Joker 165 Posted December 13, 2018 (edited) 45 minutes ago, Dule 021 said: Onda ga pitam za jedan drugi koje je godiste a on ce " Trece ako ima sreće" na konto AMSS-a gde veoma cesto obore godiste na godinu kad je auto proizveden a ne registrovan na sta se placaju sve dazbine. Kako obore godište ako upišu kada je automobil proizveden, valjda samo isprave "grešku" Da li je to onda još jedno sprečavanje manipulacije sa godištem automobila? U našoj saobraćajnoj imaš oba podatka i o prvoj registraciji i o godini proizvodnje. Mogu da budu isti a ne moraju. Ako ja sada uvezem automobil proizveden 2010. godine i registrujem ga da li ga ja onda iduće godine mogu prodavati kao da je 2018. godište pošto je onda prva registracija u Srbiji? Kupovina automobila u decembru i prvim mesecima godine je uvek bila problematična kod prodaje, auto je bio proizveden godinu dana ranije nego što je registrovan. Kod prodaje takvog automobila retko se mogla dobiti cena godišta kada je registrovan. Dobijala se cena automobila po godini proizvodnje bez obzira što u toj godini nije registrovan ni vožen. Edited December 13, 2018 by Joker Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dule 021 660 Posted December 13, 2018 Pa lako obore a nemaju apsolutno nikakve koristi od toga i jos im se placa za to. Npr. imao sam Opel Mokku koja je prvi put registrovana u martu 2014 i za koju su sve dazbine placene kao da je 2014 godiste. Ali po AMSS-u je auto proizveden 16.12.2013 i auto ce biti 2013 u nasopj saobracajnoj iako u svim inopapirima pise da je 2014. Pitao sam i speditere da li to znaci kada bih prvo odradio homologaciju po kojoj bi auto pao na 2013 da bi onda bio carinjen tako jer na tim kolima se zna ustedeti par stotina eura na godini i dobijem odgovor da ne moze jer carina ne priznaje AMSS. Znaci,drzava nam je katastrofa u svakom pogledu a pogotovo sto kad je vlasnik otisao da registruje upravo tu Mokku salterusa nije htela da je registruje jer u carinskim papirima pise da je 2014 a u homologaciji AMSS-a da je 2013 i kaze da mora da se radi ispravka carinskih papira na 2013 sto carina nece da uradi jer sto se njih tice auto je 2014. Tad sam rekao da ode u neki drugi SUP posto je Beograd bio u pitanju i tako su uradili i dobili tablice bez problema. Sta da nije bio Beograd nego neko manje mesto gde bi se salterusa nakacila a ona jedina radi? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Joker 165 Posted December 13, 2018 Ne obaraju oni godište, nego unesu tačan podatak. Ako je podatak kada je auto proizveden onda je to u tvom primeru 2013. nikako ne može da bude 2014. Ako mi prodaješ taj auto na kojem su stakla 13, i sve oznake koje sadrže godinu proizvodnje su 2013. a tvrdiš da je proizveden 2014 po meni je i to prevara. Auto je proizveden 2013. a prva registracija je 2014. Naravno da će kupac radije kupiti auto proizveden 2014. pošto ovaj tvoj će kada ga bude prodavao morati prodati kao 2013. za manje para nego da je 2014. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dule 021 660 Posted December 13, 2018 Ajd ti odes preko i kupis auto koji je po svim papirima 2014 i dodjes u Srbiju i oni ti ga vrate na 2013. Kako bi se osecao? 100% u saobracajnoj pise da je 2014 i u svim papirima pa i u servisnoj knjizici kao i ugovoru kad je kupljen. Preko je merodavan datum prve registracije a ne datum proizvodnje. A varas se itekako da ako su na staklima brojevi 13 da ne moze da bude godina proizvodnje 2014. Evo ja upravo imam jedan auto kom su sedmice na staklima i posle provere auto je 2008 sto sam i sam ustanovio na netu kasnije. Quote Share this post Link to post Share on other sites
