultat vraćanja km uvećan mesečni profit. Ne da bi zaradio 500e više po autu nego recimo 500e više mesečno.

Share this post


Link to post
Share on other sites
18 hours ago, Ticma said:

Moze da prica ko sta hoce, ovde je prava km samo na automobilima kupljenim kod nas i odrzavanim sve vreme u ovlascenom servisu

Jao,boli.:)

7 hours ago, vagenovac said:

Zaradjujes dinar po autu, nije isto da li prodas 2 ili 10 mesečno, ako imaš fiksne mesečne troškove 3 dinara bez vraćanja km bi PROPO ili mesečno zaradjivao manje.

 

Naravno ovo je grudvanje sa ciframa, ali dokle god vraćanje km utiče iole pozitivno na prodaju samim tim je cilj i rezultat vraćanja km uvećan mesečni profit.

 

Ne da bi zaradio 500e više po autu nego recimo 500e više mesečno.

Po ovom tvom razmisljanju ispadne da se kilometraza ne smanjuje  da bi se vise zaradilo  na jednom autu sto u vecini slucajeva i jeste tacno.

Npr. ode covek  pocetnik da doveze jedan auto i dovezao ga je sa 450k km i stavio na oglas sa pravom kilometrazom. Prodaje ga 6 meseci i nema nijednog jedinog poziva za auto.Za tih 6 meseci cena tom automobilu je i nesto pala. Spusti mu kilometrazu i promeni slike na oglasu i pozivi pocinju. Cena je ista ili cak i niza od startne i jedna od povoljnijih na oglasu i on ga ubrzo proda uz neku korekciju cene. Znaci spustanje kilometraze nije uticalo na cenu automobila i profit nije bio veci na tom autu zbog toga.

Ono sto se desilo je da je kupac,ne gledajuci zasto je taj auto medju najjeftinijim na oglasu,resio da kupi taj auto svestan da je verovatno muljano sa kilometrazom kao sto i vecina vas  razmislja ali je cena prelomila a on se nadao da je dobio dobar auto koji je estetski i mehanicki zadovoljio njegove prohteve.

Jel ovo tacno ili netacno?

15 hours ago, kreator said:

Što se tiče cena tamo i ovde nema šanse da je tamo skuplji auto sa isto km..Uglavnom su jeftiniji..

Pa naravno da je tako kad su iste kilometraze u pitanju ali kod nas  se prodaju kola sa smanjenim kilometrima u vecini slucajeva pa je cena kod nas niza nego tamo sto opet dokazuje da se kilometraza ne vraca  zbog veceg profita nego zbog lakse prodaje.

A da samo vidis koliko ljudi nema pojma o kolima ne bi verovao a takodje da vidis koliko njih slepo veruje samo servisnoj knjizici takodje ne bi verovao i tako u krug jer svako  veruje u neko svoje gledanje na kupovinu auta. 

Sto se mene tice  idite svi preko po kola,bice mi draze i lepse.

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ne treba verovati ni servisnoj a ni prodavcu koga ne poznajes. Nazalost, takvo je stanje u divnoj nam zemlji...
 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Koliko zanimljivo toliko i poučno.

- opisano koliko auta možeš naći na placevima sa pravom kilometražom, uz dokaze da automobil zna u putu do Srbije izgubiti 200.000 km i servisnu dokumentaciju

- kakavih se priča naslušao na placevima

- napolju auto nije ušminkan pa vidiš stvarno stanje i kilometražu. pa tako znaš i šta te čeka od troškova, naravno i realan opis auta da ne bi prodavac završio na sudu

- da možeš imati poteškoće za dovoz auta, da treba da uzmeš dobru špediciju koja završava papire

- da te ukupni troškovi i cena auta napolju mogu koštati isto ili manje nego za isti takav ovde. Ali taj koji si uvezao je sa pravom kilometražom koja je oko 200.000km manja nego da si kupio kod nas na placu.

 

I sada dolazimo do pitanja da li takav auto sa tom kilometražom može da bude po toj ceni na placu?

