Jump to content
FAS Goran
kanjavi

Fiat Punto mk2 1.2 8v - sam vraća sa plina na benzin

Recommended Posts

Ako se neko razume , molim za savet.

U voznji prebaci na benzin , ima u boci plina .

Isao sam kod majstora ocitao treca dizna problem, remontovao mi sve dizne promenio filtere i opet isti kvar. Vraca na benzin , na dijagnostici treca dizna kvar.Proverio kablove da nisu osteceni sve ok. Pritisak je ok kaze ispravan je map senzor.

 

Ima li neko slicno iskustvo.  Uredjaj stag 4 .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Najbolji majstori za LPG u regionu kazu da se dizne ne "remontuju" nego se zamene. Jel pogledao na dijagnostici pritisak LPG-a i razliku MAP / LPG pritisaka, da li je probao da nasteluje? Jel radio zamenu filtera za LPG?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Greška je u nagorjelom namotaju (špuli) treće dizne....imao isti problem na istom STAG uređaju....kad je hladan namotaj, dizna radi, kad se zagrije zeza, zamjeni špulu i obavezno pregledaj sve glavne spojeve uzemljenja na akumulatoru i tijelu vozila (ak se ne varam dva su-jedan na bloku  i jedan mjenjaču)+kabele svjećica i bobine...svaki put kada probije na kabelima svjećica velika je vjerojatnost da ti crkne još koja dizna....u slučaju da i nakon zamjene špule lpg sistem radi isto bojim se da ćeš morati mijenjati STAG P-ecu...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Uz STAG se ugradjuju razne dizne (Valtek, BRC, Atker, OMVL...). Ne mora da znaci da je ista sem LPG ECU-a kod vas isto.

 

Bacite pogled obojca na ovu poruku (autor je Zoran Doroslavac a.k.a Dora, po mom misljenju najbolji serviser za LPG odavde pa do AC Rašica) i ja se u potpunosti slazem sa njim. Iako je iz iznenjerske perspektive dizna relativno prost sklop, nemoguce je naci kvalitetni zamenski deo identicnih karakteristika niti kalibrisati ih posle "reparacije" da zadrze originalna svojstva a njihov nepravilan rad moze trajno da osteti motor.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Slažem se zamjenom umjesto reparacije (iako ni predloženo ne bi bila reparacija već zamjena špule)....to budi rečeno, simptomi koje pokazuje dizna na navedenom vozilu karakteristični su za grešku namotaja iste....mogu se vezati i za mehaničko oštećenje no ona su rijetka....ako postoji mogućnost neka provjeri DC (duty cycle) dizne....ako je 0 (nakon zamjene) u svakom režimu rada izgorio je izlaz na STAGU ili  ECU-u automobila, ako je pak 100 i više nagorjela je špula....STAG zahtjeva otvaranje dizne-špula ne radi-dizna ostaje zatvorena-STAG kompenzira-DC se povećava i kada pređe zadanu točku isključuje LPG sistem....gore sam napisao da se prekontroliraju kabeli uzemljenja i svjećica+bobine, ako postoji mogučnost voziti rutu samo na benzin kako bi se isključile greške pojedinih senzora ili ECU-a automobila..toliko od mene 

Lp

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hvala na obavjesti....dokaz da čovjek ući dok je živ....ako možeš pojasniti kako je sa diagnosticiranom greškom treće dizne, došao do reparacije isparivača....Lp

Share this post


Link to post
Share on other sites

Prvi majstor mi je dijagnostikovao kvar trece dizne i promenio spulnu na njoj, remontovao sve cetri dizne ( ja sam to trazio) zamenio filtere, pregledao kablove. Posle toga kvar isti. Otisao sam kod drugog majstora i on mi je rekao da je u pitanju isparivac da nema veze kvar sa diznama i cudio se kako prvi majstor to nije znao.Gresku koju je izbacivao za trecu diznu je greska na bezinskoj dizni  koju je ocitavao gasni komp. Zanimljivo da nemam problem sa trecom benzinskom diznom  i da motorni racunar ne prijavljuje nista.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hvala ti puno na pojašnjenju....kao i prvi majstor na prvu sam bio uvjeren da je u pitanju dizna....nebih se nikada sjetio isparivača....kao što rekoh čovjek ući dok je živ....siguran sam da će sve navedeno (zlu ne trebalo) nekome i u buduće biti od koristi

Lp

Share this post


Link to post
Share on other sites

"kanjavi"

Objavi ako nije problem ime  i telefon drugog majstora gde su ti otklonili kvar. Pre dvadeset dana sam kupio Lancia Y sa gasom i pojavio mi se isti problem. Hvala

Edited by zekiveteran

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...