Jump to content
FAS Goran
tornado

Fiat Bravo - krpljenje plastike pumpe goriva u rezervoaru?

Recommended Posts

Kolege,

Potreban mi je savet ili isprobano trajno resenje problema. (FIAT Bravo 1.2 16V SX   2001)

Naime, procitao sam na vise postova isti problem koji sada imam i ja u vezi plasticnog kucista benziske pumpe u rezervoaru.

Konkretno curi mi gorvo iz one plasticne casice na vrhu plasticnog kucista od pumpe u rezervoaru. Koliko sam procitao mnogi su taj problem resili lepljenjem, tj. nalivanjem i zapusavanjem te casice na vrhu pumpe. Ali koje je najbojle resenje?

Koliko vidim dvokoponentni lepak nije bio dugotrajnije resenje, jer ga verovatno benzin jede ili je pritisak veliki pa je popustilo., K2 ili dihtung pasta takodje, super lepak i sl. je gubljenje vremena. probao bih sa EPOXY REPAIR  gitom (koji se mesi kao plastelin).

Ima li efekta?

kakva je vajda?

Kako ste vi trajno resili isti problem na vasem vozilu.???

 

DSC_0446.JPG

 

 

Edited by neshaoct
formatiranje

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nemam pojma, oterao kod mog majstora on skinuo, odneo kod tog drugog zalepio i evo radi već godinama.
 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Što ne probaš sa onom toplom plastikom..Ja sam krpio posudu za tečnost za brisače i uspelo mi..Mada je zajebano da se krpi pošto je to sve glatka plastika..

Trebalo bi malo ošmirglati da površina bude hrapava..Ja sam to radio pištolj lemilicom i patronom od plastike..

E sad za rezervoar nemam pojma pogotovo pošto tu postoji neki pritisak i pošto je benzin u pitanju..

Na kraju ako ne uspe kupi drugo polovno kućište ako je pumpa riknula a ostalo je ok pa prepakuj svoje delove..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kreator,

Zeznuto je benzin jede sve, a pritom je i pritisak od 3,5 bara. Polovno kuciste niko ne prodaje, vec samo cela pumpa u kompletu...

Kazu problem se resava zatopljavanjem te casice, ali pitam kolege, ko je resio problem, kako nebi lepio vise puta razlicitim lepkovima, smolom i sl.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Onda samo kod majstora koji je to već uspešno rešio i koji ima alat za takvo krpljenje..Nisam skontao da je to deo gde gura pritisak ..Mislio sam da je deo kućišta pa kad bućka gorivo po malo kvasi..

Koja je cena drugog kućišta sa pumpom ? Jesi zvao rasturače delova?

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Raspitao sam se, polovna je 2500 din, ali moje misljenje je da niko nezna mozda i ta polovna ima rupicu u toj prelivnoj casici, pa zbog toga. Gornji deo plastike niko ne prodaje, samo komplet pumpa sa kucistem i plovkom...

Nova je od 14000 - 20000 din.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Komplet je  samo da se ušrafi i poveže je 2500 din?

Edited by kreator

Share this post


Link to post
Share on other sites

ne, polovna je 2500 din, ali je polovna, nezna se dali je naceta, ili ima rupicu i zl. Montaza demontaza je 1000 din, bez obzira dali je nova/polovna. Moja pumpa je originalna, nije dirana, cackana, pumpa zuji, radi, daje gorivo... elektronika ispravna, ali curka tu kod te casice, i zbog toga mi je ponekad smrduckao benzin u autu. Gledao sam svuda okolo, oko motora, kod cepa rezervoara, i citajuci forum, pogledam i je ispod poklopca u gepeku, i vidim sta je? Citajuci mnogi fiatovci su imali taj problem, neki su zbog toga menjali celu pumpu sa kucistem, a neki lepili uspesno.

zbog tog lepljenja sam i postavio pitanje forumasima...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Razumem ja tebe ti bi da središ tvoju pošto ti je sigurno ispravna do nekle..Ja bi pazario drugu pošto je jeftina i iskoristio samo taj gornji deo koji je problematičan..

Naravno da mi prodavac garantuje nakakko da ne curi itd..To sa krpljenjem nikad nisi baš siguran kad će da zajebe stvar upravo zbog konstantnog pritiska..

Da je nešto banalno pa ajd da se zakrpi ovako jbg..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Viper mi je dobro odgovorio... Verovatno je njegov majstor skinuo i odneo kod nekog plasticara (branik servis), on mu je to nalio plastikom koja je verovatno ista kao i kuciste (polipropilen) ili tako nesto, i kako mi je napisao majstor vratio i drzi godinama...

Pitacu mog majstora i nekog plasticara. (koji je radio takve stvari)  Hteo bih na isti nacin da resim problem...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mora da bude ista ili slicna plastika sa kojom se lepi kao i na kucistu pumpe, kad se sa takvom zalepi posle nece biti problema.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja sam imao taj problem isto, kupio sam komplet tu plastiku samo bez pumpe. Pokusao sam da zalepim ali benzin sjebe sve.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Juče vidim kod zadnjeg desnog točka baricu malu na mulipli jtd...

Dal je isti sistem ili multipla ima neku drugu manu? Da znam šta da tražim kad nadjem vremena...

Napominjem da sam sipao malko više goriva, pa možda je zato procurelo...

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 11/21/2019 at 6:48 AM, Djuk85 said:

Napominjem da sam sipao malko više goriva, pa možda je zato procurelo...

Ako si sipao do čepa što se kaže, onda je to to...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja sam resio problem, tako sto sam skinuo punpu, odneo kod plasticara, koji je vec imao i resavao probleme pumpi rezervoara (alfa i fiat). Naime tzv. časicu na benzinskoj pumpi je zalio plastikom (polipropilen). U tom delu casice plastika je relativno tanka i zbog velikog pritiska, dodje do propustanja jer se negde napravi rupica. E, sad plasticar kompletno napuni tu casicu. 

Povremeno proveravam na svakih par meseci pumpu u gepeku i nemam nikskvih problema.

 

platio sam 1000 din. 

Samo pazi kad budes na

 plasticni prsten kad budes skidao pumpu, jer je i ona od neke plastike. Takodje pre nego sto odneses plasticaru, skini plovak koji je nakacen zajedno za meracem goriva, kako ga nebi majstor slucajno nakrivio i sl. (jer posle mozes imati problem da ti nepokazuje tacan nivo goriva). Nakon zavrsetka kod plasticara, posle je vratis. Takodje plasticni prsten koji drzi pumpu malo namazi sa tovatnom ili grafitnom mascu (ali malo), kako bi je lakse mogao usrafiti. I poslednje je:

pazi na proceduru kad sve vratis nazad. Moras dva tri puta da das kontakt, i da sacekas koju sekundu da pumpa povuce gorivo, i tako dva tri puta, pa tek onda palis. Nakon toga oztaviz auto da radi 10 min i gledas situaciju, dali negde pusta ili curi, i ako je sve o.k. tek onda vratis poklopac u gepeki i to je to.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ma nije na pumpi... Ili je crevo za odušak ili je onaj spoj izmedju rezervoara i ulivnog creva... Zamenio sam šelne i pritegao malo sve pa ću videti već...

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...