zeljkoci 58 Posted July 10, 2018 15 hours ago, Bingodalton said: Ja znam jednog koji donosi Red Bull u Srbiju (bez secera), pa posle nosi prazne konzerve nazad u Nemacku, jer za svaku dobije 30 centi ili tako nesto. Znas kad ce Srbin to uraditi? Nikad, mi smo gospoda. To je tako uceno od malena. Drugaciji mentalitet, mi to kazemo je...i bi se u du.e za pare. )) Tacno. Samo, ne dobija svako 30 centi za limenku. Vec za svaku limenku plati po 30 centi vise nego sto vredi to pice, a onda posle dobije te svoje pare nazad, kad vrati limenku. Quote Share this post Link to post Share on other sites
marko.jovanovic 925 Posted July 13, 2018 Otišla je i ova tema u majčinu! Gde je ovde dule, a nema ni vraćanja kilometraže u zadnjih par stranica. 1 gile smederevo reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
bane1321 6005 Posted July 13, 2018 @marko.jovanovic Komsija, nemoj tako, pomenuo sam ja Duleta u prethodnom postu!! Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted July 13, 2018 Deo oko spuštanja cene prilikom kupovine novog automobila je prebačen u odgovarajuću temu: https://www.fiat-lancia.org.rs/forum/index.php?/topic/75649-koliko-može-da-se-spusti-cena-polovnjaku-novom-autu/&do=findComment&comment=1452723 Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dule 021 660 Posted July 14, 2018 Eto prodah juce C5 2010 sa 249k km a prosle nedelje onu Mecku B sa 271k km. Jutros sam bio na istovaru a sajdzija radi punom parom i skoro sve na oko 180k km. Ja ih zezam kako neko ko kupuje kola kod njih moze da nazove svoj plac “180 hiljada”. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Joker 165 Posted July 14, 2018 Možda je to njihov sistem da kupac dođe na plac, kad kupac dođe oni mu objasne koliko ta auta prelaze godišnje i kažu im pravu kilometražu. I ti imaš sličan sistem. 1 3 zeljkoci, Sava, Punto1.2 and 1 other reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
zeljkoci 58 Posted July 14, 2018 E, ako si mu rekao!!! Quote Share this post Link to post Share on other sites
The Punisher 6615 Posted July 15, 2018 Po ovoj temi bi mogla da se napiše pozorišna predstava Crna komedija Quote Share this post Link to post Share on other sites
vagenovac 4533 Posted July 15, 2018 Mozda i nije bas prava prevara, ali mi je ciganjenje u fazonu slika auta sa nekim brutalnim (ili samo lepim) felnama, a ispod u opisu cena bez tih felni, sa tim felnama jos 300-500e, a izbacio ih u prvi plan na naslovnu sliku oglasa da privuce kupca. Tako i ovo sa km, kao i recimo prvi vlasnik, ali u srbiji, sledeci korak kad neko iz ns kupi auto iz bg, bude prvi vlasnik u NS 1 1 igor0511 and rkoma1986 reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
marko.jovanovic 925 Posted July 18, 2018 Ajmo raja , i to baš menja na Fiatu. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Mijailović P. 3449 Posted July 18, 2018 Ajaooooo... Što je dooooobrooo... Quote Share this post Link to post Share on other sites
voodoons 349 Posted July 18, 2018 Koji softver je? Quote Share this post Link to post Share on other sites
diskusija 9 Posted July 18, 2018 Stvarno dobra fora.. Quote Share this post Link to post Share on other sites
silenci 2337 Posted July 18, 2018 On 7/13/2018 at 8:48 AM, marko.jovanovic said: Otišla je i ova tema u majčinu! Gde je ovde dule, a nema ni vraćanja kilometraže u zadnjih par stranica. ima samo vracanje limenki redbul ,nazad za nemacku,al prazne 6 hours ago, marko.jovanovic said: Ajmo raja , i to baš menja na Fiatu. haa koji si ti Mare car,pa preko cega ovo radi,jel preko OBD Quote Share this post Link to post Share on other sites
djunis82 193 Posted December 2, 2018 Ovo što radi Dule, onako kako je opisao, i nije neka prevara, već izlazak u susret iluzornim željama kupaca. Kako ja to vidim? Prosečan automobil, recimo C klase, karavan, star 15 godina, a da nije havarisan, u 95% slučajeva prešao je preko 300.000km. Kada se uzme u obzir njegova nabavna cena preko, troškovi prevoza i zarada prodavca, recimo da je njegova cena Srbiji nekih 2.500 EUR. To je jedini realni input. Činjenica. Kupci u Srbiji, po ne znam kom osnovu, očekuju da cena od 2.500 EUR koju oni plaćaju ovde, u Srbiji, treba da važi za automobil do nekih 200.000km, dok bi za isti takav, a koji je prešao preko 300.000km, trebalo da važi cena od manje od 2.000 EUR. To nije realni input. To je ILUZIJA. Šta prodavac može da uradi? (Za potrebe objašnjenja, pod "prodavcem" podrazumevam TRGOVCA automobilima, nekoga ko ostvaruje prihode njihovom prodajom na kontinuiranoj osnovi) Recimo, ako se opredeli da uveze automobil tog godišta sa velikom pravom kilometražom 1. Postavi lokalnu tržišnu cenu 2.500 EUR, ali ostavi pravu kilometražu i... ČEKA... U tom slučaju, treba da čeka nekih X sedmica ili meseci da bi se javio kupac koji razume činjenicu opisanu iz uvoda (o realno pređenoj kilometraži za to godište). Za to vreme, drži novac zarobljen, a vremenom morao bi i da spusti cenu do nivoa troškova nabavke (ako npr. ne proda za godinu dana) Realno, to je malo verovatni scenario za ljude kojima je prodaja automobila izvor prihoda. To vreme za čekanje imaju prodavci koji prodaju lični automobil 2. Ostavi pravi kilometražu, a cenu spusti na nivo koji je "očekivan" za tu kilometražu. Ako je spusti do nivoa troškova nabavke, onda je badava radio. Ako je spusti ispod, onda poklanja novac drugom A i u tom slučaju je upitno koliko će čekati da to proda, jer će ljudi zazirati od te kilometraže. Dakle, ni ovaj scenario nije realan. 3. Postavi lokalnu tržišnu cenu, spusti kilometražu Bingo, automobil se proda u normalnom roku. Ako se opredeli za drugi pristup Uveze automobil tog godišta sa malom (do 200.000) pravom kilometražom Takav automobil bi u Srbiji imao, recimo, cenu od 3.500 EUR. Ma koliko se kupci zaklinjali u to da su voljni da plate i više za pravu i manju kilometražu, ljudi LAŽU (bar 95% kupaca). Svako, ko bude video takav auto uvek će ga cenovno porediti sa onim što košta 2.500 EUR, a ima "istu" kilometražu. I onda će se, "logično", zapitati: "zašto bih ja plaćao 1.000 EUR više, kad imam isti takav auto za 2.500 EUR?" I šta onda da radi prodavac? Da opet spušta cenu i niveliše cenu dobrog automobila sa cenama ostalih "dobrih" automobila? Nije realno niti racionalno. I to je taj circulus viciosus tržišta matorih polovnih automobila u Srbiji.... I zato ja, suštinski, smatram da je Duletovo objašnjenje, a i prodajni pristup, zapravo, validan 2 1 1 1 Dule 021, PremieRacing, marko.jovanovic and 2 others reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
bit 937 Posted December 2, 2018 Jesi li i ti popio neki duletov preparat, izlazak u susret kupcu... Prevara je prevara, bez obzira kako joj tepali 3 2 PremieRacing, kreator, Punto1.2 and 2 others reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
kreator 288 Posted December 2, 2018 (edited) Pa ok ako je to izlazak u susret kupcu..Npr neka trgovina ima dosta robe kojoj ističe rok trajanja..Onda da bi izašla u susret kupcu promeni datume sa rokom trajanja spusti cenu i proda sve.. Jeste da je rok istekao i postoji rizik al izašli su u susret kupcima znači tako je ok ne spada u obmanu? Edited December 2, 2018 by kreator Quote Share this post Link to post Share on other sites
dach@ 4904 Posted December 2, 2018 Ja na mobile.de ne vide auto 3 god. starosti ispod 150.000 km. kako je onda moguće da prosečan kupac u Srbiji očekuje da auto od 15 god. ima ispod 200.000 km. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Flex 1778 Posted December 2, 2018 Vole ljudi da se tese da je presao malo. 2 dach@ and godja1980 reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Joker 165 Posted December 3, 2018 Trebali bi da prihvate taj prinicip zvani: izlazak u susret iluzornim željama kupaca i na benzinskim pumpama, pa da za 2000 dinara dobiješ 50 litara goriva, mislim barem će toliko da piše na displeju. A u stvari ti sipa 10 litara Svako vraćanje kilometraže je varanje kupca. 2 1 djomla, PremieRacing and cika_kole reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
marko.jovanovic 925 Posted December 3, 2018 Aj opet, to je PREVARA, i još je kažnjivo zakonom, kako u svetu, tako i kod nas. Sve ostalo su lažna opravdanja. Policija i drugi organi ne rade svoj posao, to je jasno, ali mene vređa kada neko odobrava vraćanje kilometraže zato što to svi rade, i zato što kupci žele da budu prevareni, da kupe auto za sitne novce.... Kada bi se tome stalo na put, tj kada bi na cajgerima bile kilometraže 300.000+ km, da vidim koju bi pesmu pevali, Dule021 i ostali PREVARANTI!!! 4 PremieRacing, Punto1.2, knezevic76 and 1 other reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
vagenovac 4533 Posted December 3, 2018 Nije kupac kriv, ne mogu da verujem da se postavlja pitanje, čak je logično da želi najbolje za svoje pare. Ne izlazi se u susret kupcu, zlo koja zamena teza jer se radi isključivo za ličnu korist prodavca. Kao da siluju devojku i kažu sama je to tražila bila je izazovno obučena i naivna, eto neko joj je učinio. 1 1 marko.jovanovic and djomla reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
knezevic76 7020 Posted December 3, 2018 2001- 250000km2005- 180000km—200000km2006 pa na ovamo - 175000km i manje Srbija, tržište automobila sa najmanjom pređenom kilometražom na balkanau a i šire. 1 djomla reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
djunis82 193 Posted December 3, 2018 (edited) 2.500 evra jeste stvarna cena za automobil star 15 godina i >300.000 km. To sto mi ŽELIMO da je to cena za automobil sa kilometražom <200.000 jeste problem sagledavanja i prihvatanja stvarnosti 19 hours ago, bit said: Jesi li i ti popio neki duletov preparat, izlazak u susret kupcu... Prevara je prevara, bez obzira kako joj tepali Recimo da, u nekom idealnom svetu, postoji mogucnost da se ova zla praksa iskoreni. Šta bi se dogodilo? Dogodilo bi se to da na tržištu imamo: - automobil star 15 godina, >300.000km, i DALJE po svojoj STVARNOJ ceni od 2.500 EUR - automobil star 15 godina, <200.000km, po svojoj stvarnoj ceni od 3.500 EUR. I pošto je platežna moć ovdašnjeg tržišta prilično ograničena (što se i vidi iz cenovne strukture tražnje za polovnjacima), to će u dužem roku rezultirati postepenim eliminisanjem ovih od 3.500 EUR (jer će to kupovati zanemarljiv broj ljudi), te će na tržištu ostati samo ovi sa >300.000km. I šta imamo na kraju? Isto ono što imamo i sad, po istoj ceni, samo sa pravom cifrom na km satu. I ko je tu ostvario benefit? Šta se NE BI dogodilo? Ne bi se dogodilo što bi, izleda očekivali, a to je da ovaj od <200.000km dođe na cenu od 2.500, odnosno da onaj od >300.000 spadne na cenu od 1.500. Jer, cena u Srbiji zavisi od nabavne cene u inostranstvu, a ona se neće tako lako pomeriti naniže zbog ovakve "turbulencije" u Srbiji 18 hours ago, dach@ said: Ja na mobile.de nevide auto 3 god.starosti ispod 150.000 km.kako je onda moguće da prosečan kupac u Srbiji očekuje da auto od 15 god.ima ispod 200.000 km. JEdna od lokalnih iracionalnosti. Nešto slično onome što prosečni Srbenda očekuje od idealnog političara da radi kao Tito: "Tito je krao i narodu davo. Ovi kradu i nikom ne dadu" 19 hours ago, kreator said: Pa ok ako je to izlazak u susret kupcu..Npr neka trgovina ima dosta robe kojoj ističe rok trajanja..Onda da bi izašla u susret kupcu promeni datume sa rokom trajanja spusti cenu i proda sve.. Jeste da je rok istekao i postoji rizik al izašli su u susret kupcima znači tako je ok ne spada u obmanu? Sve dok kupac nije prisiljen da kupuje takvu robu, već se svojevoljno odlučuje za nju, ja bih rekao da on svesno prihvata rizik. Edited December 3, 2018 by djunis82 2 PremieRacing and marko.jovanovic reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Joker 165 Posted December 3, 2018 Kupac je prevaren. Po tvom objašnjenju ako kupac kupi 1l benzina (nije prisiljen) svojevoljno je odlučio da kupi, on svesno prihvata rizik da će na pumpi umesto 1l dobiti 0,7l? I to po tebi nije prevara? Quote Share this post Link to post Share on other sites