Jump to content
FAS Goran
Sava NS

Potreban auto sa većim klirensom / 4x4 pogonom - saveti, mišljenja, iskustva

Recommended Posts

Za taj novac Xtrail i bog da te vidi. Em kvalitetniji od kaskajia a motor pouzdan i povrh svega pravi terenac u odnosu na navedene. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 hour ago, totti said:

Kuga ti je odličan i kvalitetno urađen auto, jedino ako ti se nešto ne sviđa na oko.

Ok mi izgleda Kuga, ta medju faza ima onu malo masku zgoljavu, ali mi je ok to auto, ako kazes da dobro uradjen, onda ne vidim neke narocite mane.

 

46 minutes ago, ISV_01 said:

Za taj novac Xtrail i bog da te vidi. Em kvalitetniji od kaskajia a motor pouzdan i povrh svega pravi terenac u odnosu na navedene. 

Hvala. Nisam siguran da li za 12,000, max 13..000 moze da se uzme X trail sa 4 x 4 i to u tom novijem modelu. Stari X trail da, ali on mi ne igra makar malo zicu.

 

 

Edited by neshaoct
formatiranje

Share this post


Link to post
Share on other sites
42 minutes ago, Woodoo said:

Od nabrojanih Kuga je najbolji izbor, nije lepša ali je tehnički i vozno bolja od Qashqaija.

Lepota je subjektivna, da mnogima je lepsi QQ, mada ni Kuga nije ruzan auto. Barem meni.

 

Premda od pomenutih, meni opet licno, Insignia, QQ i X1 jesu najlepsi automobili, ali to je stvarno subjektivno uglanvom kod svih nas.

Edited by Jug

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 8/26/2020 at 1:06 PM, Jug said:

Ok mi izgleda Kuga, ta medju faza ima onu malo masku zgoljavu, ali mi je ok to auto, ako kazes da dobro uradjen, onda ne vidim neke narocite mane.

Slazem se za dizajn. Takodje slican plan za sledeci auto, samo ja moram da biram i komfor unutra zbog visine gde npr QQ otpada. Vozac ima prostor za noge-kolena kao u malom gradskom autu. 
Pogledaj i subaru forester ako ti mogucnosti dozvoljavaju jer nije jeftino odrzavanje, samo nemoj dizel zbog problema koje imaju.

Share this post


Link to post
Share on other sites
16 minutes ago, Dale said:

Slazem se za dizajn. Takodje slican plan za sledeci auto, samo ja moram da biram i komfor unutra zbog visine gde npr QQ otpada. Vozac ima prostor za noge-kolena kao u malom gradskom autu. 
Pogledaj i subaru forester ako ti mogucnosti dozvoljavaju jer nije jeftino odrzavanje, samo nemoj dizel zbog problema koje imaju.

Ne bih isao na egzotike zbog odrzavanja, a i cene odrzavanja. Nisam neko ko automobil gleda kao clana porodice, nego kao racionalno prevozno sredstvo s odredjenim karakteristika u kojem moze i da se uziva :)

 

A i ne znam, mozda Forester nije toliki bauk za odrzavanje, nego je jako redak i dalje.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hvala na predlozima, kao i poslednjem predlogu od @jevta  ali to ipak malo ide iznad mog budzeta itd, iako je auto odlican i ne sumnjam da je pazen i mazen i vidi se na slikama. Ipak se ne bi natezao sa budzetom koji sam spremio u najboljom i najgoroj verzij, odnosno koliko bi voleo i koliko bi mogao hehe

 

Odlucio sam se da nesto jeftinije za nijansu vijam. Tako da slovo je palo ili na QQ sa 4x4 u nekom manjem dizelu sa manjom i potrosnjom, ili renoovog brata Kadjara, koji je slican auto samo drugog bezda, ali to je ta ekipa.

 

Ili Opel Insigniu u onoj Country Tourer 4x4 izvedbi od 2014 plus kada su barem po pisanjima ljudi ovde, a i drugde, otklonjene gluposti i pre svega jer je taj auto sad vec poznat, ima delova, a i odrzavanje koliko vidim nije bauk. 

 

Nissan X trail je tu najozbiljnija zverka, ali prebacuje budzet masala za dobar primerak. Tiguan mi je nekkao dosadan unutra i cini se precenjen. Mozda gresim.

 

Da mogu da se protegnem vise, da l u kreditu ili kako, definitivno bi bilo X trail izbor, jer po svim ocenama on ispada stvarno najozbiljnija varijanta SUV-a ili barem best buy.

Share this post


Link to post
Share on other sites
35 minutes ago, Jug said:

Odlucio sam se da nesto jeftinije za nijansu vijam. Tako da slovo je palo ili na QQ sa 4x4 u nekom manjem dizelu sa manjom i potrosnjom, ili renoovog brata Kadjara, koji je slican auto samo drugog bezda, ali to je ta ekipa.

Koliko god bili popularni to su i najlošiji izbori. Kadjar je najgori crossover koji sam ikada vozio. QQ jedino vadi što u 4x4 verziji ima bolje zadnje oslanjanje u odnosu na verzije koje nemaju pogon. I gledaj da po svaku cenu izbegneš 1.6 DCi.

Share this post


Link to post
Share on other sites
39 minutes ago, Woodoo said:

Koliko god bili popularni to su i najlošiji izbori. Kadjar je najgori crossover koji sam ikada vozio. QQ jedino vadi što u 4x4 verziji ima bolje zadnje oslanjanje u odnosu na verzije koje nemaju pogon. I gledaj da po svaku cenu izbegneš 1.6 DCi.

Hvala na misljenju. Sta je problematicno s 1.6 dci motorom? Ima neku posebnu manu, nesto na sta obratiti paznju?

 

Ispada da po ceni najpovoljnija dodje Insignia, a i taj motor je u tim novijim godistima bez bubica, mislim bez opelovih bubica kad se nadje pametan da dira Fiatove motore :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kod Opela imaš eventualno klapne i obavezno glumicu na uljnoj pumpi...
Sam 4x4 prenos jako loš,kida se i lomi ,ne znam kakav je u restajlu...
 

Share this post


Link to post
Share on other sites
2 hours ago, Jug said:

Hvala na misljenju. Sta je problematicno s 1.6 dci motorom? Ima neku posebnu manu, nesto na sta obratiti paznju?

Dihtung glave motora im je najčešći problem i javlja se čak i na malim kilometražama (30.000 km). Nema pravila, dešava se da pukne radilica, klipnjača, lanac, turbine crkavaju, egr, sve u svemu jako nepouzdan motor. Takođe treba bežati i od 1.2 turbo benzinca.

1.5 DCi i 1.3 TCE su se mnogo bolje pokazali ali nisu dostupni sa 4WD.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Glupo al...noviji Duster ? mislim daleko je od svega nabrojanog po svim kriterijumima (kvalitet emterijera, mozda udobnost, oprema i slicno) ali bi kao glavnu prednost naveo odrzavanje (mi unistavamo sluzbeni Sandero Stepway mk1 sa 1.5dci kao terensko vozilo i evo radi sa no problem 260K) jer verujem da, iako je reno grupacija, delovi su jedtiniji a ide sa 1.5dci motorom i u 4x4 verziji.

Mislim da mozes za taj novac naci noviji Duster u 4x4 i srednji-visi paket opreme.
Istina, nema reduktor aka Niva ali za neke manje zahtevne off road izlete ce sigurno raditi posao.

Share this post


Link to post
Share on other sites
16 hours ago, Woodoo said:

Dihtung glave motora im je najčešći problem i javlja se čak i na malim kilometražama (30.000 km). Nema pravila, dešava se da pukne radilica, klipnjača, lanac, turbine crkavaju, egr, sve u svemu jako nepouzdan motor. Takođe treba bežati i od 1.2 turbo benzinca.

1.5 DCi i 1.3 TCE su se mnogo bolje pokazali ali nisu dostupni sa 4WD.

Hvala @Woodoo ovo su dragocene informacije. Hvala puno :)

 

18 hours ago, neshtry said:

Kod Opela imaš eventualno klapne i obavezno glumicu na uljnoj pumpi...
Sam 4x4 prenos jako loš,kida se i lomi ,ne znam kakav je u restajlu...
 

Ljudi koji pisu po forumima ovde, a i drugde, kazu da su svi ti problemi sa uljnom pumpom, radilici i jos po necemu sto i ti pominjes upgrade/ovani i navodno reseni od 2014. do 2017. u tom ristajlu Insignie, i da je ta Insignia daleko pouzdaniji auto, jer je prethodna imala te bube i bubice iako je ako se ne varam bila proglasena za auto godine. Naravno ako nije odrana dosla do kupca polovnjaka. Takodje, opel koristi neki elektronski sistem uparen sa Haldex kvacilom (The Insignia 4x4’s power distribution travels from the front axle differential to a hydraulic Haldex multi-disk clutch, which electronically distributes the torque as required).

 

Ovde je bas uporedjen sa Audijem 4 , na valjcimai bogami nije se nimalo lose pokazao. Stavise :)

 

 

14 hours ago, ISV_01 said:

Glupo al...noviji Duster ? mislim daleko je od svega nabrojanog po svim kriterijumima (kvalitet emterijera, mozda udobnost, oprema i slicno) ali bi kao glavnu prednost naveo odrzavanje (mi unistavamo sluzbeni Sandero Stepway mk1 sa 1.5dci kao terensko vozilo i evo radi sa no problem 260K) jer verujem da, iako je reno grupacija, delovi su jedtiniji a ide sa 1.5dci motorom i u 4x4 verziji.

Mislim da mozes za taj novac naci noviji Duster u 4x4 i srednji-visi paket opreme.
Istina, nema reduktor aka Niva ali za neke manje zahtevne off road izlete ce sigurno raditi posao.

Dragi kolega forumaski :)i, ne patim od bedza i veruj razmisljao sam i o Dusteru, isto kao i ti, tom novom. Ono sto me odvlaci od njega jeste jedino i samo, a jako je priznaces vazno, sigurnost i pouzdanost pri nedaj boze sudaru. Tu Duster jeste obicna kanta, i naprosto jako i dalje nisku bezbednost nudi, iako ovako nije upitno da je skroz ok auto, pristojno izgleda, ok se vozi za SUV jer ima dobar 4wd, a vidim da se i u off roadu snalazi jako dobro.

 

Ono sto me zbunjuje, ipak, jer sam i sam terao najvise italijana, a na italijanskom smo forumu, sto niko ne spominje 500x u 4x4  verziji ili Freemont.

 

Koji je razlog, modeli su omanuli ili? Stavise, vidim da ih nema uopste ni na forumu itd Ili gresim.

Edited by Jug

Share this post


Link to post
Share on other sites

Freemont nije baš Fiat per se, u pitanju je Dodge Journey, samo sa drugom značkom za evropsko tržište... Nije to da je loš auto, već što zaista dobar primerak premašuje tvoj planirani budžet, slično kao X-Trail.

 

500X je u principu ok, ali za te novce nema šta da traži pored ostalih pomenutih (sem Dustera umesto koga bih uzeo 500X bez razmišljanja).

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 hour ago, Jug said:

Ono sto me odvlaci od njega jeste jedino i samo, a jako je priznaces vazno, sigurnost i pouzdanost pri nedaj boze sudaru. Tu Duster jeste obicna kanta, i naprosto jako i dalje nisku bezbednost nudi, iako ovako nije upitno da je skroz ok auto, pristojno izgleda, ok se vozi za SUV jer ima dobar 4wd, a vidim da se i u off roadu snalazi jako dobro.

Istina skroz, to je razlog što nikad nisam razmatrao Dustera kao auto za sebe, iako sa 71% pasivne bezbednosti na NCAP testu. Sandero je 1/1 kanta već, plehan u totalu. Ne bi mi verovao za novu Toyotu corrolu da joj se spoljni lim ulubljuje na malo jači dodir a prag ulubljuje ispadom telefona (video i izneverovao). U principu nije loš izbor i ipak je dovoljno startan i stabilan za putovanja. Kada pogledaš većinu voznog parka, Duster je solidan auto za srazmerno novca. 

 

Freemonti kod nas su ređi, 2,0 mjet su, C615 serija manuelnih menjača, delovi su papreni a i sam je na platformi Dodge Journey/Nitro. Automatik je Aisin mislim. 

Imaš o Freemontu nekoliko tema ovde i ovde

Što kaže McSteel, dobar primerak će da te fino izađe. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

U Freemont nikad nisam seo, ali u Journey bolje i da nisam

Koje đubre i kanta od auta , ne znam da li ima i koliko ima razlike.

Sent from my SM-G950F using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites
51 minutes ago, ISV_01 said:

Istina skroz, to je razlog što nikad nisam razmatrao Dustera kao auto za sebe, iako sa 71% pasivne bezbednosti na NCAP testu. Sandero je 1/1 kanta već, plehan u totalu. Ne bi mi verovao za novu Toyotu corrolu da joj se spoljni lim ulubljuje na malo jači dodir a prag ulubljuje ispadom telefona (video i izneverovao). U principu nije loš izbor i ipak je dovoljno startan i stabilan za putovanja. Kada pogledaš većinu voznog parka, Duster je solidan auto za srazmerno novca. 

 

Freemonti kod nas su ređi, 2,0 mjet su, C615 serija manuelnih menjača, delovi su papreni a i sam je na platformi Dodge Journey/Nitro. Automatik je Aisin mislim. 

Imaš o Freemontu nekoliko tema ovde i ovde

Što kaže McSteel, dobar primerak će da te fino izađe. 

Isto razmisljamo sto se tice Dacie, i ja mislim da je Duster solidan auto, u sledecoj seriji milsim da ja ostalo da ponude bolju bezbednost i da ce uzeti jos veci kolac trzista kod evropskih kupaca, ali to su za sad samo teorije :) Mozda se i slazes, jer mislim da im to odbija eventualne kupce, novih ali i polovnih modela.

 

59 minutes ago, McSteel said:

Freemont nije baš Fiat per se, u pitanju je Dodge Journey, samo sa drugom značkom za evropsko tržište... Nije to da je loš auto, već što zaista dobar primerak premašuje tvoj planirani budžet, slično kao X-Trail.

 

500X je u principu ok, ali za te novce nema šta da traži pored ostalih pomenutih (sem Dustera umesto koga bih uzeo 500X bez razmišljanja).

Hvala na komentaru....Da Freemont je onako, ako te zalomi los primerak, kuburenje i s delovima itd. 500 X je, slazem se simpatican, simpatican auto, ali bez 4 x 4 ne vidim mu neke bitnije razlike u odnosu na 500 L u nekoj cross varijanti.

 

13 minutes ago, totti said:

U Freemont nikad nisam seo, ali u Journey bolje i da nisam emoji3.png

Koje đubre i kanta od auta emoji849.png, ne znam da li ima i koliko ima razlike.

Sent from my SM-G950F using Tapatalk
 

hehe nisam seo ni u jedan ni drugi, ali verujem na rec, jer i deluje kantasto. Recimo, znam da kad sam u daciu duster onu staru seo da sam imao isti utisak. Onako pleh :)

52 minutes ago, neshtry said:

Ja najviše volim pandu 4x4,pa nek priča ko šta hoće .... Pa onda jeep

Sent from my motorola one macro using Tapatalk
 

Jeep Renegade ti se svidja? Panda je presladak auto, ali jako mali. Kao drugi auto super resenje.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pa Renegade je jedino od Jeep-a cija registracija ne kosta levi bubreg. Kvalitetan je auto ali ni malo jeftin iz ne znam kog razloga.

Pandu zaobidji u svakom pogledu, ako gledas bezbednost..NCAP ce ti sam reci vec.

 

Isto razmisljamo sto se tice Dacie, i ja mislim da je Duster solidan auto, u sledecoj seriji milsim da ja ostalo da ponude bolju bezbednost i da ce uzeti jos veci kolac trzista kod evropskih kupaca, ali to su za sad samo teorije Mozda se i slazes, jer mislim da im to odbija eventualne kupce, novih ali i polovnih modela.

 

Ako im je u interesu da imaju kupce koji nece da, u slucaju da zbog vece bezbednosti, biraju izmedju njega i QQ-a ili eventualni Kadjara, bolje im da ne dizu cifru za 20kg vise lima ili koji airbag vise.

 

Sent from my S10 PRO using Tapatalk

 

 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nisam neki ljubitelj audija, ali mislim da q3 i q5 mogu da se nadju u godistu i budzetu, a solidni su skroz. Moj izbor bi bio x1 184ks automatik jer on nosi zf8 automatik, koji je ubedljivo najbolji, ako se gleda manuelni menjac i/ili slabiji motor onda se prednosti x1 brzo tope.

 

Skoda octaviu bih gledao u scout verziji, dobijas dodatni klirens u odnosu na obicnu 4x4 oktaviju i jos ima dodatne zastite motora i patosa automobila, a izgleda dosta bolje od obicne oktavije karavan, mehanicki takodje vrlo solidna.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Panda Cross je još dobra na NCAP, obična je žasu. A ovde nešto i ne vidim pravi off road po očišćenom snegu. Ovo je dobar test. 

 

 

 

 

Mali, visok, uzan...pandam Nivi.

Edited by ISV_01

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...