Može, a kupac bi dao i +100 do 200€ više za auto ovde.  Dovoz, usluge carinjenja vlasnika placa neće koštati 1000€-carina, pa bi tu negde mogao i da se uklopi u zaradu  sa dodatnih 100-200€. Govorimo o autu koji košta 2500-3000€

Edited by Joker

Share this post


Link to post
Share on other sites

U situaciji u kojoj se jedan sistemski problem ne može ili ne želi rešiti na sistemskom nivou, treba tražiti pojedinačna rešenja

Čovek je uzeo stvar u svoje ruke i ličnim dovozom eliminisao pitanje lažne kilometraže, što je i jedna od više opcija koju smo i navodili kao rešenje za pitanje rizika lažne kilometraže, odnosno lažnog stanja.

 

 

On je, zapravo, ličnim dovozom, sebi uštedeo zaradu prodavca. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Screenshot_3.jpg

https://www.car-pass.be/nl/over-car-pass

 

Preporucujem da desnim klikom otvorite "Prevedi" ili "Translate" pa ce vam biti jasno kako to funkcionise u zemlji gde postoji red. U najkracem, svi koji se profesionalno bave pruzanjem usluga popravke automobila (cak i vulkanizeri) su OBAVEZNI da unesu podatke u centralni registar, izmedju ostalog, i  o stanju kilometraze u trenutku kada su vrsili neku popravku na autu. 

Prodavac je OBAVEZAN da kupcu preda izvod iz registra, tzv "car-pass". Bez tog dokumenta kupac NE MOZE da registruje auto. 

E, zbog toga se vredi pomuciti i otici do trzista da za svoj tesko steceni novac kupite ono sto mozete a da pri tome ne budete prevareni. Nisam rekao da ce auto biti "idealan", "top", "besprekoran", bice onakav kakav je ali ce biti realno predstavljen i vi procenjujete da li cete platiti toliko koliko kupac trazi ili ne.

Prema tome, Dule 021, te price pricaj nekom drugom, imas ti svoje "slusaoce" , nazalost, jer ti i mnogi slcicni funkcionisete u drzavi koja nema volju da vam "stane na rep".

 

 

Edited by neshaoct
dodao printscreen

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jel ti uopste mene poznajes? Jel si me ilada video a kamoli kupio auto od mene?

Naravno da nisi ali odakle ti pravo da me spominjas u negativnom kontekstu i da me trpas u kos sa nekim tamo trgovcima? Samo pokazujes srpsku svest kako razmisljate lose i negativno. 

Ali znam zasto tako bezveze piskaras, a to je zato sto sam te dirnuo tamo gde ne treba a to je uvoz pokvarenog auta. To samo znaci da si sve koje si uvezao uvezao u takvom stanju i onda ga ovde popravio i prodao. E pa vidis ja ultra retko uzmem takav auto i uzimam iskljucivo cele i ispravne primerke koji i ne odskacu od tvoje kilometraze jer se trudim da uzmem kola sa kilometrazom do 250k maksimalno ali ako se pojavi odlican primerak sa i malo vise km uzimam ga. Eto sad imam rezervisan Stilo u top stanju sa 100k km i na slikama se vidi da je top stanje a isto tako sam rezervisao jos nekoliko kola sa ispod 200k km koji se lako provere a i vide na kolima.  

I sta sad? I to nije dobro? 

 

 

Edited by neshaoct
rečnik

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ne trpam ja tebe nigde, sam se trpas i ne propustas priliku da porucis kako si upravo "uvezao" ekstra dobar auto. Covece, ne kapiras da se na ovoj temi ne prica o tebi nego se suprotstavlja tvojim stavovima da je normalno i pozeljno da se vrati kilometraza na autu i tako proda nekome. Generalno, moj stav, a vidim i stav vecine ovde je, da se tako kupac dovodi u zabludu odnosno vara. Sto si se ti u tome prepoznao, tvoj problem. 

