Jump to content
FAS Goran
Miki5683

Fiat Bravo 1.2 16v - procedura zamene dihtunga poklopca ventila?

Recommended Posts

Postovani prijatelji,imam fiat bravo 1.2 16v  2001 godiste.

Dihtung poklopca ventila je popustio i kod četvrte svecice podlizuje ulje. Majstoru sam se obratio i on je saopstio da bi zamenio dihtung da mora da skida zupcasti kais i da mozda treba zameniti spaner, pumpu za vodu kad vec mora zbog zamene dihtunga da ga izubi a potom ida izvrsi uzubljivanje.

Ako imate ikakva saznanja o ovom problemu, molim da mi neko odgovori da je sve ovo neophodno da bi bio zamenjen dihtung poklopca ventila?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Koliko znam taj auto nema poklopac ventila,ako me secanje sluzi.Verovatno se radi o zameni dihtunga glave motora,koja je veoma cesta boljka na ovom motoru jer je fabricki dihtung lose resen.Zamenski ima dodatne revizije i bolji je.Majstor je u pravu da treba uraditi sve elemente velikog servisa kad se vec motor otvara.Samo ovde nije receno nista o obaveznoj masinskoj obradi glave motora i njenoj inspekciji.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Miki5683 Postovani Miki,nije neophodno :) to sto vam je majstor rekao je u jednu ruku veliki servis(kaisevi spaneri,vodena pumpa itd) ,ne mozemo mi znati kada ste poslednji put radili veliki servis,ako niste skoro sigurno da bi bilo dobro sve to izmenjati... Veliki servis se radi na oko 70000km... :D Dakle,ako  ste pri novcu a niste radili veliki servis 50000km+ obavezno uradite,a ako niste samo vratite  kais(ako je dobar) i pun gas :D 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Meni je receno da ja gumeni dihtung poklopca ventila stradao i da ga treba zameniti.I ja ne znam da li je neophodno da kais skida i da se potom zbog dihtunga mora i da se vrsi uzubljivanje.Po nekima se samo poklopac skida menja dijtung i nekim sredstvom za zaptivanje premazuje.

Share this post


Link to post
Share on other sites

1,2  16v nema klasičan poklopac ventila. Ima kuciste bregastih koje se sa glavom spaja i dihtuje metalnim dihtungom koji je fabricki presvučen zaptivnom masom. Za njegovu zamenu se mora  razupciti motor.

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

end_bit.png

Da ,mora dole mnogo toga a onda je greota ne zavrsiti poso

Share this post


Link to post
Share on other sites

Izvinjavam se na uletu u temu, zanima me za fiat punto, 2001.god, 1.9 dizel (valjda TD) koliko okvirno izađe zamena dihtunga... ne treba mi u dinar cena već okvirna cena...


Sent from my iPhone using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kog dihtunga?Ako mislis na dihtung glave,250 do 300e.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Poštovani, majstor mi je odradio zamenu dihtunga ali pojavio se problem.Prvo tesko je upalio, a onda ne radi uopšte kao što je radio.Imam utisak da uzubljivanje nije dobro.Pri paljenju nešto cvrči i vemo dimi na auspuhu.Predpostavljam da nema dobrog sagorevanja , odnosno da ne baca na vreme struju , odnosno da uzubljivanje nije dobro.Preporučuje mi da kupim nove svecice, da vidi da nije do njih. Molim za savet, šta da činim?

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...