Jump to content
FAS Goran
Dule 021

Prodavci polovnjaka vs vraćanje kilometraže

Recommended Posts

Hvala svima na odgovorima... Iako sam ajd da kažem pri kraju jednog od težih teh fakulteta, nije mi nikako jasno kako sve to oko tih auta funcioniše, te prodaje, narudžbine itd ... Kažete vraćana km preko, ovaj ovde nije znao? Ko uopšte naručuje te automobile, ko ih tamo plaća, da li ovi ovde koji prodaju znaju uopšte bilo lakvu istorijj tih automobila ili ne? Da li je recimo ovaj prodavac stvarni vlasnik tog auta, da ga je on naručio i platio, ili je diler od dilera ? :)... Druga stvar... Prosto ne mogu da verujem da se ljudi tek tako, bez razmišljanja upustaju u taj posao, i ovi što prodaju, a ispada da i ne znaju šta prodaju, ili mnogo lažu, a i mi kupci koji verujemo u šarene laže.

 

Evo iskreno,... Da je na km satu prava kilometraža, onu koju sam video na NL sajtu, verujte mi da bi mi odluka bila mnogo bliža za kupovinu, bez da spustam ni za 5e cenu, a ovako, hmmm.. Čak ne mora da bude tačna ni ta na NL sajtu, možda je i duplo veća, ali je mogao koliko toliko da to sredi i poravna sa tim zvaničnim podatkom. Bar meni bi mnogo manje zadavao muke oko odluke. Auto je stvarno vizuelno perfektan, ali jednostavno na moje pitanje tamo i to onako šeretski, šaljivo... *ovde na satu ste mogli komotno da stavite i 50k*, prodavac skoro da ispade uvređen, te on radi samo prave aitomobile  sa pravom km, te po 5x šalje tamo majstore da sve dobro pregledaju, te servisnu istoriju proveri po 3x pre nego poruči auto itd itd...

 

Svestan sam takođe da je to polovan auto, da je normano da može da ima slabosti, imaju falinke cak i potpuno novi, ali sam takođe mnogo daleko od bilo kakve *mlade ložane* iako još uvek nemam auto ️:).

 

I kako sada da verujem da je odradjen veliki i mali servis preko pre 5000 km, prema njegovim recima.

 

Zvao sam danas nekoliko oglasa gde ljudi doslovce pišu *garancija na km*, baš da vidim kako će to da objasne, a auta su na ime kupca. Pa ono je smešno, jednostavno mi vređa inteligenciju :).  Jedan od njih čak nije ni znao za koji auto pitam, a ima ih svega 4 u oglasima, nego kaze taj je jos u Subotici, a stavio ga u oglas.

 

Jel se preko Subotice uvozi vecina tih polovnjaka i ko je u stvari vlasnik vecine tih auta sirom Srbije ? Ta firma/firme iz Subotice ? Posto su mi spominjali da ce iz Subotice da posalju fakturu na moje ime.

Edited by Djordje.I

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mislim da je gubljenje vremena da se zamaraš svim tim pitanjima, tematika je opširna a oni koji se time bave kriju "male tajne" i niko ti neće objasniti sve detalje.

Auto možeš uvesti i ti lično, odeš u Nemačku, Holandiju, Slovačku gde god, izabereš, kupiš, odradiš potrebnu dokumentaciju i dovezeš auto (na točkovima ili na kamionu), odradiš papire ovde i to je to imaš auto ali se malo nas odlučuje na tako nešto jer ima tu mnogo caka koje ne znamo i papirologije i može da se pogreši pa da greške puno koštaju, recimo ne izvadiš neki papir pa te kazne isl...

 

U inostranstvu se ne radi vraćanje kilometraže jer je to kažnjivo, niko nije lud da za par stotina evra vrati kilometražu na klima koja koštaju tipa 3-4-5 K€ i popije kaznu od par hiljada evra.

 

To se radi pre no što auto uđe u Srbiju jer se pri uvozu plaćaju izvesne dažbine a visina tih dažbina zavisi od kako će carinici proceniti vrednost auta a jedan od elemenata za procenu vrednosti auta je i pređena kilometraža. Porez za 5 godina star stan je 3 puta veći od poreza za stan star 25-30 godina, procenjena vrednost auta je manja što je više kilometara prešao, ima logike zar ne!

Zato "skiled uvoznici" povećaju kilometražu pre no što pređu carinu a onda je smanje kad stave auto u oglase, problem je što povećaju za 100-150Kkm a smanje za 250-300Kkm, recimo kod ovog GP pre procene stave da je prešao tipa 450Kkm (250+200Kkm) a kad prođe carinu spuste na 150K (450-300Kkm) i proaju tebi kao "NOV NOV NOV"  "TOP STANJE" isl.

 

A što se tiče onog "vizuelno perfektan" ubaci u pretragu na youtjubu nešto tipa "detailing dirtiest car ever" pa ćeš videti šta sve može da se uradi uz dobar usisivač, bušilicu sa četkom i paročistač, par krpa, malo šampona i nekoliko sati slobodnog vremena,

Edited by Sirius9

Share this post


Link to post
Share on other sites

Prijatelj moj je u potrazi za polovnjakom, ima familiju u Belgiji i poslednji auto je uzeo baš odande.
Elem, za neko godište 2009-2011 i ono što on traži, npr Renault Scenic u Belgiji na oglasima od fizičkih lica se kreće i do 4000€ više nego kod nas u zavisnosti od stanja i kilometraže.
Slali mu ljudi slike sa oglasa od fizičkih lica , automobili sa servisnom istorijom, pravom kilometražim itd, imaju poprilično jake cene.
Zatim je gledao i druge modele i marke sem renaulta, situacija ista. Ako hoće za manje novca onda može sa placeva i od turaka, bugara o ostalih tamošnjih "preprodavaca", u prevodu, ono što stiže kod nas i što mi ovde gledamo kao polovnjake od preko je ustvari od tih prevaranata.




