Jump to content
FAS Goran
Dule 021

Prodavci polovnjaka vs vraćanje kilometraže

Recommended Posts

Ogromna je razlika u dubinskom pranju  i sredjivanju u perionici i u kocnoj radinosti a eto za primer ja nemam uopste  masinu za dubinsko pranje.

Pokazao sam vec vise puta kako izgledaju sedista kola koja ja uzmem a kako izgledaju neka koja se moraju doterati.

A vec sam napisao da ponekad prodje poprilican broj kamiona sa poprilicnom kolicinom vozila i da ja ne uzmem ni jedno jer na ispunjavaju moje prohteve.

Eto jutros sam pravio fakturu za jedan GrandScenic koji sam juce prodao i cujem se sa uvoznikom da mi napravi fakturu  i kaze da mu stizu vozila koja bi podmirila moje prohteve jer covek vec zna da ja necu svasta da uzimam.

Sutra eto opet moram da idem da pravim jos jednu fakturu za jedan Picaso a ta oba auta nisam ni polirao a kamoli lickao unutra i prvii koji su dosli da vide ta kola su ih kupili. Gledali su vec nekoliko primeraka ulickanih i usminkanih ali  vide odmah razliku  kad je nesto u startu dobro i kupe auto.

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 12/27/2018 at 11:21 PM, Dule 021 said:

...zarada nema nikakave veze sa skidanjem kilometara jer ulaz je npr 7000 i cena ce biti ista i sa 460 i sa 160k km ali ce ova druga kilometraza da nekog privuce da pogleda i kupi auto. Ne znam sta je tu tesko shvatiti? 

Svi su to i znali, razumeli su. :)

Na automobilima prešlim dooosta kilometara se ne spušta kilometraža kako bi prodajna cena tog auta u SRB onda porasla sa npr. 2.700 evra na 3.000 evra.

Ali, kao što su ljudi već više puta rekli, dodatna zarada spuštanjem kilometara kod takvih automobila se ne dobija tako što auto poskupi, već što se uopšte uspe prodati. Na obrtu (prodaji više automobila u jedinici vremena) se ostvaruje taj dodatni profit, a ne u pojedinačnom poskupljivanju tog automobila kome je kilometraža vraćena. 

Postoji i varijanta sa dodatnom zaradom kroz pojedinačno poskupljivanje automobila nakon što mu se skinu kilometri, ali to nije slučaj za najveći broj automobila koji se prodaju u SRB (stariji auti sa cenom od par hiljada evra), već sa onim mladim. Nemaju istu cenu npr. VW Passat sa 200k i 30k kilometara, iako su oba stara npr. 2 godine. Tu se spušta kilometraža da bi se zaista dodatno zaradilo preko povećanja njegove prodajne cene.

 

Svejedno, u obe varijante se ostvaruje dodatna zarada spuštanjem kilometraže.

- Kod starijih automobila (dominantni na našem tržištu polovnjaka), dodatna zarada se ne ogleda u poskupljivanju auta sa spuštenom kilometražom (jer kao što kažeš njemu će cena biti ista i pre i posle toga), nego u povećanju obrta (broja prodatih). Veća je zarada prodati 3 auta u jedinici vremena i na svakom zaraditi po 700 evra, nego u istoj jedinici vremena prodati 1 auto i na njemu zaraditi istih tih 700 evra...a prodat je samo jedan jer prodaja ide teško (sporo) pošto im svima na satu piše npr. 350k-400k kilometara. Zato se obori na oko 200k kilometara, cena ostane ista, pojedinačna zarada po autu ostane ista...ali se prodaju sva 3...i otuda veći profit u toj istoj jedinici vremena jer on više nije 1x700, nego je 3x700 evra.

- Kod mladih automobila dodatna zarada jeste u povećanju cene konkretnog auta nakon što mu se obore kilometri. 

 

Lično, kilometražu nisam gledao, servisnu knjigu koju auto ima nisam ni pogledao pre kupovine. Pogledam auto, pogledaju ga onda još bolje u servisu na pregledu pre kupovine, i to je to - znam na čemu sam. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tačno tako, samo bi ja  napisao da se ipak i kod starih automobila ostvaruje dodatna zarada spuštanjem kilometraže.

 

U primeru koji si citirao

ulazna cena jeste 7000€ ali cena da bi se prodao auto sa 460k km i onog sa 160k km nikako nije ista,  e tu razliku u ceni ti dobiješ kada spustiš kilometražu sa 460k km na 160k km

Primer:

460k km je npr. 8500€

160k km je npr. 9200€

znači ako spustiš km ostvario si time zaradu 700€

naravno da ti možeš staviti cenu 9200€ i na 460k km ali ga nikada nećeš prodati, a možda bi ga prodao za 8500€

 

Ovo je primenjivo i na automobile od 2000-2500€ ali je naravno povećanje zarade spuštanjem km manje.

Edited by Joker

Share this post


Link to post
Share on other sites
5 hours ago, neshaoct said:

kod takvih automobila se ne dobija tako što auto poskupi, već što se uopšte uspe prodati. Na obrtu (prodaji više automobila u jedinici vremena) se ostvaruje taj dodatni profit, a ne u pojedinačnom poskupljivanju tog automobila kome je kilometraža vraćena. 

A sta cemo sa ljudima koji rade po jedan auto?

Jel i on ima vecu zaradu jer je spustio kilometre?

Ekonomija  vam ocigledno nije jaca strana jer  gleda se svaki proizvod pojedinacno jer tako se i placa.

Po vasoj logici ako kupom tri stana i platim ih 150000€  a svaki je placen po 50000 i gde cu jedan da prodam za 40000 kao i drugi za te pare a treci za 80000 to je  zarada jel tako?

Taj sa Civicom  je platio auto gore 5500 i ovde ga je izasao 7000 i sta je nerazumljivo tu da covek ne pravi veci profit na tom autu ako spusti kilometre?

Jbt pocinjem da mislim da me debelo zajebavate ali izdrzavam sve jer sam navikao na te gluposti vezane za zaradu na nekom autu od ljudi koji to ne cine i samo pretpostavljaju.

@Joker

Jel ti gledas oglase? 

Jel ti citas sta se ovde pise?

Znaci poenta je da on nije digao cenu ako je spustio kilometrazu i zaista ne vidim kako to vise ne mozes da shvatis.

Ako ces da odigram onako kako si ti to uradio evo ti sad:

Primer:

460k km je 7699€

160k km je 7699€

Znaci zarada je ista a spustanjem kilometara ce samo da lakse proda auto i nekog zajebe-grubo receno.

Evo primera sa jednog foruma gde lik prodaje motor  koji realno vredi 7000 a on ga je jos pre mesec dana oglasio na 6000 a motor je u fulu  i ima ful servisnu dokumentaciju ali ima i 135k km sto je za motocikl poprilicna kilometraza. Juce ga je spustio na 5500 i ja sam mu ponudio jedan auto po realnoj ceni i doplatu ali mu trebaju pare i na moju konstataciju da mu motor stoji jer ima puno km on je napisao da narod voli da  se laze i da  ako ga ne proda da ce da  se vozi jos ovu sezonu.

Znaci svi mi to jako dobro znamo.

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 hour ago, Dule 021 said:

A sta cemo sa ljudima koji rade po jedan auto?

Jel i on ima vecu zaradu jer je spustio kilometre?

Ima.

 

Evo skroooooz pojednostavljeno...

Npr. neki lik u SRB u dvorištu ima jedan polovnjak koji je uvezao sa namerom prodaje, star 10-tak godina. Stoji mu na oglasima, želi da dobije za njega npr. 3.500 evra (naravno, oglasio ga je na malo više od toga, ali u rasponu cene u kojem se inače kreće taj model). Na satu tog auta piše 400k pređenih kilometara, a toliko je napisao i u oglasu. Što ti kažeš, retko ko ga i nazove, ljude odbija kada vide tu kilometražu u oglasima. Tek poneko okrene njegov broj. Prolaze meseci, a auto stoji i dalje u dvorištu. Nekako, tamo negde posle npr. 5 meseci, on uspe da proda taj auto za željenu sumu. Zaradio je na tom autu npr. 600 evra.

