The Punisher 6614 Posted June 6, 2018 I većina benzinaca ima problema sa curenjem svega živog. Quote Share this post Link to post Share on other sites
chikavili 511 Posted June 6, 2018 Freelander iskljucivo dizelas. Benzinca nikako Quote Share this post Link to post Share on other sites
Sava NS 4 Posted June 6, 2018 Uh, Freelander-a onda necu hehe Quote Share this post Link to post Share on other sites
jevta 251 Posted June 6, 2018 I italijani su govna. Ili su to zablude i predrasude Imam Freelandera td4 dizela iz 2005.Taj model sam ganjao zbog skidanja krova i prelaska u kabrio. .Kardan sam odma skinuo dok je ispravan meni realno ne treba pogon 4x4.Stavio zimus za onaj sneg da probam bilo zanimljivo i opet skinuo. Kupljen sa lošim termostatom i lošim kvačilom. Termostat koštao 13 evropskih set kvačila i plivajući posle 10000km promenjeni i koštali 350 evropskih sa majstorom. Potrošnja najmanja 6 kada se išlo na more preko bosne noću bez klime i po ograničenju.Najveća zimus skoro 10 sa dosta grejanja u mestu.Prosek 8,5.Ko napravi manje sa autom od 1,5 t svaka čast Moja zamerka je 7 litara ulja i skupi filteri, delovi servisa izađu 90-100 evrića Relacija mi je Rumenka-NS to je otprilike isto kao i tvoje. Kada je rađeno kvačilo konstatovano da smo skinuli fabrički set i da sam to uradio odmah ne bi možda morao plivajući,mada je on stavljen polovan.Trap je još od fabričkih elemenata.Auto došao iz francuske kod trgovca ovde mislim kao neispravan i da su ovde nešto sredili.Šta god je bilo sad je dobar.Da ima još fabrički katalizator, i EGR u funkciji, ako to nešto znači Da kupio sam još jedan set točkova i to su bili dodatni troškovi.Sve u svemu ja prezadovoljan. 1 chikavili reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
bit 937 Posted June 8, 2018 Hm 7l je baš malo za taj auto, pre će biti min 9 do 10l a kad se pritisne ide to i više, zbog svega, mase, velikih guma, rasporeda brzina, bar toliko sestra kaže da je neki minimum za njen način vožnje. Ja ga uzmem ponekada kad je već zreo za pranje pa mu dodam još koji kilo blata, zamerka je velika već sam napisao, višlji od 185 nema šta da traže u tom autu. 1 knezevic76 reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
knezevic76 7018 Posted June 8, 2018 Ma vozio sam ga i ja od prijateljice uzeo. I svideo mi se. Kad smo jurili po oglasima, to je bio užas. Onaj koji je baš vredeo je bio dosta skuplji od ostalih. Quote Share this post Link to post Share on other sites
bit 937 Posted June 8, 2018 Ovome sve radi ali je i plaćen tačno u fondu pokretača teme. A što rovari u blatu kad se prisne dugmence kod menjača... Uživancija. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Rile_bg 347 Posted June 8, 2018 @Sava NS ako gledas sx4, pogledaj i sedan verziju. Drugar ga ima, novog ga je kupio i stvarno je pristojan auto. Uzeo ga je iz slicnog razlogao kao i ti ( cesto je na selu ). Ima benzinca 1.6 sad ima 120k km menjao je ove zime fabricki akumulator ( 2010god je auto ) i prednje plocice. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Sava NS 4 Posted June 11, 2018 Hvala za info svima. @bit Zasto Freelander nije za vislje od 185, kako rece. Visociji sam od toga, pa me zanima Iako ipak mislim da dzipovi locu previse, i da cu samo obican auto s vecim klirensom uzeti...Jos uvek smo u procesu transakcije, ali to je neka ideja. Mislim da ce biti Picasso C 3, prostran, 1.6 dizel hdi od 92 ks nema plivajuci. Takodje, mali potrosac, dovoljno visok da odradi par stotina metaraq neravnog i loseg puta i eto. Realno, Bravo je lepsi auto, ali funkcionalnost se nekad nametne kao the thing sto bi rekli anglosaksonci Quote Share this post Link to post Share on other sites