Послато са SM-A715F помоћу Тапатока

Share this post


Link to post
Share on other sites
3 hours ago, Sirius9 said:

U inostranstvu se ne radi vraćanje kilometraže jer je to kažnjivo, niko nije lud da za par stotina evra vrati kilometražu na klima koja koštaju tipa 3-4-5 K€ i popije kaznu od par hiljada evra.

Nemoj davati pogresnu informaciju momku jer ovo ti je odvala na kvadrat. 
Izekako se rade kulometraze i preko i x puta do sad smo videli kola sa vracenim kilometrima vec tamo. Kilometraza uopste nije vazna u toku carinjenja i ne utice na cenu carinjenja i svejedno je da li stoji 1000000 ili 50000 km. 
Licno sam isao u Nemacku i kupovao kola i na nekoliko automobila je bila vec vracana kilometraza a kupio sam auto i na autoplacu a i od fizickog lica. To znam jer u to vreme je trebalo dizati kilometre da bi se umanjila carina a na granici se prijavljivala kulometraza. Lik sto u Madjarskoj radi satove mi je rekao da je sat vec diran a na tom autu je trebalo dici kilometre svega 6000 km da bi imao umanjenje. 
Tako je to bilo jos 2010 godine kad sam poslednji put isao preko i presao 4800 km za 3 dana vijajuci dobra i povoljna kola. 
Vise nema sanse da to radim i zato ovde uzimam probrana kola. 
Setite se kad sam ja prodavao Grande Punto Evo 2012 ali sa 230k km pa me niko zivi nije nazvao za 4 meseca. 
Jel sad vidite poentu vracanja kilometraze? 
Radi se samo o laksoj prodaji a to sto vi mislite da ako je prodavac slagao kilometre da je jo zna sta jos slagao je samo vase misljenje i nista vise. 
Opet kazem, da se zli jezici ne bi raspisali, ne opravdavam spustanje km ali je to nacin da neko kupi auto svestan da je verovatno slagan za kilometre ali uporno i uporno trazi 150-180k km i kad otkrije ovaki preko sajta da je kilometraza vracana onda mu je to odbitna stavka. Eto kod mene je bilo x forumasa u poslednje vreme i culi su kilometraze od 97k do 306k. Ali to sam ja i imam svoj nacin rada gde ce svaki kupac znati i vrline i mane a u to se mozete uveriti kad me nazovete. Ne krijem nista i slikam svaki nedostatak ili ostecenje i saljem na viber kupcu. 
A onda ovde neki izvrcu kako sam isti kao svi ali to su ti dokoni i kvarni likovi koji ne znaju sta ce u zivotu pa lece komplekse. 
Svaki prodavac ce nesto da spusti ali to zavisi od auta jer eto meni je Pluto hteo da spusti na savrsenom Bravu 200€ jer nije imao vise ali ja necu da spustam cenu kad nemas za sta da se uhvatis jer je odradjen i veliki servis i gume su za sve sezone i nema nista da se radi na autu i zasto bih spustao cenu. Kad ima nesto da se radi naravno da sam za korekciju u granicama normale. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Apsolutno je tacno da se km iliti malverzacije sa predjenom kilometrazom rade u celom svetu jer je kilometraza stavka No 1 koja u svetu odredjuje trzisnu cenu vozila, tako vidis po oglasima da je npr.taj Grande punto sa recimo 150hkm skuplji preko nego kod nas. Rade se i prevare sa servisnim knjizicama, ne prijavljuju se limarijska ostecenja nego se krpi po garazama, sreca dosta traljavo to preko rade pa mi vidimo. Prednost im je sto je to u uredjenim zemljama kaznjivo pa neko moze da odgovara zbog toga.
Kao sto kaze i Dule kilometraza nije bitna vise pri ulasku vozila u zemlju. Ako je toliko dobar auto kao sto kazes probaj na kontu te km da spustis cenu koliko mozes, pa vidi da li se uklapas ili ne. Nemoj da mislis da je covek duzan uopste da ti spusta cenu zbog toga,tako je kako je ovde kod nas. Ako ga ne proda tebi,tako dobar auto ce prodati sledecem kupcu koji bude dosao i toliko :)

Послато са SM-A307FN помоћу Тапатока

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sa druge strane gledano, a neko je vec spomenuo da se radi veliki servis na 200k km, verovatno je taj servis odradjen i sad si miran sto se tice lanca a verovatno i kvacila. 
Zato sam ja govorio da je to uglavnom odlicna kupovina na tim kilometrima jer je dosta toga promenjeno. 
Eto ja sam imam jedan auto sa 1,3Mjet motorom a kom je poceo da se nazire plivajuci zamajac i ja cu korigovati cenu za taj tad iako je tek na zacetku i moze da ide jos ko zna koliko. 
Ali kad nemam na autu nista onda jednostavno cena bude maltene fiksirana ako je korektna. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Apsolutno je tacno da se km iliti malverzacije sa predjenom kilometrazom rade u celom svetu jer je kilometraza stavka No 1 koja u svetu odredjuje trzisnu cenu vozila, tako vidis po oglasima da je npr.taj Grande punto sa recimo 150hkm skuplji preko nego kod nas. Rade se i prevare sa servisnim knjizicama, ne prijavljuju se limarijska ostecenja nego se krpi po garazama, sreca dosta traljavo to preko rade pa mi vidimo. Prednost im je sto je to u uredjenim zemljama kaznjivo pa neko moze da odgovara zbog toga.Kao sto kaze i Dule kilometraza nije bitna vise pri ulasku vozila u zemlju. Ako je toliko dobar auto kao sto kazes probaj na kontu te km da spustis cenu koliko mozes, pa vidi da li se uklapas ili ne. Nemoj da mislis da je covek duzan uopste da ti spusta cenu zbog toga,tako je kako je ovde kod nas. Ako ga ne proda tebi,tako dobar auto ce prodati sledecem kupcu koji bude dosao i toliko default_).gif

