Jump to content
FAS Goran
Dule 021

Prodavci polovnjaka vs vraćanje kilometraže

Recommended Posts

Ma sta pricas, to nije istina, max 200e se ugradio. Cisto zbog cimanja, njima je u cilju da taj auto dobije dobrog vlasnika i da tog vlasnika usrece dobrim autom. Tako oni kazu. I dovoljno im, 3, 4 auta, po 200-300e, taman za platu cele god.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nisu svi sposobni da prodaju auto po realnoj ceni, ima ljudi koji jednostavno ne znaju, ili se ne trude, ili odbijaju kupce, ne mislim ni na koga konktreno. Ali kako onda preprodavac uspe posle mesec dana? U čemu je njihova tajna?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Daću ti prost primer.
Ja da sam oglasio moj auto da je uvežen od prvog vlasnika i da može da se proveri kilometraža, što naravno može, već bi ga prodao možda i za veće pare nego što je oglašen.
A pazi sad, čovek je odustao da kupi moj auto jer je video da je zamenjen menjač , stavljen nov, i eto on sumnja u kvalitet vozila, i ako nigde nije našao da je još neko imao taj problem, i ako su mu ovlašćenom servisu rekli da je to redak slučaj, ali da se takve stvari dešavaju kod svih brendova. I ako ima garanciju na komplet vozilo još 2 godine.
Da je vozilo iz inostranstva, kako bi provalio da je menjač zamenjen?
Dakle nije repariran, nije budžen, već komplet nov.
Od zamene menjača , prošlo je 10000km, auto nema nikakvih problema i bagova itd.
Al eto, bolje kupiti auto sa sumnjivom kilometražom, sumnjivom istorijom itd jer onda je savest mirnija....ti se vraćamo na onu priču, auto sa pravih 300000km će se prodati ako malo slažete i vratite kilometražu na "pravih" 182000km.

Share this post


Link to post
Share on other sites
3 hours ago, knezevic76 said:

Što se tiče firmi i otkaza, u mojoj firmi ima manjka ljudi i non stop je otvoren konkurs. A kad prelistaš infostud, potražnja je za radnicima i to velika, od manjih pa sve do najvećih kompanija u Srbiji.
Problem je što ljudi imaju zacrtanu platu ispod koje neće da rade. Ja ih razumem, skočili troškovi života a plate stagniraju.
Ne bi ja poredio Balkan sa kompanijama koje si naveo.


Ja imam uvid kako stoji 20ak firmi kod nas bas detaljno na osnovu drustva, bivsih kolega i kuma. Krenuli su otkazi poprilicno i sasecanje kadra koji nije profitabilan. Jednostavno zapad to diktira, a ostali prate

Share this post


Link to post
Share on other sites

Možda je tako u nekom IT sektoru, marketingu itd, u proizvodnoj industriji je problem naći radnike.
Nestle, Coca Cola, Brose, Ball packaging, ZF, Imlek, Toyo tires, Tetra Pak....sve znam iz prve ruke....to su velike kompanije
Ako pričamo o manjim, našim privatnim, npr Moto plast, koji snabdeva sve te industrije folijama, daje dobru palti, plaća i prevoz i smeštaj i ne mogu da nađu radnike...
I to znam iz prve ruke.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nije slucaj samo na ovom forumu ali vidim da oni koji se ne bave uvozom i prodajom kola izgleda bolje znaju kako stvari stoje od onih koji se time bave :)  opet cu napisati, dzabe tupite sa nekim teorijama jer pravilo je da nema pravila ;)

Edited by OMP

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tupili ne tupili, naveo sam konkretan primer ličnog Nissana prodatog dva puta u mesec dana sa konkretnom zaradom preprodaca, to je činjenica.

Dakle znam za koliko ga je preprodavac kupio i za koliko preprodao. Matematika jasna.

Ako se zainatim, a ne bude me mrzelo, svratiću do drugara koji ima plac sa uvoznim polovnjacima. Ako bude voljan da podeli svoju računicu, rado ću je preneti ovde.