bit 937 Posted June 11, 2018 Sedište je fiksno, može samo napred, nazad, nema gore dole, ako oboriš sedište ne može se volan dohvatiti, a i glava je onda iza stuba, nemoguće za voziti, volan takođe samo gore dole, ja imam 190cm i kad normalno sednem, glava udara u plafon, ne možeš se namestiti nikako, kao da vozim dečiji tricikl, pogrbim se u napred i to je to, par kilometara se može izdržati, na većoj rupi može vrat da pukne bez dobar dan.Probaj na nekom placu, sve će ti biti jasno. Da ne poveruješ, ali tako. Quote Share this post Link to post Share on other sites
jevta 251 Posted June 13, 2018 Da je sve jedno to sa visinom SUV segment ne bi postojao.Pored toga ja lično sam prezadovoljan kao se loši putevi osećaju u SUV klasi u odnosu na obične putne Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted May 14, 2020 Vrele Gume video: Test Suzuki Ignis Kada je pogon na sva četiri točka deo kompaktne urbane zujalice, zabava je zagarantovana: Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted June 11, 2020 MobilAutoTV video: Honda CR-V 1.5 CVT Uvoznik Honde za SRB pripremio je specijalne uslove i posebne pogodnosti za kupovinu novih Honda CR-V modela do kraja juna meseca. U pitanju je dobro poznati model koji je na našem tržištu predstavljen pre četiri godine. CR-V je zasigurno najnapredniji SUV koji je Honda do sada napravila: Quote Share this post Link to post Share on other sites
moron 3691 Posted July 28, 2020 (edited) Provozao sam malo hibridnog CRV-a ( 30-ak km). Zaista je to jedna sasvim "druga dimenzija" u odnosu na "obični" CRV. Pošto iz stanja mirovanja kreće na struju, a SUS motor se aktivira tek kasnije (pri čemu bih rekao da brzina kretanja pri kojoj se aktivira SUS najviše zavisi od toga koliko ste duboko "potopili gas"), hibridni odiše takvom tišinom u odnosu na klasičan CRV, da je to neverovatno. Čak sam uspevao da pri brzini od oko 110-120km/h na kratko ( 1-2 km) vozim samo na struju, tj. bez ikakvog zvuka SUS-a, već samo uz šum vetra i jeku pneumatika (a rekao bih da je onaj fabrički Bridgestone Dueler HL 33 dimenzije 235/60X18 ipak malo bučan). Moram da priznam da sam oduvek načelno bio veoma negativan i prema hibridnoj tehnologiji, ali i da sam u tom svetu hibrida "u glavi" uvek nekako davao prednost Toyoti. I to ne samo zbog Toyota tradicije, već zato što mi je kao laiku, koji o svemu tome zna veoma malo, princip rada njenih hibrida deluje nekako naprednije/logičnije/bolje od Hondinog hibridnog sistema. Ali, da mi je ova kratka testna vožnja hibrida nekako "otvorila um". Da je moguće da su i hibridi veoma dobro rešenje. Posebno, ako dosta vozite po gradu. Eto, jedna mala paralela, na temu potrošnje i ono što je začudilo i vlasnika tog hibrida kada je seo za volan mog običnog CRVa 1,5T. On je prešao oko 5.800 km, vozi svog hibridnog CRVa dosta i po gradu, a ima životni prosek potrošnje 6,4 (na bordu). Ja imam oko 3.800 km, ne vozim skoro uopšte po gradu, a imam prosek potrošnje 6,3, pri čemu moj po gradu (uz skromna iskustva koja u tom delu imam), zavisno