 

Послато са SM-A307FN помоћу Тапатока

 

 

 

Nije duzan da spusti ali da ima reda i zakona robijao bi on meni dugo za ovo. Klasicna prevara, a prodaje decku price kako je proverena kilometraza i neke gluposti o njegovim nazovi majstorima.

 

Sa druge strane gledano, a neko je vec spomenuo da se radi veliki servis na 200k km, verovatno je taj servis odradjen i sad si miran sto se tice lanca a verovatno i kvacila.  Zato sam ja govorio da je to uglavnom odlicna kupovina na tim kilometrima jer je dosta toga promenjeno. 

Eto ja sam imam jedan auto sa 1,3Mjet motorom a kom je poceo da se nazire plivajuci zamajac i ja cu korigovati cenu za taj tad iako je tek na zacetku i moze da ide jos ko zna koliko. 

Ali kad nemam na autu nista onda jednostavno cena bude maltene fiksirana ako je korektna. 

 

I to je pitanje. Ne bih verovao nikome da je odradio servis ako nema dokaz. I kvacilo je mogao da zbudzi polovno. To na "majke mi" ne prolazi.

 

Sent from my SM-G975F using Tapatalk

 

 

 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ok, hvala svima ...

 

Za prodavca sam 99% siguran da nece da spusti cenu, kao sto neko rece, doci ce neko drugi, pa ce da ga uzme. Mada ovaj koliko jutros gledam jos uvek nije na oglasima. Nisam zvao prodavca, mozda ga je vec i prodao nekome, jer mi je rekao da slabo stavlja auta na oglase, skoro sve proda po preporuci. Sutra prepodne planiram da ga zovem.

 

koliko vidim tesko da cu bez "gutanja" kompromisa da sam prevaren odmah u startu za km, moci da kupim GP Evo 2010-2011, bar ovde na placevima. Koliko sam mogao da vidim i pogledam, izgleda da oprema za GP koji su kupovani novi u Srbiji, izgled enerijera itd, jednostavno dosta razlikuje u odnosu na primerke koji su radjeni za bogatije zemlje. Ovo je auto mjet 1.3/62kw (nema plivajuci). Kazem, onako na probu sve tip top, lanac se ne cuje, kvacilo bas kako treba, mekano, logicno se vozi, volan besprekoran, trapovi takodje. Nisam vodio majstora da ga pogleda, ali cu to da uradim ukoliko se budem odlucio. 

 

Kazite mi sledece ..

- cenu za veliki servis, lanac itd

- cenu za zamenu seta kvacila

- cenu za dizne ili vec kako se zove

- cenu za remont turbine

- cenu za pumpu

- koliko ti mjet 62 kw motori prelaze ukoliko su pre toga dobro odrzavani

 

tj sve ono sto moze da me ocekuje u narednom periodu, 

 

I jos jedno pitanje, jeste da vise zelim dizel Evo, ali ako je sa benzincima bar buduce odrzavanje jeftinije, da gledam onda i benzince ?

 

Sta je po Vama bezbednije kupovina za polovan auto tog tipa, tog godista, dizel ili benzin ? Prevashodno gledam GP Evo, ali mozda moze i nesto jos da dodje u obzir

 

Budzet je 3500-4000e max, do 80kw, jer me probna vozacka ogranicava 

 

Ako mislite da je neki primerak isto ok, okacite link, bar da nazovem i uporedim pricu :)

 

 

 

 

Edited by Djordje.I

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ako krenemo da ti govorimo cifre koliko sta kosta tek tad ces odustati od kupovine. 
Rekoh vec da ti je verovatno odradjen veliki servis kao i set kvacila dok se nista ne cuje i kvacilo je mekano i odvaja kako treba. 
Prodavac je imao sigurno servisnu knjizicu jer holandjani odrzavaju kola ali usled vracene kilometraze ona je volsebno nestala. 
Bar sam ih ja nalazio u holandskim kolima dok sam ih kupovao. 
Kod italijana je opet druga prica jer oni su blentavi kao i mi i bole ih za servisne i ostalo tako da moze da bude servisne a i ne mora a moze da bude tu al prazna ili sa upisaniih par servisa. 
Sve u svemu ne gledaj nista do auto jer taj GP moze da predje 500k km sigurno ali uz odredjena ulaganja tokom eksploatacije. 
Znam da lepse zvuci cifra sa brojem 1 ali tako je kako je i pomiriti se s tim moras. 
Drugar je kupio GP 1,3 mjet 2010 sa 230k km i hvali se da je prezadovoljan a i ja sam video auto i odlicno izgleda tako da nije bitna toliko kilometraza koliko odrzavanje auta. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
10 minutes ago, Djordje.I said:

Kazem, onako na probu sve tip top, lanac se ne cuje, kvacilo bas kako treba, mekano, logicno se vozi, volan besprekoran, trapovi takodje.

