Jump to content
FAS Goran
Sava NS

Potreban auto sa većim klirensom / 4x4 pogonom - saveti, mišljenja, iskustva

Recommended Posts

I italijani su govna.

Ili su to zablude i predrasude

Imam Freelandera td4 dizela iz 2005.Taj model sam ganjao zbog skidanja krova i prelaska u kabrio.

.Kardan sam odma skinuo dok je ispravan meni realno ne treba pogon 4x4.Stavio zimus za onaj sneg da probam bilo zanimljivo i opet skinuo.

Kupljen sa lošim termostatom i lošim kvačilom.

Termostat koštao 13 evropskih set kvačila i plivajući posle 10000km  promenjeni i koštali 350 evropskih sa majstorom.

Potrošnja najmanja 6 kada se išlo na more preko bosne noću bez klime i po ograničenju.Najveća zimus skoro 10 sa dosta grejanja u mestu.Prosek 8,5.Ko napravi manje sa autom od 1,5 t svaka čast

Moja zamerka je 7 litara ulja i skupi filteri, delovi servisa izađu 90-100 evrića

Relacija mi je Rumenka-NS to je otprilike isto kao i tvoje.

 

Kada je rađeno kvačilo konstatovano da smo skinuli fabrički set i da sam to uradio odmah ne bi možda morao plivajući,mada je on stavljen polovan.Trap je još od fabričkih elemenata.Auto došao iz francuske kod trgovca ovde mislim kao neispravan i da su ovde nešto sredili.Šta god je bilo sad je dobar.Da ima još fabrički katalizator, i EGR u funkciji, ako to nešto znači

 

Da kupio sam još jedan set točkova i to su bili dodatni troškovi.Sve u svemu ja prezadovoljan.

 

image-0-02-04-86825213ac9e08fd091bbae38a828e202f580721aa9185cd33.jpg 20170811_075658 (1).jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hm 7l je baš malo za taj auto, pre će biti min 9 do 10l a kad se pritisne ide to i više, zbog svega, mase, velikih guma, rasporeda brzina, bar toliko sestra kaže da je neki minimum za njen način vožnje. Ja ga uzmem ponekada kad je već zreo za pranje pa mu dodam još koji kilo blata, zamerka je velika već sam napisao, višlji od 185 nema šta da traže u tom autu.

 

6a6cc9f9843c4f832a5c55b7a4244a31.jpgc610936d7c29ff0cdf983e358489d60b.jpg

a5125d629bb516c3e82157c2afadd1af.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ovome sve radi ali je i plaćen tačno u fondu pokretača teme. A što rovari u blatu kad se prisne dugmence kod menjača... Uživancija.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Sava NS ako gledas sx4, pogledaj i sedan verziju. Drugar ga ima, novog ga je kupio i stvarno je pristojan auto. Uzeo ga je iz slicnog razlogao kao i ti ( cesto je na selu ). Ima benzinca 1.6 sad ima 120k km menjao je ove zime fabricki akumulator ( 2010god je auto ) i prednje plocice.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hvala za info svima.

 

@bit Zasto Freelander nije za vislje od 185, kako rece. Visociji sam od toga, pa me zanima :)

Iako ipak mislim da dzipovi locu previse, i da cu samo obican auto s vecim klirensom uzeti...Jos uvek smo u procesu transakcije, ali to je neka ideja.

Mislim da ce biti Picasso C 3, prostran, 1.6 dizel hdi od 92 ks nema plivajuci. Takodje, mali potrosac, dovoljno visok da odradi par stotina metaraq neravnog i loseg puta i eto.

Realno, Bravo je lepsi auto, ali funkcionalnost se nekad nametne kao the thing sto bi rekli anglosaksonci ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sedište je fiksno, može samo napred, nazad, nema gore dole, ako oboriš sedište ne može se volan dohvatiti, a i glava je onda iza stuba, nemoguće za voziti, volan takođe samo gore dole, ja imam 190cm i kad normalno sednem, glava udara u plafon, ne možeš se namestiti nikako, kao da vozim dečiji tricikl, pogrbim se u napred i to je to, par kilometara se može izdržati, na većoj rupi može vrat da pukne bez dobar dan.

Probaj na nekom placu, sve će ti biti jasno.

 Da ne poveruješ, ali tako.

 

 

 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da je sve jedno to sa visinom SUV segment ne bi postojao.Pored toga ja lično sam prezadovoljan kao se loši putevi osećaju u SUV klasi u odnosu na obične putne

Share this post


Link to post
Share on other sites

vrelegume.jpg Vrele Gume video: Test Suzuki Ignis

 

Kada je pogon na sva četiri točka deo kompaktne urbane zujalice, zabava je zagarantovana:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

mobilautotv.jpg MobilAutoTV video: Honda CR-V 1.5 CVT

 

Uvoznik Honde za SRB pripremio je specijalne uslove i posebne pogodnosti za kupovinu novih Honda CR-V modela do kraja juna meseca. U pitanju je dobro poznati model koji je na našem tržištu predstavljen pre četiri godine. CR-V je zasigurno najnapredniji SUV koji je Honda do sada napravila:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Provozao sam malo hibridnog CRV-a ( 30-ak km).

Zaista je to jedna sasvim "druga dimenzija" u odnosu na "obični" CRV.

Pošto iz stanja mirovanja kreće na struju, a SUS motor se aktivira tek kasnije (pri čemu bih rekao da brzina kretanja pri  kojoj se aktivira SUS najviše zavisi od toga koliko ste duboko "potopili gas"), hibridni odiše takvom tišinom u odnosu na klasičan CRV, da je to neverovatno. Čak sam uspevao da pri brzini od oko 110-120km/h na kratko ( 1-2 km) vozim samo na struju, tj. bez ikakvog zvuka SUS-a, već samo uz šum vetra i jeku pneumatika (a rekao bih da je onaj fabrički Bridgestone Dueler HL 33 dimenzije 235/60X18 ipak malo bučan).

Moram da priznam da sam oduvek načelno bio veoma negativan i prema hibridnoj tehnologiji, ali i da sam u tom svetu hibrida "u glavi" uvek nekako davao prednost Toyoti. I to ne samo zbog Toyota tradicije, već zato što mi je kao laiku, koji o svemu tome zna veoma malo, princip rada njenih hibrida deluje nekako naprednije/logičnije/bolje od Hondinog hibridnog sistema.

Ali, da mi je ova kratka testna vožnja hibrida nekako "otvorila um". Da je moguće da su i hibridi veoma dobro rešenje. Posebno, ako dosta vozite po gradu.

Eto, jedna mala paralela, na temu potrošnje i ono što je začudilo i vlasnika tog hibrida kada je seo za volan mog običnog CRVa 1,5T. 

On je prešao oko 5.800 km, vozi svog hibridnog CRVa dosta i po gradu, a ima životni prosek potrošnje 6,4 (na bordu).

Ja imam oko 3.800 km, ne vozim skoro uopšte po gradu, a imam prosek potrošnje 6,3, pri čemu moj po gradu (uz skromna iskustva koja u tom delu imam), zavisno od uslova, troši oko 9-11 (to je jako relativno, jer su i "gradski uslovi" jedna velika žvaka, pa ono 9-11 može biti i 8-12 ili "šta god već hoćete"). 

Tek, za gradske uslove, mislim da je hibrid "nepobediv". Da potrošnjom "tuče" i svakog dizela. Van grada - sve zavisi od uslova deonice. Ako nema česte promene ritma vožnje (ubrzanje-usporenje), tada u fazi usporenja nema ni regenerativnog kočenja, pa ni "besplatne struje".

Da li se "isplati" doplatiti za hibrida? Tih "samo" par hiljada ... A šta se uopšte u životu "isplati" ... Nije sve ni u isplativosti, ima nešto i u ugodjaju (bar dok je čovek živ). A on je u hibridu ipak, rekao bih, na jednom znatno višem nivou, nego na običnom vozilu.

Edited by moron

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gledao sam na YT ( "Alex on autos" ) video prilog o razlikama hibridnog sistema Honde i Toyote. To je "nebo i zemlja". Ali, izgleda, u vožnji, za vozača je sve to jako slično. Mada, kažu i da na testovima hibridni RAV4 troši manje od hibridnog CRVa, što delom pripisuju užim točkovima RAVa, ali, moguće i samim malo boljim hibridnim sistemom. Mada je RAV4 čak i jači, pri čemu je činjenica i da oba imaju jako slična ubrzanja (oko 8 sekundi ) i da oba imaju limitirane maksimalne brzine ( na 180 km/h).

Dakako, dizajn je stvar ukusa. Mnogo je vozila danas u toj ( RAV ) klasi, ali, za mene, aktuelni RAV dizajnom nije ni bleda senka ranijih generacija, koje su mi bile prelepe. Ova danas, nikako.

Razmišljam da "jednog dana" 500L zamenim za neki manji (običan) hibrid, za gradsko-prigradsku upotrebu (yaris, jazz ... ). Zato me načelno i interesuju (obični) hibridi (ne i plug-in). A do tog "jednog dana", ponuda će i kod nas biti daleko veća nego sada. Gledah neke testove, po kojima je npr. hibridni Reno Clio po pitanju "energetske efikasnosti" bolji od, recimo, nove hibridne Honde Jazz. Ali, cela ta klasa, generacija novih maliih hibrida, ima toliko bolesne cene (npr. yaris hibrid skoro dobaci do cene corolle HB), da je to neverovatno.

Edited by moron

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pozdrav svima,

 

bio bih rad da cujem iskustva, savet, predlog. Ulazim u kupovinu automobila, i potrebe su za necim sto ima 4x4 pogon po mogucstvu.

 

Ne zivim na planini, zapravo na tek par km od grada, vrlo blizu, ali imamo jedan fini nezgodni uspon do kuce gde se zimi malko zezamo cesto po komsiluku, pa se 4x4 iako samo za te prilike pokazao razloznim, jer pomaze naravno i koliko toliko kad zatreba, iako retko, pruzi nesto bolju trakciju uz naravno i dobre gume i biva lakse. Do sada sam vozio manje vise 'talijanski meni jako drag motor jtd, mjtd, i to u razlicitim verzijama modela, gde god ga je bilo :), od redom  Stila onomad, pa Libra, Delta, Croma izlazno godiste, pored toga i jedan BMW trojka i jedan Volvo V50) su bili vozni park. Moram da kazem da se Croma, pokazala najboljom, verovatno jer je bila godiste kada su sve bubice otklonjene i jako ociuvan primerak.

 

Trenutno razmisljam o 4x4 opciji u automobilu ne starijem od 2013/2014. godista u proseku i za neki budzet do plafon 13.000 e.

 

U tom smislu nude se:

 

-ford kuga 4 x4 2.0 dizel

-opel mokka 4x4,  tu dolazi u obzir i onaj manji 1.4 turbo benzinac

-Opel insigia 4 x4  sw  2.0 dizel

-eventualno neki BmW X1

- octavia a7 4x4 karavanka (iako mi je ona malko dosadna da budem iskren)

 

Malo znam o ovim automobilima, sem o skodi, kapiram da je to barem sto se tice Kuge i Mokke sve tu negde obzirom na klasu malih SUV/ova, ali bih svakako auto koji nije preprapren za odrzavanje, sto mi ovaj x1 mirise da jeste, mozda gresim.

 

Razmisljao sam i o nekom Fiatu Freemontu, jer mi je dopadljiv i moze se probrati u toj ceni, ali je sto se tice delova cini mi se zavrzlama za kasnije odrzavanje, opet mozda gresim, zato i pitma. Verujem da ima vas ovde koji dakako znate nesto vise, pa da me "oslobodite" modela koji bi bili potencijalni problem i preskupi ili neracionalni za odrzavanje ili prosto skrenete paznju. Naracito, kada uzmemo da imaju i 4 x 4 pogon u paketu.

 

Hvala unapred,

 

Pozdrav :)

 

 

Edited by neshaoct
spojeno

Share this post


Link to post
Share on other sites

Slucajno, mada nisam siguran da li moze QQ onaj "noviji" model da se nadje u toj ceni, verujem da vec moze. Ali ni o tom autu ne znam nista.

Vidi djiraju se, verovatno su ljudi zadovoljni.

 

Edited by Ivan
Ne citiraj prethodni post ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Znaci QQ uzeti ozbiljno u obzir a izbaciti recimo X1 nesto stariji? :)

 

Edited by Ivan
Ne citiraj prethodni post ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja lično bih u tom rasponu novca i sa takvim zahtevom otišao pogledati recimo ovu Insigniu CT

 

ps1.jpg ps4.jpg

ps2.jpg ps3.jpg

 

Deluje ok sa fotki, 2016. godište, solidna oprema, u njoj 1956 ccm MJTT, generalno fini autić bez nekih posebno velikih boljki.

 

 

Edited by neshaoct
dodao slike

Share this post


Link to post
Share on other sites

Iskreno, komsinica ovde u kamenici djira bas Insigniu sa 4 x4, ne znam koliko je to pouzdan auto, ali taj pogon radi ok i bas ne prosle, nego one tamo zime, video sam razliku.

Meni ta Insignia jos uvek izgleda jako lepo, premda su govorili da ih prate boljke do nekog valjda 2012. godista razne, ali da je to u ristajlu sve otklonjeno navodno.

 

No, zato i pitam ovde, moj ukus bi najvise isao upravo na tu Insigniu, QQ recimo, iako sam ga prevideo, i x1, ali on mi je onako nepoznanica.

Ali davno sam naucio da je polovni auto, a imao sam srece bas kad sam tako razmisljao, jer bi uboo ok primerak, jedan veliki kompromis izmedju zelja i mogiucnosti.

 

 

Edited by neshaoct
formatiranje

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...