Jump to content
FAS Goran

Recommended Posts

BMW X5 restajling stiže 2023. godine

 

bmw x5 2022 01.jpg

 

Aktuelna generacija BMW-a X5 (interne oznake G05) se pojavila krajem 2018. godine, a tokom 2021. Bavarci su zajedno sa mehanički sličnim modelom X6 širom sveta plasirali više od 240.000 primeraka. Sada je međutim vreme za doterivanje, ili kako to kažu u BMW-u za Life Cycle Impulse.

 

BMW Blog navodi da će obnovljeni X5 u prodaju krenuti u aprilu sledeće godine, i to sa novim i unapređnim motorima. BMW radi na novom motoru sa kodnim imenom S68. U izveštaju se navodi da S68 zamenjuje N63 motor koji postoji od 2008. S68 će biti twin-turbo V8, verovatno uz neki oblik blage hibridne asistencije. Glasine kažu da će raspolagati sa 535KS, a ako je to tačno to je 12KS više nego kod N63. BMW Blog dodaje da novi motor znači i da će oznaka M50i biti zamenjena sa M60i. Što se ostalog tiče, šestocilindrični turbo motor B58 dobija svoje drugo tehničko ažuriranje i mogao bi da ima 370KS u modelu X5 xDrive40i za 2023. godinu. X5 xDrive45e bi takođe mogao da poveća snagu na 358 kW/480KS. Čak će i B57 turbodizel dobiti treće tehničko ažuriranje.

 

Malo je verovatno da će BMW izvršiti neke veće izmene eksterijera X5 za 2023. godinu. Taj zaključak je na osnovu nedavnih špijunskih fotografija koje pokazuju evolutivni redizajn. Prednja svetla novog X5 izgledaju duža i tanja u odnosu na prethodni model, dok je maska malo šira. Branik bi mogao da crpi inspiraciju iz serije 5 LCI koja je premijerno predstavljena pre otprilike godinu dana. Što se tiče unutrašnjosti, 2023 X5 bi mogao da dobije digitalnu reviziju.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

U Kini krenula proizvodnja BMW-a X5 Li

 

bmw x5 li 01.jpg

 

BMW je početkom prošlog meseca u Kini prikazao produženu verziju SUV modela X5 (nazvan X5 Li), a sada je zvanično startovala i njegova proizvodnja. Proizvodnja se odvija u fabrici BMW Brilliance Automotive (BBA) u Dadongu gde se između ostalog već prave modeli X3 i Serija 5, a kao stvari sada stoje X5 Li će se prodavati samo na kineskom tržištu.

 

Ovakav BMW X5 je produžen za 130 mm (sada 5.052 mm), dok međuosovinsko rastojanje iznosi 3.105 mm. To se najviše odrazilo na povećani komfor i više mesta za noge putnika pozadi koji su dobili i specijalno dizajnirana komforna sedišta. Pored toga, BMW X5 Li ima i produžena zadnja vrata za olakšani ulazak na zadnja sedišta, panoramski stakleni krov, vazdušno oslanjanje, M Aerodynamics paket... U gami će se naći verzije X5 xDrive30Li i X5 xDrive40Li, sa 265KS/400Nm, odnosno 333KS/450Nm, u paru sa 8-stepenim automatikom i 4x4 pogonom.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Manhart BMW X5 M

 

manhart x5 04.jpg

 

U ionako bogatoj ponudi nemačkog Manharta se sada nalazi još jedan paket za doterivanje BMW-a X5 M.

 

manhart x5 03.jpg

 

Manhartov paket za modifikovanje BMW-a X5 M Competition sadrži aero body kit, kao i 4.4 V8 TwinPower Turbo motor pojačan sa 625KS i 750 Nm na 730KS i 900 Nm obrtnog momenta.

 

manhart x5 02.jpg

 

U Manhart aero body paketu su elementi od ugljeničnih vlakana (prednji spojler, hauba sa GTR otvorima za vazduh, pragovi, zadnji difuzor...), a tu su sportski izduvni sistem od nerđajućeg čelika (sa izduvnim cevima od po 100 mm), set novih točkova od 23 inča, gume 315/25 ZR23, kočiona klešta u boji po želji klijenta, H&R opruge, kao i doterani enterijer po želji klijenta.

 

manhart x5 01.jpg

 

Manhart ne navodi podatak o ubrzanju do 100 km/h, pa ovde podsećanje da je serijskom modelu za to potrebno 3.8 sekundi.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hamann BMW X5 M

 

227741-hamann x5 04.jpg

 

BMW X5 M će uskoro dobiti osveženu verziju, ali oni koji su zainteresovani da ulepšaju aktuelni model mogu da se obrate nemačkom tjuneru Hamann.

Hamann je pripremio niz vizuelnih modifikacije kako bi se SUV fokusiran na performanse dodatno isticao iz mase.

 

227743-hamann x5 03.jpg

 

Među njima je istaknuti prednji spliter sa integrisanim ''lažnim'' usisnicima, koji je dodatno primakao SUV tlu. Istu temu sledi profil sa proširenim pragovima, kao i zadnji deo s dodacima na braniku. Nazad najviše pažnje privlači novi difuzor s crvenim detaljima, kao i veće izduvne cevi od po 115 mm sa karbonskom završnom obradom. Hamann nije zapostavio ni gornji deo karoserije gde je dodao zadnji spojler.

 

227742-hamann x5 02.jpg

 

Karoserija je lakirana u M Toronto crvenu metalik boju, a SUV je dobio i nove 23-inčne Anniversary Evo felne u sjajnoj crnoj boji, dok kontrast pravi crveni prsten. Felne je moguće dobiti u crnoj, sivoj i srebrnoj boji. Na njima dolazi set Continental Sport Contact 7 guma dimenzija 315/25R23. Hamann je spustio SUV za 40 mm napred i 35 mm pozadi pomoću novih opruga.

 

227744-hamann x5 01.jpg

 

Unutrašnjost odlikuje crveni tjunerov grb na karbonskoj centralnoj konzoli, dok je na upravljaču crni logo. SUV je dobio sportske papučice i Hamannove oznake na naslonima za noge, patosnicama, u prtljažniku, kao i LED projektorima. Za razliku od Manharta i G-Powera, Hamann nije ''čačkao'' 4.4 twin-turbo V8 motor koji zahvaljujući M Competition oznaci razvija fabričkih 617KS i 750 Nm obrtnog momenta. To je dovoljno da SUV težak 2.4 tone ubrza od 0 do 100 km/h za 3.7 sekundi.

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

autotopnl.jpg AutoTopNL: 2023. BMW X5 45e

 

Plug-in verzija X5, koja na mnogim tržištima predstavlja najjeftiniji X5 koji može da se poruči. Ima 3.0 (B-58) motor sa rednih 6 cilindara + elektromotor + bateriju od 24 kWh. Sve to zajedno daje 394KS/600Nm:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

G-Power BMW X5 M Typhoon S

 

G-power x5 3.jpg

 

Nemački G-Power u svojoj ponudi ima još jednu pojačanu verziju BMW-a X5 M, ovde nazvanog Typhoon S.

 

G-power x5 2.jpg

 

Za početak, G-Power je 4.4 V8 twin-turbo motor za X5 M Typhoon S pojačao na svih 800 KS. Podatak o ubrzanju do 100 km/h se u kratkoj vesti ne navodi.

 

G-power 1.jpg

 

U ponudi su i alu točkovi od 23 inča, gume 315/25 R23, pa aero body kit od ugljeničnih vlakana (prednji spojler, pragovi, zadnji spojler, zadnji difuzor...), modifikovano oslanjanje (auto je niži 40-45 mm), kao i sportski izduvni sistem sa četiri izduvne cevi.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Prior Design BMW X5

 

232282-prior x5 03.jpg

 

Prior Design najavljuje kompletan aero body paket za BMW X5 četvrte generacije (verzija pre najnovije restilizacije), ali se u kratkoj vesti ne navode cene. Treba napomenuti da Prior Design ne predviđa pakete za pojačanje motora ili modifikovanje oslanjanja pa se ponuda svodi na doterivanje izgleda.

