driftwood1 34 Posted May 25, 2018 E zadnjih 7 dana mi se toliko nekih problema pojavilo na autu da ne znam otkud da krenem...u zadnje 4 godine sam prevalio 100 000 km bez ikakvih problema, valjda je sad sve doslo na naplatu.... Danas na autoputu pri brzini od 140km/h ucinilo mi se kao da sam cuo da je nesto puknulo u haubi, a potom je auto poceo da gubi snagu uz jako jako spor odgovor na papucicu gasa i cudan zvuk iz motora kao da je recimo probijen auspuh. Obzirom da ECU nije prikazao nikakvu gresku uspio sam odvesti auto do prijatelja koji ga je digao na dizalicu racunajuci da je lako moguce da se otpojilo neko crijevo. Kad smo ga digli na dizalicu, upalili i dali gas poceo se javljati crni dim iz nekakve "rupe/kanala" povise kartera pojma nemam o cemu se radi. Prijatelj mi je savjetovao da odem kod majstora koji radi servisira ausphe da pogleda o cemu bi mogla biti rijec...spojio na dijagnostiku i zacepljenjost dpf je pokazala 70%. MOzda je ta rupa sigurnosni ventil u slucaju prezacepljenosti dpf filtera ??!??? Inace zadnjih pa mjeseci mi je znao pokazati gresku senzora temperature dpf...nekakv plan je mozda uklanjanje dpf. Da li bi mi netko mogao pomoci i reci mi o cemu je rijec....jer ni majstor nije siguran o cemu se radi. Drugi problem koji mi se pojavio jeste taj da je klima prestala raditi iz cista mira, pritisnem tipku za paljenje klime ali mi ne pali kompresor niti ventilator klime, s tim da sam provjerio osigurace, kompresor i ventilator i navodno su ispravni. U prilogu saljem sliku "rupe" i kodove gresaka koje je danas ocitala dijagnostika....svaka sugestija je vise nego dobro dosla. Quote Share this post Link to post Share on other sites
shomispc 832 Posted May 25, 2018 hmmm, mozda lupam gluposti ali da ti nije sazvakao klapnu iz usisa? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Bingodalton 734 Posted May 25, 2018 Taj 1.9 bese nema klapne? Jesi iscitao gresku za klimu, ne vidim preko TT, nisam siguran na sta se kacis tacno. Mozda zbog tog prvog problema ne pali klimu iz neke zastite. Quote Share this post Link to post Share on other sites
driftwood1 34 Posted May 26, 2018 Jesam iscitao dijagnostiku i pojavile su mi se greske koje sam uslikao. Moje je pitanje sta je i cemu sluzi ona rupa i da li je moguce da je na njoj bio nekakav cep Quote Share this post Link to post Share on other sites
rkoma1986 1111 Posted May 26, 2018 Osjetnik tlaka bi valjda trebalo da bude senzor pritiska po naski Quote Share this post Link to post Share on other sites
dekirs 4819 Posted May 26, 2018 Neko ko osjeca tlak Quote Share this post Link to post Share on other sites
driftwood1 34 Posted May 26, 2018 E ovako...skinuo sam kod majstor taj dio iz kojeg suklja dim u onom momentu kad se pritisne papucica gasa, najvjerovatnije se radi o EGR cooleru (neka me neko isparvi ako grijesim) i nedostaje cep na njemu (to je zapravo ono sto je uzrokovalo "pucanj"-cep izletio). DPF je dobrano bio zacepljen spredpostavljam kad sam pritisnuo gas da je doslo do porasta pritiska te je isti izletio van, ali ga nisam pronasao. Moje je pitanje da li je netko vec ranije iimao iskustva sa ovakvim problemom i neki savjet?? Da li moze samo da se cep kupi ili mogu odnijeti nekom tokaru dio prema kojem bi isti napravio cep? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Bingodalton 734 Posted May 26, 2018 Zablankujes skroz. Tako bar moze na GP. Quote Share this post Link to post Share on other sites
driftwood1 34 Posted May 27, 2018 To bi trebalo izgledati zapravo ovako Quote Share this post Link to post Share on other sites
driftwood1 34 Posted May 27, 2018 Gotovo, a o rezultatima ce rada ce se cuti kad se sve spoji 1 neshaoct reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
driftwood1 34 Posted November 29, 2018 Mali update teme, napravio sigurnosni cep i nisam ga bas jako zatvorio da bi sluzio svrsio, auto isao jedno vrijeme odlicno dq bi opet poceo zezati i slabije vuci uz pojavu crnog dima iz auspuha te gle cuda opet izletio cep koji sam ovaj put zavario. Uglavnom problem je bio nekakav steker koji otvara turbinu i stvara vakum da se otvori hladnjag egr ventila. Turbina znaci povremeno radila, hladnjak egr ventila nije otvarao te nabijao pritisak i izbijao cep, a dijagnoza nije pokazivala nikakvu gresku. Zamijenjen steker,auto leti. 1 Sedla reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites