Jump to content
FAS Goran

Recommended Posts

autogefuhl.jpg Autogefuhl video: Test BMW X5 PHEV 45e

 

PHEV, ili uprošćeno rečeno ''poluelektrična'' verzija velikog X5:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

autogefuhl.jpg Autogefuhl video: BMW X5 M Competition

 

Još agresivnije/veće izgleda na putu od klasičnog X5 jer ima veće ventilacione otvore na prednjem braniku, potpuno crne ''bubrege'' koji su stalno otvoreni (nema njihovog zatvaranja po potrebi jer ovde očigledno uvek ima potrebe da motor bolje diše)... Pogledajte video za sve druge detalje:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

autotopnl.jpg AutoTopNL video: BMW X5 M50i ubrzanje i najveća brzina 0-266 km/h

 

4.4 V8 BiTurbo sa pogonom na svim točkovima u praksi - 530 konja i 750 Nm:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

thewheelnetwork.jpg TheWheelNetwork: 2020. BMW X5 Timeless Edition

 

BMW X modeli su rođeni 1999. godine kada je izašao X5. Prvi model koji je utabao put ostalima sa off-road karakteristikama i elementima sportske vožnje na asfaltu. Trenutno je BMW ''zauzeo'' sve brojeve počev od 1 do 7 kada su X modeli u pitanju. Danas se toliko dobro prodaju SUV/Crossover modeli da je BMW-u takoreći svaki drugi auto koji proda neki od X modela.

Tako je bilo i u Italiji prošle godine (49.1% svih prodatih BMW-a su bili X), pa je BMW Italia u saradnji sa Alcantara kreirala BMW X5 Timeless Edition - ograničenu seriju od 50 komada. Šta sve takav X5 ima, tj. koje su razlike u odnosu na standardni, pogledajte u videu: 
 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

insidelane.jpg InsideLane video: 2020 BMW X5 xDrive 45e M Sport

 

Iako je nesumnjivo da svet ide ka potpuno električnim automobilima, ipak je jasno da će nam trebati prelazna faza između SUS motora i potpuno električnih automobila - ''Plug In'' hibridi.

Dakle, auto koji ima klasični SUS motor (benzinac ili dizel), ali i elektro-motor sa baterijom velikog kapaciteta koja se može puniti ne samo radom tog SUS motora ili kočenjem, već i preko brzog punjača ili klasične kućne utičnice (sporije). BMW je već imao verziju X5 koja je bila Plug-in hibrid, ali ova nova je jača:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

BMW X5 xDrive30d na testu Auto magazina

 

x5 018.jpg

 

Čak i godinu dana posle dolaska na naše tržište, BMW X5 ne prestaje da privlači pažnju. Kako i ne bi, kad je ovo jedan od najkompleksnijih modela bavarskog proizvođača. Novi BMW X5 dolazi iz fabrike u Spartanburgu u američkoj državi Južna Karolina. U početku su kod nas u ponudi bila samo dva motora, a sada ih je ukupno pet, uključujući i hibrid. Mi smo odabrali zlatnu sredinu, šestocilindarski 3.0 dizel sa 265 konja koji nosi oznaku X5 xDrive30d.

 

x5 017.jpg

 

Test primerak je izuzetno opremljen, tako da smo mogli da isprobamo gotovo svaki komad dodatne opreme. Auto je toliko kompleksan da bi nam trebao ceo članak samo opremu da navedemo. Koliko je toga napakovano, možda najbolje govori podatak da cena osnovnog modela košta 74.700 evra, dok test primerak sa svim dodacima ima cenu od 118.470 evra.

 

x5 016.jpg

 

BMW X5 više nije najveći SUV bavarskog proizvođača s obzirom da se pojavio X7, ali svakako predstavlja vrhunac tehnologije nemačkih inženjera. U tom kontekstu jedino je ispravno porediti ga sa direktnom konkurencijom. Ponuda podrazumeva nekoliko linija opreme koje menjaju karakter automobila, u pogledu estetike ali i ponašanja na putu. Naš X5 ima M paket sa drugačijim branicima, lajsnama i detaljima u unutrašnjosti.

