Jump to content
FAS Goran
Alex86

Fiat Bravo 1.2, 16V - ler gas

Recommended Posts

Ovako, ko ima strpljenja da se posveti svemu, pomoc bi mi trebala jer nemam vise koga da pitam da mi reši problem, sve kvazi majistori oko mene!!!! 

Kao što sam napisao, Fiat Bravo 2001, 1.2, 16v....i dalje mi se desava isti problem..ili ga navodno reše pa par dana budem miran pa onda opet iznova, ne znam koliko sam para više dao i kome! Zamenjene nove svećice NGK, novi kablovi, filteri..na dijagnostici ništa ne pokazuje, u vožnji se ponaša normalno, prede motor...čim ga vraćam u nižu brzinu ili ubacujem u ler, obrtaji naglo i brzinski padaju čak do 400-500 i svaki treći put se naravno ugasi i to je to...svih godina radi na 800 obrtaja u stanju mirovanja ali sada se spušta niže i povremeno se ugasi...motor se u toj situaciji skoro i ne čuje, malo tada kao tanrdče tiho...i onda ili se ugasi ili ne (najviše volim kada se to desi na semaforu)!!! Klapna očišćena, creva sva u redu, čista....upravo došao od majistora i cenim da će raditi par dana i to je to...šta mi je dalje raditi...na plin i ne smem da ga prebacim jer onda ima i manje snage pa je gašenje neminovno čim stisnem kvačilo ili stanem. Pomagajte nekako...

Navodno je jedan rekao da nije u redu step motor ili da mu je otisao kompjuter...al opet i da jeste nešto od toga ne bi radio normalno bar neko vreme....

Edited by Alex86

Share this post


Link to post
Share on other sites

Valjda je prva stvar koju uradis i proveris kad na leru ne radi upravo ler gas tj taj step motor. Ja sam svoj problem na 1.8 imao zbog loseg step motora i isto je padao na 500-600 malo se ugusi ali se nije nikad gasio pa je to ostalo tako,a na hgt-u je neki pametnjakovic nabio neku gumu unutra i to ga je gusilo,kad je izvadjena radi sve full. Plus sto kaze Rile,nadji krstenog majstora. Ako si iz Bg-a sto se mene tice imas 2 majstora koji su po preporukama dobri i vredni pomena.

Share this post


Link to post
Share on other sites

O kom se motoru radi?EU 2 ili 3?Prepoznaces ga po kompu.Na EU3 je komp na usisnom leptiru odozgo.Onda proveri da li su svecice bas za njega.Veoma je bitno.Nisu iste za ova dva motora.Meni su na EU2 stavili od eu3 i imao sam bas taj problem.Posle toga mozes da se okrenes step motoru.Ciscenje,molitva....ako ne pomogne...ajd po drugi.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Servis Nesa na Smederevskom putu malo pre okretnice tramvaja i buseva sa desne strane kad ides ka gradu broj 060/0234-103 i Goran Zemun,njegov broj potrazi tu po forumu pisali su ljudi. Ja licno idem kod Nese.

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

4 hours ago, Alex86 said:

EU 3? 

 

 

IMG_20180522_150101.jpg

EU 2.Isti ko moj komp na firewallu

Share this post


Link to post
Share on other sites

Imao sam ja slican problem i imam ga i dalje ponekad. U pitanju je 1.6 16v motor. To cudo koje kontrolise ler gasa ume da pobrljavi i da ga zatvara previse i kad ne treba. Ako nemas sad vremena ili para da to resavas najbolje je da ga samo iskljucis. Kad sam ja to uradio prestao je da se gasi i gusi. Samo sto se vrti na malo vecem broju obrtaja u leru. Izmedju 900 i 1100. Kod mene se ti kablovi nalazi sa gornje strane motora prema vozacu malo i pricvrsceni su zabicom.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ljudi,može li ko pomoći ?Imam Bravo 1.2 16 v,kupio ga na Novom Beogradu od nekog ekscentrik penzionera kome je bukvalno stajao 12 godina ispred zgrade,a vozao ga 2 puta nedeljno oko zgrade! Čisto da ne zariba!Imao je 73.000,sad već 100.000.Od starta je imao neke probleme sa gasom pri paljenju,pri vraćanju gasa,a u poslednjih par meseci i kad je vruć i kad je hladan,u smislu da kad ga pališ ide i do 3000,a u vožnji  neće da spusti ispod 2000.Probano mnogo toga,map senzor,novi kablovi NGK,svećice NGK,senzor temperature, promenjen komp(posle toga neko vreme radio uglavnom normalno).Proban i drugi step motor,ali isto(verovatno i on neispravan).Sad je to postalo problem da je neizdržljivo voziti pa sam ja pre neki dan probao da rešim. 

Otvorim pažljivo step i očistim-ništa!

Probam samo elektronski deo od onog drugog stepa-ništa! 

Bilo je labavo kačanje,rešim to-ništa,isto!

Mislio da falšira vazduh kraj one gumice,zasilikoniram-ništa!

Onda SKINEM step za klapne,sa uključenim kablom u njemu,i auto normalno radi!

Prima gas ,vraća kako treba,nanekih 850 obrtaja,pali normalno!Skinem džek, e onda već gas trokira i ne prima kako treba,knedle i gušenje.

Vratim ga u radu,čim ga prislonim. I ukopcam on kreće gas nagore!

E sad,ujutru neće da upali bez držanja malo gasa dok se ne ugreje malkice,nekih 20-30 sekundi,a u vožnji sve normalno,dok ne dohvati 3000 obrtaja,tad malo štucne i upali grešku koju ugasi kad se ponovo upali auto!

Šta može da bude eventualno?

Jedno vreme je reagovao kad auto stoji,normalan lek,čim krene ,nizbrdo,bez pritiskanja papuče, on dodaje gas što se brže ide,kad stanes,on se smiri!

Nisam pitao klinca da li je u zadnje vreme tako reagovao,jer ga on vozi!

Deluje da je step motor,ali ako neko ima drugu verziju,neka kaže!

 

 

I da,čišćenje injektora,kompletan usis,sve provereno da ne falšira negde vazduh,motor kao motor u perfektnom stanju,(kilometraža apsolutno ta koja piše, jer je stanje mehanike, motora,instalacije i prekidača,menjača znači neverovatno!Kao da je prešao 30, a ne 100 hiljada,svaka nalepnica,svaki vijak i plastika na mestu, čak je i trap originalan sa nalepnicama sem prednjih amortizera,Jedino je spolja ofucan i izgoreo lak,očukan sa obe strane(stajao uglavnom na parkingu) !To treba videti svakako!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nisam davno ni išao, moram prvo da stavim step sa auta na kojem to radi,da utvrdim da li je definitivno do njega ili je nešto drugo!

A koja bi to masa mogla biti,na kom delu instalacije?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ni govora o tom,sija se kao novo!I dalje sam za teoriju da treba najpre probati step.motor sa nekog auta na kojem to radi bez greške, da bi se utvrdilo da li je to u pitanju ili.je problem na drugoj strani.Kada je auto kupljen, sve je to radilo bez greške, i sutradan sam ja oprao motor.E od tad su krenuli ti problemi,zbog kojih je i menjan kompjuter,pa.je jedno vreme bilo ok,a sada ponovo zeza.

Samo.da utvrdim da li je step.motor ili ne,a ako nije,da rastavljam polako celu motornu instalaciju i prskam onim sprejevima,Sasvim je moguće da je određeni spoj oksidirao vremenom i da se tu gube određeni naponi ili otpori,jer sama instalacija izgleda perfektno,bez ijednog oštećenja! 

Ako neko u krugu od 50-ak kilometara od Uba ima taj auto sa tim motorom na kome step radi normalno, zamolio bih ga da mi se javi ako hoće da mi izadje u susret, te da samo probamo taj deo na mom autu i rešim te nedoumice,bio bih mu zahvalan! 

Takođe bih bio zahvalan da se putem foruma obavesti što više članova u svrhu iste potrage....hvala.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ok, nije masa.

Da li si radio prilagođavanje/adaptaciju preko dijagnostike.

Nisam mnogo prčkao po tim modelima ali ako ima TPS onda ne može tek tako sa jednog na drugi auto da se prebaci bez adaptacije/kalibracije.

Share this post


Link to post
Share on other sites

To nisam,jer za tu adaptaciju sad čujem,a i ne znam ko bi to mogao raditi!Na njemu je svakako taj njegov fabrički,nije menjan,a šta je u stvari TPS?Ja svakako moram promeniti step ,jer je ovaj otvaran,čišćen,popucale  su i one zakačke plastične, te on ne može u svakom slučaju raditi!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pitam opet,šta je taj TPS,i kako utvrditi da li ga auto ima?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Opet ja ....problem i dalje postoji!Ima li neki dobar elektroničarski servis da uradi tu sinhronizaciju klapne?U krugu od 200 km od Uba!

 

Послато са SM-A715F помоћу Тапатока

 

 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jedno blic pitanje: Da li klapna gasa sa step motorom odgovara sa punta 1.2 16v na bravu 1.2 16v, samo da se usrafi?

 

Naime brljavila je tako sto nije htela da spusta obrtaje, pa se to samopopravilo i funkcionisalo perfektno nekih godinu dana, a sad je pocela da se gasi. Ne pdoize vise obrtaje na 1100 u leru a dok se auto krece, niti ih podize na hladnom startu na 1100 kao sto je ranije radio. Pri pustanju gasa poceo da se gasi, pa je to malo ispeglano dotezanjem sajle,ali nije resenje. Naravno, ociscena je, cakli se, to ne resava problem.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...