gile smederevo 574 Posted December 13, 2018 Ranije nije bilo tako. 2012te god sam uvezao Punta koji je ima prvu reg u CH 07.01.2001. i proizveden 10.10.2000.god. Svaako sam radio homologaciju za EURO3 i prosao, ali ga nisu ostarili za god dana. Uredno je registrovan i upisan kao 2001god. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Joker 165 Posted December 14, 2018 On 12/13/2018 at 8:49 PM, Dule 021 said: Ajd ti odes preko i kupis auto koji je po svim papirima 2014 i dodjes u Srbiju i oni ti ga vrate na 2013. Kako bi se osecao? Isto kao da sam od tebe kupio auto za koji si tvrdio da je 2014. a on je u stvari proizveden 2013. Naravno da imaš vozilo na kojem su stakla godinu dana starija, to je zaliha stakala od prošle godine i to su obično vozila koja se proizvedu početkom godine. Ali postoji način da utvrdiš kada je proizveden. Stakla sam naveo kao primer koji je najlakše pogledati. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dule 021 660 Posted December 14, 2018 (edited) E bravo. Sad si bas ispao pametan. Prvo procitaj oglas pa onda pametuj. A drugo kad dodjes kod mene pise ti u homologaciji koje ti je godiste pored toga sto sam ti ja na telefon rekao godiste automobila. Sto volim vas pametne. Nego ne odgovori kako bi se osecao da gore kupis auto kom u saobracajnoj dozvoli stoji jedno godiste a onda ti ga obore u Srbiji za godinu a za to im jos platis 100€? Ajd kod ovih starih kola 2001.2005 ali sta da ti to urade na 2014+ godini i umanje ti vrednost auta za bar 400-500€? E na to majstore odgovori kao covek a ne kao neko ko spadne na nivo malog deteta i spominje mene kog i ne poznaje i nema pojma o tome kako ja prodajem i funkcionisem. Naravno da se sva kola ne mogu proveriti po sasiji koje su godiste jer to ni ja ne mogu koji se razumem poprilicno vise od drugih jer nisam u Srbiji pa da mogu da nazovem ovlasceni servis i da proveravam a i nemam sve VIN decodere koji funkcionisu ali ono sto je cinjenica je da u Srbiji ima dosta automobila koji prolaze u nekim gradovima na podatak iz inosaobracajne dozvole pa tako da je moja Mokka bila carinjena u Pancevu prosla bi kao 2014 godiste. Ali i to ima kratak vek u nekim slucajevima jer su drugaru auto koji je 2010 na tehnickom pregledu oborili na 2009. Zamisli kupis auto 2010 i vozis ga godinu dana i na sledecoj registraciji ti ga obore na 2009? Koga bi zvao ili okrivio? Prodavca ili AMSS ili tehnicki sto ti je vanredno oborio godiste? Uostalom sto bi se bunio kad sam kazes da se auto gleda po datumu proizvodnje a ne registracije? Edited December 14, 2018 by Dule 021 Quote Share this post Link to post Share on other sites
Joker 165 Posted December 14, 2018 Nije tvoje da ocenjuješ da li sam ja pametan ili nisam, da bi to mogao da oceniš treba da si pametniji od mene, tako da ipak ostavi to za tvoje drugare iz ulice. Ako nisi primetio diskutujem kulturno bez ikakvih ličnih ocena i vređanja. Izgleda da ti to nisi u stanju. Ali ne bi se sa tobom upuštao više u diskusiju ipak ti ne možeš diskutovati sa argumentima i bez vređanja. Možda zato što nemaš argumente. Pozdrav. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dule 021 660 Posted December 14, 2018 Vidim a ti ih imas. Ja da kleknem a ti da stojis jel da? E pa nece moci druze jer ja sam na svom mestu i ono koji me poznaju to znaju a ti nisi pa me spominjes u negativnom kontekstu. S kojim ti to pravom radis a bez argumenata? Gledas sebe i svoju guzicu a druge ko sisa jel da? Citaj malo svoje postove pa ces videti ko koga uzima u usta. Cinjenica je da jos uvek nisi odgovorio na postavljeno pitanje a to nesto govori jel tako? Svet se gleda iz vise uglova a ne samo iz svog i ja pokusavam da vam otvorim oci ali uporno ne dozvoljavate jer mislite da ste najapametniji. Ja nisam najapametniji niti hocu to da budem a hocu da vam pomognem da shvatite neke stvari. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Joker 165 Posted December 14, 2018 Već ti je neko napisao, da ovo nije tema protiv tebe, nego uopštena diskusija o prodavcima polovnjaka i vraćanju kilometraže, a ti se pronađeš u svakom postu. Ko zna zašto. 1 hour ago, Dule 021 said: Ali i to ima kratak vek u nekim slucajevima jer su drugaru auto koji je 2010 na tehnickom pregledu oborili na 2009. Zamisli kupis auto 2010 i vozis ga godinu dana i na sledecoj registraciji ti ga obore na 2009? Koga bi zvao ili okrivio? Prodavca ili AMSS ili tehnicki sto ti je vanredno oborio godiste? Uostalom sto bi se bunio kad sam kazes da se auto gleda po datumu proizvodnje a ne registracije? Ako na ovo pitanje čekaš odgovor, mislim da nije potreban. Sad zaista ne bi više sa tobom o ovoj temi, ne možeš objektivno da diskutuješ o njoj. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dule 021 660 Posted December 14, 2018 5 hours ago, Joker said: Isto kao da sam od tebe kupio auto za koji si tvrdio da je 2014. a on je u stvari proizveden 2013. Naravno da imaš vozilo na kojem su stakla godinu dana starija, to je zaliha stakala od prošle godine i to su obično vozila koja se proizvedu početkom godine. Ali postoji način da utvrdiš kada je proizveden. Stakla sam naveo kao primer koji je najlakše pogledati. A pitanje je bilo kako bi se osecao da si ti kupio preko auto 2014 i da je pao kod nas na 2013? Zar ti toliko malo fali d shvatis sta je bilo pitanje i podmeces nesto iz poslednjeg mog posta? Naravno da nije tema protiv mene ali uporno mene spominjete kao sto vidis i ti si sam to ucinio. Znaci onda se napise "Isto kao da sam kupio od nekog prodavca koji je tvrdio da je auto 2014 a on je u stvari proizveden 2013" Jel sad shvatas i uocavas razliku? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Aca Vulco 45 Posted December 14, 2018 Dule 021, sasvim ozbiljno pitam, kako se zove tvoja firma ? Voleo bih da vidim ponudu automobila pa ako imas website, napisi. Hvala Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dule 021 660 Posted December 14, 2018 Imas ovde na forumu neke automobile u oglasima pa pogledaj a ako te zanima nesto vise imas u tim oglasima broj telefona pa nazovi i raspitaj se o automobilima. Quote Share this post Link to post Share on other sites
gile smederevo 574 Posted December 16, 2018 U CH saobracajnoj ne postoji podatak kada je auto proizveden, tj godiste auta,vec datum prve registracije, tj kad je izasao iz salona. Po mom misljenju, podatak koji bi trebalo da se prepisuje jer je ta razlika izmedju dana silaska sa proizvodne trake i prve registracije zbog koje AMSS u saradnji sa AZBS ''omatore'' auto , nije skoro nikad veca od 6 meseci. Dakle, u slucaju naseg zakona, kupac novog auta kod nas moze biti ostecen i vrednost njegove imovine umanjena. Pricali ste vec-iako auto dobije tablice 8og januara 2019 god, npr, u saobracajnoj mu mogu napisati da je auto 2018 godiste. To jeste tacno, ali nebitno za bilo kakve pravne radnje i sl, a VEOMA bitno za odredjivanje vrednosti i starosti auta. Dakle, kupac novog auta i neko ko placa 20% vrednosti auta drzavi, u startu biva ostecen. Dakle, jedini lek protiv toga je kupovati auto koji je proizveden u istoj kalendarskoj godini...dakle jos jedna glupost u nizu gluposti koje nam priredjuju... Sto se tice kupovine polovnih auta i njihovih pravih godina-da li je stvarno, ali stvarno bitno da li je auto upisan kao 2007god ili 2008god? Dao sam ove dve godine jer je verovatno vecina kupaca polovnih auta trenutno, u ovoj kategoriji starosti auta. Je l se auto(ne)kupuje zbog stanja auta ili zbog godinu dana vece ili manje starosti? 2 Dule 021 and MS PK reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
alfini0507 1653 Posted December 16, 2018 Bitno je jedino iz razloga kad posle odredjenog vremena hoces da ga prodas nekome pa tih godinu dana vuce i nizu cenu koju potencijalni kupac ocekuje Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dule 021 660 Posted December 17, 2018 Ja na to gledam ovako. Za kola starija od 10 godina godina gore dole i nije toliko vazna jer se tu prevashodno gleda stanje a i cesto stariji auto zna da bude skuplji od godinu dana mladjeg ako je dobar. Problem je sa kolima starim do 10 godina a pogotovo do 5 godina starosti jer tu se pojavljuje razlika u ceni. Quote Share this post Link to post Share on other sites
ултрас 82 Posted December 27, 2018 (edited) I onda kad kazes da je to uradio da bi mu uvecao vrednost ispadnes lud. Edited January 2, 2019 by neshaoct prebačeno 1 Sheriff reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dule 021 660 Posted December 27, 2018 Pa ajde je ti uvezi za te pare i imas od mene jedan gratis auto. Preko je takav najjeftiniji na oglasima 7000 a vec sledeci je 7990 pa bih bas voleo da cujem kako je to covek uvecao vrednost svog auta ako ga niko zivi ne moze uvesti za ove pare. Ah pa da, kako sam glup! Pa ti ces sad da kazes da je takav auto preko kostao 3500 i da covek ima masnu zaradu. Jel vidis sad zasto neko ispadne glup kad odvaljuje a pre toga ne proveri koliko takav auto kosta preko? Ne opravdam prodavca da se razumemo ali ne mogu da shvatim vas koji mislite da znate koliko nesto treba da kosta a nemate pojma niti zelite da znate koliko su takva kola preko. Idi pa pogledaj pa onda procenjuj kako se uvecava zarada sa skidanjem kilometara a opet cu se ponoviti da zarada nema nikakave veze sa skidanjem kilometara jer ulaz je npr 7000 i cena ce biti ista i sa 460 i sa 160k km ali ce ova druga kilometraza da nekog privuce da pogleda i kupi auto. Ne znam sta je tu tesko shvatiti? 3 1 Punto1.2, PremieRacing, Zan Batist and 1 other reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
danijel55 699 Posted December 27, 2018 Cekaj,neko ga terao da ga uveze ili sta?Ta druga km ce da nekoga prevari,jer naravno sto bi covek bio posten kad ne mora. Šteta sto Vucko ne uvede zakon ,vratis km robija i cao. Quote Share this post Link to post Share on other sites
darkman14 5900 Posted December 27, 2018 I idemo opet... Ko o čemu ovaj opet o poštenju i našem dobru... Mi smo ovde jer ste vi to tražili Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dule 021 660 Posted December 28, 2018 11 hours ago, knezevic76 said: Jel piše da je preko cena za ovaj primerak 5500€ sa pravom kilometražom!? Piše! Eto toliko košta preko! A jel ti mislis da je ista cena preko i ovde u Srbiji? Jel razmisljas mozda da je to japanac i da se tu verovatno placa i carina i porez i spediter i homologacija a onda jos i prevoz pa to izadje jos 1500€ vise za automobil tog godista. Znaci uzadje kao sto sam i rekao oko 7000 i covek hoce da zaradi nesto pa trazi nesto vise i kad spusti cenu to ce biti misaona cinjenica vama koji gledate savrsene automobile sa malo km da ga uvezete za te pare. Taj auto kad je zdrav i prav preko kosta vise od 8000 i kad dodas troskove izadje on od 9500-10000 pa navise. E sad da je on uvecao vrednost tog automobila spustajuci kilometre,trazio bi upravo tih 9500-1000€ ali nije uvecao nego je smanjio kilometre da bi auto lakse prodao jer sa 450k km ga niko zivi ne bi nazvao ili ako bi ga i nazvao nudio bi mu 5000 jer to toliko po njemu vredi iako ima internet i moze da pogleda koliko taj auto kosta gore. I opet ne znam kako vise neki ne mogu da shvate. Quote Share this post Link to post Share on other sites
marko.jovanovic 925 Posted December 28, 2018 (edited) Ja ne mogu da shvatim da postoji takav "čovek" kao ti. Ko tebe i druge prevarante preprodavce bije po ušima da se bavite tim poslom na taj način. Aaaa, znam, pa za drugo niste sposobni. Ajde, ko ga tera da uveze auto sa 461.000km? Edited December 28, 2018 by marko.jovanovic 2 1 PremieRacing, lemy and Sheriff reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dule 021 660 Posted December 28, 2018 Au a sta bi tek neki rekli za tebe. Quote Share this post Link to post Share on other sites
marko.jovanovic 925 Posted December 28, 2018 Ahahha, ajde da čujem. Quote Share this post Link to post Share on other sites
rkoma1986 1113 Posted December 28, 2018 39 minutes ago, marko.jovanovic said: Ajde, ko ga tera da uveze auto sa 461.000km? Ovo je kljucno u celoj prici oko prevare sa kilometrazom. 2 djomla and knezevic76 reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites