Jump to content
FAS Goran
Dule 021

Prodavci polovnjaka vs vraćanje kilometraže

Recommended Posts

^Slazem se...

Ali @zeljkoci masi poentu, sad ce i objasnjenje... Samo treba sacekati... 

Nista nije radi zarade vec radi kupaca koji hoce jeftinije. A preprodavci su mazohisti... Svi uclanjeni u Crveni krst, zarad dobrobiti naroda i srece

Edited by andreja.micovic

Share this post


Link to post
Share on other sites
2 hours ago, zeljkoci said:

Sa 150.000km??? Kako da ne!

Pa sto onda trazite auto sa toliko km nebitno kog je godista? 
Vecina vas stiklira na oglasima da gleda kola do 200k km a evo ti rece da svi znaju koliko se predje godisnje preko. Pa sto onda uporno kao magarci trazite kola sa oko 150k km? 
I evo slucaja kad se pomene auto star 12 godina sa 109k km kako ga svi omalovazavaju i piskaraju svoje dosetke i ostale doskocice kako to u srbiji vredi mnogo manje para nego sto sam ga ja platio a onda kace kola starija 6 godina sa vise od duplo vise km i porede ih. 
Ne govori li to o svesti danasnjeg kupca? 
 

Share this post


Link to post
Share on other sites
  • Narod drzi navike iz proslosti da gleda automobile do 150.000km. Zato i udara takav filter u pretragama. Nekada se prelazilo daleko manje, a i automobili su bili takvi da su u poredjenju sa danasnjim - uglavnom smesni! Nismo mi jos navikli na tolike km, kao u inostranstvu. Nama je to jos nezamislivo.
  • Konkurencija u prodaji vozila u Srbiji je jako velika. Preprodavci jednostavno ne bi mogli opstati ako ne bi obarali km na uvezenim automobilima. Ogromna vecina to radi, i ako ne radi neko kao pojedinac, brzo ce propasti. Uglavnom je tako. Kada bi prijavio realnu km, morao bi spustiti cenu nize od prosecne. Ali, tu je slaba zarada.
  • Da bi povecao zaradu, mora da se obara km

Share this post


Link to post
Share on other sites

Znam da će ovo pasti na gluve uši, ali šta ću, volim da bijem bitke osuđene na neuspeh kao i svi Srbi.

 

Elem, @Dule 021, ma šta mi mislili o tvojim poslovnim praksama, verujem da govorim u ime svih koji "ništa ne znamo" kada kažem da ne napadamo TEBE kao čoveka, već ono što radiš da bi zaradio. Hajde da ustanovimo neke osnovne pojmove, za početak:

 

(Pre)Prodavac: Ponuđač robe (u ovom konkretnom slučaju automobila) koji posreduje između originalnog proizvođača ili vlasnika i kupca; sa ciljem ostvarivanja zarade.

Kupac: Osoba koja želi postati novi vlasnik robe (prethodno korišćene ili ne) - u ovom slučaju automobila - sa ciljem nabavke što vrednije robe za što manju cenu.

Vrednost robe: Individualna percepcija važnosti i poželjnosti robe, a time i maksimalne novčane nadoknade - za svakoga drugačija.

Cena robe: Presek velikog broja pojedinačnih vrednosti robe koju joj kupci interno dodeljuju, izražena kao tražena novčana nadoknada pri kojoj će određeni procenat ciljnog tržišta želeti da postane njen vlasnik - određena za sve potencijalne kupce.

Ciljno tržište: Skup (potencijalnih) kupaca formiran prema njihovim osobinama; recimo starosti, polu, kupovnoj moći, stepenu obrazovanja, političkim i seksualnim opredeljenjima, itd.

 

E dobro, sad kad znamo čime baratamo, predočio bih ono o čemu priča nas 15 a pobijaš ti jedan.

 

Ti si, dakle, po sopstvenom izboru, u ulozi prodavca. Tvoj cilj, kao što je već izraženo, je ostvarivanje profita, i to je savršeno u redu i legitimno. Ono što se dovodi u pitanje su metodi, odluke i racionalizacije istih koje primenjuješ kako bi do zarade došao.

 

Naime, vrednost auta, kada ga ti nabavljaš, zavisi od tvojih ličnih uverenja i ubeđenja. Koliko god da ti sebe vidiš autoritetom u oblasti procene poželjnosti i upotrebljivosti automobila, a na osnovu životnog i prodajnog iskustva, ti si u proceni vrednosti autoritet isključivo samom sebi. Ne možeš i ne smeš nametati svoj sistem vrednosti nikome drugom, jer samo ti si Dule, i niko više na svetu.

 

Za auto koji mnogo vredi, prema tvojoj ličnoj percepciji, ti bi bio spreman izdvojiti određenu svotu novca. Na vrednost mogu da utiču godina proizvodnje, pređeni kilometri, servisna istorija, stanje mehanike i elektronike, stanje unutrašnjosti i spoljašnjosti, poznate mane i slabosti datog modela, jednostavnost održavanja... Gomila faktora, ali koje ti biraš za sebe. Kada naiđe neki potencijalni kupac, on ima svoj sopstveni sistem vrednovanja robe/auta, i ima puno pravo da ga se drži - pa makar to bilo i na njegovu štetu iz tvoje tačke gledišta. Ne možeš i ne smeš invalidirati nečiji stav da ne želi auto koji je prešao više od x km, bez obzira na to što drugi lažiraju odometar.

 

Ti si i samom sebi, posle toliko godina obmanjivanja kupaca, predstavio spuštanje kilometraže na autima koje prodaješ kao uslugu, kao zaštitu kupčevih interesa. Jer tako je lakše svariti šta zapravo radiš... jer ti, zar ne, prodaješ mnogo bolje automobile nego drugi. Pa naravno da ćeš biti stava kako je tvoj izbor najbolji, ti si ga napravio! Različiti ljudi imaju različite prioritete, a da li su oni ispravni ili ne, nije na tebi da sudiš. Ako si dobar trgovac, ti ćeš potencijalnom kupcu približiti činjenice i višegodišnju mudrost, pa neće biti ovce koje će drugi da šišaju.

 

Problem je u tome što onda zapravo moraš više raditi da bi zaradio. E, tu smo. Sa pravom kilometražom tvoja ciljna publika se znatno smanjuje i tu se slažem da ima mnogo neinformisanih koji nasedaju na razne prevare, manje ili veće opsežne. Ali to ne znači da je tvoj jedini izbor da i ti budeš prevarant, to je samo lakši izbor. Nikako ispravan.

 

"Gađajući", dakle, redukovano ciljno tržište ostavljanjem prave kilometraže, imaćeš manji broj poziva. Zvaće ljudi koji ili su svesni šta prodaješ pa ne možeš da im pričaš bajke o najboljem autu ikada, ili koji veruju da drugi ne varaju na odometru pa misliti kako je tvoj auto mnogo manje vredan pa tako treba da ima i mnogo manju cenu.

 

Ključni deo, ono na čemu svi zameramo: Pored opcije da nabavljaš manje vožena auta u boljem stanju (a koja su za tebe skuplja i novčano i vremenski), kao i opcije da kad već uzimaš starija i voženija kola na njima ne menjaš stanje odometra; izabrao si put najmanjeg otpora. I onda to predstavljaš kao nešto što moraš kako bi ostao kompetitivan i konkurentan na tržištu, pa još i spinuješ to da radiš za dobrobit kupca jer eto, bolje da kupi od tebe, tvoje laži su manje štetne.

 

Pošto bi kupio jučerašnji hleb, u odnosu na danšnji? A koliko bi platio hleb star 10 dana (još je dobar, samo treba malo obrezati buđavi deo)? A koliko bi ga platio ako su ga zamrzli nakon prvog dana, i čuvali smrznutog, a onda ga "posebnom metodom" odmrzli da, prema prodavčevim rečima, maltene nema razlike između tog njihovog najboljeg i super očuvanog desetodnevnog i jučerašnjeg, "časna reč! 17 godina iskustva"? A kako bi se osećao da kupiš takav hleb, za koji ti je rečeno da je jučerašnji, bez pomena o smrzavanju, i onda naknadno saznaš?

 

Verujem da ti mora biti jasno na šta ciljam ovim iznad. Vraćanje kilometraže je prevara, uvek je bila i uvek će biti, jer lažno predstavljaš šta je to što prodaješ. Čak i kada kažeš potencijalnom kupcu (ako to zaista radiš) nakon što dođe i pogleda i proba auto, da si vraćao odometar, zašto očekuješ da je to u redu? Kako onda da ti veruje za išta drugo što si rekao? Kako da veruje da ti nisi isto tako naseo i da je ono što si ti vratio prava kilometraža, a ne duplo manja? Odakle ti pravo da traćiš vreme i resurse ljudima koji nisu iz NS i dolaze kod tebe da pogledaju auto na osnovu lažnih informacija?

 

Ti vraćanjem kilometara proširuješ veštački ciljno tržište, veštački podižeš vrednost robe kako bi podigao cenu i kupca time PREVARIO, jer on se na kupovinu odlulio na osnovu rečenog, a rečeno nije istinito.

 

Ako kupci već "nemaju svest" o današnjoj realnosti upotrebe i trajnosti automobila, OSVESTI IH. Nemoj ih umesto toga varati, pravdajući se samom sebi da "ako ti to ne uradiš, nego drugi sigurno hoće". Neko drugi je svesno odlučio da mu je važnija zarada od obraza, zašto ti misliš da je to u redu? Time što radiš, i ti sâm si deo problema na koji se žališ, a to je da "niko nije pošten prodavac"...

 

Ono što je meni zabavno u celoj priči, je što bi komotno mogao da se baš time izdvojiš, što nećeš vraćati kilometražu, budeš "jedini" koji to ne radi i to na sva zvona reklamiraš! Pri tome, ako se pokažeš i dokažeš da si zaista toliko dobar u biranju dobrog auta koji je "puno" prešao, ja ti garantujem da bi na preporuku imao više mušterija nego na prevaru. Prvi ja bih se potrudio da te svima koji traže polovnjaka preporučim, jer u današnje vreme je apsolutno presudno tačno znati šta kupuješ. Umesto toga, muljamo ovu istu priču već mesecima, a ti uporno odbijaš da prihvatiš kritiku nemoralne poslovne prakse.

 

Siguran sam da žališ što si "priznao" svoje "eksperimente", kao da mi toga nismo bili svesni i pre... Valjda smo budale što smo se ponadali da pominjanjem tako nečega zapravo "isplivava" tvoja savest. Ako ikad odlučiš da budeš prodavac a ne prevarant, imaš moju svesrdnu podršku i preporuku, koliko god to značilo.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ima tu istine i doslovno se pronalazim u dosta postova iza. 

Je, ponekad 'kupujem' kola, malo preko AutoScout, malo polovni automobili, malo drugi sajtovi ali parametri su mi uglavnom, kako ih i Dule i McSteel deklarisu, do neke sume od 150-200 iljada... Za godista vec 8-10g stara. 

Osratak parametara ne bih navodio, za temu su irelevantne. 

Istina je da se van auti vise voze, duze po godisnjem nivou i iskreno i sam znam da je nerealno (nije nemoguce ali su sanse zaista male) da se nadje auto 8-10g star do kilometraze do 150 iljada. Mogu ofc, ali cenovno su vise od onog sto izaberem kao parametar, a to je cca 5 iljadarki. 

I da se isti nadje, upitan je iznos inicijalnog ulaganja u isti, jer ako je zaista tip top auto, u tom cenovnom rangu, on je vec prodat ili su nekom hitne pare iz raznih razloga. 

Lepo kaze i McSteel i Dule... Sto onda gledam km za tako starije aute tog godista.. Ima psiholoskog efekta, bar kod mene. Nekako to u pretrazi biram. 

Necu ulaziti u dublju polemiku da li je ta km na autu koja se prodaje preko prava, lazna, menjana ili ce se tek menjati, stanju auta i ostalo, saml navodim prethodnu cinjenicu. 

Da sam kupio ganc nov auto, po nekoj statistici unazad par godina koliko prelazim, kroz 10g bi on presao oko 90-120 iljada.. Postavlja se pitanje koliko bi zaista ljudi verovalo toj cifri i za koliko bi isti auto mogao prodati (ako hipoteticki uzmem da ga odrzavam i cuvam kao sada Brava) u moru drugih slicnih/istih polovnjaka sa slicnom/spustenom kilometrazom. Cena trzista diktira ofc ali citajuci sve postove, pa i iz svog ugla kada bih takav auto video, veoma bi bilo upitno i neophodno proveriti, al sad da mu ja npr spustim kilkmetrazu sa tih vec navedenih na tipa 80-100 da bi zaradio 100-200e vise je veoma nerealno. 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ovde dule prica o uzrocima , a ostali o posledicama. Uzrok narod voli da veruje da auto sa 200k km moze da plati 3300, iako preko sa 300k kosta 3000. Posledica dule smanjuje km da bi ostvario zaradu

Share this post


Link to post
Share on other sites

zavuci ce ga drzava sa euro normom prvo, pa ce dici odnosno izmizliti neku eko taksu za vozila sa slabijom euro normom, i na kraju bice zabrana ulaska vozila u centralne delive grada, ovde ore svega mislim na vece gradove u Srbiji.
 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Meni se cini da bi se mi slozili oko vecine stvari kada bi stvari posmatrali iz istog ugla. :)  

 

Npr. Dule je platio bravo sa 100k km 3000 prodao ga za 3400. Onaj sa 400k km je placen recimo 2000 Prodat za 3000. Razlika u prodajnoj ceni 400 evra. E sad neka bude da je Dule prodao svoj auto sa pravim km za REALNU cenu ako gledamo nase trziste. A ovaj da bi to isto postigao lazirao je km na 180k i tako uvecao vrednost. 

 

Mozda nisam najbolje naveo primer njegove mabavke ali sustina je da taj auto nije sa svojih 400k km vredeo ni blizu kao Duletov sa 100k km i ovaj mu je spustanjem km podigao vrednost i verovatno i uvecao svoju zaradu jer sta je mogao da zaradi sa pravom km? Nista ili neku sicu. 

 

A to kad pricamo oko samostalnog uvoza i kilometraze, sve je pitanje koliko je covek realan i koliko je sposoban da samostalno ode po auto i zavrsi sve sto treba. Ali ko jeste moze dobro da prodje u zavisnosti sta trazi, a najbolje moze da prodje onaj ko kupuje skoro nova kola vece klase jer moze da ostvari ustedu i od nekoliko hiljada evra. Ali nazalost takvih je malo. 

 

 

E sad ima i ona prica koju sam ranije pominjao oko carinjenja, a koju svi znamo. Neko radi na foru, a neko sa originalnim fakturama. I ako u tom slucaju uzmemo kao primer dva identicna automobila jedan bude jeftiniji zbog muvanja. Ali takav auto nece trgovac da vam proda preko racuna u punom iznosu. Jasno je i zasto. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 12/2/2019 at 2:53 PM, McSteel said:

Ako ikad odlučiš da budeš prodavac a ne prevarant, imaš moju svesrdnu podršku i preporuku, koliko god to značilo.

Ti si ocigledno promasio. 
Dule 021 je prodao pre 7-8 godina dva auta sa manjim kilometrima da bi vama pokazao sta hocete da kupujete i to je to. 
Eto danas kisa pada i zvoni telefon i ljudi hoce da vide Corsu. Dosli, pitali za kilometre i ja im kazem da ima vise km i zatim izvadim ful servisnu iz Corse da vide da ima vise km i dogovorimo se u pola reci za cenu i oni je zadovoljni odvezli. I sta je tu prevara? 
Sto na oglas stavim manje da bi neko uopste i nazvao a zatim prijavio prave kilometre? 
Ako je vama to prevara onda vi ne znate sta je prevara. 

 

On 12/2/2019 at 10:21 PM, ултрас said:

A ovaj da bi to isto postigao lazirao je km na 180k i tako uvecao vrednost. 

Boze dragi i svevisnji. 
Nije je uvecao sa smanjenjem kilometraze jer taj auto je manje i placen a za manje se i prodao. 
Problem vas koji pogresno gledate na ovu polemiku je sto vi gledate da takav auto niko ne bi kupio preko pa da mu je zato vrednost drasticno manja a ja sam vec x puta dokazao da preko veoma cesto zna da auto sa 2-3 puta vise km zna da bude skuplji od nekog sa npr 150k km. I sta cemo onda? 
Pa da, nece ga nikad prodati jel tako?:lol:

Cenu automobila odredjuje stanje, oprema i kilometraza koja i kad je veca ako je auto u extra stanju i sa opremom ne utice na cenu auta kako vi to mislite. Znajte da sve ima svoju vrednost i da kola sa velikim kilometrima takodje imaju svoje kupce preko i niko ih ne poklanja. 

On 12/2/2019 at 6:03 PM, dellas said:

Posledica dule smanjuje km da bi ostvario zaradu

Samo sto Dule ne smanjuje kilometrazu nego prijavljuje pravu. 
Da je drugacije imas dokaz?;)

Nemas? 
Pa sto onda pretpostavljas? 

 

 

Edited by neshaoct
formatiranje

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dule nema potrebe da se snebivas diskutujemo sasvim korektno. Slazem se da je manje placen i da je za manje prodat (mada ni jedan od ta dva podatka ne mozemo znati sa sigurnoscu) ali ono sto ja mislim i ubedjen sam da je tako, da nije placen samo 400 evra manje koliko mi poredimo na osnovu oglasa. Prosto mi je nelogicno da razlika u ceni napolju za ta dva auta sa 300k km razlike svega 400 evra. 

 

 

Na kraju krajeva ne moze se svakom autu povecati vrednost smanjivanjem km, treba zadovoljiti jos niz parametara ali u ovom slucaju mislim da ne gresim. 

 

 

P.S.Iz nekog razloga ti ne radi posta na forumu, inbox kako god ga zovu. 

Edited by ултрас

Share this post


Link to post
Share on other sites

Naravno da povecava zaradu smanjenjem kilometraze jer nikad ne bi dobio cenu koju si zaplanirao da ne smanjis kilometrazu. Mnogo se pravis naivan i nevin.
I da, stavljanje manje kilometraze u oglas od prave jeste prevara.
 

Share this post


Link to post
Share on other sites
8 hours ago, Dule 021 said:

Dosli, pitali za kilometre i ja im kazem da ima vise km i zatim izvadim ful servisnu iz Corse da vide da ima vise km i dogovorimo se u pola reci za cenu i oni je zadovoljni odvezli.  

Da dodjem kod tebe i da mi kazes e to nije ta km nego neka druga, samo bih se okrenuo i otisao. Ne bih dalje pricao uopste. 

Ako si mi slagao u startu za km sta da ocekujem drugo?!

Zamazujes oci ljudima "servisnom knjizicom" za koju si i sam, ovde na forumu, rekao da nije relevantna i da ih ima na tone i da svako pecatira kako hoce i...

 

Evo i primer te korse (kurirska koja je sklonjena sa foruma) kao primer tvog poslovanja. 

Stavis auto u oglase, ne ide prodaja, spustis km u oglasima, ne ide prodaja, spustis cenu u oglasima (zbog cega je uklonjen oglas sa flcs) i onda se pojavi neko sav srecan sto je na tebe naleteo i onda mu bratski saopstis "E ta km sto sam pisao u oglasima nije ta vec xy000 veca. Ali svi hoce da te prevare, ja ti posteno kazem da je veca. Drugi preprodavci te ne vole kao ja" 

 

Eto ti ispao posten, a kupac opet prevaren.

Share this post


Link to post
Share on other sites

A plus sto kupac moze da zapuca i 500km i onda mu Dule saopsti posle pregleda da je km "malo veca" ali nema to veze jer je auto lepo nasminkan. Pa digao bi mi pritisak na milion da se toliko iscimam a on "zaboravio" da kaze pravu kilometrazu.
 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Prevareni a dobili sve informacije i dokaze? 
Vi ste bas cudni tj pravite se naivni. 
I ovako ocekujete da je sve vraceno kao sto vec i piskarate ovde a onda kao snebivate se na nesto sto je cist marketing. 
To sto Nesa ima problem sa rezonovanjem pa mi je poskidao neke oglase to je do njega jer on ne moze ocigledno da shvati  da ako sam ja za tu Corsu trazio 4900 a napisao na forumu da je poslednja cena 4500 i samim tim se uklopio u njegovo pretpostavljanje koliko se spusta cena a zatim spustio cenu na oglasu da bih bio konkurentniji to ne znaci da treba da spustam i prodajni cenu jer se samo radi o tome da ce biti manja korekcija cene pa je tako u startu bila 400 a na kraju bila svega 150 i tako je i bilo. 
Al to nek njemu ide na dusu. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Koje dokaze? Neka leva servisna koju je nastampao i popunio ko zna ko? To je dokaz?

Pa kad si spustio na oglasima onda lepo spusti i ovde.

I opet nisi odgovorio. Kako da ti covek veruje za ostalo kad si u pocetku slagao za kilometrazu?

 

 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
15 hours ago, Flex said:

Pa digao bi mi pritisak na milion da se toliko iscimam a on "zaboravio" da kaze pravu kilometrazu.

A ti kreces na put od 500 km bez ikakve najave i telefonskog poziva? Pa time pokazujes svoju inteligenciju. Sta ako nisam kuci jer sam otisao po kola i drugu drzavu? 
Rekao sam da preko telefona kupac bude obavesten o svemu pa i pravim kilometrima. 

 

 

Edited by neshaoct
formatiranje

Share this post


Link to post
Share on other sites

Milion puta si napisao da "dodju i vide pravu kilometrazu ali im to nije bitno jer je auto odlican". Sto im nisi rekao preko telefona? Ii si "zaboravio"?

Ne pravi se naivan, vec ti rekoh.

 

 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Flex, nadji hde sam napisao da ne prijavljujem na telefonski poziv kilometre i imas 5000€ od mene i to od srca. 
To sto ne vidis sta se pise od pene to je tvoj problem i samo stvaras iluziju koja tebi odgovara.

 



 

Edited by neshaoct
rečnik

Share this post


Link to post
Share on other sites

Napisao si da dodju i vide na satu (ili im kazes) pravu kilometrazu sto govori da im nisi rekao preko telefona. Ili je osobi tvojih mogucnosti tesko to da poveze? Ako je tako kazi, probacu jos prostije da pisem kako bi i takvi razumeli. 

 

 

 

 

Edited by neshaoct
rečnik

Share this post


Link to post
Share on other sites

I ja imam problem sa kilometrazom. Otisao da kupim Ford Fiestu, koja je ovde kupljena i sa svim papirima i servisnom knigom. Na satu 157.000km i naravno kupim. Kaze covek to nije ta kilometraza, prava kilometraza je 127.000km. Kaze vidis meni je crkao kilometar sat i ovi u ovlascenom nisu znali da vrate km sa polovnog sata i nastave da servisiraju auto sa uvecanom kilometrazom koja je bila na polovnom satu. Sad u servisnoj imam skok od 30.000 km i ne mogu da vratim 30hkm jer mi se drukcije vodi u servisnoj. Gledam vecu kilometrazu na satu, a znam samo ja da je manja:) Ja sam sve to proverio u servisu, al ko da mi veruje kad je budem prodavao.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Flex, vodila se polemika vec o tome da ja dtavljam ukoliko ima potrebe nizu kilometratu na oglas da bi ti kupci i nazvali a kad nazovu onda im kazem na sta dolaze ti kilometre. 
Ako ne verujes imas covece moj telefon na oglasima pa nazovi za neki auto i uveri se a onda pričaj koliko hoces. Sta je tesko proveriti i uveriti se a ne ovako samo pretpostavljas, a pena ti izbija na usta od besa sto te neko zajebao u zivotu.

 

 

Edited by neshaoct
rečnik

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ma kakav crni bes, daleko od toga.
Pa posto si tako dobar trgovac, kao sto tvrdis, stavi pravu kilometrazu i budi trgovac a ne prevatant. Prodaj tako automobile i posle niko nece da ti osporava da si pravi trgovac. A ovo sto ima pola miliona a ti prijavis 200k i posle mozda pomenes te ne cini dobrim trgovcem, vec prevarantom. Stavljanje manje kilometraze u oglase je obmana.
Ne znam kako vise ne mozes da ukapiras da ovde ljudi nisu debili sa IQ-om 50 i veruju u tvoje price kao ljudi koji kod tebe pazare.
 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eto Flex, kakav si to covek... Vise o tebi govori... 

 

 

 

*Autoreply poruka mada ne znam sta znaci i sta govori ali cesta je :rolleyes::ph34r:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Prevare nema. 
Ko nazove dobije tacne i precizne informacije, ko bane nenajvaljen takodje dobije tacne i precizne informacije....

Ja cak ljudima saljem slike najmanjih sitnica na viber i znaju tacno na sta dolaze tako da pusti te tvoje teorije zavere. 

Kome se svidja, svidja a kome ne neka kupi kod drugog auto. 
To ti je kao kad se iznajmljuje stan, dodjes i vidis  pa ako ti se svidja iznajmices a ako ne trazis dalje. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...