Jump to content
FAS Goran
fast_1107

Audi A3 2.0 TDI - da li je prekasno menjati brzine na 4.200 obrtaja?

Recommended Posts

Pozz drustvo.Danas sam vozio svoj novi bolid.A3 2.0 tdi 16v CR 140 konjica.Malo sam zelio da se pokazem i dva puta prebacio iz trece u cetvrtu brzinu na 4200-4400 obrtaja.Do sad sam uvijek vozio benzinca i šaltao najvise na 5500 rpm.Poslije mi bilo zao motora sto sam ga ubio :( Naravno motor je bio na 90c .Ulje u motoru je tek zamjenjeno  Mobil 1 ESP formula 5w30 .Nakon te voznje sam pustio da se motor ohladi.Lagano se vratio kuci.Stao pred kucom i ostavio auto da radi na leru jos jedno 30 sekundi i ugasio ga.Pitanje da li sam mogao turbinu unistiti ? Da li je to puno obrtaja za dizela.Evo slika na koliko sam šalto.Oznaceno crveno

 

 5b15848ea0b2d_unutra11.thumb.jpg.f4a02c157d8a3f47ea3c431f2483e438.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ti se to nama hvalis da si postao gospodar prstenova :) Slobodno cepaj to koliko god moze, meni je isti taj motor sa dsg menjacem, pa kad ga stisnem salta isto na 4400rpm. Samo naravno, gledaj da je uvek zagrejan i nakon duzeg cepanja obrni bar jedan lagan krug po carsiji da se ladne
 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nisam nikad do sad imao dizela.Pa sam se zapitao da li sam pretjerao.Punta sam gulio na visokim obrtajima.Izvlacio mu dusu ali sam zato i radio generalku motora.Nesto mi zao sad olimpijadu cepati

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ih, onaj pre tebe ga zalio sve me stra 🤣

Послато са SM-J330F уз помоћ Тапатока

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nista mu nece biti.Valja i dizel da se zavrti u obrtaje,pogotovu posle gradske voznje.A sto se tice turbo dizela,gubis u perfrormansama ako ga vrtis u tolike obrtaje.Plafon 3500rpm.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da, da :) ... A maksimalna snaga npr.  i za 1.9 UniJet i za 1.9, 1.6 i 2.0 MultiJet je na 4000 rpm.

Jeste da je dizel konstrukcijski predvidjen za rad u nizem opsegu obrtaja, ali slobodno to ponekad zavrti da se motor produva.

Crveno polje na obrtaljci ne oznacava opseg u kome ce se motor raspasti, vec gde se zavrsava neki racionalan opseg za normalnu voznju.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Po mom shvatanju,problem je sto se zabrinuo da li je naskodio motoru sto ga zavrteo u 4400rpm.Nikad nije imao dizela,pa zato pita.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Stavi ti dole neku podlosku ispod papucice za gas sa ti se slucajno opet ne dogodi. Ako podloska isklizne, obavezno da radi na leru 30 MINUTA, ne sekundi. Nije to napravljeno da se vozi, vec za garazu.

Salu na stranu, ima on i blokadu, nece nista da mu skodi, samo da nije odmah nakon startovanja motora. Uzivaj i me misli.

Sent from my SM-A510F using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites
14 minutes ago, danijel55 said:

Po mom shvatanju,problem je sto se zabrinuo da li je naskodio motoru sto ga zavrteo u 4400rpm.Nikad nije imao dizela,pa zato pita.

 

Aha toooo.

Pa ne sme iznad 2500. Ja mog nikad preko nisam vozio...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Takođe jbš auto ako nisi bar jednom zamišljen preskočio dve brzine u nazad, iz 5 u 2gu

Jednom sam iz 4te u prvu, srećom nisam pustio kvačilo, kad sam čuo kako pište zupčanici (ford escort)

 Samo ti to pritiskaj i ne štedi ako ne obraćaš pažnju mnogo na potrošnju.

 

 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 6/5/2018 at 10:05 PM, Bingodalton said:

Kako? Kako iz 4. u 1.?

To nije zamisljenost, vec stanje neuracunljivosti. ))

Mnogo su ti te etikete lepe svi smo nešto savršeni u ogledalu.

Ako treba da ti crtam može nije problem, pravac voziš 4tom, nailazak na raskrsnicu 500 do 800m, nigde nikoga, izbaciš u ler, misli odlutaju, prođe par sekundi i ubaciš u 1.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ma nije zlonamerno. :)

U 1. ubacim jedino kad stanem. A u voznji mi se desavalo par puta da ubacim zamisljen u nizu brzinu, ali u tri nize...morao bih bas biti van sebe.

On 6/5/2018 at 10:37 PM, bit said:
Mnogo su ti te etikete lepe svi smo nešto savršeni u ogledalu. 
 
Ako treba da ti crtam može nije problem, pravac voziš 4tom, nailazak na raskrsnicu 500 do 800m, nigde nikoga, izbaciš u ler, misli odlutaju, prođe par sekundi i ubaciš u 1.


 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Meni se jedino desavalo kada na poslu vozim manuelca sprintera,pored druge rikverc i kad sednem u libru i trebam da ubacim u rikverc ja uporno ubacim u drugu,ali se brzo setim :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...