Jump to content
FAS Goran
Dule 021

Prodavci polovnjaka vs vraćanje kilometraže

Recommended Posts

3 hours ago, Aca Vulco said:

To je u Srbiji "neizleciva bolest". Zato ja svaki svoj auto kupim gore. Jeste malo veca akcija ali nista sto covek nemoze da uradi. Razlog je jednostavan, hocu da znam sta vozim i ne zelim da me neko vara za moje pare. Pre nekog vremena sam pazario GP iz Belgije sa 234 hkm, neispravnim menjacem i jos nekim sitnicama koje je trebalo srediti. Dobio sam papir sa istorijom km na inspekcijama po godinama i to je to, nemoze biti drugo. Cena mi je odgovarala, sve sam znao unapred (pdv, spedicija, hml, delovi - novi polovni) i zadovoljan sam. Znam sta mogu da ocekujem sa tom km, i to sam isplanirao u budzet za popravke. U krajnjem zbiru, proci cu znacajno jeftinije nego da sam isti model kupio ovde . Isto bih morao da zamenim lanac i lancanike, filtere, ulje i t.d. tako da racunica svakako postoji. I na kraju krajeva, siguran sam da su na placevima usminkani za oko a da se mehanickim nedostacima koji mogu da prodju nece baviti jer je trosak. Ja idem redom, sve sto treba se menja i bice auto top stanje.

E samo si dokazao sta nas standardni kupac zeli. Kupio si krs koji je neispravan jer si imao dobru cenu. Pa zar to nije zelja naseg kupca da dobije jeftino a sredice usput sta ima da se sredi?

Sto nisi uzeo savrsen auto kakav u Srbiji svi traze i platio ga posteno? 

Eto vam ljudi dokaza sta i sami kupujete a ovamo velike priče o kvalitetu i kako bi platili posteno dobar auto. 

Eto kola ima jako dobrih ali vama ne odgovara cena nego bi da ih uzmete po ceni najveceg krsa sa oglasa. E pa ne moze. 

 

 

Edited by neshaoct
rečnik

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja sam kupio auto od prvog vlasnika, 150 i koja hiljada, odrzavan do tada u ovl.servisu. Ja sam nastavio odrzavanje ali ne u mrezi ovlascenog. Auto sada ima blizu 175000. Resim da ga prodam, uradjen je veliki servis, novi diskovi/kocnice na obe osovine...da li ce potencijalni kupac poverovati u kolometrazu i servisnu knjigu?
 

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 12/6/2018 at 1:44 PM, Dule 021 said:

E samo si dokazao sta nas standardni kupac zeli. Kupio si krs koji je neispravan jer si imao dobru cenu. Pa zar to nije zelja naseg kupca da dobije jeftino a sredice usput sta ima da se sredi?

Sto nisi uzeo savrsen auto kakav u Srbiji svi traze i platio ga posteno? 

Eto vam ljudi dokaza sta i sami kupujete a ovamo palamudite o kvalitetu i kako bi platili posteno dobar auto. 

Eto kola ima jako dobrih ali vama ne odgovara cena nego bi da ih uzmete po ceni najveceg krsa sa oglasa. E pa ne moze. 

To su tvoje pretpostavke, naravno pogresne. Za preko trideset godina iskustva u SVOM auto servisu, dovoljno sam kvalifikovan da prepoznam sta je dobra kupovina.  Isto tako da procenim sta sledi od ulaganja tako da ....:welcome: ne sekiraj se ti za mene. Krs nije sigurno vec se desio kvar (menjac) koji se njima ne isplati da popravljaju. Inace, auto je prilicno "napucan" sa opremom (dvozonska dig.klima, grejaci sedista, masazer u sedistu, kuka, alu 17`` i t.d.). Istina je da sama popravka ne kosta isto mene i nekoga ko mora to da plati majstorima. Usput, sredjujem mu svaki detalj koji otkrijem da nije u savrsenom stanju jer je sam auto dobra osnova za tako nesto.

Nego, drugo je ovde sustina. Uz auto je dosla KOMPLETNA dokumentacija, svi kljucevi (uzgred, nikada mi nece biti jasno gde nestanu drugi i servisni kljuc pa u Srbiji skoro po pravilu dobijete samo jedan), svi racuni od delova i radova na autu, servisna knjiga ispunjena do neke km ali i "Car pass" sa stanjem km po godinama, detaljan zapisnik sa inspekcijskog pregleda i td.

