Jump to content
FAS Goran
Sign in to follow this  
milos013hgt

Fiat Punto 1.8 16v HGT - problem pri ubrzavanju

Recommended Posts

pozz svima nov sam na forumu...imam problem vec par dana bio sam i na diagnostici izbacio probleme sa lambd sondom bombine itd...uradjen mali servis svecice NGK nove ...ali kad sam otkacio kablove od sondi auto se ponasa isto....maloo bolje radi ali isti trok ....pumpa za gorivo koliko znam treba da radi bez prekida kod mene radi na sec sec dali je mozda to problem...znaci ovako problem je...stiskas gas auto ubrzava ali uz neki trok kad sto sam naveo pumpu za gorivo isto (sec sec) pa proguta pa nastavi da ubrzava...ako je imao neko slican problem molim za pomoc...hvala u nared

Share this post


Link to post
Share on other sites

To nema veze ... ona može normlano radit dok se ne zgrije ili dok ne dođe pod opterećnje. Jedino kako možeš ispitat je da znaš na kojem ti cilindru trokira pa da je zamjeniš sa drugom s drugog cilindra ali za to ti treba dijagnostika. Tebi auto trokira pod najvećim opterećenjem ... a u tvom slučaju to može biti bobina ili svjećica.

Share this post


Link to post
Share on other sites

A proma zvuka pumpe za benzin....pre nego sto je poceo da trokira okrenes kljuc i cuje se zujanje 2 sekunde i palis auto i vozis...sad nema zujanja kad das kontakt....pumpa radi u prekidima...svecice nove pre 2dana kupio ngk

Edited by milos013hgt

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da pumpa je zujala sad vise ne....od kad je poceo da trokirA ne cuje se ni pumpa to jes sad kad das kontakt nema zujanja 2 sec upalis auto radi ali pri voznji ima prekid...kad sam primetio da se ne cuje pumpa skinuo sediste i cuje se pumpa ali u prekidima....auto je trokira i pre servisa i menjanja svecica

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tebi je 99% oslabila pumpa za gorivo. A da bi bio siguran trebao bi da izmeris pritisak u magistrali. Pošto verujem da nemaš manometar, trebao bi da svratiš kod nekog majstor koji ima. Ne bi smelo ništa drugo da ti pravi problem sa tim simptomima. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Slazem se da je 99% pumpa oslabila mada se obicno cuje jos glasnije i radi neravnomerno kada crkava (jel to mozda sec-sec), to je bas tesko ignorisati. Merenje pritiska u fuel-railu ce svakako pomoci. I ovako se po specifikaciji treba menjati zajedno sa svojim filterom svakih 120-150k to malo ko dira dok radi. 

 

Samo bih da demsitifikujemo par vecih zabluda koje vladaju ovim forumom. Cesto vidim ljudi pisu za Punta da slabo vuce, trokira dok ubrzava ili dok je hladan, radi nestabilo na leru i slicno, pa onda pocnu da pisu "stavio sam svecice ove ili one", kablove, TBC, itd. i tako redom lupaju pare u kola bez ikakve potrebe. Prva stvar koja se radi kod svih ovih situacija, nakon rednovne EOBD dijagnostike - proverava se kompresioni odnos u cilindrima. Ne malo puta ljudi pocnu da kupuju deo po deo, menjaju sve od MAP senzora do lambda sondi da bi se na kraju ispostavilo da im je probio dihtung glave ili su se potrosile stubline i slicno, i na kraju odustaju od auta jer je skuplja popravka od njegove vrednosti, ne osvrnuvsi se prethodno da su potrosili 100-200 evra na delove koji su bili ispravni na prvom mestu, ili mozda cak i nisu bili ispravni ali nebi imali konkretnih indikacija za njihov problem.

 

Zbogo ovakvih likova, zelim da te pitam sledece stvari: Da li si primetio da ti opada nivo ulja? Da li se javlja povecan pritisak u rashladnom sistemu (creva od vode da li se naduvavaju)? Jos jedna stvar, kazes menjao si svecice, stavio si NGK. Ok, to du dobre svecice, ali ta infomracija (NGK, Denso, Champion) mnogno malo znaci u odnosu na to da li si nastelovao zazor izmedju feroda na fabricki propisanu vrednost iz servisnog uputstva (za tvoj motor i tvoju kilometrazu) ili si ih samo uvrnuo onako kako su dosle iz kutije? I da li si obratio paznju na boju starih svecica? Ona ti moze reci stvari koje ELM327 uporno precutkuje, mozda da ih uslikas pa da pogledamo?

Edited by vzr

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dobra dijagnostika kvara je pola odrađenog posla..Sve ostalo je samo vračanje i nagađanje..Što se tiče pumpe za gorivo ok je to po sluhu al bitno je i proveriti ceo sistem oko instalacije za gorivo..

Zaprljanost rezervoara  filtera goriva i oduška da nije začepljen..Pumpa je samo jedan od delova u nizu..Ako ima nekog začepljenje normalno je da će jadna da cvili i da se muči..Nije to baš mali pritisak koja ona 

treba da izgura od rezevoara do glavne cevke i dizni..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Samo se postavlja jedno veliko pitanje zašto ima misfire na jednom od cilindra i grešku bobine. Od tuda treba krenut. Da mu je pumpa oslabila auto bi zacukavao a ne bi trokirao.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...