Taj isti lik sada uvozi drugi auto, opet sa namerom prodaje u SRB. Opet je u pitanju polovnjak star 10-tak godina. Okači ga na oglase, želi da dobije za njega npr. 3.700 evra, i naravno da ga je oglasio na više od toga, npr. na 4.000 (u skladu sa rasponom tržišne cene za taj model), i napisao ono ''nije fiksno''. Kilometar sat pokazuje 380k kilometara, toliko je napisao i u tekstu oglasa. Gle čuda, ali opet ga slabo zovu. Ono, prođe i po 20 dana da ga niko ništa ne pita oko auta, nijedan jedini poziv, poruka....ma ništa. Ali, nekako je uspeo posle jedno 6-7 meseci da ga proda za željeni novac i zaradio je na njemu npr. 700 evra.

Dođe tako kraj godine, pogleda taj lik kako je radio i shvati da je za 12 meseci zaradio 1.300 evra (600 evra na prvom i 700 evra na drugom autu), odnosno tek malo preko 100 evra mesečno u proseku. Shvati on da ne može dalje tako, ne može se živeti od prosečno 100 evra mesečno.

 

Međutim, reši on da bude pošten i u drugoj godini bavljenja preprodajom polovnjaka iz uvoza. Zato ostavi km, ali spusti prodajnu cenu jer nekako na oglasima on uvek ima auto sa najviše pređenih km, teško mu ide prodaja. Toliko spusti cenu da na autu koji proda za npr. 3.000 evra on ima 200 evra zarade. Više su ga zivkali i gledali aute, i prodao je 4 komada za celu godinu. Ali, pošto je smanjio zaradu na njima kako bi mogao lakše (brže) da ih proda jer ''nekim čudom'' njegov auto uvek ima najviše km na oglasu, na kraju godine uvidi da je zaradio prosečno manje od 100 evra mesečno, a plus se više cimao (radio) nego prve godine kad je prodao dva auta.

 

Dođe sledeća godina, i sad se i on prilagodio. Opet je uvezao neki polovnjak star 10-tak godina jer takvi se kod nas najviše prodaju. I taj polovnjak mu ima veliku kilometražu kao i svi koje je ikada uvezao, npr. ima 392.540 kilometara.

Ali, neće sad da spušta svoju zaradu na minimum minimuma jer ima auto sa najviše km na oglasima, neće ni da napiše tu veliku km u oglasu pa da čeka oko pola godine da ga proda, nego će da spusti km. Proceni stanje auta (istrošenost unutrašnjosti naročito, tj. onoga što svaki kupac najlakše vidi), i napiše da je auto prešao npr. 185.000 kilometara. Naravno, očisti ga unutra kao što je i pre radio, slika kao i pre...sve je isto, samo je potrošio par desetina evra da mu vrati kilometražu na 185k kilometara. Kad ono, više ga zovu, više ljudi mu dolazi da pogleda auto, reeetko kad se dogodi da prođe 10 dana da ga niko ne nazove ili pošalje poruku u vezi auta. I, nisu prošla ni puna dva meseca  - prodao auto. Zarada npr. 600 evra.

Uvozi sledeći auto sa npr. 458.700 km na satu, ali nema veze, može on to da spusti na 202.000 kilometara. Uveze on taj polovnjak star npr. 12 godina, spusti mu kilometražu, i op u oglase. Želi da dobije za njega 3.500, oglasio ga je opet naravno na malo više od toga. Zivkaju ljudi, dolaze, gledaju i posle mesec dana - ode auto.

Uvozi sledeći, kad ono samo 324.090 kilometara na satu, neki polovnjak star 10 godina okruglo. Spusti ga na 148.000 kilometara jer je imao očuvaniju unutrašnjost nego što je prosek, i stavi ga u oglase. Prošlo mesec ipo dana i prodade auto. Zarada npr. 650 evra. Uvozi sledeći...i sledeći...i sledeći...sve po istom sistemu prodaje.

Kraj godine, pogleda lik kako je radio. Za 12 meseci prodao 6 automobila, ukupna zarada za svih 6 komada npr. 3.600 evra. To mu dođe prosek od 300 evra mesečno.

 

Zahvaljujući spuštanju kilometraže podigao je svoju zaradu sa oko 100 na 300 evra mesečno u proseku.

 

Ali, pošto je ovo bilo skroz pojednostavjeno, postoje i drugi slučajevi.