 

232284-prior x5 02.jpg

 

To podrazumeva izmenjeni prednji branik sa spojlerom i ukrasom u karbonskom stilu, novu haubu, proširenja blatobrana, set bočnih pragova, zadnji krovni spojler, spojler na vratima prtljažnika i izmenjeni zadnji difuzor.

 

232283-prior x5 01.jpg

 

Komplet zaokružuje set novih točkova, u više raspoloživih boja.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

BMW X5 restajling predstavljen u novom salonu u Galeriji Beograd

 

bmw x5 bg04.jpg

 

U Galeriji Beograd danas je otvoren novi prodajni salon BMW automobila ''The BMW store'' gde je predstavljen novi BMW X5 sa ''connected drive sistemom'', koji će promeniti dosadašnji način korišćenja vozila, kažu iz BMW-a. Podpredsednica Delta holdinga i direktorka Delta auto-grupe Aleksandra Đorđević istakla je važnost ovog događaja, pošto već duži vremenski period u Delti planiraju kako da promene način prezentovanja automobila.

 

bmw x5 03.jpg

 

''Koncepti proizvodnje i prodaje se menjaju, a mi smo odlučili da napravimo prodajni salon unutar Galerije kako bi smo bili bliži našim klijentima. Auto industrija se nalazi u najvećem periodu transformacije, prelazak na elektrifikaciju se dešava jako naglo. Ovo je zgodan i pristupačan način za klijente, a takođe i za nas da prezentujemo najnovije modele BMW'', kaže Đorđevićeva.

 

bmw x5 02.jpg

 

Novi model BMW-a je doživeo promene koje će se ogledati u navigaciji u realnom vremenu, farovima užeg dizajna sa laser tehnologijom, kao i drugačijim dizajnom felni od 22 inča, poručili su na događaju.

 

bmw x5 01.jpg

 

Direktor brendova BMW-a za Srbiju i Crnu Goru Zoran Mihajlović kaže je da je otvoren salon u kome će klijenti moći da dobiju kompletnu uslugu od konfigurisanja vozila, organizovanja test vožnje, do kupovine vozila. ''Danas smo predstavili unapređenu verziju modela X5, automobila koji na naš najprodavaniji model u poslednje četiri godine. Model je softverski značajno unapređen, na usluzi je i mogućnost koja će pomoći veću povezanost korisnika i servisa (connected drive) koja će promeniti dosadašnji način korišćena vozila'', kaže Mihajlović.

 

Enterijer novog BMW X5 modela poseduje upečatljivi zakrivljeni ekran veličine 12.3+14.9 inča (operativni sistem 8.0), nove ventilacione otvore, konzolu koja je u standardnoj opremi presvučena Sensafin kožom; ispred suvozača je osvetljeni ambijent Light Bar, a u srednjoj konzoli je novo kontrolno ostrvo koje može (opcionalno) biti izvedeno sa brušenim staklom u opciji Craft & Clarity. Adaptivni amortizeri takođe dolaze u standardnom paketu opreme, a moguće je poručiti vazdušno oslanjanje. BMW X5 u novoj verziji dolazi sa modernizovanim dizajnom eksterijera na kome se posebno ističu atletske elegantne linije, a tu je i novi standardni paket opreme sa hromiranim detaljima koji naglašavaju off road karakteristike. Opciono, M Sport paket može da se nadogradi u M Sport paket Pro sa proširenim High-Gloss Black detaljima, redizajniranim farovima, novim dnevnim svetlima i opcionalnim Iconic Glow svetlećim grilom. Na zadnjem delu pored izmenjenog branika su postavljena zadnja svetla sa novom grafikom u obliku slova X.

 

Najsnažnija verzija novog modela BMW X5 nosi oznaku xDrive M60i i razlikuje se od ostalih modela po specifičnim sportskim detaljima kao sto su M retrovizori, prednja maska sa duplim rešetkama i četvorostrukim izduvnim završecima. Primenjena je i nova verzija osmostepenog automatskog menjača uz revidirane dizel i benzinske agregate sa Mild Hybrid tehnologijom.

Trolitarski dizel agregat ima ukupnu snagu od 298KS i 650 Nm, a ubrzanje od 0 do 100 je 6.1 sekundi. Maksimalna brzina BMW X5 modela u ovoj verziji je 233 km/h. Benzinski šestocilindraš od tri litre nosi oznaku xDrive40i i sada ostvaruje 381KS. Ubrzava 0 do 100 km/h za 5.4 sekunde, a maksimalna brzina koju dostiže je 250 km/h. Značajno je unapređen PHEV model koji sada nosi oznaku xDrive50e i ima ukupnu snagu od 489KS. Ostvaruje maksimalnih 250 km/h i ubrzava od 0 do 100 km/h za 4.8 sekundi.

 

Maksimalna brzina u čisto električnom modu je 140 km/h, a autonomija po WLTP standardu se kreće od 94 do 100 km, zahvaljujući novoj, petoj generaciji hibridnog pogona koja pored povećanog kapaciteta baterije ima mogućnost i dvostruko bržeg punjena (7.4kW) u odnosu na prethodnu generaciju. Model M60i je dobio novi V8 zapremine 4.4l uz maksimalnu snagu od 530KS i obrtni moment od 750 Nm. Ostvaruje maksimalnih 250 km/h i ubrzabava od 0 do 100 km/h za 4.3 sekunde. Novi BMW X5 od sada je dostupan po početnoj ceni od 92.180 evra.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Manhart BMW X5 M50d

 

232840-manhart x5 03.jpg

 

Mada se BMW u septembru 2020. godine oprostio od X5 M50d quad-turbo verzije, nemački tjuner Manhart se sada pozabavio modifikovanjem ovog modela.

Manhart je za BMW X5 M50d predvideo Larte Design aero body kit od ugljeničnih vlakana (prednja hauba sa otvorima za vazduh), okvir maske, prednji spojler, bočni pragovi, zadnji spojler i zadnji difuzor), crne izduvne cevi, komplet alu točkova od 23 inča sa gumama 315/25 ZR23, kao i pojačanje ionako snažnog motora.

 

232841-manhart x5 02.jpg

 

3.0 šestocilindraš sa četiri turbo punjača ima 400KS i 760 Nm obrtnog momenta, ali u ovom Manhart izdanju raspolaže sa 465KS i 870 Nm.

 

232842-manhart x5 01.jpg

 

Manhart nije objavio podatke o ubrzanju i najvećoj brzini, ali njihov X5 M50d bi trebalo da bude brži od serijskog modela koji do 100 km/h stiže za 5.2 sekunde i koji ima elektronski ograničenu najveću brzinu od 250 km/h.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Manhart BMW X5 M sa 730 konja

 

manhalrt x5 04.jpg

 

Nemački Manhart ponovo privlači pažnju, i to još jednim modifikovanim BMW-om X5 M.

 

233885-manhart x5 03.jpg

 

Manhartov paket za modifikovanje BMW-a X5 M Competition sadrži aero body kit, kao i 4.4 V8 TwinPower Turbo motor pojačan na 730KS i 900 Nm obrtnog momenta.

 

233883-manhart x5 02.jpg

 

U Manhart aero body paketu su elementi od ugljeničnih vlakana (prednji spojler, pragovi, zadnji difuzor...), a tu su sportski izduvni sistem od nerđajućeg čelika (sa izduvnim cevima od po 100 mm), set mat crnih točkova od 23 inča, gume 315/25 ZR23, crveni detalji po uzoru na novi BMW XM Label Red, kočiona klešta u boji po želji klijenta, KW oslanjanje, kao i doterani enterijer po želji klijenta.

 

233884-manhart x5 01.jpg

 

Manhart ne navodi podatak o ubrzanju do 100 km/h, pa ovde podsećanje da je serijskom modelu za to potrebno 3.8 sekundi.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Imao sam prilike da provozam fejslift verziju i to onu sa najjeftinijom motorizacijom :) . U pitanju je X5 40d xDrive. On je "samo" 92.180 €, dok za najjetinijeg benzinca (40i) treba se ipak napregnuti ekonomski, pošto je on 92.250 € (celih 70 evra više :)  ).

 

Naravno, opcionali čine svoje, kako za opšti doživljaj vozila, a tako i za džep kupca, a ovaj demo dizel primerak je sa svojim opcionalima imao ukupnu (početnu pregovaračku) cenu od preko 130 hiljada.

 

Vozilo je zaista fantastično. I mada u X5 motor 40d ima "samo" 298 ks (zajedno sa onih 12 ks iz EM asistencije), subjektivno ide mnogo lepše od jačeg motora 40d iz X7 (on je mislim 340 + 12 ks). A i objektivno ima bolje ubrzanje, mada su to već finese.

 

Tek, ko uzme X5 sa ovim baznim motorom, sigurno neće pogrešiti. Ni najmanje. Fantastičan je. A ako može nova salonska petica 520d xDrive sa opcijama da prebaci cenom 100 hiljada, može po meni slobodno i ovaj X5 40d xDrive da ima sa opcijama cenu od preko 130 hiljada.

 

A mada ne verujem da će to kupcima biti toliko značajno, ovaj X5 realno "troši kao upaljač" u odnosu na ono što pruža. Smešno malo.

 

Tek, bravo za BMW !

 

viber_image_2023-08-15_13-30-41-294.jpg

viber_image_2023-08-15_22-22-43-836.png

viber_image_2023-08-15_22-23-46-192.png

viber_image_2023-08-15_22-28-56-838.png

Share this post


Link to post
Share on other sites

Produženi BMW X5 Li

 

236811-bmw x5 04.jpg

 

BMW na Čengdu sajmu u Kini izlaže i produženu verziju obnovljenog SUV modela X5 (nazvan X5 Li), ovde u varijanti BMW X5 xDrive40Li sa Frozen Pure Grey bojom. Proizvodnja se odvija u fabrici BMW Brilliance Automotive (BBA) u Dadongu, a kao i obično i restajling X5 Li će se prodavati samo na kineskom tržištu.

 

236810-bmw x5 03.jpg

 

Ovakav BMW X5 je produžen za 130 mm (dužina vozila je 5.052 mm), dok međuosovinsko rastojanje iznosi 3.105 mm. To se najviše odrazilo na povećani komfor i više mesta za noge putnika pozadi koji su dobili i specijalno dizajnirana komforna sedišta.

 

236812-bmw x5 02.jpg

 

Osim toga, BMW X5 Li ima i produžena zadnja vrata za olakšani ulazak na zadnja sedišta, panoramski stakleni krov, vazdušno oslanjanje, M Sport Luxury paket...

 

236813-bmw x5 01.jpg

 

X5 xDrive40Li pokreće šestocilindrični benzinac (uz 48V mild hybrid tehnologiju) sa 380KS i 520 Nm, a koji do 100 km/h ubrzava za 5.5 sekundi. Tu je i slabija verzija X5 xDrive30Li sa četvorocilindrašem od 258KS, pri čemu do 100 km/h stiže za 7.2 sekunde.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pa, naravno. Nije Kinez baš "mutav". On neće (pozadi) teskoban X5 ... On hoće X5 sa komforom zadnje klupe kao kod "našeg" X7. I zato su na kineski X5 i stavili potpuno isti Wb kao kod X7 :) Thomas ( Autogefühl ) je nedavno radio recenziju za X5. I u vezi prostora za kolena drugog reda je povukao paralelu sa BMW-om X1. Naizgled paradoksalno.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dahler BMW X5 M60i

 

Daehler BMW X5 04.jpg

 

Dahler se pobrinuo za doterivanje izgleda i pojačanje BMW-a X5 M60i koji fabrički dolazi sa 530 KS i 750 Nm.