Naravno da nisam kupio od tebe auto, na pamet mi ne bi palo, naravno da se ne poznajemo i nema potrebe za tim. Ja ovde ni jednom recju nisam izneo o tebi bilo kakve licne kvalifikacije, samo diskutujem o pojavi koja je posast u trgovini automobilima i poprimila je osobine globalne prevare. Uredjene zemlje su to prepoznale i sankcionisale dok je ovde kupac prepusten sam sebi. Zato ljudima treba otvarati oci a kako ce se i da li ce se to odraziti na poslovanje tvoje i tvojih kolega, sorry. 

Licno bih voleo da vas sve listom potkace za to muvanje ali... sumnjam da ce u dogledno vreme drzava poceti to da resava.

I na kraju, NE ZELIM sa tobom licnu polemiku, ako imas argumente da opravdas ovu pojavu (osim da te tako ljudi pre nazovu telefonom), napred, ako nemas, cuti i citaj sta ljudi pisu. Jos jednom ponavljam, ja se ne bavim prodajom automobila.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Covece pa i ne prica se o meni ali me ti i neki trpate u usta ako nisi primetio a nemate osnov za to. 

Ja stavljam primere za koje znam da su pouzdani i provereni a to sto svi mislite da se ako se kod drugih spusta kulometraza automatski to radi i kod mene e pa malo ste se zeznuli. To je zato sto imate automatizam u glavi       i ako je vecina prevarant onda su i oni koji to nisu a koji su se kroz svoj radni vek pokazali kao pravi prodavci. Uostalom to govore postovi na forumima i necete naci nijedan gde je direktno kupac napisao da ga je Dule prevario. Nadam se da ti to nesto govori jer ovo trtljanje o prevarama je samo prebijanje necijeg vremena i pametovanje koje je obavezno u Srbiji. 

Ja jedva cekam da to spustanje bude kaznjivo jer ce se tad sve iskristalisati i znace se ko je prodavao posteno a ko ne. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 10/12/2018 at 10:13 AM, Sheriff said:

Ono što sam siguran je da nema automobila sa malom kilometražom da nije bio havarisan za mali novac.

Jedan od dokaza ove tvrdnje na slikama. 

E, sad, tumačenje reči "havarisan" je druga stvar. Za mene je havarisan auto, auto toliko oštećen da nije (bezbedno)u voznom stanju. 

Ova šteta na slikama u CH znači sigurnih 600-800chf ulaganja. Plus ima štete od grada na krovu i haubi. Ne mnogo,ali ipak ima. Dakle, vrednost auta je za 1500chf manja od ostalih u istoj grupi kilometraža i godišta. Jer u CH cenu prvobitno diktiraju KM i godiste,a posle i stanje auta. Primer: Grande Punto iz 2006god sa 50000km i validnim tehničkim košta 4000chf. Ludo, a? 

Da se vratim na moju Ideu. Za takav auto, dakle sa oštećenjem i štetom od grada tražili su 1500chf. Već u startu su bili svesni da ulaganje u sređivanje nema smisla iako je auto imao samo 70000km i kupljen od prvog vlasnika, koji ga je održavao kod njih u servisu. 

Ponudio sam 1000 i ponuda je prošla. Posle 15dana auto je stigao u NS i apsolutno ispunio sva moja očekivanja za auto od pravih 70000km. Ovo je samo jedan primer kako se može doći do (dobrog)auta, dobrog u zagradi jer je za nekoga možda ovo strašna šteta koja se vidi na slikama+blago oštećenje od grada. Za mene uopšte nije strašno. Bitno mi je koliko još ima života u autu na drugim pozicijama. Motor, trap... enterijer... Ako se sećate mog Puntića kog sam isto tako uzeo sa oštećenjima na karoseriji,ali sa pravih 110000km i za 5god dogurao bez ijednog strašnog problema do 220000km. Prodao sam ga a da sam samo zamenio gredu prednjeg branika. Dakle, suma sumarum, uvek sam pre za što mladji auto i sa manje km i ponekom falinkom koja se može rešiti, nego idealno očuvan i sa +300000km. 