 

x5 015.jpg

 

Auto izgleda impozantno sa točkovima prečnika 22 inča, pogotovo što su dimenzije prednjih i zadnjih različite - pozadi su 315/30 R22. Vazdušno ogibljenje je takođe bitna stavka koja utiče na izgled. U standardnom režimu auto je na srednjem od pet nivoa visine, dok je u sport modu na drugom, tako da spolja gledano izgleda prilično spušteno pa čak i tjunirano.

 

x5 014.jpg

 

Auto se lako razlikuje od starog po izduženijim „bubrezima“ na masci, ali i po zadnjim svetlima koja su nas podsetila na ona sa aktuelnog Jeep Grand Cherokee-a. Unutrašnjost je više nego raskošna. Istina, nisu baš svi tasteri presvučeni aluminijumom, ipak je to rezervisano za Seriju 7 i X7.

 

x5 013.jpg

 

Bez obzira na to oprema je vrhunska, a površina pod plastikom praktično da i nema. Ambijentalno osvetljenje je postavljeno čak i u krovu, tako da ako uveče gledate X5 sa visine ne možete da ne primetite plavičasti sjaj panorame. Ono po čemu se ističu najnovije linije prestižnih BMW serija su detalji sa kristalnom strukturom, pre svega na ručici menjača koja je napravljena od pravog kristala.

 

x5 012.jpg

 

Čak se i njeno unutrašnje osvetljenje menja u zavisnosti od doba dana. Od kristala je i start-stop dugme, zatim tradicionalni BMW-ov tačped, odnosno džojstik za kretanje kroz meni multimedije pa čak i potenciometar za jačinu zvuka. Moramo da priznamo da nam se dopala i kombinacija sa braon kožom i braon lakiranim drvetom, pa nas je u kombinaciji sa kristalom podsetila na estetiku prestižnog nameštaja šezdesetih godina. Naravno, komandna tabla je u potpunosti presvučena kožom.

 

x5 011.jpg

 

Sedišta su posebna priča. Tu je čak i funkcija automatskog hlađenja koju nismo stigli da isprobamo jer smo auto vozili po hladnom vremenu. Ali zato smo isprobali sva moguća podešavanja, uključujući širinu sedišta kao i nagib gornjeg dela naslona, tako da imate osećaj da vas auto grli.

 

x5 010.jpg

 

Pravično podešavanje je neophodno ne samo zbog ličnog komfora već i zbog pravilnog rada masaže. To je jedina stavka oko koje je BMW mogao više da se potrudi. Kao što rekosmo, auto poredimo isključivo sa direktnom konkurencijom. Iako ima mnogo programa, uključujući i masažu gluteusa, efekat masaže je mogao da bude snažniji i efikasniji u gornjem delu leđa.

 

x5 09.jpg

 

Po ugledu na najprestižniju Seriju 7 vozač ima mogućnost da preko komandi na svom sedištu podešava sedište suvozača. Atmosferi vrhunskog luksuza doprinose i dve vrste parfema koje mistične mirise ispuštaju u ventilaciju, ali i sistem za automatsko privlačenje vrata bez potrebe za treskanjem. Auto smo vozili po kiši pa smo mogli da testiramo automatiku odmagljivanja prozora. Senzori vlažnosti vazduha su sjajno podešeni pa auto po potrebi potpuno neprimetno uključuje kompresor klime tako da stakla nikada nisu zamagljena. Kada smo već kod njih, bočna su evidentno duplirana, sa posebnom zvučnom izolacijom. Volan se podešava na struju, sa standardnom funkcijom automatskog udaljavanja radi lakšeg ulaska i izlaska iz vozila.