Postoje ljudi koji svoj prostor za zaradu ne traže prvenstveno u obaranju km, nego kupe čuknut auto. Tamo negde nisu jeftini samo auti sa dosta km, nego i oni koji nisu prešli ništa više od proseka, ali su čuknuti. ''Čuknuti'' znači malo branik, šina ispod branika, možda i hladnjak, malo far (ili oba), malo krilo, ili malo u vrata i sl. Dakle, ne automobili odvaljeni od života. Ali, pošto su to automobili stari 10-tak godina, tamo se ne isplati sređivati ih, tj. plaćati skupe delove i skupe ruke limara i farbara, pa su zato jeftini za kupiti. Srede se onda u SRB i eto ga u oglasima.

Postoje ljudi koji prostor za zaradu ne traže prvenstveno ni u obaranju km, niti kupuju čuknute aute, već one neispravne. One kojima piše da motor ne radi, ili da motor ne pali, ili da je menjač neispravan, ili je DPF u problemu...šta god od tih većih havarija koje su tamo mnogo skupe za popraviti, i zato se ne isplate na autu starom oko 10 godina. I takav auto je tamo jeftin i eto dobre prilike za uvoz u SRB, sređivanje delovima sa otpada i eto ga u oglasima.

Plus, dosta ima i podvarijanti zavisno i od toga ko kakvu ''kombinaciju'' ima...

 

Ko će šta raditi od toga je izbor ljudi, njihovih mogućnosti, njihove procene koji deo tržišta da ''gađaju''...da li žele da nude za onih preko 80% kupaca polovnjaka u SRB koji kupuju jeftinije euro3 i euro4 polovnjake, ili žele da ponude za onih oko 15% tržišta koji kupuju dosta skuplje polovnjake euro5 i euro6, itd, itd.

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 hour ago, Dule 021 said:

@Joker

Ako ces da odigram onako kako si ti to uradio evo ti sad:

Primer:

460k km je 7699€

160k km je 7699€

Znaci zarada je ista a spustanjem kilometara ce samo da lakse proda auto i nekog zajebe-grubo receno.

 

 

Ja ipak mislim da ti nećeš da shvatiš, ali evo pokušaću da ti objasnim. Ako uspem uspeo sam ako ne ti ćeš i dalje da tvrdiš da se spuštanjem kilometraže ne povećava zarada.

 

Ako ti taj auto sa 460k km ne možeš da prodaš za 7699€ znači da on ne vredi toliko i ne možeš dobiti te pare za njega, kada spustiš kilometražu na 160k km auto sad vredi 7699€ i on se proda za taj novac. Hm šta misliš da li si više zaradio sa spuštanjem kilometraže na tom autu? Naravno da jesi.

Sa 460k km je vredeo 7000€ a sa 160k km vredi 7699€

 

Eto mislim da ti ni iz ovog primera nećeš priznati da se spuštanjem kilometraže povećava zarada i po vrednosti jednog auta i po većem obrtu kao što je već napisano.

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 12/12/2018 at 6:41 PM, Dule 021 said:

 

Ajd da probamo i ovako. 

Auto koji je prešao 400-500000 km košta/vredi ovde i u Nemačkoj, Sloveniji, Austriji i bilo kojoj drugoj zemlji slično koliko i ovde (razlika može biti 200-300 eura gore/dole). Auto koji je prešao 100-150-200000km isto tako košta/vredi slično kao i ovde. Dodao bih da su preko i skuplji  automobili nego  ovde, dal se ovde manje cene  ili su svi klot, ne znam. Razlika nastaje na osnovu godišta, stanja auta, opreme i održavanja za istu km (dal bilo 150-200-300-500000km). 

Dakle, posmatrani prodavac je s namerom spustio km kako bi podigao vrednost autu koji prodaje i samim tim zaradio više. Da je sa pravom km i za tih 5500 eura kod nas mislim da ga opet ne bi prodao lako. Opet se vraćamo da je u pitanju prevara i da je lik prevarant jer prodaje nešto što nije a tvrdi da jeste.

 

I sad kad pređena km nije relevantna i ne mora se obratiti pažnja na to toliko i ne govori o kolima toliko, zašto onda spuštati? Kad je bitan model, oprema, stanje, održavanje... zašto onda i dirati km?! Verovatno zato što im vrednost nije ista. 

 

I sam si, kako si ranije naveo zarad socijalnog eksperimenta (:lol::whistle::rofl:), spustio km. E sad jesi li time doveo u zabludu onog ko te je zvao i došao da kupi ono što si naveo u oglasu i što piše na tabli u automobilu? 

Da li bi se osetio prevarenim ako uđeš u Maxi da kupiš Milku a dobiješ Milkei čokoladu po ceni Milke? Čak i u ljubičastom omotu sa sve mrmotom koji zavija? I kad se pobuniš kod kasirke zato što nisi dobio ono što si platio ona kaže 'A to je socijalni eksperiment, naravno da je unutra Milkei čokolada pa šta ste očekivali za te pare? Znate  koliko košta Milka u Švajcarskoj ili Austriji? Mi to zbog vas da vama bude toplije oko srca i da možete da kažete da ste kupili  Milku'

Mislim da je to tu negde, bilo da su u pitanju kola ili čokolade. Prevara je prevara pa makar imala i mašnicu.

A mislim i da nam je preko glave svih što rade zbog nas i za naše dobro. Bolje da se sami snalazimo 

Edited by andreja.micovic

Share this post


Link to post
Share on other sites

Primer honde nije precizan, niti znamo posto je placena niti posto ce biti prodata. Znamo cenu sa oglasa u sloveniji i ovde. 

 

A na kraju krajeva to koliko je placena ne znaci da toliko i vredi, nije retkost ni da se trgovac zajebe i lose proceni robu koju kupuje. 

 

U svakom slucaju sustina price ostaje ista, vracanje kilometraze je izmisljeno u svrhu ostvarivanja profita i uvecanja vrednosti vozila. To znamo mi, a zna i Dule samo sto se mi svi oko toga slazemo dok Dule malo vise filozofira. I ne nije izmisljeno u Srbiji niti je trziste Srbije reper za to, a posebno ne pojedinacno bilo koji trgovac. :stuart:

Share this post


Link to post
Share on other sites
17 hours ago, andreja.micovic said:

I sam si, kako si ranije naveo zarad socijalnog eksperimenta (:lol::whistle::rofl:), spustio km

I kad sam to uradio da vam pokazem sta narod u stvari voli da kupi da li sam podigao cenu automobila?

NISAM.

Znaci da se profit nije uvecao zbog toga. 

Honda je placena 5500 u Sloveniji i bila je jeftinija od  svih na oglasima jel tak? KAd je dovezena u Srbiju i placene su dazbine  taj auto ovde izlazi do nekih 7000 grubo receno a vi sami  da uvozite takva kola sa pravih 150k km bi je platili 9000. Covek trazi 7699 i jedan je od najpovoljnijih na oglasima  i ne znam sta vamn nije jasno? Uvecava profit  a platio auto 7000? Ajde kad ste takvi strucnjaci dajte mi  objasnjenje kako je on to uvecao profit ako ga je najjeftiniji  auto u Sloveniji izasao ovde 7000 a on sad trazi 7699 i verovatno ce da spusti cenu par stotki svega jer bolje mu je da zaradi par stotki nego da radi u vucicevoj firmi za 250€ citav mesec u smenama.

16 hours ago, dekirs said:

podrzava prevaru i govori da je to za dobrobit kupca..

Jos samo kad bi ti nasao gde sam napisao  da podrzavam prevaru i da je to za dobrobit kupca bilo bi super.

Izmisljas   i pretpostavljas i upadas u kalup onih pametnih u Srbiji koji sve znaju a to je odlika danasnjeg naroda a kad ih pitas za argumente onda vas nema nigde.

Da procitas sta pisem  ne bi ovako lupetao.

16 hours ago, ултрас said:

vracanje kilometraze je izmisljeno u svrhu ostvarivanja profita i uvecanja vrednosti vozila.

Evo vec sam postavio pitanje  kako se uvecava i jos niko mi nije odgovorio.

Nesha je pokusao ali se njegova prica svodi na kolicinu  sto je totalno  pogresno posmatranje jer sam mu naveo primer sa tri stana i na to naravno nisam dobio odgovor niti  komentar. Puknes na dva stana a na trecem debelo zaradis i to se po njemu smatra  zaradom?

Aha,secam se.

Svaka jedinica je posebno placena i nema tu sta da se racuna zbirno.

To tako mozda funkcionise u njegovom poslu ali u prodaji automobila  nikako.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sam si sebi odgovorio.
Auto sa 460000km ne vredi 7699eur ili koliko god. Niko ne spori da je najjeftiniji na oglasu, ali auto s tom km jednostavno ne vredi te pare, on spustanjem km ostvaruje profit u ovom slucaju.
Naravno, balkanac nece da prizna da je pogresio pa makar mu se to o glavu obilo, tako neces ni ti.fb8f13443578611ee85e3c6aaaf2e152.jpg

Sent from my SM-G965F using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites
20 minutes ago, Dule 021 said:

I kad sam to uradio da vam pokazem sta narod u stvari voli da kupi da li sam podigao cenu automobila?

NISAM.

Znaci da se profit nije uvecao zbog toga. 

Honda je placena 5500 u Sloveniji i bila je jeftinija od  svih na oglasima jel tak? KAd je dovezena u Srbiju i placene su dazbine  taj auto ovde izlazi do nekih 7000 grubo receno a vi sami  da uvozite takva kola sa pravih 150k km bi je platili 9000. Covek trazi 7699 i jedan je od najpovoljnijih na oglasima  i ne znam sta vamn nije jasno? Uvecava profit  a platio auto 7000? Ajde kad ste takvi strucnjaci dajte mi  objasnjenje kako je on to uvecao profit ako ga je najjeftiniji  auto u Sloveniji izasao ovde 7000 a on sad trazi 7699 i verovatno ce da spusti cenu par stotki svega jer bolje mu je da zaradi par stotki nego da radi u vucicevoj firmi za 250€ citav mesec u smenama.

Niko ne priča ovde da kad se smanji km automatski se povećava cena auta već da ta honda sa 400+kkm vredi i ovde i u Sloveniji oko 5000 evra, dakle ne vredi 7690 evra kao što ovaj lik traži. A honda sa 160kkm vredi i ovde i u Sloveniji  tih 7-8000 evra. I to znaš i ti i taj što je uvezao auto i svi smo toga svesni. 

Isto kao i ti za tvoja vozila, kad si spustio km a zadržao istu cenu vozila, naravno je da su te ljud zvali jer očekuju za te pare auto od 150+kkm a ne od 300kkm. Što nisi napravio drugi socijalni eksperiment, npr zadržiš 300kkm a spustiš cenu na onoliko koliko te koštao u inostranstvu ili  kolika je cena auta sa 300kkm kod nas? Što bi se reklo tržišna cena. 
A da, onda nema zarade, u minusu si.  I to debelom jer si platio i prevoz i prenos i sve potvrde... 

 

Tržišna cena vozila se formira i na osnovu pređene km i naravno da su primerci sa duplom i troduplo manjom km značajno skuplji. Taman toliko da se pokriju svi ovi troškovi koje navodiš.

 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
6 hours ago, Dule 021 said:

 

Evo vec sam postavio pitanje  kako se uvecava i jos niko mi nije odgovorio.

Nesha je pokusao ali se njegova prica svodi na kolicinu  sto je totalno  pogresno posmatranje jer sam mu naveo primer sa tri stana i na to naravno nisam dobio odgovor niti  komentar. Puknes na dva stana a na trecem debelo zaradis i to se po njemu smatra  zaradom?

Aha,secam se.

Svaka jedinica je posebno placena i nema tu sta da se racuna zbirno.

To tako mozda funkcionise u njegovom poslu ali u prodaji automobila  nikako.

Pa i ja sam tebi vec minimum TRI puta ponovio da ne uzimas sebe niti bilo kog drugog pojedinca kao reper jer si u moru trgovaca samo statisticka greska, posebno kada govorimo o globalnom trzistu automobila.

 

Ali ponovicu nije mi tesko... izguglaj tekstove o procenama koliko npr. u Nemackoj na godisjem nivou kupci kaliraju zbog pomenute prevare, zatima amerika i td. Objasnio ti je covek lepo par postova iznad ali ti si dovoljno bezobrazan da ne prihvatas niti jedno jedino misljenje osim svog koje je dijametralno suprotno od misljenja svih drugih. 

 

Kad imas auto koji NIKO NECE DA KUPI njegova vrednost je koliko? NULA. Kad mu skines km on ima cenu i prodas ga. Kolika god ona bila veca je od NULA. Da ne ponavljam ovo iznad napisano za novija kola. 

 

 

Na kraju da ja tebe pitam, da li ti stvarno mislis da je citav proces skidanja km osmisljen i ostvaren u Srbiji zarad naseg trzista? :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

E pamolim vas lepo ajde sad ja vama da dam zadatak da uvezete tu Hondu za tu NULU ili za onih spomenutih 5000 koliko neki misle da vredi. 

Izvolite gospodo pa mi onda pricajte o tome joliko nesto vredi. 

Hajde, uvezite je da vas vidim al samo da vidim pomocu kojih to trikova cete da uradite. 

Pametni ste svi a ja glup jel da?

E pa hajde da vas vidim kad ste tako pametni kako cete da uvezete tu Hondu za tu NULU ili za 4600-4700 pa da taj auto sa necijom zaradom vredi 5000. 

Jel sad vidite kako nemate pojma? 

Hajde uvezite je gospodo pa onda lupetajte. 

Imate lepo strane oglase pa pogledajte koliko kosta najjeftinija pa dodajte 1500€ koji su troskovi u Srbiji i onda lepo podvucite crtu koliko ce da vas izadje taj auto. 

NULA?

5000?

:lol:

Edited by Dule 021

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 04/01/2019 at 8:53 PM, Joker said:

 

Ako ti taj auto sa 460k km ne možeš da prodaš za 7699€ znači da on ne vredi toliko i ne možeš dobiti te pare za njega, kada spustiš kilometražu na 160k km auto sad vredi 7699€ i on se proda za taj novac. Hm šta misliš da li si više zaradio sa spuštanjem kilometraže na tom autu? Naravno da jesi.

Sa 460k km je vredeo 7000€ a sa 160k km vredi 7699€

 

 

Objasni ti nama zašto auto sa 460k km ne možeš prodati za 7699€ a kad spustiš na 160k km ga prodaš

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ko kaze da je to nemoguce? 

Moguce je ali treba da naleti razuman covek koji zna zasto je taj plin ugradjen a za takvu prodaju je ponekad potrebno i godinu i vise dana dok naleti takav kupac a da se ne bi cekalo toliko vrate se kilometri i onda naleti srecni kupac. Doduse u ovom slucaju je i dobio auto sa 160k km jer je motor menjanna 300k a ako je karoserija dobra onda to nije uopste losa trgovina s obzirom da je najjeftiniji auto na oglasima. 

Vi svi kad kupujete benzinca hocete i plin a to zasto je on ugradjen nema veze jel tako? 

Ne mozete da shvatite da taj plin preko kosta preko 1000€ i da ga vlasnik nije ugradio da bi se vozio 10000 km godisnje jer mu onda ne bi ni trebao. Ali to je tako kod nas i niko nece da ukljuci mozak kad kupuje kola nego samo daj opremu i male kilometre a po ceni za koju ga sami ne mozete uvesti. 

Znaci da je do vas samih. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
19 minutes ago, Dule 021 said:

a da se ne bi cekalo toliko vrate se kilometri i onda naleti srecni kupac.

To je taj odgovor koji je pravi. samo ne naleti sretni kupac nego prevareni kupac.

 

Sada si objasnio pravi razlog, i potvrdio sve ono što pišemo. Veći obrt automobila, veća zarada po automobilu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dule živi u svom svetu, ne kapira da se ne vrti sve oko njega. Dule, učlani se u neku stranku (bilo koju), ako već nisi, aktiviraj se politički, sigurno ćeš uspeti, zato što odlično vladaš Gebelsovskim metodama propagande. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ne mešam se ovde, nisam kompetentan, ali brate, BRATE, " on je dobio auto sa 160khm, menjan mu je motor pre 300khm"

1 - svaki pošten prodavac će naglasiti da je motor menjan, ovaj je to rekao kad mu je Marko poslao screenshot kilometraze sa SLO oglasa, što ja lično smatram kao laž, opravdanje, vađenje, nazovi kako god.

2 - kada ga je Rkoma zvao, ima snimak, čovek kaže da je išao samo jednom u ovlašćeni (čitaj - servisna ne postoji) nigde ni ne pominje da je menjan motor i sl.

Ta priča zamenjen motor ima težinu kao i da deda mraz postoji, nemojmo se toliko lagati, da ne kažem vređati.

Ako je motor stvarno menjan, za to bi trebalo da postoji neki trag, nešto, nešto, ispravite me ako grešim.
I da se opet ogradim, nisam kompetentan, ali neke stvari ovde čak i Saša Matić može da vidi, nemojmo se toliko vređati.

Sent from my 3310

Share this post


Link to post
Share on other sites
22 hours ago, Dule 021 said:

Jos samo kad bi ti nasao gde sam napisao  da podrzavam prevaru i da je to za dobrobit kupca bilo bi super.

Menjanje kilometraže JESTE prevara.

Još si ovde?

Na Badnji dan se svađaš sa ljudima?

Čoveče bez srama......

Share this post


Link to post
Share on other sites
5 hours ago, Dule 021 said:

E pamolim vas lepo ajde sad ja vama da dam zadatak da uvezete tu Hondu za tu NULU ili za onih spomenutih 5000 koliko neki misle da vredi. 

Izvolite gospodo pa mi onda pricajte o tome joliko nesto vredi. 

Hajde, uvezite je da vas vidim al samo da vidim pomocu kojih to trikova cete da uradite. 

Pametni ste svi a ja glup jel da?

E pa hajde da vas vidim kad ste tako pametni kako cete da uvezete tu Hondu za tu NULU ili za 4600-4700 pa da taj auto sa necijom zaradom vredi 5000. 

Jel sad vidite kako nemate pojma? 

Hajde uvezite je gospodo pa onda lupetajte. 

Imate lepo strane oglase pa pogledajte koliko kosta najjeftinija pa dodajte 1500€ koji su troskovi u Srbiji i onda lepo podvucite crtu koliko ce da vas izadje taj auto. 

NULA?

5000?

:lol:

Tvoje ponasanje je identicno ponasanju jednog cike koji se 24/7 ne skida sa tv-a. Ima ga na svim kanalima, vrti svoju pricu u krug...

 

Zasto da uvozimo nesto sto trziste NECE? Sta ti nama pokusavas da dokazes? Nisi mi odgovorio na pitanje, a oko toga vrtimo pricu sve vreme, zasto je osmiljen postupak (i apartura) vracanja km? I da li je sve uradjeno zbog trzista Srbije? 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Naravno da nije uradjeno zbog trzista Srbije jer u istim tim drzavam kupuju razne nacije i kla odlaze u razne drzave. 

Ono sti vi ne mozete i necete da shvatite je da se radi o pojedinacnom primerku a ne o kolicini. 

Kakve veze ima kolicina sa jednim primerkom? 

Taj primerak je placen toliko i toliko a nabavna cena sa troskovima je tolika i kad se proda za neku sumu zarada je tolika. Kakve veze ima sledeci primerak sa ovim ja zaista ne vidim jer i on je u sasvim drugacijem stanju i sasvim druge marke i mozda nije ni uvezen iz iste drzave tako da okanite se vise kolicine jer pricamo o pojedinacnom primerku. 

Problem je takodje sto vecina vas i ne moze da shvati o cemu ja pisem jer u zivotu ste promenili par automobila i popili svu pamet sveta kako ja to vidim ovde kad pisete. 

Moj skor se trenutno vrti oko 1000 a mozda i preko plus prodatih jedno 2500 dok sam radio na placu tako da mene mozete da pokusavate da nagovarate da skocim u bunar ali ja imam iskustvo i znam da to ne mogu da uradim. 

Ko hoce shvatice a ko nece samo nek i dalje cilja u pogresnu metu. 

Gde si Puniseru prijatelju?

:D

Ako je tebi ovo svadja onda si poremecena osoba.  Samo jedna od rasprava na forumu koja treba pojedincima da objasni neke stvari. 

Nego ja ne dobih odgovor od svih vas kako cete da uvezete tu Hondu za NULU ili za 5000 kako je neko rekao da vredi a pritom je taj auto preko bio 5500. 

To vi meni objasnite pa nek ide zivot. :whistle:

Nazalost vec znam da necu dobiti odgovor jer to je nemoguce ali bitno je da ste rekli da ne vredi nista i ispali pametni. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...