Kao sto sam i napisao, povedi majstora i pregledajte detaljno auto pa se dogovaraj. Ne razmisljaj toliko o pumpama, diznama, turbinama... To bi trebalo majstor da prekontrolise koliko moze (dijagnostika, probna voznja, pregled...). Ako te zadesi peh, zadesice te, ipak je polovan auto. 

 

Za kupovinu auta iz uvoza sve to sto si video/doziveo mozes ocekivati skoro svaki put. 

 

Ukoliko zelis da imas neku, kakvu/takvu istoriju onda juri od dugogodisnjeg vlasnika (mislim da ima i na forumu da neko prodaje evo, pogledaj po oglasima), ali budi svestan da su ti automobili uglavnom skuplji na oglasima jer svako gleda da izvuice najvise sto moze. Sa druge strane, uglavnom novi automobili kupljeni u Srbiji su siromasni u opremi, Auto bez skoro top opreme, pogotovo u ovo doba bzv je kupiti jer onda mu dodje da vozis samo lim :)

 

U tom cenovnom rangu sta gledas mislim da je ok za GP EVO, mislim da brava mladjeg ne mozes naci u tom rangu (mozda neki 1.9mjt ali 2008 ili tako nesto).

 

A 1.3mjet ili neki benzinac, mislim da su tu negde sa odnosom odrzavanje/potrosnja kada se gleda na duze staze. Ipak dizel ima fin obrtni momenat i lepse povuce :) Oko gore navedenih kvarova ne razmisljaj puno, Imas predstavljanje automobila clanova foruma, pretrazi GP Evo (ili obican GP sa 1.3 mjet-om ili obican punto sa 1.3 mjet-om) i pogledaj iskustva i predjene km. Nesto se ne secam da je bilo problema sa pumpom, cak i sa turbinom na ovom motoru.

Share this post


Link to post
Share on other sites

1.3 motor bih ja gledao iskljucivo 75ks, mislim da su sve ostale verzije skuplje za eksploataciju i da imaju neke slabe tacke (zamajac, dizne, turbinu itd). A svi oni jasu na reputaciji originalnog motora 1.3 od 75ks.

To je samo moj utisak naravno.

Послато са Mi MIX 2 помоћу Тапатока

Share this post


Link to post
Share on other sites

To sa vraćanjem km je prevara i kao takva treba da se tretira, dovođenje kupca u zabludu.

Da se to radi, radi se. Da li se kažnjava? Ne baš i zbog toga ljudi to i rade.

A zašto je prevara? Pa recimo, vizuelni pregled vozila je jedno, ali i neki tehnički podaci o vozilu mogu da ukažu na potrebu za zamenom npr. kočionih creva posle xy km. A kako da ih zameniš ako ne znaš koliko je km prešao. Dobro, nigde ne piše da se kočiona creva menjaju na xy km ali to je poenta, zbog te prevare, nečiji životi mogu biti ugroženi.


E sad, što se tiče tog motra i 500+ hiljada su bajke, kao i za bilo koji drugi motor.

Da, prelaze dosta ti motori, ali se i kvare, pa nije ni čudo što se ljudi zalete i kupe auto pa su posle u bedaku. U uslovima otežanih okolnosti vožnje, kratke relacije, neredovna zamena ulja ili sipanje ulja ko zna kakvog kvaliteta, neće potrajati mnogo.


Lični primer, kupio sam auto koji je prešao 305 000 km iz Danske. To mu je bila prava KM a kako je došao u Srbiju!? Tako što je pukao lanac, odvežen je na servis, promenjen lanac, pumpa i ustanovili su da je potrebno rasklapati motor, skidati glavu itd i ostavili sve tako, sa novim delovima. Otpis, doslovce, završio je na OTPADU! Sve papire sam pronašao, prodavac se i nije trudio da bilo šta sakrije. Inače, jedan vlasnik vozila je bio, žena. Svi papiri to potvrđuju, a i ja sam je kontaktirao jer nisam našao Car Pass (neka opelova kartica) da ako može, da pronađe i pošalje. Naravno da je nije našla, boli je D, auto je bacila na otpad.

Stigao u Srbiju, samo zakrpljen da može da upali i pravac oglas. 

Ja sam spustio dobro cenu jer sam sve to uočio i za razliku u ceni sredio sve što je trebalo. 

 

Poenta priče je da ih i tamo boli D za održavanje vozila, 90% njih to kupi, vozi, dok traje i to je to. 

 

Ko će da kupi 1.3 dizel? Pa onaj ko planira da prelazi bar 25 000 + km godišnje, da bi mu se isplatila investicija u SKUPLJI auto pri kupovini. Nije ga niko kupio da bi prelazio 10000 km godišnje i pritom, da plaća skuplje eko takse, regostracije i održavanje.

A  i to održavanje, prvih 5 - 7 godina i nema održavanja, samo redovni servisi a posle, kud koji mili moji, rastaju se sa vozilima. Bolje očuvan primerak je skuplji, raspadnuti je jeftiniji i to je cela filozofija.

Ono što vredi od tih polovnih auta se proda tamo na tržištu, eventualno Poljska, Češka, Mađarska, Slovenija, Španija, odnosno malo bogatija tržišta od našeg. Kod nas stiže ono što je namenjeno za Ukrajinu, Rumuniju, Bugarsku, Bosnu.

 

Iz ove perspektive, za taj auto, potpuno OK motor 1.4 - 16V benzin, pa čak i onaj 1.2 - 8V (ako se ugrađivao). Naravnom ako ne prelaziš više od 10 000 km godišnje. Ako prelaziš, onda ti svakako taj auto nije baš najbolji izbor, što zbog godina što zbog kategorije.

Benzinski motori su takođe izdržljivi, a nema potencijalno skupih kvarova, ako su u dobrom stanju.

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Samo da dodam nešto a vezano je za vraćanje KM.


Pandam vraćanju KM bi bio recimo, ja imam prodavnicu, i reklamiram xy proizvod po jednoj ceni. Dođe kupac, ja mu lepo kažem, vidi, nije baš ta cena, ali je proizvod dobar. I on se složi ili ne, ja sam ispao pošten, rekao sam mu da to nije ta cena !? Totalno sumanuto, nepošteno, a pravda se time, doduše, kao i sve u ovoj zemlji, PA ŠTA, vidi šta rade ovi drugi!? 

Nenormalna situacija u potpunosti.

Ne možeš činiti krivično delo (ili prekršajno) pravdajući to svoje (ne) delo činjenjem krivičnog dela od strane nekog drugog. Možeš, postoji i tako nešto, krajnje nužna odbrana, recimo, da učiniš krivično delo, da bi sprečio činjenje nekog drugog, potencijalno opasnijeg krivičnog dela ili da bi spasio neke živote itd. ali to nema veze sa konkretnim slučajevima vraćanja KM. 

 

Zbog posla kojim se bavim, boravio sam više puta u Nemačkoj i kada ja njima pokušavam da objasnim kako ovde neke stvari funkcionišu, ljudi jednostavno ne razumeju. 

E, a mi smo otišli u totalno jednu drugu suprotnost, kada nekome kažeš kako stvari trebaju da funkcionišu, oni ti kažu, nije ovo Švajcarska i nikada neće biti. Ili još bolje, idi odavde ako ti je tamo bolje !? Dobro majku mu, možda i jeste tako, ali kakav čovek trebaš da budeš, da gledaš, da vidiš s...e i da to oćutiš ili opravdaš i to na idiotski način, vidi one druge!? BOLEST

 

Evo sada, pogledajte, nama ne treba Korona, potrovaćemo se od zagađenog vazduha. Trenutno je u Borči vazduh OPASAN, po klasifikaciji. PM 2,5 čestice na nivou koji je opasan i nepreporučije se izlazak na otvoreno NIKOME. Gde su sirene za vazdušnu opasnost? Gde je upozornje građanima? 


Nema ovo veze sa konkretnom temom ali i ima, jer su svi u fazonu, jbg, ja tu ne mogu ništa !? PA ŠTA

Za ljude koji žive u Borči, Korona virus je lekovit, ovo će nam pobiti decu i nas, potrovaće nas, nećemo znati šta nas je snašlo.

 

E, kad to vidiš onda ti je jasno zašto nikoga ne boli K za vraćanje KM i za mnoge druge stvari koje nas okružuju. 

 

1603487326335.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Evo me ..

Da sada sve ovo ne ode u drugu krajnost, pa pravimo poredjenja sa svim i svacim sto se nazalost ovde dogadja i niko *ne bere gajle* za sve to, sto bi rekli nasa braca Makedonci, a na osnovu toga sto je vracena km na ovom, a verovatno i na mnogim autima :) 

 

Nije me mrzelo da jutros uradim bukvalnu probu 1:1 :) ... samo mi je nekoliko dana trebalo vremena da se organizujem i dosetim, koliko toliko.

 

Moj drugar koji je 5 godina stariji od mene - vozi isti auto, potpuno isti. Znaci Evo godinu dana stariji od ovog sto sam gledao, 1.3 mjet/62 kw. Ima ga vec 5 godina, njegov brat koji zivi u Italiji je prvi vlasnik bio tamo, kupljen auto nov u salonu, posle 5 godina voznje po Italiji dao bratu da  vozi ovde. Moj drugar ima punu dozvolu, a ne kao ja - probnu. On ga vozi ovde vec 5 godina. Znaci vozi Evo 2010 g, a ovaj sto se prodaje po preporuci je 2011. Ne bavi se mehanikom, ali se podosta razume oko svega sto se automobila tice, jer imaju nekoliko dobrih auta u porodici.

 

Potpuno isti i enterijeri. Potpuno i spolja isti, plavi. Stim sto je drugarov iz Italije, a ovaj za prodaju iz Holandije.

Jutros smo otisli kod ovog prodavca, juce sam se najvio i rekao je da nema problema, iako je nedelja. Auto jos nije oglasen, niti prodat.

Enterijer kod mog drugara ipak u malo losijem stanju, nego kod ovog sto se prodaje. 

Km kod mog drugara je 212.000 km, kod ovog sto se prodaje je 155.000. Juce sam vozio malo drugarov, sa njim u kolima, meni sve to isto, bar koliko se secam probe od 5 min za ovaj sto hocu da kupim.

 

Jutros odemo do prodavca, prodavac po dogovoru dozvoli da se auto vozi auto. Jedno 10 - 20 km tako bez tablica, vozio ga moj drugar. ... njegovi utisci iz voznje ... za ovog sto se prodaje ... u odnosu na njegovog ...

- radnu T postize sasvim normalno, ali nekoliko min posle paljenja motor se malo cuje i nestabilno radi dok se kazaljka za T malo ne mrdne prema sredini

- slabije vuce na uzbrdici, bar 20% ovaj sto se prodaje

- ima veci tzv *lag* na turbini, tj kasnije turbo krene da radi kako treba. Njegov auto vec na 1800 rpm prilicno trgne, ovaj tek preko 2200 rpm

- shodno tome kasnije recimo postigne 100 km/h

- motor je za nijansu bucniji od njegovog i kada radi u leru i kada se vozi, pogotovo na vecim brzinama, vozio ga je oko 130 km/h

- nijedan ni drugi ne dime uopste

- kvacilo kod ovog sto se prodaje malo bolje nego kod drugara, on kaze skoro isto, ali ipak njegov ima malo tvrdje kvacilo, ali sta vec ... (planira da u dogledno vreme zameni set kada za to dodje vreme)

- gledao je i spolja podosta, 99% je siguran da auto nije farban i lupan

 

E sad .. kod drugara je prava km 101%, uzeo je auto od rodjenog brata, nije ga ni placao, bio je poklon ... sa predjenih 150.000 km po Italiji, on presao resto do 212.000 ovde za 5 godina. Oko turba, dizni, kvacila, nista nije radio.

Sem uobicajenih stvari, skoro nista. Rece da je nesto menjao oko trapa, ali to je nebitno za ovo.

Ovaj auto iz 2011 sto se prodaje, po njegovim recima, jednostavno slabije vuce, on to kao vozac koji vozi potpuno isti auto vec 5 godina verovatno moze da odlicno proceni :)

 

Jos mi je i rekao da km koju sam pronasao u inostrantvu nije bila end pre exporta, nego godinu dana ranije, znaci na zadnjem tehnickom 2019. Po tome se dodje do proste racunice, da je auto verovatno 300k+ presao, a ne 250k kako sam pronasao za 12e na NL sajtu.

Prodavcu jos uvek nista nisam rekao oko svega toga, niti trazio skidanje zadnje cene koja je 3800e. Nisam iz prostog razloga sto sam otisao po preporuci jednog zajednickog poznanika, malo mi glupo zbog tog coveka, koji ga je i juce zvao da nam da auto da probamo malo duze, na nasu odgovornost. Srecom pa tu postoji regionalni put sa prilicnim uzbrdicama, te je ovaj drugar mogao podosta da provoza i pravo i uzbrdo i nizbrdo :)

 

Mislim da cu definitvno da odustanem od ovog auta, rekoh samo da iznesem utiske, bar mog dobrog drugara koji isti takav vozi, ali sa pravom km ovde u Srb

 

Edited by Djordje.I

Share this post


Link to post
Share on other sites

i jos nesto da dodam, ...

 

ja ne znam kako je moguce probati bar malo bolje auto koji je *na ima kupca* i bez tablica, pa da se stekne malo bolji utisak u kakvom je voznom stanju. Ako je proba na placu, ili kao sto sam ja probao pre neki dan u jednoj ulici od 200m, nekoliko puta tamo ovamo, ispada da tu ne moze bas nesto mnogo da se oseti i sazna o svemu tome. Ovome prodavcu nije bas bilo mnogo milo sto trazimo tako, to je ovaj drugar rekao da zahtevam i da ce on da vozi, te je tako i ispalo. U svakom slucaju, hvala prodavcu, ali stvarno ne mogu da dokucim da li i on sve to zna ili toliko dobro glumi ... nista nismo komentarisali posle voznje, drugar rekao da je prilicno zadovoljan, ali ne potpuno ... i to je to. Uostalom, sa njegovim Evom smo i otisli kod njega, mrtav ladan covek u svim tvrdnjama, ko spricer ... sto rece Djole Balasevic :)

Edited by Djordje.I

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pa nikako. To i jeste jedan od problema kupovine na placu. Slabo sta mozes zakljuciti bez detaljnije probne voznje.

U tom slucaju probne table pa kod majstora, nema druge.

Sto se tice prodavca, pa logicno da je mrtav 'ladan. Nece svako da proverava detaljno kao ti i da ima pored jos jedan primerak i da poredi na licu mesta. Uvaljace drugome ako ti ne uzmes, boli ga uvo.

Sent from my SM-J530F using Tapatalk

 

 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eto ja sam sinoc okacio oglas za jedan lep 407 2.0HDI 2008 i jutros dva poziva i ne zna se ko ce pre da dodje ali ipak lik iz Beograda nazva malo kasnije i kaze da krece. Samim tim ima predbost ali ovaj domaci dodje bez najave i gleda auto i tad otkrijem i ja da je veliki servis utadjen na 240k km jer ima nalepnica i na vozackim vratima i na veznom limu ona od Continental kaisa sa sve datumom i kilometrazom a kad smo digli poklopac mozora a ono i na dekli pise 240000 km tako da je auto presao svega 19k km od velikog sercisa koliko sam i rekao kupcima da je presao. 
Dosao ovaj prvi a eto ga i drugi kupac a ja sa osmehom kazem “Licitacija krece za telri minuta”. 
ode prvi jer sam mu objasnio da prednost ima drugi jer se najavio i taj drugi ga kaparise a da ga ni probao nije. A dobio je veoma dobar auto i video je to po svemu pa je verovao da je takav i i voznji. 
Sad cekam homologaciju AMSS i da mu uradim tehnicki pregled. 
Znaci ko se razume i ne mora mnogo da probava ili cak ne mora ni da proba a ovi su taksisti tako da znaju sta je dobro a pogotovo sto je jedan od njih vlasnik 407 kog vozi. 

