Miki5683 0 Posted May 28, 2018 Postovani prijatelji,imam fiat bravo 1.2 16v 2001 godiste. Dihtung poklopca ventila je popustio i kod četvrte svecice podlizuje ulje. Majstoru sam se obratio i on je saopstio da bi zamenio dihtung da mora da skida zupcasti kais i da mozda treba zameniti spaner, pumpu za vodu kad vec mora zbog zamene dihtunga da ga izubi a potom ida izvrsi uzubljivanje. Ako imate ikakva saznanja o ovom problemu, molim da mi neko odgovori da je sve ovo neophodno da bi bio zamenjen dihtung poklopca ventila? Quote Share this post Link to post Share on other sites
bokija 83 Posted May 28, 2018 Koliko znam taj auto nema poklopac ventila,ako me secanje sluzi.Verovatno se radi o zameni dihtunga glave motora,koja je veoma cesta boljka na ovom motoru jer je fabricki dihtung lose resen.Zamenski ima dodatne revizije i bolji je.Majstor je u pravu da treba uraditi sve elemente velikog servisa kad se vec motor otvara.Samo ovde nije receno nista o obaveznoj masinskoj obradi glave motora i njenoj inspekciji. 1 Trofeo reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Trofeo 115 Posted May 28, 2018 @Miki5683 Postovani Miki,nije neophodno to sto vam je majstor rekao je u jednu ruku veliki servis(kaisevi spaneri,vodena pumpa itd) ,ne mozemo mi znati kada ste poslednji put radili veliki servis,ako niste skoro sigurno da bi bilo dobro sve to izmenjati... Veliki servis se radi na oko 70000km... Dakle,ako ste pri novcu a niste radili veliki servis 50000km+ obavezno uradite,a ako niste samo vratite kais(ako je dobar) i pun gas Quote Share this post Link to post Share on other sites
Miki5683 0 Posted May 28, 2018 Meni je receno da ja gumeni dihtung poklopca ventila stradao i da ga treba zameniti.I ja ne znam da li je neophodno da kais skida i da se potom zbog dihtunga mora i da se vrsi uzubljivanje.Po nekima se samo poklopac skida menja dijtung i nekim sredstvom za zaptivanje premazuje. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Goran Zemun 441 Posted May 28, 2018 1,2 16v nema klasičan poklopac ventila. Ima kuciste bregastih koje se sa glavom spaja i dihtuje metalnim dihtungom koji je fabricki presvučen zaptivnom masom. Za njegovu zamenu se mora razupciti motor. 1 CTEBA reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
bokija 83 Posted May 28, 2018 Da ,mora dole mnogo toga a onda je greota ne zavrsiti poso Quote Share this post Link to post Share on other sites
Miki5683 0 Posted May 28, 2018 Puno vam hvala.Valja spremiti novac i odraditi kompletan servis.Puno vam hvala sto ste mi razjasnili.Sve najbolje. Quote Share this post Link to post Share on other sites
voodoons 349 Posted May 29, 2018 Izvinjavam se na uletu u temu, zanima me za fiat punto, 2001.god, 1.9 dizel (valjda TD) koliko okvirno izađe zamena dihtunga... ne treba mi u dinar cena već okvirna cena...Sent from my iPhone using Tapatalk Quote Share this post Link to post Share on other sites
bokija 83 Posted May 30, 2018 Kog dihtunga?Ako mislis na dihtung glave,250 do 300e. Quote Share this post Link to post Share on other sites
voodoons 349 Posted May 30, 2018 To, dihtung glave... zahvaljujem Sent from my iPhone using Tapatalk Quote Share this post Link to post Share on other sites
Miki5683 0 Posted June 21, 2018 Poštovani, majstor mi je odradio zamenu dihtunga ali pojavio se problem.Prvo tesko je upalio, a onda ne radi uopšte kao što je radio.Imam utisak da uzubljivanje nije dobro.Pri paljenju nešto cvrči i vemo dimi na auspuhu.Predpostavljam da nema dobrog sagorevanja , odnosno da ne baca na vreme struju , odnosno da uzubljivanje nije dobro.Preporučuje mi da kupim nove svecice, da vidi da nije do njih. Molim za savet, šta da činim? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Trofeo 115 Posted June 21, 2018 Da promenite majstora Quote Share this post Link to post Share on other sites