od uslova, troši oko 9-11 (to je jako relativno, jer su i "gradski uslovi" jedna velika žvaka, pa ono 9-11 može biti i 8-12 ili "šta god već hoćete"). Tek, za gradske uslove, mislim da je hibrid "nepobediv". Da potrošnjom "tuče" i svakog dizela. Van grada - sve zavisi od uslova deonice. Ako nema česte promene ritma vožnje (ubrzanje-usporenje), tada u fazi usporenja nema ni regenerativnog kočenja, pa ni "besplatne struje". Da li se "isplati" doplatiti za hibrida? Tih "samo" par hiljada ... A šta se uopšte u životu "isplati" ... Nije sve ni u isplativosti, ima nešto i u ugodjaju (bar dok je čovek živ). A on je u hibridu ipak, rekao bih, na jednom znatno višem nivou, nego na običnom vozilu. Edited July 28, 2020 by moron 1 shuxx reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
knezevic76 7018 Posted July 28, 2020 Iste imprrsije sam imao kad sam seo u Hibridnu Toyotu Rav 4, al ovu predzadnju verziju. Quote Share this post Link to post Share on other sites
moron 3691 Posted July 28, 2020 (edited) Gledao sam na YT ( "Alex on autos" ) video prilog o razlikama hibridnog sistema Honde i Toyote. To je "nebo i zemlja". Ali, izgleda, u vožnji, za vozača je sve to jako slično. Mada, kažu i da na testovima hibridni RAV4 troši manje od hibridnog CRVa, što delom pripisuju užim točkovima RAVa, ali, moguće i samim malo boljim hibridnim sistemom. Mada je RAV4 čak i jači, pri čemu je činjenica i da oba imaju jako slična ubrzanja (oko 8 sekundi ) i da oba imaju limitirane maksimalne brzine ( na 180 km/h). Dakako, dizajn je stvar ukusa. Mnogo je vozila danas u toj ( RAV ) klasi, ali, za mene, aktuelni RAV dizajnom nije ni bleda senka ranijih generacija, koje su mi bile prelepe. Ova danas, nikako. Razmišljam da "jednog dana" 500L zamenim za neki manji (običan) hibrid, za gradsko-prigradsku upotrebu (yaris, jazz ... ). Zato me načelno i interesuju (obični) hibridi (ne i plug-in). A do tog "jednog dana", ponuda će i kod nas biti daleko veća nego sada. Gledah neke testove, po kojima je npr. hibridni Reno Clio po pitanju "energetske efikasnosti" bolji od, recimo, nove hibridne Honde Jazz. Ali, cela ta klasa, generacija novih maliih hibrida, ima toliko bolesne cene (npr. yaris hibrid skoro dobaci do cene corolle HB), da je to neverovatno. Edited July 28, 2020 by moron Quote Share this post Link to post Share on other sites
Jug 229 Posted August 26, 2020 (edited) Pozdrav svima, bio bih rad da cujem iskustva, savet, predlog. Ulazim u kupovinu automobila, i potrebe su za necim sto ima 4x4 pogon po mogucstvu. Ne zivim na planini, zapravo na tek par km od grada, vrlo blizu, ali imamo jedan fini nezgodni uspon do kuce gde se zimi malko zezamo cesto po komsiluku, pa se 4x4 iako samo za te prilike pokazao razloznim, jer pomaze naravno i koliko toliko kad zatreba, iako retko, pruzi nesto bolju trakciju uz naravno i dobre gume i biva lakse. Do sada sam vozio manje vise 'talijanski meni jako drag motor jtd, mjtd, i to u razlicitim verzijama modela, gde god ga je bilo :), od redom Stila onomad, pa Libra, Delta, Croma izlazno godiste, pored toga i jedan BMW trojka i jedan Volvo V50) su bili vozni park. Moram da kazem da se Croma, pokazala najboljom, verovatno jer je bila godiste kada su sve bubice otklonjene i jako ociuvan primerak. Trenutno razmisljam o 4x4 opciji u automobilu ne starijem od 2013/2014. godista u proseku i za