Cenu ti necu reci ali veruj da je vise nego isplativo. I kad smo vec kod kategorizacije sta je "krs" a sta nije, vecina nasih prodavaca prvo sto uradi je poliranje, dubinsko ciscenje i naravno, smanjivanje kilometraze. To je sve skupa samo za vizuelni utisak a tehnicki gledano automobili su u takvom stanju da je realno da se u njih ulozi mnogo vise para nego sto na prvi pogled izgleda. I na kraju, to je legalno, prodavac ulepsava svoj auto da bi ga lakse i bolje prodao. NIJE LEGALNO vracati kilometrazu jer se time kupac (koji ne mora da se razume u tu problematiku) dovodi u zabludu i placa vise nego sto auto realno vredi. To da li cete vi prodavci lakse ili teze prodati i po kojim cenama i koliko ce vam se to isplatiti, to je ipak vas problem.

On 12/6/2018 at 1:47 PM, zunto said:

Ja sam kupio auto od prvog vlasnika, 150 i koja hiljada, odrzavan do tada u ovl.servisu. Ja sam nastavio odrzavanje ali ne u mrezi ovlascenog. Auto sada ima blizu 175000. Resim da ga prodam, uradjen je veliki servis, novi diskovi/kocnice na obe osovine...da li ce potencijalni kupac poverovati u kolometrazu i servisnu knjigu?

Trebalo bi. Mada kupci nekada znaju da se prave naivni i da traze odgovore na samo dva pitanja: Koja je godina i koliko para. Izvinite, ali nije svejedno da li je auto redovno odrzavan kojom prilikom su mu ugradjivani originalni delovi, da li zu zamnjeni svi delovi koji su trebali biti zamenjeni (npr. nije isto obradjeni diskovi ili novi od renomiranog proizvodjaca, da li lonac izduva varen ili stavljen nov i t.d. i t.d.) Dobar kupac ce sve to uzeti u obzir i nece ponuditi nerealno nisku cenu ako se prethodno  informisao sta koliko kosta. Npr, ja sam stavio 4 gume Michelin alpin 17 `` i ne moze onaj ko kupuje da negira da vrede 400 eura. Zato mislim da ces sa korektnim kupcem lako postici dogovor. Ukoliko ispred sebe imas blefera, pa neka, prodace se drugi put :yes

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jedna od opcija za ograničeno minimiziranje rizika velike km kod starijih polovnjaka, jeste i kupovina od "prvog vlasnika u Srbiji"

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Aca Vulco

Potpuno te podrzavam i mislim da si 100% u pravu.

I ja isto zivim od servisa preko 30god. i kupujem aute za sebe bas kao i ti kada sam u situaciji.

Dugo pratim temu ali se uzdrzavam komentara,jer koliko sam shvatio gotovo svi polovni automobili su krsevi i groblja osim onih koje prodaje doticni Dule 021.

 

A video sam ja dosta takvih prodavaca i njihovih automobila.....ima tu i dobrih primeraka,ali nije sve crno,crno a belo,belo.

Edited by simonen

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sve je to tacno i da je vracanje km prevara. Drugi izraz za to nema ali isto tako i nema tih postenih kupaca koji ce da cene te neke nove Michelin '17 gume, auspuh iz originala, odrzavanje po propisu sa OEM delovima, nego ce pola njih da kaze pusti budalu ima para ili nema drugog posla a pola ce da ti ubija cenu..eto onako, cisto da ti ubije sto vise a tebi ispada da mu sve to dajes na poklon i ispadas sam sebi budala. I jednostavno, trziste je takvo ovde, takav mentalitet ljudi tako da svi oni - mi trazimo da taj prodavac bude isti kao i onaj sa placa.
 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dule izgoreo, smišlja odbranu, a ne bi me čudilo da u narednim postovima ima prelep primerak nekog automobila... (ne bi bilo prvi put). 

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 12/6/2018 at 3:10 PM, MS PK said:

Sve je to tacno i da je vracanje km prevara. Drugi izraz za to nema ali isto tako i nema tih postenih kupaca koji ce da cene te neke nove Michelin '17 gume, auspuh iz originala, odrzavanje po propisu sa OEM delovima, nego ce pola njih da kaze pusti budalu ima para ili nema drugog posla a pola ce da ti ubija cenu..eto onako, cisto da ti ubije sto vise a tebi ispada da mu sve to dajes na poklon i ispadas sam sebi budala. I jednostavno, trziste je takvo ovde, takav mentalitet ljudi tako da svi oni - mi trazimo da taj prodavac bude isti kao i onaj sa placa.

To stoji, ali zato ja auto uvek uradim za sebe i vozim ga sa zadovoljstvom a prodam ga onda kad naidje kupac iz one druge polovine. Nikada mi se nije desilo da mi se neko ko je od mene kupio auto kasnije obratio sa nekom primedbom. I da se razumemo, ja se ne bavim trgovinom automobilima, ja zivim od popravke automobila a hobi mi je da ih sredjujem, prvenstveno za sebe. E kad resim da ga prodam, onda kupac dobije celu "biblioteku" . I ne prodajem jeftino jer ja se ne vadim, ne opterecujem se brzim obrtom i ne zivim od toga. Sve ima svoju cenu, ko smatra da nije bitno sta je na autu uradjeno - zamenjeno, nije "moj kupac".  Kilometrazu ne diram, znam iz iskustva da ipak pametni ljudi to postuju.

 

On 12/6/2018 at 3:13 PM, marko.jovanovic said:

Dule izgoreo, smišlja odbranu, a ne bi me čudilo da u narednim postovima ima prelep primerak nekog automobila... (ne bi bilo prvi put). 

Ma ne napadamo mi Duleta, branimo princip korektne trgovine. Nazalost, nije ovo uredjena zemlja pa da drzava brani "neukog kupca" od prevare. Ne gajim ja takve iluzije ali necu ni da se slozim da je to u redu (da kupcu prezentiras netacne - lazne podatke o predmetu trgovine). Prosto B)

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 12/6/2018 at 3:10 PM, MS PK said:
Sve je to tacno i da je vracanje km prevara. Drugi izraz za to nema ali isto tako i nema tih postenih kupaca koji ce da cene te neke nove Michelin '17 gume, auspuh iz originala, odrzavanje po propisu sa OEM delovima, nego ce pola njih da kaze pusti budalu ima para ili nema drugog posla a pola ce da ti ubija cenu..eto onako, cisto da ti ubije sto vise a tebi ispada da mu sve to dajes na poklon i ispadas sam sebi budala. I jednostavno, trziste je takvo ovde, takav mentalitet ljudi tako da svi oni - mi trazimo da taj prodavac bude isti kao i onaj sa placa.


Ne moze ni tako jednostrano da se gleda. Kako ti mozes da budes siguran da su delovi menjani originalnim?
Glavni problem je sto se vecina maksimalno izbezobrazila i samo se gleda ko ce koga da zavrne. U zadnje vreme sam se dosta uputio u problematiku i sad bi me bilo strah da kupim auto od nekoga koga ne poznajem. Prevare na sve strane...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pa dobro, ima toga a ima i ljudi koji cuvaju racune od svega i svacega pa i od delova koje su kupovali. Uostalom, svako od vas ima nekoga u uzoj i siroj familiji kome je to struka pa onda lepo zamolite coveka da detaljno pregleda automobil koji zelite da kupite. Iskusan majstor ce preglednom na dizalici i kratkom probnom voznjom lako utvrditi stanje vozila. Ne postoji stoprocentna sigurnost ni u cemu ali, ako se potrudimo, zastiticemo sebe. Na zalost, vracanje kilometraze sekod vecine vozila ne moze utvrditi. Fabrike i "destruktivni genijalci" koji prave softvere za te svrhe su samo na korak jedni od drugih.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Logično je da ti niko ne ceni ulaganje koliko si ti sam platio, što bi neko cenio tvoje gume ako može naći zdravu osnovu što kažeš za manje para pa će sam uzeti nove gume.

Evo ako u nekoj bližoj budućnosti iznesem na tržište moj stari BMW da vidimo koliko će vredeti što sam dao 1500e na 245/40/18 zimske continental i letnje miselin pilot sport, što ima trostruku zaštitu, tek registrovan, zamenjena oba termostata preventivno i antifriz i ulje u kočnicama, mali servis pre 1000km, nov exide premium Aku od 100ah zamenjen jer je u njemu bio exide premium od 90ah itd.

Recimo video sam na oglasima duletov BMW i izgleda mi korektno, zdravo, traži 7500, moj ima malo bolju opremu i retke i skupe m felne u fabričkom stanju i sve ostalo još što sam naveo je jedno minimum 2000-2500e.

Iskreno ne verujem da bi neko dao 10.000e za moj, ali videćemo u dogledno vreme.

Share this post


Link to post
Share on other sites
2 hours ago, djunis82 said:

Jedna od opcija za ograničeno minimiziranje rizika velike km kod starijih polovnjaka, jeste i kupovina od "prvog vlasnika u Srbiji"

Pod ovim, prvenstveno mislim na "prve vlasnike" onih automobila cija starost u trenutku kupovine nije bila veca od 4 godine

Share this post


Link to post
Share on other sites

Udaljavamo se od teme, vracanja kilometraze, ali da kazem i ovo. Nagledao sam se  automobila koji se odrzavaju u servisima ali pre bi se moglo reci ne odrzavaju. Takve vlasnike nazivam "korisnicima", habaju bez milosti i kad nesto bas fali, oteraju u servis, poprave i voze dalje. Druga kategorija su "ljubitelji - korisnici" koji ne trpe da je bilo sta neispravno i improvizovano. Dosta toga "cackaju" sami i umeju da prepoznaju kvar u najavi. Obicno mnogo para trose na negu svojih ljubimaca i traze samo najbolje (ulja, filtere, delove i t.d.). Svakako je bolje od njih kupiti auto jer je malo verovatno da na njemu ima nekih skrivenih mana. 

Sto se tice vrednosti BMW-a sa tom opremom, znaju oni koji su se nameracili na njega sta koliko vredi. Da nije tako, izabrali bi "Daciu" ili neki drugi auto te klase koji za obicnog "korisnika" predstavlja jeftinije i bolje resenje.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Voli narod da vidi auto napucan opremom, urednu servisnu istoriju, dobre gume, felne, sve ključeve na broju itd... ali neće da plati, već ide logikom da ubija cenu na trivijalnostima itd.
Velika je razlika između dva auta istog godišta ali održavanog i neodržavanog. Kupac to osporava da bi platio manje a prodavac ističe da bi izvukao uloženo.
Jednostavno Kupac rizikuje zarad uštede da izgubi dobar primerak a prodavac da proda u bescenje samo da ne bi gubio na ceni.
Znam samo jedno, ko god ne žuri i ima stepljenja, proći će bolje i kao prodavac i kao kupac.

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 12/6/2018 at 1:47 PM, zunto said:

Ja sam kupio auto od prvog vlasnika, 150 i koja hiljada, odrzavan do tada u ovl.servisu. Ja sam nastavio odrzavanje ali ne u mrezi ovlascenog. Auto sada ima blizu 175000. Resim da ga prodam, uradjen je veliki servis, novi diskovi/kocnice na obe osovine...da li ce potencijalni kupac poverovati u kolometrazu i servisnu knjigu?

Većina neće jer su original servisna knjiga i prava kilometraža obesmisljene kategorije pri kupovini polovnjaka. Za to imamo da zahvalimo "postenim" prodavcima koji već skoro 2 decenije rade kako hoće. Čast izuzecima. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

O tome pricam...na kraju se sve svede na besomucnu pretragu u trajanju od nekoliko meseci a potom na najmanje dve rigorozne provere i na kraju opet ni 100% nisi siguran da li to valja.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
5 hours ago, simonen said:

@Aca Vulco

Potpuno te podrzavam i mislim da si 100% u pravu.

I ja isto zivim od servisa preko 30god. i kupujem aute za sebe bas kao i ti kada sam u situaciji.

Dugo pratim temu ali se uzdrzavam komentara,jer koliko sam shvatio gotovo svi polovni automobili su krsevi i groblja osim onih koje prodaje doticni Dule 021.

 

A video sam ja dosta takvih prodavaca i njihovih automobila.....ima tu i dobrih primeraka,ali nije sve crno,crno a belo,belo.

A da li si video mene i moja kola?

Nisi.

Znaci pretpostavljas?

Danas je hit da se pretpostavlja.

Sto lepo Aco Vulco nisi uzeo  zdrav i prav auto pa zaradio?

Nema onda zarade jel da?

Pa sto se onda cudite zasto se dovoze u vecini slucajeva  losi primerci sa velikim kilometrazama?

Evo meni se nudi jako lep i opremljen PAsata 2012 ali uslov da bih ga dobio je da kupim i neki Audi koji mi u ovom momentu zaista ne treba.

E sad  pojavice se mozda veliki trgovac iz NS koji ce da kupi oba auta i pregrst drugih a prodavace ih sa kamiona trgovcima kao sto sam ja.

Ja cu kupiti taj Pasat za  mozda neku stotku vise ali necu morati da uzmem i drugi auto sa kojim ne znam sta bih radio. On ce ga prodati drugom trgovcu  ili ako mu ostane sredice ga i prodavace ga na placu.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 12/6/2018 at 4:51 PM, Aca Vulco said:
Udaljavamo se od teme, vracanja kilometraze, ali da kazem i ovo. Nagledao sam se  automobila koji se odrzavaju u servisima ali pre bi se moglo reci ne odrzavaju. Takve vlasnike nazivam "korisnicima", habaju bez milosti i kad nesto bas fali, oteraju u servis, poprave i voze dalje. Druga kategorija su "ljubitelji - korisnici" koji ne trpe da je bilo sta neispravno i improvizovano. Dosta toga "cackaju" sami i umeju da prepoznaju kvar u najavi. Obicno mnogo para trose na negu svojih ljubimaca i traze samo najbolje (ulja, filtere, delove i t.d.). Svakako je bolje od njih kupiti auto jer je malo verovatno da na njemu ima nekih skrivenih mana. 
Sto se tice vrednosti BMW-a sa tom opremom, znaju oni koji su se nameracili na njega sta koliko vredi. Da nije tako, izabrali bi "Daciu" ili neki drugi auto te klase koji za obicnog "korisnika" predstavlja jeftinije i bolje resenje.


Ali mnogo je vise ovih sto teraju dok ide pa onda se odradi ono sto bas mora. Umetnost je naci dobar auto.

Share this post


Link to post
Share on other sites
9 hours ago, Dule 021 said:

Sto lepo Aco Vulco nisi uzeo  zdrav i prav auto pa zaradio?

Nema onda zarade jel da?

Nije isto kupiti auto koji ima mehanicki kvar, popraviti i ga i prodati i kupiti auto pa mu vratiti kilometrazu i prodati. U prvom slucaju je POPRAVKA i kupac tu nije PREVAREN. U drugom slucaju JESTE.

Dule 021, nije ovde prica o tebi i meni, ti nepotrebno sa svima ulazis u licnu polemiku. Uostalom, ja sam auto uzeo za sebe a kada cu ga prodati, otom-potom.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Znam da bi ljudi dodali pare za moj auto, ali bi dodali recimo 1000e više ako za tih 1000e mogu izvući 2000e vrednosti više .

Poenta moja da nema šanse da ti neko ceni ulaganja 1/1
 

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 12/6/2018 at 7:26 PM, zunto said:

O tome pricam...na kraju se sve svede na besomucnu pretragu u trajanju od nekoliko meseci a potom na najmanje dve rigorozne provere i na kraju opet ni 100% nisi siguran da li to valja.

Ja sam isto tako tragao besomučno nekoliko meseci pre deset godina, i nakon što sam se nagledao raznih leševa po placevima, na kraju kupio ovu svoju diližansu ... 

 

E sad, kad bih recimo rešio da je prodam, bio bih u problemu, jer sam ovlašćeni servis posetio dva puta dok je auto bio u garanciji pa je servisna knjiga ostala prazna jbg. A baš da ne vodim evidenciju i upisujem svaku stavku i trošak. Kome da pravdam, sebi ? Nisam auto kupio da bih ga prodao, nego da ga koristim. Menjano je šta je trebalo, i kad je trebalo. Znači, potencijalni kupac može da mi veruje, a i ne mora, jer nemam čime da dokažem svoje tvrdnje ... A i za kilometražu će da ima od mene "mame mi" :D

 

Naravno, ne trebam ni da spominjem da ga nisam bahato vozio, terao preko džombi, pazio sam kako šaltam ... ži'mi ti ! ;)

 

On 12/7/2018 at 10:22 AM, vagenovac said:

Znam da bi ljudi dodali pare za moj auto, ali bi dodali recimo 1000e više ako za tih 1000e mogu izvući 2000e vrednosti više .

Poenta moja da nema šanse da ti neko ceni ulaganja 1/1

"I to bi barem, svakom dobronamernom građaninu, odavno trebalo da bude jasno ..." :D

 

Ipak to što je ulagano puno povećava šansu da auto bude prodat po nekoj realnoj ceni ...

Share this post


Link to post
Share on other sites
16 hours ago, Dule 021 said:

Sto lepo Aco Vulco nisi uzeo  zdrav i prav auto pa zaradio?

Nema onda zarade jel da?

Nije isto kupiti auto koji ima mehanicki kvar, popraviti i ga i prodati i kupiti auto pa mu vratiti kilometrazu i prodati. U prvom slucaju je POPRAVKA i kupac tu nije PREVAREN. U drugom slucaju JESTE.

Dule 021, nije ovde prica o tebi i meni, ti nepotrebno sa svima ulazis u licnu polemiku. Uostalom, ja sam auto uzeo za sebe a kada cu ga prodati, otom-potom.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Svi smo izneli neke svoje licne opservacije vezano za odrzavanje i ulaganja u auto i kako se to odrazava na prodaju kada za to dodje vreme. Ovde je tema  VRACANJE KILOMETRAZE radi lakse (bolje) prodaje. Koliko kapiram, skoro niko od clanova foruma ne smatra da je u redu sto se kilometraza vraca. Na stranu sto to nije ni dozvoljeno ali se tolerise. Ovde se vise govori o moralnom aspektu jer u Srbiji ovaj drugi, zakonski tesko da je primenljiv. Neko je u prethodnim komentarima pisao da je to na globalnom nivou ozbiljan problem koji se meri milijadama  eura. Ipak, ako se uzme u obzir broj stanovnika (npr Nemacke, cca 89 miliona), odnosno broj vozila kojih ima otprilike isto toliko, kod njih je procentualno gledano taj problem manje izrazen. Zasto ? Zato sto njihovi gradjani imaju mogucnost da kupe nov auto (primeren svojim primanjima), uglavnom na kredit i obicno ga vracaju kad istekne pet godina koliko traje garancija i ful osiguranje i uzimaju drugi. Njihov gradjanin u vecini slucajeva nema ni kraj pameti da uopste moze da se uradi vracanje kilometraze i auto proda za vecu cenu. Te stvari ce pre uraditi vlasnik nekog auto placa koji potice iz neke od zemalja u kojima je to kao dobar dan. Takvi automobili ce skoro po pravilu otici u export i nece imati nikakv rizik da ga neko eventualno tuzi i trazi obestecenje. U Srbiji je sutuacija drasticno drugacija. Vecina kupuje auto od placeva ili preprodavaca i nisu u situaciji da biraju previse. Ako i kupe od nekoga koga poznaju (ili ne, svejedno), taj je opet u krajnjem slucaju kupio od nekog trgovca polovnim automobilima. Znaci, prica pocinje od uvoznika odn. prodavca polovnih automobila. Oni da bi uvecali zaradu, smanjuju kilometrazu i na taj nacin dovode kupca u zabludu. Ako bi drzava htela (a nece) da resi taj problem, mogla bi da npr. u obaveznu dokumentaciju uvrsti tzv. "car pass" makar iz zemalja koji imaju tu vrstu evidencije. Tako bi na carinjenje stizala vozila sa originalnom kilometrazom koja se iskazuje u carinskoj deklaraciji i uverenju o homologaciji. Vrlo prosto ali koga briga za gradjane :banned:

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 12/6/2018 at 2:10 PM, Aca Vulco said:

To su tvoje pretpostavke, naravno pogresne. Za preko trideset godina iskustva u SVOM auto servisu, dovoljno sam kvalifikovan da prepoznam sta je dobra kupovina.

Naravno pogresne?

Uzeo si auto koji je jeftin jer je pokvaren a da bi zaradio na njemu.

Cak i da si ga uzeo za sebe opet si uzeo pokvaren auto jer je jeftiniji i to samo zato sto si majstor.

Zasto nisi uzeo citav,zdrav i prav auto  kakv ovde svi na forumu hoce  da kupe i sa normalnom kilometrazom a ne auto sa preko 200k km?

Jel ne vidis da svi to ovde forsiraju a ja im uporno  otvaram oci da jedno pricaju a drugo rade i ne vredi jer traze  perfektan auto sa malo km za nisku cenu.

Tako nesto se postize uglavnom sa takvim kolima kakva si uzeo i nije to problem jer ces ga ti napraviti i bice to dobar auto kad se sredi  ali  pitanje je zasto ne uze perfekciju u startu?

Skupo jel da?

Sto im ne objasnis da su perfektna kola preko poprilicno skuplja nego u Srbiji?

On 12/7/2018 at 1:09 PM, Aca Vulco said:

Dule 021, nije ovde prica o tebi i men

Tacno.

Nije prica o tebi i meni nego o kolima koja se uvoze a ti si upravo dkazao sta  covek u samostalnoj reziji uveze.

Da samo znas koliko sam ja ljudi video  kad prelaze granicu  a koji su otisli samostalno da kupe kola pa kad su videli posto su ta njihova zeljena kola  dovlacili su vece krseve  nego sto se dovlace na kamionima samo da ne bude da su isli dzabe. Neki su se i vratili praznih saka jer nisu hteli krs a nisu hteli ni da plate vise nego sto ga mogu uzeti u Srbiji.

E o tome se radi.

On 12/7/2018 at 1:32 PM, Aca Vulco said:

Znaci, prica pocinje od uvoznika odn. prodavca polovnih automobila. Oni da bi uvecali zaradu, smanjuju kilometrazu i na taj nacin dovode kupca u zabludu.

I opet ista prica koja ne pije vode.

Ne spusta se kilometraza u vecini slucajeva da bi se postigao veci profit nego da bi se auto lakse prodao.

Neki ovo mogu da shvate a neki ne i zao mi ih je sto ne mogu.

Ima i kad spuste da bi vise zaradili ali  to se svodi na skupa kola jer sta cu ja to vise da zaradim na Puntu  od 1500€?

Stavbljao sam vec primere gde preko automobil sa duplo vise km kosta vise od nekog istog sa manje km tako da niko ne moze da kaze da se radi o vecoj zaradi jer u tom slucaju bi ispalo kontra da treba da se radi da bi se postigaop veci profit.

Jednostavno kupac zeli  malu kilometrazu  a po smesnoj ceni i to je to.

Dalje znate i sami sta se radi jer trgovci u debeloj vecini spustaju kilometre i to radi vas jer vi zelite " jeftina " kola sa malo km. 

Kada bi svi odjednom prestali da spustaju kilometrazu prodaja bi stala maltene skroz  jer bi odjednom gledali  mnogo vece kilometraze od onih na koje ste navikli i samim tim bi se uverili  zasto se ista spusta. Pritom bi videli  da su te cene  i dalje povoljnije sa svim troskovima i zaradom prodavca  od onih  pravih kola na stranim oglasima  sto je jos jedan dokaz da profit nije uvecan zbog smanjenja kilometraze jer  da je povecan onda bi cena logicki bila veca od onih u inostranstvu. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 12/9/2018 at 7:38 PM, Dule 021 said:

Da samo znas koliko sam ja ljudi video  kad prelaze granicu  a koji su otisli samostalno da kupe kola pa kad su videli posto su ta njihova zeljena kola  dovlacili su vece krseve  nego sto se dovlace na kamionima samo da ne bude da su isli dzabe. Neki su se i vratili praznih saka jer nisu hteli krs a nisu hteli ni da plate vise nego sto ga mogu uzeti u Srbiji.

E o tome se radi.

Da oće to baš u doba inteneta vibera rodbine koja je godinama preko . Da čovek ode tek onako ko muva bez glave i pređe iljadu km u nepoznato,da kupi napamet neki auto pa uzme krš da se ne bi vratio  bez pazara..Zaboravih jetine avionske karte low cost kompanija..Valjda se prvo pogleda šta ima od ponude ili neko ko živi tamo pogleda za tebe pa tek onda kreneš na put..Informacije o autu ako neko tamo za tebe pregleda sve sa slikama u hd rez mozeš da dobiješ u roku od sat vremena..Mozda je to bilo nekad u davna vremena..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...