kanjavi 3 Posted May 21, 2018 Ako se neko razume , molim za savet. U voznji prebaci na benzin , ima u boci plina . Isao sam kod majstora ocitao treca dizna problem, remontovao mi sve dizne promenio filtere i opet isti kvar. Vraca na benzin , na dijagnostici treca dizna kvar.Proverio kablove da nisu osteceni sve ok. Pritisak je ok kaze ispravan je map senzor. Ima li neko slicno iskustvo. Uredjaj stag 4 . Quote Share this post Link to post Share on other sites
vzr 34 Posted May 21, 2018 Najbolji majstori za LPG u regionu kazu da se dizne ne "remontuju" nego se zamene. Jel pogledao na dijagnostici pritisak LPG-a i razliku MAP / LPG pritisaka, da li je probao da nasteluje? Jel radio zamenu filtera za LPG? Quote Share this post Link to post Share on other sites
kanjavi 3 Posted May 21, 2018 Gledao je pritisak i sve je ok, menjao je filtere. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Syzac 12 Posted May 21, 2018 Greška je u nagorjelom namotaju (špuli) treće dizne....imao isti problem na istom STAG uređaju....kad je hladan namotaj, dizna radi, kad se zagrije zeza, zamjeni špulu i obavezno pregledaj sve glavne spojeve uzemljenja na akumulatoru i tijelu vozila (ak se ne varam dva su-jedan na bloku i jedan mjenjaču)+kabele svjećica i bobine...svaki put kada probije na kabelima svjećica velika je vjerojatnost da ti crkne još koja dizna....u slučaju da i nakon zamjene špule lpg sistem radi isto bojim se da ćeš morati mijenjati STAG P-ecu... Quote Share this post Link to post Share on other sites
vzr 34 Posted May 22, 2018 Uz STAG se ugradjuju razne dizne (Valtek, BRC, Atker, OMVL...). Ne mora da znaci da je ista sem LPG ECU-a kod vas isto. Bacite pogled obojca na ovu poruku (autor je Zoran Doroslavac a.k.a Dora, po mom misljenju najbolji serviser za LPG odavde pa do AC Rašica) i ja se u potpunosti slazem sa njim. Iako je iz iznenjerske perspektive dizna relativno prost sklop, nemoguce je naci kvalitetni zamenski deo identicnih karakteristika niti kalibrisati ih posle "reparacije" da zadrze originalna svojstva a njihov nepravilan rad moze trajno da osteti motor. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Syzac 12 Posted May 22, 2018 Slažem se zamjenom umjesto reparacije (iako ni predloženo ne bi bila reparacija već zamjena špule)....to budi rečeno, simptomi koje pokazuje dizna na navedenom vozilu karakteristični su za grešku namotaja iste....mogu se vezati i za mehaničko oštećenje no ona su rijetka....ako postoji mogućnost neka provjeri DC (duty cycle) dizne....ako je 0 (nakon zamjene) u svakom režimu rada izgorio je izlaz na STAGU ili ECU-u automobila, ako je pak 100 i više nagorjela je špula....STAG zahtjeva otvaranje dizne-špula ne radi-dizna ostaje zatvorena-STAG kompenzira-DC se povećava i kada pređe zadanu točku isključuje LPG sistem....gore sam napisao da se prekontroliraju kabeli uzemljenja i svjećica+bobine, ako postoji mogučnost voziti rutu samo na benzin kako bi se isključile greške pojedinih senzora ili ECU-a automobila..toliko od mene Lp Quote Share this post Link to post Share on other sites
kanjavi 3 Posted May 23, 2018 Remontom isparivaca problem resen. Hvala svima . 1 neshaoct reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Syzac 12 Posted May 24, 2018 Hvala na obavjesti....dokaz da čovjek ući dok je živ....ako možeš pojasniti kako je sa diagnosticiranom greškom treće dizne, došao do reparacije isparivača....Lp Quote Share this post Link to post Share on other sites
kanjavi 3 Posted May 24, 2018 Prvi majstor mi je dijagnostikovao kvar trece dizne i promenio spulnu na njoj, remontovao sve cetri dizne ( ja sam to trazio) zamenio filtere, pregledao kablove. Posle toga kvar isti. Otisao sam kod drugog majstora i on mi je rekao da je u pitanju isparivac da nema veze kvar sa diznama i cudio se kako prvi majstor to nije znao.Gresku koju je izbacivao za trecu diznu je greska na bezinskoj dizni koju je ocitavao gasni komp. Zanimljivo da nemam problem sa trecom benzinskom diznom i da motorni racunar ne prijavljuje nista. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Syzac 12 Posted May 25, 2018 Hvala ti puno na pojašnjenju....kao i prvi majstor na prvu sam bio uvjeren da je u pitanju dizna....nebih se nikada sjetio isparivača....kao što rekoh čovjek ući dok je živ....siguran sam da će sve navedeno (zlu ne trebalo) nekome i u buduće biti od koristi Lp 1 neshaoct reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
zekiveteran 1 Posted May 30, 2018 (edited) "kanjavi" Objavi ako nije problem ime i telefon drugog majstora gde su ti otklonili kvar. Pre dvadeset dana sam kupio Lancia Y sa gasom i pojavio mi se isti problem. Hvala Edited May 30, 2018 by zekiveteran Quote Share this post Link to post Share on other sites