neki budzet do plafon 13.000 e. U tom smislu nude se: -ford kuga 4 x4 2.0 dizel -opel mokka 4x4, tu dolazi u obzir i onaj manji 1.4 turbo benzinac -Opel insigia 4 x4 sw 2.0 dizel -eventualno neki BmW X1 - octavia a7 4x4 karavanka (iako mi je ona malko dosadna da budem iskren) Malo znam o ovim automobilima, sem o skodi, kapiram da je to barem sto se tice Kuge i Mokke sve tu negde obzirom na klasu malih SUV/ova, ali bih svakako auto koji nije preprapren za odrzavanje, sto mi ovaj x1 mirise da jeste, mozda gresim. Razmisljao sam i o nekom Fiatu Freemontu, jer mi je dopadljiv i moze se probrati u toj ceni, ali je sto se tice delova cini mi se zavrzlama za kasnije odrzavanje, opet mozda gresim, zato i pitma. Verujem da ima vas ovde koji dakako znate nesto vise, pa da me "oslobodite" modela koji bi bili potencijalni problem i preskupi ili neracionalni za odrzavanje ili prosto skrenete paznju. Naracito, kada uzmemo da imaju i 4 x 4 pogon u paketu. Hvala unapred, Pozdrav Edited August 26, 2020 by neshaoct spojeno Quote Share this post Link to post Share on other sites
totti 13165 Posted August 26, 2020 Da li si namerno ili slučajno izostavio Qashqai? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Jug 229 Posted August 26, 2020 (edited) Slucajno, mada nisam siguran da li moze QQ onaj "noviji" model da se nadje u toj ceni, verujem da vec moze. Ali ni o tom autu ne znam nista. Vidi djiraju se, verovatno su ljudi zadovoljni. Edited August 26, 2020 by Ivan Ne citiraj prethodni post ;) Quote Share this post Link to post Share on other sites
Jug 229 Posted August 26, 2020 (edited) Znaci QQ uzeti ozbiljno u obzir a izbaciti recimo X1 nesto stariji? Edited August 26, 2020 by Ivan Ne citiraj prethodni post ;) Quote Share this post Link to post Share on other sites
totti 13165 Posted August 26, 2020 Ako se dobro sećam, QQ za razliku od svih nabrojanih ima i "najozbiljniji" 4x4, sa zaključavanjem diferencijala. 1 knezevic76 reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
McSteel 550 Posted August 26, 2020 (edited) Ja lično bih u tom rasponu novca i sa takvim zahtevom otišao pogledati recimo ovu Insigniu CT Deluje ok sa fotki, 2016. godište, solidna oprema, u njoj 1956 ccm MJTT, generalno fini autić bez nekih posebno velikih boljki. Edited August 26, 2020 by neshaoct dodao slike Quote Share this post Link to post Share on other sites
Jug 229 Posted August 26, 2020 (edited) Iskreno, komsinica ovde u kamenici djira bas Insigniu sa 4 x4, ne znam koliko je to pouzdan auto, ali taj pogon radi ok i bas ne prosle, nego one tamo zime, video sam razliku. Meni ta Insignia jos uvek izgleda jako lepo, premda su govorili da ih prate boljke do nekog valjda 2012. godista razne, ali da je to u ristajlu sve otklonjeno navodno. No, zato i pitam ovde, moj ukus bi najvise isao upravo na tu Insigniu, QQ recimo, iako sam ga prevideo, i x1, ali on mi je onako nepoznanica. Ali davno sam naucio da je polovni auto, a imao sam srece bas kad sam tako razmisljao, jer bi uboo ok primerak, jedan veliki kompromis izmedju zelja i mogiucnosti. Edited August 26, 2020 by neshaoct formatiranje Quote Share this post Link to post Share on other sites
totti 13165 Posted August 26, 2020 Kuga ti je odličan i kvalitetno urađen auto, jedino ako ti se nešto ne sviđa na oko. 1 PremieRacing reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites