Jump to content
FAS Euroauto Goran

Recommended Posts

Planiram da kupim još jedan auto, pa gledam oglase, nisam sada baš zapeo za određenu marku i model, godište, cenu...

I primetio sam naravno da neki automobili jaaaako dugo kampuju na oglasima.

Na primer, Fiat Croma druge generacije, evo i kolega sa foruma Ivan_KV već "100" godina prodaje svoj auto:

Sumnjam da je u pitanju cena, i stanje automobila, jer verujem da je auto odličan, naročito za 2750€ za koliko ga je davao, sada je valjda 2800-2900€.

Na PA ima još par cromi koje se dugo vuku po oglasima, slična tužna priča.

Onda, Lancia Delta poslednje generacije, slična priča.

Na primer, pratim ovaj auto, bio sam da ga pogledam, šta znam, deluje manje više ok:

https://www.polovniautomobili.com/auto-oglasi/11752721/lancia-delta-14-t-jet

5af8b8bf7c965_Deltamisko.thumb.JPG.c6ee0b5f8ec49b505a87fcd6a1f49ee6.JPG

Ima tih delti  dosta na oglasima, sve su ostale dizel, i vuku se mesecima.

Sa druge strane, ima kola koja se jako lako prodaju, i ispao sam konjina što nisam tresnuo pare i kupio. Probao sam Seat Leon FR 2003g, ARL motor PD150ks, skro pristojan. Nije izlizan, što bi rekli nov nov nov, prešao šatro pravih 260000km. Utegnut, nema da šušne, čupa kako treba, čini se da ima tih 150ks. Ima nove 17" zimske gume. Davao ga je za 2800€ za keš. Ja budala nisam kaparisao nego se nešto konsultujem sa ženom. Da li treba da kažem da je otišao za 24h.

Šta vi mislite, koje modele treba izbegavati, a šta gledati, jer očigledno je da nešto zaista ne može da se proda.

 

 

 

 

 

 

 

image.png

Delta misko.JPG

Edited by marko.jovanovic

Share this post


Link to post
Share on other sites

Prvo kod nas benzinci ako su preko 1600 kubika i ako nemaju plin se maltene ne prodaju, ako imaju malo je laksa situacija ali opet tesko. 1,2 i neki 1,4 mali automobili se i prodaju ako su ok automobili. Oce srbin dizela pa to kao da je dijagnoza.

Drugo opet zavisi od auta, ja mog e46 coupe sam prodavao od decembra i prodao ga pre 3 dana, bukvalno dan pred registraciju, dosao covek i izvadio pare, auto stvarno bio u odlicnom stanju i opet je otisao za dosta manje pare od onih sto traze na oglasima, ti mislim da se nece prodati ni za 2 god sa onim cenama. Znaci meni je trebao neko ko hoce bas coupe i znao je da ceni dobro odrzavan auto plus povoljna cena.
Ta chroma je nepopularna, delta jos manje. Pre ce ljudi gledati nekog nemca i to se brzo prodaje. Naravno sve zavisi od primerka koji se prodaje ali generalno je ovako.

Sent from my HTC 10 using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bas kao sto kolega somi kaze. Benzinci a pogotovo turbo benzinci veci od 1.4-1.6 su kao posast za nas. Delta nekog ili osvoji dizajnom ili ne, nema sredine.

Daj srbinu nemca i gotovo.

Sta tek ja da kazem sa Cromom i jos 2.4.

Hehehe

Sent from my SM-J710F using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Slična situacija je i sa Đulijetama. Pratim ih već mesecima i ima ih gomila koji stoje i ne mrdaju ni sa cenom. A opet pojavi se neka od 12,13 000 i proda se u roku od nedelju dana..

Share this post


Link to post
Share on other sites

A i ti Mare si uzeo kao reper kromu i deltu. Dobro nisi i multiplu stavio pored njih pa da se jos iscudjujes

Послато са SM-J330F уз помоћ Тапатока

Share this post


Link to post
Share on other sites
2 hours ago, shomispc said:

Slična situacija je i sa Đulijetama. Pratim ih već mesecima i ima ih gomila koji stoje i ne mrdaju ni sa cenom.

Pratim ih i ja od jesenas... Sto ti kazes, gomila ih stoji po oglasima bas dugo, da li su im cene realne ili ne, to je druga prica.

Ali evo vidim u zadnje vreme da ih spustaju i po neverovatnih 800-1200 EUR u cugu za pojedine... Ovo po par stotina EUR je uobicajeno.

Share this post


Link to post
Share on other sites

pa spušta se cena onima koje su u štofu unutra i koje nemaju neku specijalnu opremu, ali ove koje su sa kožom drže cenu. Doduše sad ih i nema puno..

Tih 800-1200 ih tera u minus garantovano. Ja sam pregovarao, ili još uvek pregovaram, oko jedne koje je bila nešto preko 9 i sad je 8500 i utvrdili smo da ima ulaganja jedno 400-500e a vlasnik neće da spusti više od 300...

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Djulijeta je ozbiljan korak. Meni se svidja bas ali pitanje je (da imam kesa za krstenu) da li bih se usudio da je kupim. To kupis sa idejom da ces je voziti u nekom narednom poduzem periodu, a kad je budes prodavao, vec ce joj i godine ubiti cenu... pa ono... koliko dobijes - dobijes.

 

Na placu mi je covek rekao, svaki put kad ih uzme kaze - ovo je poslednji put!

Tesko se prodaje, vuku se, neretko se zaradi sica, a ponekad i izgubi.

Svima se svidja - niko ne kupuje.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ovo su polovnjaci koje je skoro nemoguće prodati

 

citroens c6 noir et blanc 01.jpg

 

Na tržištu polovnih vozila pravila su jasna, a ona su neretko i subjektivna. Opšte je poznato da se u našem regionu najbolje kotiraju automobili nemačkih proizvođača.

''Sveto trojstvo'' se ne dovodi u pitanje, a Volkswagen je merilo tržišta. Delove možete kupiti na kiosku, popravljaju se u svakom dvorištu, a kad se neki model oglasi kupci stoje u redu. Tako je bilo nekad, a sada su se stvari malo promenile. Međutim, daleko od toga da nije tražena roba. Problemi su negde drugde...

 

Italijanska egzotika

Tu ne mislimo na Ferrari i Maserati koji se teško prodaju iz nekih drugih, pre svega finansijskih razloga, već na egzotičnije modele iz ponude Alfa Romea, Lancie, pa i Fiata. To nisu nimalo loši automobili, na listi su robe koja ima kupca, ali na njega je potrebno čekati.

 

alfa 166 01.jpg

 

Primera radi, Alfina limuzina opremljena odličnim 2.4 JTD motorom se uglavnom prodaje za mali novac, ali se i najčešće radi o isluženom modelu zbog koga na kraju i dođe na nešto lošiji glas. Šteta, jer očuvani modeli bi mogli da budu osetno bolji i od daleko poznatijih krstarica. Pouzdani su, udobni, bogato opremljeni i vrlo brzi. Alfa 159 je najtraženija, dok ćete 166 izuzetno teško prodati, čak i po ceni po kojoj neki kupuju električne romobile. Lancia je tu u još gorem položaju. Thesis je već zaboravljen, Ypsilon niko ni ne vozi, pa se ponuda svodi na Lybre i još starije Kappe. Uleti i poneka Phedra. Sve su to ok automobili, ali niko ih neće, neke ni besplatno. Ako pogledate dostupnost polovnih delova i cene istih stvari postaju jasnije. To su jednostavno automobili kojih je malo na tržištu polovnih, malo je interesenata, pa je i na uspešnu prodaju potrebno čekati.

 

lancia y z1.jpg

 

Francuski luksuz

Ako izuzmemo kultne automobile poput Citroenovog DS-a i CX-a, francuske luksuzne krstarice su najbolji primeri automobilske inflacije. Cena im pada na dnevnom nivou, a kao polovni mogu da prođu samo uz krajnje nisku cenu. To ne znači da su loši, naprotiv. Renault 25 i Safrane, Citroen XM, Peugeot 605 danas uživaju kutni status i cena im raste. Oni noviji su katastrofalno ulaganje. Ponuda je loša, cena niska, a servisi itekako skupi. Tu najgore prolaze Vel Satis i C6, kojih se gotovo nemoguće rešiti.

 

Ugašene marke i nedostupni modeli

Uz rečeno zapamtite još dva pravila. Prvo je da možete zaboraviti da ćete se modela sa drugih tržišta lako rešiti. Bar onih novijih jer niko ne želi model za koji nema delova. Recimo, američko izdanje Ford Focusa nije ništa lošije, ali će na novog vlasnika čekati mesecima. U goroj su situaciji samo oni koji voze modele ugaslih marki. Daewoo i kasnije Chevrolet nisu veliki problem, ali imati Rovera je već izazov na koji su retki spremni. Servisi su skupi i ponuda je oskudna, posebno ako govorimo o ponudi polovnih delova. Vlasnici Saab-a mogu da budu nešto zadovoljniji. Kultna marka je proizvodila odlične automobile, stvorene da traju, pa oni traju i dalje. Izgledaju odlično, još bolje se voze, ali zato servisi postaju sve veći problem. Ako planirate prodaju uradite to što pre.

 

jaguar ke.jpg

 

Za kraj smo ostavili originalne modele koje su nudili veliki proizvođači u vreme dok su imali hrabrosti da budu originalni. Pomenućemo neke: Jaguar X-Type u karavanskom izdanju, Mercedesova R klasa ili Audi A2, koji je i u današnjim okvirima izuzetan automobil.

 

131053-mercedes r.jpg

 

Kad se podvuče linija sve se svodi na jedno pravilo. Ako niste ljubitelj neke marke i modela, a volite da menjate automobile - ne filozofirajte. Stopite se s masom i birajte iz izloga sa najvećom ponudom.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 11/10/2021 at 10:06 AM, PremieRacing said:

Kupio bi bez razmišljanja 4 od 5 modela sa slika... tekst me mrzi da čitam   :rolleyes:

 

Koji li je taj jedan uljez??? :D Da nije slucajno...kur...FRANCUSKI POLU-PROIZVOD???

Share this post


Link to post
Share on other sites

Taj!

 

Mada me loži ono njegovo zadnje konkavno staklo, samo zato bi i njega kupio i uvek bi parkirao u rikverc ispod prozora...   :wub:

Edited by PremieRacing

Share this post


Link to post
Share on other sites

Integralac, treci ne bi sigurno

Послато са SM-A307FN помоћу Тапатока

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja sam svog Džega X type prodavao mesecima. I na kraju je otišao za smešne pare, kad vidim šta je taj auto pružao. Bio je 2.5 v6 benzin AWD. Imao je svoje mane (nedostatak 6-te brzine, potrošnja, registracija, korozija po sajtnama) ali za cca 2500 eur nema luksuznijeg i boljeg auta. Otišao sa 151000km pravih.

IMG_20170920_104655.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Evo još jedne venčanice:

 

https://www.polovniautomobili.com/auto-oglasi/18760430/mg-zs-180?attp=p0_pv0_pc0_pl1_plv0

 

image.thumb.png.8ff4ffe50b56db8994dc5a636a09a1f5.png

 

Bio je do juna 2021 2400, ovaj što ga prodaje sada misli da može da ga uvalja za 4200.

Gledao sam auto uživo i stvarno izgleda više nego pristojno. Ali nedostatak majstora i delova ga ubija. Inače je po meni ovo najbolji izbor od svih tih MG modela. Ovakvi motori se više ne prave.

Edited by horvat
dodat screenshot oglasa

Share this post


Link to post
Share on other sites

@siemprerosso

Molim te samo kada stavljas link, bilo bi dobro makar jedan - dva printscreena da odradis i nakacis na forum.
Ako se auto iz oglasa (nekad...ako...ikada) proda... :D nama onda ostaje samo link koji nam nista ne znaci...

 

Ovde gore cemo dodati naknadno :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...