 

x5 08.jpg

 

Zvučna izolacija i potpuno odsustvo vibracija je impozantno, ali ono što nas je posebno iznenadilo u odnosu na konkurenciju je stabilnost. Ovako veliki SUV modeli teški preko dve tone nisu baš najzgodniji za umirivanje prilikom promene pravca, kočenja i ubrzanja, ali BMW je napravio zaista odličan posao.

 

x5 07.jpg

 

Kada se startuje motor, komfort mod je standardno podešavanje, sa već pomenutim trećim od pet nivoa visine. Čak i tada auto se iznenađujuće malo naginje. Prolasci kroz krivine su svakako bili izazov za konstruktore, a ništa manji problem za ovako visok auto nije kočenje. Međutim, X5 nam je ulio mnogo više poverenja nego neki konkurenti. Sport režim je odagnao svaku sumnju u granice mogućnosti koje su za jedan veliki SUV prilično impozantne. Ogibljenje je tada na drugom nivou (prvi se koristi samo za olakšan ulazak u auto). Amortizeri postaju tvrđi, volan direktniji… Istina, nema direktnog prenošenja informacija sa podloge kao na sportskim limuzinama BMW-a, ali bar omogućava da skrenete bez skidanja ruku sa pozicije 9:15.

 

BMW ne bi bio to što jeste da pritisak na sport taster u potpunosti ne promeni karakter automobila. Tačno je da u velikoj meri pomaže sistem upravljanja na sva četiri točka kod kog se zadnji zakreću tako da je omogućeno lakše manevrisanje i bolje ležanje u brzim prolascima kroz krivine, ali način na koji se auto ponaša u takvim situacijama je potpuno neočekivan. Limit je zapravo vrlo teško dostići. Visina i masa kao da ne znače ništa, tek X5 sa ogromnim samopouzdanjem prati i najoštrije krivine. Ono što posebno fascinira je zvuk motora, odnosno zvuk izduvnog sistema, koji se u sport režimu promeni kao da vozite najljući V8 benzinac.

 

x5 06.jpg

 

Svako dodavanje gasa izaziva riku auspuha a tek silina kojom auto postiže međuubrzanja, čak i prave petrolhede ostavlja bez reči. Jednostavno, niko ne može da poveruje da X5 ima ''samo'' 265 konjskih snaga! Potpuno je neverovatno koliko cifre na papiru zapravo malo znače, jer BMW-ovih 265 KS u praksi se ponašaju kao stotinak konja više kod drugih. Dakle, motor uopšte nije preslab za ovakav auto. Istina, nedostatak snage se oseća tek pri veoma velikim brzinama kada se ne mogu očekivati baš trenutna međuubrzanja sa, recimo 160 na 200 km/h. Velika prednost dizelaša u odnosu na benzinca je svakako potrošnja. Ne radi se samo o novcu, već i o autonomiji.

 

x5 05.jpg

 

Trolitarski dizelaš se pokazao veoma štedljivim u Seriji 5 i Seriji 7. Ovde je prosek očekivano veći: po gradu troši oko deset litara umerene vožnje, dok pri 130 km/h putni kompjuter pokazuje svega 7.8 l/100 km. Za to je zaslužna i duga osma brzina automatika, s obzirom da se na toj brzini vrti na samo 1.700 obrtaja. Moramo da priznamo da nam se, osim sport moda dopao i adaptivni mod. Ogibljenje je tada na srednjem, odnosno trećem nivou. Senzori u deliću sekunde skeniraju podlogu i ponašanje automobila, odnosno ugao volana, da li se pritiska gas ili kočnica.