 

Daehler BMW X5 03.jpg

 

U ovom slučaju, automobil je pojačan na 620 KS i 850 Nm obrtnog momenta, pa ubrzanje od 0 do 100 km/h traje nešto manje od četiri sekunde. Takođe, najveća brzina je povećana sa 250 km/h na 270 km/h. Ovo je inače Stage 1 poket, a Dahler samo za izvoz ima i Stage 2 ponudu.

 

Daehler BMW X5 02.jpg

 

Pored poboljšanih performansi, Dahler ponuda takođe uključuje opcioni izduvni sistem od nerđajućeg čelika sa četiri izduvne cevi od 100 milimetara i prepoznatljivijim zvukom.

 

Daehler BMW X5 01.jpg

 

Tu su i modifikovano oslanjanje i felne od 23 inča u CDC2 dizajnu, sa gumama od 305 milimetara.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

km77youtubelogo.jpg km77.com: 2023. BMW X5 na testu izbegavanja ''severnog jelena''

 

Sa ENG prevodom nakon klika na CC.

Promene koje je BMW napravio u restajlingu menjaju spoljašnji i unutrašnji izgled. Menja se i ponuda motora.

Auto na testu je dizel verzija od 300 konja - xDrive30d. Gume na autu su Pirelli PZero napred 275/40 R21, a pozadi 315/35 R21:
 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Larte Design BMW X5

 

larte x5 03.jpg

 

Nedavno smo videli Larte Design paket modifikacija za BMW X6, a kao što je moglo i da se očekuje sada ovaj tjuner predstavlja i sličan paket za BMW X5. I ovde je naglasak pre svega na spoljašnjem dizajnu, sa ugljeničnim vlaknima i kompletom većih točkova.

 

larte x5 02.jpg

 

U paketu su između ostalog hauba sa otvorima za vazduh, prednji spliter, maska od ugljeničnih vlakana, obloge bočnih retrovizora, bočni pragovi, zadnji krovni spojler, izmenjeni zadnji branik sa difuzorom, kao i set točkova od 21 do 23 inča.

 

larte x5 01.jpg

 

Cena kompleta od ugljeničnih vlakana je 32.000 evra, pri čemu elementi mogu da se kupe i pojedinačno.

 

preuzeto sa - Auto Blog  

Share this post


Link to post
Share on other sites

Manhart BMW X5 M

 

241159-manhart x5 02.jpg

 

Manhart je pripremio nov karbonski paket za X5 M, čime ga je učinio vizuelno agresivnijim, ali mu je i povećao snagu. I dok su neke komponente korišćene za modele pre facelifta ostale iste, nemački tjuner je morao da razvije novi prednji spojler, umetke za branike, detalje zadnjeg branika i dodatke za krila.

 

241160-manhart x5 01.jpg

 

Vizuelno, X5 M je dobio haubu agresivnijeg izgleda sa naglašenim ispupčenjima koja ukazuju na snagu motora. Branik je sličan standardnom, ali dobio je karbonske detalje na pravim mestima. Sportski pragovi stvaraju iluziju nižeg oslanjanja, što doprinosi sportskom stavu. Tu su i dva spojlera, jedan na krovu i jedan na vratima prtljažnika, kao i dodatke za blatobrane i zadnji branik. Karbonski delovi ne samo da unapređuju izgled, nego istovremeno poboljšavaju aerodinamiku i smanjuju težinu automobila, ali preciznih detalja o tome nema. Kupci od Manharta mogu da kupe komponente odvojeno tj. samo one koje žele.

 

BMW je predstavio X5 M facelift prošle godine sa 4.4 twin-turbo V8 motorom, koji razvija 625 KS i 750 Nm obrtnog momenta. Ako to nije dovoljno, Manhart podiže snagu na više od 800 konja.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...