Jump to content
FAS Goran
Dule 021

Prodavci polovnjaka vs vraćanje kilometraže

Recommended Posts

@andreja.micovic Upravo tako. Ti moses nesto kupiti po nekoj manjoj ceni, ili vecoj ali na nekom trzistu prodati ga mozes po ceni najnizoj ili najvisoj ceni za dati proizvod. Tako ti mozes otkupiti nesto jeftino negde, a dobro, pa preprodati za gornju cenu na nekom drugom trzistu, ako je dobro i ako cena /stanje imaju opravdanje.

 

Mozes kupiti biiip, zamazati da bude dobro, pa prodati po damping ceni na nekom trzistu, a zapravo prevariti kupca (Nasi preprodavci).

 

No to ne menja stvari, bilo skuplje ili jeftinije, zna se realna cena nekog proizvoda na nekom trzistu, odnosno cenovne granice i cenovni intervali. Bilo kog proizvoda i bilo kom trzistu, ne samo srpskom.

 

Nekada cak ni ta cena nije realna, u smislu da je diktira mentalitet, navika ili neka geografska posebnost. Tranutne prilike, potraznja ili oskudica.

 

Neopravdano visoke ili neopravno niske cene nekih polovnjaka u Srbiji, su primer, recimo kada neko Cromu 2009. ceni ispod svake granice prosecne Oktavije iz 2005.

 

Ali i to je trzisna realnost.

 

Sustinski, svaka malverzacija u Srbiji od strane vlasnika placeva i preprodavaca vozila je iskljucivo i jedino u njihovu korist i samo u njihovu korist.

 

Prica da ja necu kupiti auto ako on ima pravu km jer je skuplji, je prica za budale. Pa pre ce covek uzeti dodatni kredit, ili skupiti pare ako zna sta kupuje.

 

Pare se nadju kad je roba prava. Ili se kupi ono sto je zaista jeftinije, ali zaista opet sa pravom km. Automobil ne spada u red tzv. impulsivnih kupovina niti nekih FMCG kupovina, to je proizvod koji se kupuje jednom u 5 godina, on spada u planirane i sistemske kupovine u vecini slucajeva.

Primera radi neces kupiti Passata B6 2009. godiste za 5.000 evra ovde jer prosto on toliko ovde ne moze da kosta sa onih placevckih 150.000, nego ces znati da

za te pare sa tom km mozes kupiti eventualno 308 sw za istom km. ALi bices s tim ok, jer ces znati sta si kupio i sta si platio.

 

Ta demagogija kako kupci kada bi bile prave kilometrazxe bi propali je cista glupost i zaista vredja inteligenciju.

Edited by Nidza Savin

Share this post


Link to post
Share on other sites
5 hours ago, totti said:

Klasičan Srbenda koji se u sve razume, a nema pojma.

Ooooo, gde si pilotu i avio-inženjeru u jednoj osobi, nisam te odmah prepoznao ovde. :D 

 

Oko Eur1 očigledno nemaš više šta da kažeš. Lepo.
Sa jedne strane imamo zakonske odredbe. Imamo špeditere u SRB, kao i špeditere na teritoriji EU koji nude (kao jednu od svojih usluga), ishodovanje Eur1.

Sa druge strane imamo zbirna izdanja bajki dva preprodavca automobila na ovom Forumu. :) 

 

Evo zato još malo o onome što ne postoji, što se ne može dobiti po Evropi, i sve što ustvari postoji oko toge je falš.

 

Sa sajta Nemačke Carine evo kako se popunjava Eur1 obrazac, objašnjeno kako se popunjava polje po polje, i šta se koristi kao dokaz o evropskom poreklu robe: klik OVDE.

Zamisli ti to...nemačka Carina obaveštava da se može dobiti Eur1 od njih, pojašnjava kako se dobija, kako se popunjava obrazac, i šta treba kao dokaz o poreklu robe. Pa, oni izgleda nisu čuli da ''Balkan'' ne radi aute koji nemaju Eur1. Oni izgleda nisu ni čuli da se ne može izdati Eur1, odnosno da i svaki izdati je ustvari falš.

 

Špediteri u EU koji nude uslugu pribavljanja Eur1. Pored primera koji su već bili na temi, evo još:

- Wir sorgen dafür, dass Ihre Ausfuhren ohne Probleme abgefertigt werden. Ausfuhranmeldungen, erforderliche Präferenzdokumente (Form A, EUR 1,ATR, T2L), sowie Ursprungszeugnisse, Veterinär-, Pflanzenschutzzeugnisse und sonstige Begleitdokumente können von uns erstellt und den zuständigen Behörden zur Bescheinigung vorgelegt werden. link OVDE

Prevod: We ensure that your exports are processed without any problems. Export declarations, required preferential documents (Form A, EUR 1, ATR, T2L), as well as certificates of origin...can be produced by us and submitted to the competent authorities for certification.

 

- Dockx Logistics kümmert sich um alle Formalitäten: die richtigen Dokumente für Verzollung wie EUR1-Zertifikat und Ursprungserklärungen. link OVDE

Prevod: Dockx Logistics handles all formalities: the documents for customs clearance such as EUR1 certificate and declarations of origin.

 

- Für Warenwerte über CHF 10'000.-- wird bei Bedarf das sogenannte EUR1 Formular angewandt. Das EUR1 Dokument ermöglicht in der Regel eine zollfreie Einfuhr der Ware im Bestimmungsland. Es muss vom zuständigen Zollamt des Exporteurs legalisiert (gestempelt) werden. Das Erstellen der EUR.1 kann — unter Einhaltung lokaler Bestimmungen — auch durch beauftragte Dienstleister erfolgen. link OVDE

Prevod: For goods valued above CHF 10'000 .-- the so-called EUR1 form is used if required. The EUR1 document usually allows duty-free import of the goods in the country of destination. It must be legalized (stamped) by the competent customs office of the exporter. The creation of the EUR.1 can - under local regulations - also be carried out by commissioned service providers.

Ni ovi poslednji nisu još čuli da iz Švajcarske, odakle su oni, ustvari ne može da se dobije Eur1...niti da to ne mogu da rade posrednici.

Može tako da se ređa na desetine...

 

2 hours ago, Dule 021 said:

Sad da se drzava naljuti i proveri te eur1 ima da burekne hiljade i hiljade kola i da se nora doplatiti carina. 

Evo, opet bajka preprodavaca, volume 22. :) 

Koja država?

Kako će SRB da proverava papir koji je izdala Nemačka Carina, ili Mađarska, ili Švajcarska, ili Hrvatska? Po kom ovlašćenju će policija Srbije da proverava rad Nemačke Carine?

Pročitaj Zakon koji sam postavio....tamo piše ko izdaje Eur1. Kad pročitaš, videćeš da piše: ''Izdaju ga carinski organi izvoznice.'' Sad sebi ponavljaj to 100 puta (ili koliko god treba puta) dok ne ukapiraš.

Eur1 ne izdaje SRB carina (kada se uvoze polovnjaci iz Evrope), pa nema SRB šta ni da proverava. Eur1 izdaju carinski organi izvoznice...evo, da ponoviš to još jednom.

SRB carina samo pogleda ima li Eur1 u svoj dokumentaciji koja joj je dostavljena uz auto, i ako ima mora da ga prihvati. To i jeste suština međunarodne konvencije. Na osnovu toga onda znaju da treba da obračunaju samo procenat poreza (ne i carine) na osnovicu, i teraj dalje.

 

Ako je izvozna špedicija ''ovlašćeni izvoznik'', pa nije ni morala da pribavlja Eur1 od carinskih organa izvoznice, već je umesto njega dovoljna njena izjava o poreklu robe (bez obzira na vrednost robe) na fakturi, SRB carina opet to po automatizmu mora da prihvati. Mora jer je npr. Nemačka Carina dala toj firmi iz Nemačke status ''ovlašćenog izvoznika'' (kao što i naša može da daje za naše firme, dao sam te linkove u prošlom postu).

Još jednom, carinski organi države izvoznice daju Eur1. Ako izvozna špedicija (firma na teritoriji EU) završava Eur1, sve što oni napišu (popune Eur1) MORAJU da potvrde carinski organi izvoznice. Što bi mi rekli, da lupe pečat na taj obrazac koji je popunila izvozna špedicija, i tek tada (posle potvrde carinskih organa izvoznice), izdat je Eur1. Može i bez potvrde carinskih organa izvoznice, tj. preko izjave na fakturi, ali samo zato što je ta firma već dobila ''blanko pečat'' od njihove Carine kad je stekla status ''ovlašćenog izvoznika'' (status koji joj je dala ta ista Carina).

 

Al' neka, slobodno vi nastavite sa bajkama. :thumbup: Ljudi veruju u svašta.

Ne brinite, ima ljudi koji će umesto zakona, procedura, sajtova uprava Carina po Evropi, sajtova špeditera u EU i SRB, tj. svih desetina linkova postavljenih u nekoliko postova, ipak više verovati preprodavcima. Jbg-a, ima i ljudi koji veruju da je Zemlja ravna ploča...pa što ne bi bilo ljudi koji veruju preprodavcima polovnjaka. :D

Ima ljudi koji će verovati preprodavcima kada pišu da jedva zarađuju, da im je takoreći svaki drugi auto u minusu, da su im zarade jeeeedva po par stotina evra na 85% automobila koji se prodaju u SRB (euro3 i euro4), i jeeeeedva 500 do 1.000 evra za mlađe aute (euro5 i euro6), i to tek na svakom drugom se toliko zaradi jer ostali im odu u minus... :)

Ima onih koji veruju kad preprodavac napiše fiksna cena da je stvarno fiksna.

Ima onih koji veruju da će SRB proveravati obrazac Eur1 koji izdaje npr. Nemačka/Mađarska/Švajcarska/Švedska Carina. 

Ima onih koji veruju da preprodavac sme, može i treba da se cenka kad kupuje/licitira za polovnjak po Evropi, ali da eto on kao kupac nema šta da se cenka jer je napisano ''fiksna cena''. 

Ima onih koji veruju da je skroz ok da preprodavac napiše na ovom Forumu ''naravno da ima lufta u 99% slučajeva kad se auto oglasi'', iako onda u 100% svojih oglasa napiše ''fiksna cena''.

Ima onih koji veruju da preprodavac sve što uradi ustvari radi samo u interesu kupaca, na sebe uopšte i ne gledaju...a kamoli na svoj džep. I, nije problem što gleda na svoj džep, već što ''ne dozvoljava'' i da kupac gleda na svoj.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dule je lepo rekao da tuče minimum 3000 evra mesečno na uloženih 100 000. Pa neće valjda sad sve to da batali i kaže, ne vi ste u pravu, držaće svoju stranu iako zna da laže kao pas.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Upravo sam nazvao oglas, piše jedna kilometraža, preprodavac mi kaže da je druga, prekinem razgovor. "Neće niko da pozove".

Što gubiš svoje i moje vreme?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dule nam je, mislim, sve objasnio. Gde nabavlja vozila, kakva, kako... Kojim se stvarima neko negde sluzi a to zavrsi kod njega postenog, a posle i kod nas (bilo koga od nas). Jer bitno je da ode auto od njega.

 

Lepo je toti napisao da ozbiljne kuce tipa Balkan i sl nece da se bakcu sa takvim stvarima i fakturama zarad vece zarade koja moze da se obije o glavu.

 

Evo jos jedna paralela legalni taxisti vs divljaci. Pocecemo od toga da jedni placaju sve nametnute obaveze i poreze, dok drugi...

Share this post


Link to post
Share on other sites
20 minutes ago, andreja.micovic said:

Lepo je toti napisao da ozbiljne kuce tipa Balkan i sl nece da se bakcu sa takvim stvarima i fakturama zarad vece zarade koja moze da se obije o glavu.

Ne, ne...rekao je da neće da rade aute koji nemaju obezbeđen Eur1: ...''ako jedan gigant Balkan ne uzima vozila koja nemaju obezbeđen Eur1'' link. To je bila priča o Eur1, nema veze sa umanjenim fakturama.

 

A, oko umanjenih faktura...nek' kažu preprodavci zašto ih uopšte uvode u priču na ovoj temi? Je l se za osnovicu uzima kataloška vrednost ili (umanjena) vrednost iz fakture?

Ako se uzima kataloška, šta nam onda uopšte pričate o nečemu (umanjenim fakturama), kad se ona i ne uzima kao osnovica za obračun?

Da li se vrednost na fakturi uzima kao osnovica samo ako je njena vrednost veća od kataloške vrednosti za taj auto, ili se uzima kao osnovica bez obzira što je kataloška vrednost konkretnog auta veća? Ako se ne uzima kao osnovica za obračun dažbina kad god je vrednost u njoj manja od kataloške, šta nas onda smarate sa pričom o nevažnoj stvari...

 

 

Edited by neshaoct
dopuna

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nadam se da se ne ljutiš, ali ja sam dao Balkanu tvoj broj da im radiš špediciju ubuduće :D

Tačno, njih sam pomenuo zbog Eur1, a fakture ne mogu da umanjuju sve i da hoće, pošto to lizing kuće (odakle oni isključivo i nabavljaju vozila) neće da rade.

 

A umanjenu fakturu sam pomenuo u kontekstu da kupac automobila sa takvom fakturom može očekivati poziv na razgovor u poresku, a uz i ostalo što sam pomenuo kao potencijalne malverzacije. Smireni je pitao uopšteno, njemu (pa i ostalima koje zanima) sam odgovorio. Da, špediteri provlače te ino fakture na sumanuto male iznose i na njih se oporezuje (iliti carini što je opšte prihvaćen izraz i dalje). Šta tu oni rade i kako to rade - nit' me interesuje, nit' će oni da kažu.

Zamisli ti sad kupiš Fiat Bravo '08, a na fakturi ti stoji cena 120.000 din sa PDV... Normalno da postoji šansa da će organi da te zovu.

 

Ja ovde pišem šta je i kako je, a svako ima pravo da misli drugačije i da čita linkove. 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
26 minutes ago, totti said:

Smireni je pitao uopšteno

I hvala tebi i svima na informacijama. Nisam imao nameru zaista da se ovo rasplamsa već da saznam nešto, da znam čega da se čuvam.

Ne planiram ja da uvozim auto, već kupovinu od privatnog lica, pa da znam čega da se čuvam, šta da pitam.

I da li uopšte treba da pitam neke stvari. Da se ne češem posle gde me ne svrbi zato što nisam znao nešto što 97% ljudi u Srbiji ne zna....

 

Kao kad sam pre par godina čuo da može auto da se proveri u policiji, i svuda...  auto registrovan kod nas, imaš papire, ugovor... I sve ok. A da bude stavljen kao zalog za kredit, i da ti ga uzme banka. Sve što možeš da radiš posle je da pokreneš privatnu tužbu. A to možeš da vidiš na sajtu APR-a... Ma ajdeeee... Koliko to ljudi zna? Sad se i zna, ali tada...

Share this post


Link to post
Share on other sites
48 minutes ago, totti said:

Nadam se da se ne ljutiš, ali ja sam dao Balkanu tvoj broj da im radiš špediciju ubuduće :D

Taman posla :D 

To što oni neće da ''gube'' vreme i vade Eur1 za aute koji ih u startu nemaju (jer konkretan plac/aukcijsku kuću boli ona stvar da juri taj papir za kupca iz SRB, Albanije...), nije zato što to ne može da se uradi (u temi je sve, od Zakona, preko prakse Nemačke i ostalih Carina, do firmi u EU i SRB koje to rade), nego oni prosto ljudi neće da gube dane u proceduri. Nije to procedura od jednog ili dva dana. Ionako ima dovoljno ''ribe u moru'', tj. dovoljno auta koji imaju Eur1 od samog starta, pa zato uzimaju samo njih.

 

Ali je totalno bezveze reći da, zbog toga što to ne radi jedan uvoznik, to onda znači da svi ostali (koji to rade) ustvari muljaju sa Eur1. Totalno je bezveze reći da to ne postoji, da je svaki dobijeni Eur1 ustvari falš, da je to samo na nekim tamo sajtovima špeditera, da je to nelegalno...

Sada, kad se vidi šta piše u Zakonu (koji je ustvari međunarodni jer isti takav važi u svim državama potpisnicama), kad se vidi šta o tome kaže npr. Nemačka Carina, kad se vidi da to firme po EU nude kao jednu od svojih usluga, je jasno da se Eur1 može dobiti za bilo koji auto koji je zaista proizveden na teritoriji Evrope. Neki od auta ga imaju odmah obezbeđen, za neke automobile treba da se izvadi (jer je plac/aukcijsku kuću bolela ona stvar da to uradi jer posebno ''ceni'' kupce van EU), po proceduri predviđenoj za to.

 

 

Edited by neshaoct
skraćeno

Share this post


Link to post
Share on other sites
6 hours ago, neshaoct said:

Evo, opet bajka preprodavaca, volume 22. :) 

Bajka preprodavca kazes?

E moj Nesho mnogo znas ali sa sajtova i papira a u praksi nisi bas najbolji. 

Pise znas i na tarabi P al to nije. 

Moj kolega je prodao jednu Toyotu Yaris koja je prosla proceduru carinjenja sa eur1 i proslo je dve godine od dana prodaje kad cap stize carinski prekrsaj i mora da se doplati nekih 200€ ili ce se oduzeti vozilo. 

Znaci stavljeno je amin na vozilo dve godine i eto necega o cemu ti pises kako je sve lako. Te Toyote se inace rade i u Japanu ali i u Francuskoj pa je na osnovu toga dobijen eur1. 

Da je pricam da je spedicija dobila kaznu od 100000 dinara i da je bilo svadje i prepirke na sve strane. 

Ja se prosto upitam sto ti ludaci od uvoznika rade to sa papirima i sto ne rade po PS-u. Meni ni iz dzepa ni u dzep zbog toga jer znam da ako sam izeo auto za te i te pare da toliki ilozeni novac treba da mi donese toliko novca i ne interesuje me trziste da li je povoljnije ili skuplje jer ka gledam kolika zarada treba da mi bude da bih bio zadovoljan ulogom. 

To je sustina koju vi ne mozete da suvatite kad se radi o mom nacinu trgovine a takodje ne mozete da shvatite da zarade vise na tim jeftinim kolima zaista postaju smesne a da se prodaju samo sto jeftiniji primerci tj ti se prvo gledaju pa kad se ustanovi da su losi onda se pojacava cifra ali nece da se da nesto mnogo vise jer ili se nema ili se nece jer ima tamo jeftiniji. Ovo  je cista istina. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 4/5/2019 at 7:17 PM, Dule 021 said:

E moj Nesho mnogo znas ali sa sajtova i papira a u praksi nisi bas najbolji. 

Pise znas i na tarabi P al to nije. 

Moj kolega je prodao jednu Toyotu Yaris koja je prosla proceduru carinjenja sa eur1 i proslo je dve godine od dana prodaje kad cap stize carinski prekrsaj i mora da se doplati nekih 200€ ili ce se oduzeti vozilo. 

Znaci stavljeno je amin na vozilo dve godine i eto necega o cemu ti pises kako je sve lako. Te Toyote se inace rade i u Japanu ali i u Francuskoj pa je na osnovu toga dobijen eur1. 

Opet pročitaj šta sam pisao.

 

Videćeš da sam u postu pre par sati napisao oko Eur1 ovo: ''za bilo koji auto koji je zaista proizveden na teritoriji Evrope.''.

Videćeš da sam juče u 22:37 napisao: ''za bilo koji auto proizveden na teritoriji Evrope.''

Videćeš u istom tom postu od juče u 22:37 napisao: ''Ako je auto proizveden na teritoriji Evrope ne može da nema Eur1''

Videćeš da u tom istom postu piše i: ''...i tražiš od njega potvrdu da je auto sa brojem šasije tim i tim proizveden na teritoriji Evrope.''

Videćeš dan pre toga post gde stoji: ''Ponovo kažem, sve ovo za aute koji zaista jesu proizvedeni na teritoriji EU.''

 

Ima toga još, ali si verujem shvatio suštinu. Dakle, sve vreme pričam o automobilima koji su zaista proizvedeni na teritoriji Evrope, i o tome koja je procedura da se njima pribavi Eur1, ukoliko ga od samog starta nemaju. To je sve.

Ne može mesto pravljenja konkretnog auta sa brojem šasije tim i tim da se promeni, tj. ako je u Evropi napravljen to je zauvek tako. Zato je i pribavljen Eur1 zauvek tačan, jer auto zaista jeste proizveden na teritoriji Evrope.

 

Onda dođeš i pišeš kako je pao auto koji nije ni proizveden na teritoriji Evrope. To naravno da je mutljavina i treba da padne. To što se određeni model pravi na više mesta, nikako ne može da utiče jer u Eur1 piše za koji konkretan auto se odnosi taj obrazac, a ne uopšteno za taj model auta. Izvozna carina overava obrazac uz odgovornost izvoznika, i kad je taj izvoznik iz Evrope pao, pao je i taj auto tvog kolege. Pali jer su muljali.

Ali, to sve nema veze sa onim o čemu sam pričao: o legalnoj proceduri za ishodovanje Eur1 papira za aute koji zaista jesu proizvedeni na teritoriji Evrope.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kad odes preko i kupis kola i zatrazis eur1 samo te bledpo pogledaju i odmahnu glavom. 

Zato je ispala citava frka oko eur1 jer Srbija je jedina drzava koja im je to trazila a sto da se smaraju oko toga pa su sve iz Srbije otpalili pa su kupci morali sami da se snalaze. 

Ovo ti je prava istina a veruj mi da je dobar deo uvezenih kola posle tog dogadjaja sa fals eur1 obrascem. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 hour ago, Dule 021 said:

 a takodje ne mozete da shvatite da zarade vise na tim jeftinim kolima zaista postaju smesne

Smešno je samo koliko si ti i tebi slični alavi na zaradu. Javno si rekao da nećeš da se cimaš za te najjeftinije primerke od oko 2000 evra za manje od 300 evra. I to kažeš javno gde pola Srbije radi za tu platu mesec dana a ti je dobiješ za pola sata laganja.

Share this post


Link to post
Share on other sites

I kako na kraju da se ja kao kupac zastitim od tih muljanja sa obrascima prilikom uvoza? 

 

Ukoliko je negde pisano postavite link . Jbt ne moze kod nas nista normalno, treba da kupim auto polovan i kad citam ove stvari zeludac mi se prevrce

Edited by Boris90

Share this post


Link to post
Share on other sites
25 minutes ago, Boris90 said:

I kako na kraju da se ja kao kupac zastitim od tih muljanja sa obrascima prilikom uvoza? 

 

Ukoliko je negde pisano postavite link . Jbt ne moze kod nas nista normalno, treba da kupim auto polovan i kad citam ove stvari zeludac mi se prevrce

Ne verjuem da možemo ikako da se zaštitimo a da ta zaštita omogući rešenje problema u kratkom vremenskom periodu sa zadovoljavajućim ishodom, recimo da, ako ništa drugo, dobiješ nazad uložen novac tj. da nemaš finansjskih gubitaka.

Previše je ovo razrađena mafija, spuštanje kilometraže, uvoz jeftinih slupanih kola pa sastavljanje jednog dobrog od dva slupana, davanje auta u zalog pa prodavanje tog auta dok je još uvek pod zalogom i neobaveštavanje kupca o tome ili nemogućnost da se auto prevede na tebe jer je sadašnji vlasnik (vozi na ovlašćenje) ostao dužan prethodnom vlasniku pa je ovaj stavio zabranu otuđenja... sve je to samo tip of the iceberg...

Da povedeš dva mehaničara, jednog auto lakirera i jednog advokata da svi pogledaju auto opet ne bi bio 100% siguran.

Posle par meseci gledanja i čitanja foruma ja sam sve bliži opciji da umesto "ljubimca" uzmem neku kršinu za 700-800€ i vozim dok ne krene da se raspada. Svaki polovan auto iz uvoza je kocka, ako si profesionalac i zvezde su ti naklonjene možeš i da dobiješ na kocki u suprotnom ako nisi siguran u dobitak jedina opcija je da osiguraš da gubitak bude minimalan.

Ja ne volim da se kockam tako da ako je već verovatnoća gubitka tako velika ovde onda bolje da izgubim 700€ nekgo 6000€.

Edited by Sirius9

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zarada
Evo primer:
Drugar, prva ruka uvoza mi nudi Mazdu 2 za 1530e, posalje mi slike

Iste te slike nadjem na PA sajtu, identicne, cena 2600e

Zovem ga, pitam otkud liku slike, kaze on kupuje aute od mene, ako ti neces, on ce uzeti

Licno mislim da taj auto u Ita kosta 1000-1200 sve sa dovozom i dadzbinama


I kako na kraju da se ja kao kupac zastitim od tih muljanja sa obrascima prilikom uvoza?


Zamisli sta bi se desilo kad bi se uveo red u ovu oblast?

Share this post


Link to post
Share on other sites
7 hours ago, vagenovac said:

Sa drugog foruma, prodat za 3300, oglasen na 4700

 

https://www.polovniautomobili.com/auto-oglasi/14146921/bmw-116-116i-tng-black

Koliko vidim na oglasu taj auto je i dalje na prodaju!

Osim toga, toliki pad cene bi bio moguć jedino ako je otkriven neki bitan nedostatak na autu ili usled nekih neočekivanih okolnosti tipa prodavcu treba keš sad ODMA pa prihvata takav dil.

Ja sam baš gledao takav 118 ( s tim što verovatno ne bi kombinaciju sa gasom) ali posle svih horor priča koje sam pročitao o motorima na tom autu odustao sam.

Daj link da pročitamo priču (može i na pp).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da li je to ono "čudo" od atmo benzinca koje su razvijali sa PSA grupacijom :rolleyes:

Edited by marko.jovanovic

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...