B30058EB-4715-4936-9231-8FA39FDA60E1.jpeg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kako je krenula priča ja pomislio da će biti: "otkrismo da na nalepnicama piše da je servis odrađen na 240Kkm a u oglasu piše da je prešao 180Kkm ukupno, ups" :rofl:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ne. Nisi dobro ratumeo jer ja sam sinoc okacio oglasu u 23h tako da im nikako nisam mogao reci jer nisu mogli ni da nazovu. :lol:

Oboje su nazvali na oglas i nisu ni racunali da auto ima 188k km i sam sam im rekao da je kilometraza ipak nesto veca a da me nisu ni pitali za kilometre i kad sam rekao 259k oni su samo odahnuli jer dobro he da nije 400k kako mi je rekao ovaj sto je kupio. 
Znaci prvi je dosao na 259k km i onda skinuo poklopac motora a ono milina za gledanje kako je motor suv i prasnjav. Ja zadovoljan a bice i oni jer su kupili dobar auto i zato ga ni probali nisu. Ne znam ni sam koliko puta do sad moji kupci nisu probali uopste auto i realno kupili su odlicne primerke jer da je nesto lose na trapu ja bih im rekao a onda bi se provozali i oni obicno ne bi culi nista i tako bi i tekli da nista ne cuju iako sam im ja rekao da ima nali luft. 
Ja tako kad krenem da opusujem nedostatke ba autu ako ih ima a uglavnom uvek ima poneka estetska sitnica oni shvate da je to mnogo gore i bas se razvesele kad vide auto i uzivo i kazu da sam preterao s opisom. Ali ja sam samo preneo pravo stanje i oni se uvere u sve to kad dodju. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

I kakve to veze ima sa kupovinom kod nekog random lika sa nekog tamo placa? Ti ljudi izgleda tebi veruju i to je druga prica.
Inace bez probe ne mozes da zakljucis skoro nista, sto i sam znas.
 

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Djordje.I Na taj nacin nikada neces kupiti auto!

Ne znam sta ocekujes od auta starog 10 godina?  Da je presao 150 000Km? Mozda, ali jedan od nekoliko hiljada ali taj nece kostati kao drugi nego mnogo vise.

Probao si auto na putu! Ej pa gde to moze kod vozila sa placa? 

Nemoj ocekivati od auta sa placa da nemas ulaganja!!! kod SVAKOG auta imas ulaganja! ako neces da ulazes onda kupi nov auto ali ces ulagati u preskup redovan servis koji placas 3x vise da bi zadrzao garancuju.

Takav auto sto si probao i odbacio ce brzo da ode i netko ce se navozati sa njime ali isto tako moze da mu pukne radilica i raspadne se motor dok ga bude vozio kuci na probnim tablicama!

 

Koliko tolika sigurnost je ako uzmes auto od nekoga koji ga vozi. taj je registrovan i mozes ga probati bez brige od policije!

Na 95% placeva imas garanciju na auto dok ne izbrojis zadnji euro za njega. Nakon toga cista sreca jer niti jedan trgovac nista ne zna o vozilima koje prodaje. 

Imas li uopste predstavu kakvi se krsevi prodaju po placevima za 15 000e? Nedavno sam kupio auto pa imam iskustva.  Probna voznja na moju odgovornost u duzini od 200m i nazad! mogu reci i da sam imao srece jer drugdje ni to nije bilo moguce. Kao svi se kunu da mozes odvesti auto u servis? kako? Probne tablice ti nece dati za to! Dodji sa slepom , nece ti dati opet! Jedino prihvataju da povedes mehanicara da ga pogleda. Ako se minimalno razumes u auto znas i sam da ti na placu mehanicar nece biti od vece koristi. Neka gatara ili vracara bi bila puno korisnija veruj mi! Kada ga majstor prikljuci na dijagnostiku vrlo verovatno nece biti nikakvih gresaka u memoriji jer su izbrisane. ako je greska aktivna onda svetli check engine lampica!  Ako ima dobru dijagnostiku i zna posao onda moze da vidi parametre turbine i korekcije dizni koje ako su prihvatljive auto mirno radi i ne dimi dakle od dijagnostike nema neke garancije i moze ti samo potvrditi ono sto si vec video.

 

Sto se tice cena auta. Pogledaj na autoscoutu ili sl.  koliko kostaju auti u inostranstvu! Kod nas su jeftiniji iako je placena carina i porez na njega a i trgovac zaradio. Znas li koliko kosta kamion ili da na tockovima dovezes auto iz Nemacke, Belgje ili Holandije??? Ako si ikada bio na nemackim autoputevima onda redovno vidis aute sa coll tablicama sa dignutom haubom i nesrecnika koji bespomocno stoji i gleda kako da se baci pod prvi kamion jer je dao zanji euro za jeftin dobar auto sa placa iz inostranstva.  Hajde zamisli se da si ti u takvoj situaciji?  Auto ti stao negde nemas pojma gde a pod haubom sve od vrelog ulja!  Zbog toga se auti voze kamionom je nema opasnosti da ce crci negde dalekooo a i jeftinije je. 

Auto koji na tockovima dodje je koliko toliko proveren jer je presao 1000-2000 Km.

 

Dakle da rezimiram, Pogledaj koliko kostaju auti do 200, 250 000Km i auti od 300 i vise hiljada Km u inostranstvu i bit ce ti sve jasno. 

Mi generalno imamo problem u glavi i vecina veruje da je dizel od 2 i 32 godine presao 165 000Km.

