Jump to content
FAS Goran
Milan S

Fiat Nuova Bravo 2.0 MJet - stalno ide u safe mode

Recommended Posts

Pozdrav forumasima,

 

Nemam obicaj da pisem po forumima ali me je muka naterala, pa sam resio da podelim problem sa vama, I da vas zamolim za pomoc, a pre svega Gorana.

 

Auto je Fiat Bravo 2.0 mjt sa 165 hp, 2009 god. Kod mene je skoro 5 god I do pre nekoliko meseci bio perfektan, na satu 156000km trebalo bi.pravih. Onda krece cudno ponasanje u vidu gubitka snage, odnosno gasenja turbine I ulaska u safe mode. Prvo povremeno, pa onda sve cesce, uglavnom posle jace voznje od 5-10min, na otvorenom putu, ugasi turbinu I izgubi snagu.. greska ukazivala na protokomer.. protokomer zamenjen, sve isto, onda I map senzor kao I EGR ventil, I dalje bez promena sa istom greskom.. kao poslednje resenje skidana turbina I uradjena u Uzicu sa garancijom, danas pogadjate opet izgubio snagu, znaci problem nije resen.. u medjuvremenu su konsultovanI I ovlasceni servis, Nikom Kragujevac, auto kacen na Examiner, nista vise od onoga sto smo znali nisu rekli. Kazu I mi bi po proceduri menjali istim redom.. moj mastor bez ideje, a ja zaista ne mogu da verujem da u 21 veku postoji neresiv problem, i zato vas molim za pomoc. Auto nije cipovan, DPF filter radi normalno, uvek sam ispostovao ciklus regeneracije.. razmisljali smo da probamo da ucitamo.I.nov.program (mapu) ovih dana.. zaista smo bez ideje,..

 

Milan

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pretpostavljam da ti se to desava kad auto dodje na radnu temperaturu. Kad prebacis preko 2500 rpm recimo.

Ako je to u pitanju, proveri regulator pritiska goriva. Stavi drugi ako imas negde da uzmes polovan da probas, pa ga gazi do radne temperature, i pun gas.

Isti problem sam imao na Stilu, i kad sam stavio drugi regulator, dusu sam mu izvadio, picio u crveno, i tada se tek ukljucila lampica motora, ali mnogo prihvatljivije. I to je bilo dok nisam promenio turbinu, koja je tada zgazila preko 300.000.

Probaj, pa javi da li ti je to resilo problem

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sto jednostavno ne nadjes nekoga da uradis log kad ti se to desi. Uzmete MES logujete parametre i vidis stanje. Tesko da napamet uradis nesto sem sistema eliminacije ali do tad dosta ispravnih delova ces zameniti dok ne nabodes onaj koji pravi problem.
 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ne vredi, bar kod mene, jer kod mene je uvek u logu pokazao protokomer, a nije protokomer, jer sam stavljao i polovan i nov, i isto se desavalo. Tek na predlog mehanicara kod kojeg sada odrzavam auto smo promenili regulator pritiska goriva i sada je okej.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 6/6/2018 at 1:52 AM, DraganUS said:

Sto jednostavno ne nadjes nekoga da uradis log kad ti se to desi. Uzmete MES logujete parametre i vidis stanje. Tesko da napamet uradis nesto sem sistema eliminacije ali do tad dosta ispravnih delova ces zameniti dok ne nabodes onaj koji pravi problem.

Probali 2x, prvi put sve ukazivalo na protokomer, davao lose vrednosti tokom voznje pa smo ga i zamenili.. posto se ponovila greska probali smo sa MAP senzorom.. i dalje uvek ista greska.. 

 

MArko, da li znas koliko kosta taj regulator pritiska, i da li bi mogao da ga zamenim sam da probam?

 

Pozz 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hajde uzmi raskaci protokomer i vozi tako neko vreme...upalice gresku posle 5-10 minuta ili nakon sledeceg paljenja ali samo vozi tako neko vreme pa javi sta se desava.
Pa ti onda dajem uputstva za dalje.
Imao sam slicno vijanje problema uz slicne simptome...

Ako mislis da si rekorder sto si zamenio 3 protokomera, nisi, ja sam zamenio 5 :D

 

Edited by Milutinac

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 6/6/2018 at 9:25 AM, Milan S said:
Probali 2x, prvi put sve ukazivalo na protokomer, davao lose vrednosti tokom voznje pa smo ga i zamenili.. posto se ponovila greska probali smo sa MAP senzorom.. i dalje uvek ista greska.. 
 
MArko, da li znas koliko kosta taj regulator pritiska, i da li bi mogao da ga zamenim sam da probam?
 
Pozz 

 

Mislim da je oko 20ak eura, nije to mnogo. Nadjes na nekom otpadu. Nije strasno verovatno da zamenis sam, ja nisam jer ne volim sam da petljam.

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ciao,

 

Dobro si me podsetio da zatvorim temu posto je problem resen.

 

Posle saveta mehanicara iz Bga (rekao je da postoji sansa da neki od ventila ne zatvara dobro, pa se javlja razlika u pritiscima sto moze da lazno prikazuje kvar protokomera) odlucili smo.da otvorimo kompletan motor i prepakujemo ventile, jer sve ostalo je zamenjeno i novo. Ljudi su 3 dana rasturali  jel se ispostavilo da ovaj motor i nije najjednostavniji.. medjutim po zavrsenom.poslu i prvom testiranju bilo je jasno da je problem resen jer je auto neuporedivo isao bolje, posebno na.nizim obrtajima. Neverovatno je da i takav kvar moze da se potkrade, a za dijagnostikovanje je jako tesko. 

 

Na kraju sam srecan da je problem resen, iako sam potrosio gotovo 700 eura na delove. A i novi vlasnik je srecan jer je dobio gotovo novu masinu :) posto sam auto prodao pre nego sto se i javio ovaj problem..

 

Pozdrav,

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...