Pa jbt, nije to nuklearna fizika i tajna recepta Coca Cole pa da se toliko krije. A ako se krije, ne krije se bez razloga.

 

PS, taj isti drugar, koji drži plac, auto od 5800€, spušta za 300€ kad se pregovara oko cene. Za drugare iz kraja po preporuci ide to i do 600-700€.

 

Tako da je sve jasno, verovatno sebi izbija iz džepa da bi nam učinio. Nismo deca aman.

 

Lično nemam ništa protiv toga ko koliko zarađuje i šta radi, svako se bavi svojim poslom i pokušava da zaradi što više, ti poštujem. Da me to interesuje, mogao bi i sam da krenem da se cimam oko toga. Al me ne zanima, barem za sad.

Al mi bodu oči neke lovačke priče i kukaknje oko uvoza i prodaje polovnjaka, pa čak i oko prodaje ne uvezenih .

Share this post


Link to post
Share on other sites

A ko kuka?? Kuka onaj ko ne ume da kupi auto preko ili ko uveze nesto sto nije prodajno ovde, nebitno iz kog razloga, cena, model, stanje, ko prati trziste i ne kupuje impulsivno tek da kupi nego ceka pravu cenu i pravi primerak taj ce uvek prodati i zaraditi. 

Isto i ta zarada oko tog nisana je jedan slucaj u milion i ne moze se generalizovati, ja znam ljude koji rade za 200e a znam i one koje rade na 1000 i to na jeftinijim kolima tako da je suludo pricati na osnovu nekog primerka koji je mikronski deo trzista. Naravno da ima onih koji zaraduju preko 1000e pa i preko 2000 ko kaze da nije tako laze.

Edited by OMP

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pa kuka se oko toga da eto ljudi ne znaju koja je procedura i muka oko uvoza, itd, kao da je to nuklearna fizika. Kako je teško naći dobrog polovnjaka i kasnije ga prodati...... Sve je to isto u svakoj branši, plasman robe na tržištu i prodaja.
I naravno da će neko na autu od 3000 evra zaraditi 200-300, al kad neko kaže da na autu od 20000€ zaradi 1000€, to je vređanje inteligencije. To je ono što bode oči.
Ja opet kažem, nemam ništa protiv preprodavaca, al bogami, u priči sa istima ispade da niko ne zna šta i kako sem njih. Jbt, ko da je potreban fakultet za to

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

To oko spustanja cena moze imati razne pozadine, nekad ima puno lufta pa covek stavi svesno vecu cenu i moze da ceka pa vidi da ne ide i onda spusta, mnogo njih ima koji to rade i onako, bezveze , kao da bi bump-ovali oglas pa kada ih zoves obicno nije ta prica, otkace te a ima i ovih vecih koji su se obavezali nekoj auto kuci preko da u nekom odredjenom roku preuzmu neki kontigent vozila i onda ih pritiska rok, treba im keša...kao sto je kod nas manja potraznja a ponuda polovnjaka katastrofalna, tako je i preko, pa onda mnogi i idu logikom da im je bolje da sacekaju vecu zaradu na tom autu sto imaju nego da zarade manje pa onda da muce muku da preko nadju nesto iole dobro.
 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nije toliko znanja potrebno koliko je cimanje , i zaradi on 1000 2000 ali ih ceka dobro mozda i dve godine  ... kako se zalomi a trziste prepuno mrtvog lagera , sad svi idu na novo i kredit ti koji imaju platu a ostaje na ovim radnicima kojih nema oni kupuju polovno zato je ta spedicija na 30% , sama drzava je odgovorna za to , mozes kao sluzbenik da imas i 500 000 neces imati sta da kupis jedes i iskreno drago mi je zbog toga, nek plate toliko i radnike oa da vidis kako se sve menja , svi jedemo supu iz istog tanjira. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Najteze u celoj prici je naci dobar auto po povoljnoj ceni, tu je glavna zarada prodavca svi ostali troskovi su manje vise isti za sve.

Opet cu reci taj ko ulozi 20.000e pa i 10.000 da bi zaradio 1000e je lud i takodje mi vredja inteligenciju ta prica.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Drugar radi sa autima vrednosti oko 10-15.000, nema ih mnogo, retko kad vise od 3-4 komada, kupuje na licitacijama i kupi samo kad ubode da ima makar 2000-3000e razlike u ceni kad plati transport carinu i sve dazbine, pa onda mu se moze da ceka i godinu dve na kupca i da spusta cenu.

 

A pre nego sto neko pita zasto ne radi sa manjim zaradama i brze obrce novac, odgovor je zato sto nije lako naci, niti uvek imas srece da kupis auto gde imas tu razliku, licitira on, ali odustane ako previse skoci cena za njegov ukus.

 

Malo (vise) smo kao drustvo pasivni, svima je mnogo kad preprodavac zaradi 500e, a kamoli vise, a nece niko da se iscima preko na nevidjeno ili da licitira sa svojim novcem za kupovinu auta kog nisi video.

Ljudi bi da neko drugi rizikuje svojim parama umesto njih, ali za neku zanemarljivu cifru :) 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

To znaci da svi treba da se bavimo krntijama preko 5 god starosti zato sto drzava nema djubretare i filtere reciklazu , a nema ni radnika da rade za minimalac vidis kako je sve to lepo ukomponovano  , ne bih ti ja to ni za karton vinjaka a ne bi trebali ni ostali vec lepo plate da budu ogromne za sve godine unazad pa ne jedan nego 10 kredita i lagano. Znas kad bi se bavili ovim prepiranjem ko na pijac oko nekih inostranih krntija od dvaes soma pa nikad, drzavna uprava je za to odgovorna imaju tehnologiju, imaju sve alate olaksice i platurine a progres nula. Ako je to cena licne karte odma da spalim sve to pa nek me natera neko na drugacije. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ali svi po 200  220 250 hiljada km na satu godiste bilo koje fazon sve ispod 4te 5te godine , bolje da stave neki blanko stiker preko sata :D 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nemanja nisi u pravu za km ali dobro ti imas neka svoja cudna vidjenja polovnjaka pa da ne ulazim u dalju diskusiju.

 

Ja kupujem sto bi se reklo na nevidjeno u CH, na meni je da od prodavca saznam sve sto mogu, znaci da trazim sto vise fotki i informacja pa sam procenim sta mi je ciniti, ovaj kad mi preuzima auto tamo opet pogleda jel sve tako kako je prodavac rekao i tovari. Nije svaki prodavac spreman na takvu saradnju, neko nece da ih cimas, samo ti kaze imas sve na oglasu pa gledaj ali ima i onih koji su spremni na svaku saradnju. Kao sto rekoh tesko je naci dobar auto za malo para tj da imas dobru razliku ovde zato i uzimam par auta pa kad prodam opet i tako. 

Najlakse je ovima sto kupuju kola ovde sa carine, od uvoznika i sl. jer mogu da pogledaju auto detaljno sto ja ne mogu, mogu da ga cuju kako radi, event provozaju, tako da oni treba najmanje da se zale ali sa druge strane imaju sigurno i manju zaradu nego onaj ko kupuje direktno u inostranstvu i pregovara za cenu jer i ovaj kod nas treba nesto da zaradi pa jos prlu onaj ko je kupio od njega. Znam nekoliko takvih iz mog kraja i sire, kupe od rpeprodavca na gotovo, preteraju kuci, stave svoje slike i cenu i zarade 200-300e

Edited by OMP

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vidi, ti si neko kome to nije primarna zarada, pretpostavljam, i ideš na neki svesni rizik, zaradiš neki evro dodatno, ne bi voleo nekog krša da zalomiš jer će posle da pukne priča i neko će te ocrniti, za šta, za 200-300€.
Isto tako, lepo kolega napisao, ko uloži 15000+ u polovnjaka, neće sigurno da za svoj zarobljeni novac očekuje zaradu od 500-1000€. I to je ok, al je bezveze pričati kako je na skupljim automobilima mizerna zarada, jer cela procedura uvoza je skoro pa identična za svakog polovnjaka kad se uvozi, razlikuju se cifre.

Ja sam OMP i Duleta preporučio nekim poznanicima kad su kupovali polovnjake. Dao im kontakte itd. Nemam problem sa tim i ako nam se mišljenja oko nekih stvari razlikuju.

Sent from my 2203129G using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ako momci rade sto da ne  tako i treba i nikako drugacije bar ja ne bih se upustao u pocetku kao soler , makar ako nista da se pocepa rolovano belo na povratku iz bitke pa uspesna neuspesna ;) to sto se ne poklapaju misljenja je najmanji problem jer ima raznih varijanti to je polovno ocekuj neocekivano fazon ... nezgodna sljaka u svakom slucaju pa ovde ili tamo van . Merkam neku benkicu neko vreme ali nije fabricka felna i mene to onako ne odbija ali ne bih da se zaletim sta znam kao ch ima knjigu .. nisam dovoljno siguran jer ima 220k na satu ...

Edited by nemanja84bg

Share this post


Link to post
Share on other sites
6 hours ago, Bingodalton said:

Kad kupite za X, i trziste vam skokom cena omoguci vecu zaradu, onda kupac ne treba da bude razuman?

Svi ste vikali trziste trziste.

Morace prodavci da prihvate cinjenicu da ce te neke kupljene u peak-u morati prodati bez zarade, dok su na onima koje su kupili ranije i prodali u peak-u zaradili duplo od planiranog.

Logika Tomislav Mićovića i naftnog kartela...
Trošimo stare zalihe koje smo skupo platili i to što je pala cena nafte na berzi, jbg mi smo to skupo platili

Share this post


Link to post
Share on other sites
28 minutes ago, nemanja84bg said:

Ako momci rade sto da ne  tako i treba i nikako drugacije bar ja ne bih se upustao u pocetku kao soler , makar ako nista da se pocepa rolovano belo na povratku iz bitke pa uspesna neuspesna ;) to sto se ne poklapaju misljenja je najmanji problem jer ima raznih varijanti to je polovno ocekuj neocekivano fazon ... nezgodna sljaka u svakom slucaju pa ovde ili tamo van . Merkam neku benkicu neko vreme ali nije fabricka felna i mene to onako ne odbija ali ne bih da se zaletim sta znam kao ch ima knjigu .. nisam dovoljno siguran jer ima 220k na satu ...

pa nista nije sigurno u danasnje vreme kamoli polovan auto ali u neke stvari jednostavno mora sa nekim rizikom da se udje...pa sta sto ima 220k km? moj brat prodao letos cromu sa preko 300k km na satu, vozio je par godina samo neke sitnice ulagao, dosao covek svideo mu se auto, video koliko presla i konstatovao u fazonu bar znam koliko presla ne pise 180 a da presla 500....ako hoces malu km onda moras mnogo vise da platis ili kupis novo pa si miran.

Share this post


Link to post
Share on other sites
2 hours ago, OMP said:

da se vratimo na temu malo, koja li je stvarna cifra sad posle 4 godine :)

 

sudeci po proseku oko 250.000 (nesto ispod 20.000 godisnje)

Share this post


Link to post
Share on other sites

hmm nemora da znaci , moze kolko hoce

 

https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/details.html?id=359426667&damageUnrepaired=NO_DAMAGE_UNREPAIRED&isSearchRequest=true&makeModelVariant1.makeId=25200&makeModelVariant1.modelId=54&minFirstRegistrationDate=2007-01-01&pageNumber=1&scopeId=C&sortOption.sortBy=searchNetGrossPrice&sortOption.sortOrder=ASCENDING&searchId=97ee41ff-f262-446d-27d2-7fb63d2f0c01&ref=srp

 

 

tiguan.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...