Edited by Zvezdo

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 10/25/2020 at 3:00 PM, Djordje.I said:
Evo me ..
Da sada sve ovo ne ode u drugu krajnost, pa pravimo poredjenja sa svim i svacim sto se nazalost ovde dogadja i niko *ne bere gajle* za sve to, sto bi rekli nasa braca Makedonci, a na osnovu toga sto je vracena km na ovom, a verovatno i na mnogim autima  
 
Nije me mrzelo da jutros uradim bukvalnu probu 1:1  ... samo mi je nekoliko dana trebalo vremena da se organizujem i dosetim, koliko toliko.
 
Moj drugar koji je 5 godina stariji od mene - vozi isti auto, potpuno isti. Znaci Evo godinu dana stariji od ovog sto sam gledao, 1.3 mjet/62 kw. Ima ga vec 5 godina, njegov brat koji zivi u Italiji je prvi vlasnik bio tamo, kupljen auto nov u salonu, posle 5 godina voznje po Italiji dao bratu da  vozi ovde. Moj drugar ima punu dozvolu, a ne kao ja - probnu. On ga vozi ovde vec 5 godina. Znaci vozi Evo 2010 g, a ovaj sto se prodaje po preporuci je 2011. Ne bavi se mehanikom, ali se podosta razume oko svega sto se automobila tice, jer imaju nekoliko dobrih auta u porodici.
 
Potpuno isti i enterijeri. Potpuno i spolja isti, plavi. Stim sto je drugarov iz Italije, a ovaj za prodaju iz Holandije.
Jutros smo otisli kod ovog prodavca, juce sam se najvio i rekao je da nema problema, iako je nedelja. Auto jos nije oglasen, niti prodat.
Enterijer kod mog drugara ipak u malo losijem stanju, nego kod ovog sto se prodaje. 
Km kod mog drugara je 212.000 km, kod ovog sto se prodaje je 155.000. Juce sam vozio malo drugarov, sa njim u kolima, meni sve to isto, bar koliko se secam probe od 5 min za ovaj sto hocu da kupim.
 
Jutros odemo do prodavca, prodavac po dogovoru dozvoli da se auto vozi auto. Jedno 10 - 20 km tako bez tablica, vozio ga moj drugar. ... njegovi utisci iz voznje ... za ovog sto se prodaje ... u odnosu na njegovog ...
- radnu T postize sasvim normalno, ali nekoliko min posle paljenja motor se malo cuje i nestabilno radi dok se kazaljka za T malo ne mrdne prema sredini
- slabije vuce na uzbrdici, bar 20% ovaj sto se prodaje
- ima veci tzv *lag* na turbini, tj kasnije turbo krene da radi kako treba. Njegov auto vec na 1800 rpm prilicno trgne, ovaj tek preko 2200 rpm
- shodno tome kasnije recimo postigne 100 km/h
- motor je za nijansu bucniji od njegovog i kada radi u leru i kada se vozi, pogotovo na vecim brzinama, vozio ga je oko 130 km/h
- nijedan ni drugi ne dime uopste
- kvacilo kod ovog sto se prodaje malo bolje nego kod drugara, on kaze skoro isto, ali ipak njegov ima malo tvrdje kvacilo, ali sta vec ... (planira da u dogledno vreme zameni set kada za to dodje vreme)
- gledao je i spolja podosta, 99% je siguran da auto nije farban i lupan
 
E sad .. kod drugara je prava km 101%, uzeo je auto od rodjenog brata, nije ga ni placao, bio je poklon ... sa predjenih 150.000 km po Italiji, on presao resto do 212.000 ovde za 5 godina. Oko turba, dizni, kvacila, nista nije radio.
Sem uobicajenih stvari, skoro nista. Rece da je nesto menjao oko trapa, ali to je nebitno za ovo.
Ovaj auto iz 2011 sto se prodaje, po njegovim recima, jednostavno slabije vuce, on to kao vozac koji vozi potpuno isti auto vec 5 godina verovatno moze da odlicno proceni
 
Jos mi je i rekao da km koju sam pronasao u inostrantvu nije bila end pre exporta, nego godinu dana ranije, znaci na zadnjem tehnickom 2019. Po tome se dodje do proste racunice, da je auto verovatno 300k+ presao, a ne 250k kako sam pronasao za 12e na NL sajtu.
Prodavcu jos uvek nista nisam rekao oko svega toga, niti trazio skidanje zadnje cene koja je 3800e. Nisam iz prostog razloga sto sam otisao po preporuci jednog zajednickog poznanika, malo mi glupo zbog tog coveka, koji ga je i juce zvao da nam da auto da probamo malo duze, na nasu odgovornost. Srecom pa tu postoji regionalni put sa prilicnim uzbrdicama, te je ovaj drugar mogao podosta da provoza i pravo i uzbrdo i nizbrdo
 
Mislim da cu definitvno da odustanem od ovog auta, rekoh samo da iznesem utiske, bar mog dobrog drugara koji isti takav vozi, ali sa pravom km ovde u Srb
 

Proveri dijagnostikom dizne i to sto bude moglo, malo me brine to sto "nestabilno radi dok se ne zagreje". Moze da bude problem a mozda i nije, majstor ce videti. Ti e5 motori znaju da iskostaju puno ako nestabilno rade :) Ako ti majstor potvrdi,kupuj, nema sta vise.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Duletove postove volim da čitam iz prostog razloga jer čovek kad krene da koristi izraze tipa "ljudi razvesele kad vide auto" i slično, ne može a da mi ne popravi raspoloženje.

Što se tiče kolege i punta, nek pita@Flex kako izgleda kupiti polovnjaka, najskupljeg na oglasima sa poznatom istorijom i onda zajebancije.
Rođo, ne razmišljaju o polovnjaku bez 1000€ u šteku za nedaj Biže.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...