Većini je bitno baš obrnuto, i tu onda nastupaju prodavci koji takvim kupcima prodaju što oni hoće. Kupcima  koji se vode samo estetskim stanjem auta, koji slepo veruju kilometraži na satu, svesni da su obmanuti,ali ipak oprastaju i autu i prodavcu koji ih svesno obmanjuje, jer komsija neće videti kako ga posle samo mesec dana vozi na remont letve volana, ili na zamenu plivajuceg ili na zamenu turbine. Komšija od svega zna da njegov ponosni komšija ima novog a4 TDI iz 2008god sa samo 160hKM i da ga je izašao baš povoljno i da je to direktno uvoz iz Nemačke gde je inače vožen samo po lepom vremenu i od strane samo jednog vlasnika. 

Onoliko koliko smo spremni da obmanjujemo sami sebe, toliko su spremni i drugi koji će nam u tome pomoći, a koji će imati koristi od toga.

Kao društvo smo potonuli jako nisko, kad se lažiranje, prevara i dovođenje u zabludu tretiraju kao opšte poznate i prisutne činjenice na koje većina zatvara oči ili okreće glavu. 

 

 

 

 

IMG_20180920_105917.jpg

IMG-0098951ba96e698fea31ee463c71f7d9-V.jpg

преузимање (28).jpeg

преузимање (27).jpeg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pored toga što su tamo popravke dosta skupe postoje ljudi koji jednostavno neće da se bakću sa time..Ne zanima ih ,pazare druga kola a ovaj prodaju čisto da dobiju kolko tolko..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sto je za nekoga lose, za nekog je dobro. Iskreno, ne smetaju mi losi automobili, sve se moze donekle i popraviti, ali mi smetaju losi ljudi...na to isuvise postajem alergican. Zato mislim da sva ova tarapana oko vracanja km i njene preceste upotrebe mora da se premesti u  vise nivoe svesti, gde (valjda) borave osecaj za moral, etiku, postenje...ako to i dalje boravi u svesti vecine nas....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Slažem se u potpunosti..Al ako me neko uporno ubeđuje u nešto što ne stoji i nema veze sa realnošću još očekuje da i ja poverujem u te nebuloze e onda mi stvarno ide na jetru..

Ti si sad dao konkretan primer da moze da se nabavi jeftin auto sa malo km, jbg nekom to smeta i razbija sve iliuzije..A što odavno nismo pod sankcijama i što postoji internet i sve se moze videti 

proveriti? Imam utisak da pojednini ljudi žive u nekom drugom vremenu.Dal ima još nekog da pazari auto na bubanj potoku?:D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vidi, nedeljom je NS na Najlon pijaci aktuelna prodaja polovnjaka po istom principu kao i na BPu. Jos nisam video, a idem cesto na Najlon(zbog pogacica sa cvarcima) da je pao neki dogovor. Mozda se nesto i proda.  Sta znam, po mom misljenju i nije los sistem prodaje/kupovine. Kao neki auto plac sa isto toliko prodavaca koliko ima i auta. Mada, kupovina tu mi lici na trazenje zlata na potoku gde isperes tonu mulja da mozda nadjes grumen velicine zrna maka. eto, tako nekako...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Na samoj pijaci se retko kad proda auto ali ti ljudi koji su gledali kola kasnije  tj sutradan ili za par dana zovu i dodju da kupe auto.

Inace sam pre neki dan isao  da pogledam neki kombi sa Kumom i njegovim kolegom s posla  a kod poznatog lika kog znam  odavno ali se ne srecemo cesto.

Prilazimo  kucnom broju kad ono vila  i jedno 10-tak kombija iz Francuske. Ovaj nas je registrovan i navodno u top stanju.

Izlazi on i pozdravimo se sa osmesima na licu i ja ga pitam za kilometre  a on ce iz topa da su ti pravi na satu  a inace je kombi 2005 i ima 220k km-na satu.

Pogledam sediste a ono presivano,volan se sija koliko se izlizao a na rucici menjaca ni jedne jedine porice  koliko je uglacana i krenem ja da mu pricam da je to nemoguce na tom  kombiju jer imam drugara  koji ga ima i vozi ga skoro 10 godina bez ijedne jedine  zamerke  a volan i ostalo su na 257k km  perfektni.

Ovaj vec poceo da dize gard kao koliko sam ja volana promenio i presio sedista i ja poceo da se jezim i pokazujem mu slike kola  dok su u carini  gde se vidi da su kola dobra i da im nisu potrebni nikakvi radovi a on ce kako je davno pre mene poceo da  radi s kolima i kako je on majstor a ja sam papak (u tom fazonu).

Pogledam nazad a ono kombi  izubijan unutra i prano mu je nebo jer je toliko bilo prljavo da  se moralo cetkama ribati jer se ucebalo od tog silnog trljanja.

Upalim motor i doduse lepo pali i radi  i otvorim haubu  a ono skidani blatobrani,skidana hauba i na to ukazujem Kumu kad ovaj planu i kaze meni "Jel ti znas da kad se radi servis  na tom kombiju da se skida hauba!!!" . Ja ga pogledam  kako kipti od besa a onda mu postavim pitanje " A jel se onda skidaju i blatobrani kad se servis radi?" na sta je on prsao totalno i rekao kako mi nismo kupci i  da ovo nije kombi za nas  i ode i ugasi motor  a ono lupa zamajac na gasenju samo tako.  Mi odlazimo a ovaj se jos svadja sam sa sobom i reži dok ulazi u dvoriste.

E sad vidite kakvih trgovaca ima i uopste  one sprdacine  na YT su donekle i tacne.

Odem kod jednog uvoznika  i nudi mi neki C3 1,6 zaista pristojan  ali  unutra nekako umoran  i upalim auto  a na satu 167k km. Kod tog uvoznika je obicaj da se kilometar satovi spustaju dan ranije po spustanju sa kamiona kad dolazi sajdzija i spusta na prijavljene kilometre na granici tako da kad dodjemo sutradan  vidimo sve same kilometraze od 160 do 180k km.

Krene da spusta haubu  a ja rekoh da vidim motor  kad na motoru pise da je veliki servis radjen na 162k km  ali 2013 godine i ja se smejem a on provali "Pa svo vreme je stajao". :lol:

Onda ga pitam za jedan drugi koje je godiste  a on ce " Trece ako ima sreće" na konto AMSS-a gde veoma cesto obore godiste na godinu kad je  auto proizveden a ne registrovan  na sta se placaju sve dazbine.

Ja kad odem kod njih ismejem se slatko i kupim samo kad  je auto auto a ne  krs i to se realno rekto desi pa ponekad dodje 5-6 kamiona  sto je 50-60 automobila a da ja ne kupim ni jedan.

To sve opet zavisi i od uvoznika  jer neko je ozbiljan a neki  ne. Neki se ophode prema tim kolima kao prema dzaku krompira a drugi opet paze.

Itekako moze da naleti dobar auto u toj gomili ali treba biti brz i reagovati brzo.

Eto ima nekolicina forumasa koji preko mene uzimaju kola  i prodaju dalje. To su obicno kola koja ja ne uzimam  ali njima su dobra i oni prodaju kao vecina trgovaca sa spustenim kilometrima. Ja im posalje tj prosledim slike  koje su mi poslate i  oni nekad cekaju danima dok se ne jave  i ja ima kazem pa sta misle da se to tako radi i da se moraju javiti u roku od 5 minuta  kad dobiju slike. S vremenom su naucili a neki jos nisu i misle da auto samo njih ceka.

Imace secam se jenog auta  koji je imao 380k km i na poklopcu motora pisalo da je uradjen veliki servis na 340k a sat je spusten na 180k i kako ga je forumas zavalio opusteno sa kilometrazom na satu.

Zato sam ja negativac ovde na forumu jer neki ne mogu da shvate  da kad politicaru das vlast on postane lopina pa tako i oni postanu isti kao vecina prodavaca polovnjaka a ovamo se prica o nekom postenju i svi su najvece dobrice  i postenjacine.

Svaka cast izuzecima.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...