 

x5 04.jpg

 

Konkretno, preko neravnina auto je neverovatno mekan i ni na kraj pameti vam nije da se vozite na niskoprofilnim ''dvadesetdvojkama''. Zapravo, osećate se kao da ste na letećem ćilimu. Sa druge strane, kada auto skreće, koči ili ubrzava, amortizeri se prilagođavaju, tako da uopšte nema naginjanja karoserije. Vrhunski inženjering, kvalitet materijala i završne obrade, samo su delić ukupne atmosfere novog X5. U ovoj klasi izbor kupca definišu finese, a na strani X5 je nebrojeno mnogo detalja. Rame uz rame sa sportskim karakterom, po kome je BMW neprikosnoven, stoji bespogovorna elegancija, ali i neophodna doza konzervativnosti. Osim izuzetno bogate i luksuzne opreme vozača i putnike relaksira vrhunsko Harman Kardon ozvučenje, ali i svi mogući sistemi pasivne i aktivne bezbednosti. Sistem poluatonomne vožnje održava odstojanje od vozila ispred i to u sredini saobraćajne trake, a vozaču ostaje samo da drži ruke na volanu iako auto zapravo sam radi sve. Ovaj sistem je posebno zgodan u stani-kreni vožnji, kada auto skoro u potpunosti preuzima brigu o praćenju kolone, što u velikoj meri smanjuje stres vozača.

 

x5 03.jpg

 

Sa druge strane, onima koji ne vole da daju migavac prilikom prestrojavanja može da napravi problem u smislu da otme volan, misleći da ste nenamerno prešli preko linije. Ostaje vam ili da blagovremeno koristite migavce ili da funkciju asistencije volana isključite. Nažalost, u našoj zemlji BMW ne podržava skeniranje saobraćajnih znakova o ograničenju brzine, pa samim tim ne radi ni automatski sistem uz čiju pomoć adaptivni tempomat automatski prilagođava brzinu u skladu sa trenutnim ograničenjem. Ista je situacija i sa prepoznavanjem znaka stop, odnosno ukrštanja sa putem koji ima prvenstvo prolaza. Da radi, sistem bi upozorio vozača ako prođe znak bez usporavanja.

 

x5 02.jpg

 

Novi X5 pamti poslednjih 50 metara puta i ume potpuno sama da se vrati unazad istom putanjom. To je prava stvara kada se uparkiravate u komplikovano parking mesto iz koga je posle teško izaći. Doduše, putanja unazad nije baš identična, već auto koristi parking senzore za svaki slučaj. Zato, pazite na ivičnjake, ne prepoznaje ih! Najnovija generacija laserskih farova se spolja lako prepoznaje po plavom kućištu. Kada nema ulične rasvete stalno su uključena duga svetla. Kamere prepoznaju vozila ispred, pa ih snop preskače kako se ne bi zaslepeli vozači, dok sav prostor oko njih obasjava dugim svetlima.

 

x5 01.jpg

 

Autor: Aleksandar Bursać

 

preuzeto sa - magazinauto.com

Share this post


Link to post
Share on other sites

harry.jpg Harry'sGarage video: 2020. BMW X5 45e PHEV

 

Plug-in hibrid, i to njihova najnovija generacija koja ima povećani domet u vožnji samo na struju stigla je i do BMW-a X5:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

chasingcars.jpg ChasingCars video: BMW X5 vs Volkswagen Touareg

 

Ko traži luksuzniji SUV možda bi trebalo da pogleda van uobičajenih ''osumnjičenih'' brendova, već da vidi i šta to VW nudi u svom najskupljem modelu. Naročito kad je on i tako najskuplji VW značajno jeftiniji od premium rivala:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

shmee.jpg Shmee150 video: BMW X5 M Competition

 

Nema jačeg BMW-a X5 koji izlazi iz fabrike - 4.4 TwinTurbo V8 sa 625 konja i 800 Nm. Adaptivno vešanje, pogon na svim točkovima, sprint do 100 km/h za 3.9 sekundi što je skoro pola sekunde brže od starog X5 M Competition. Pogledajte koje još izmene ima ova verzija modela X5 u odnosu na ''običnu'':

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

savagegeese.jpg Savagegeese video: Test 2020. BMW X5

 

Za razliku od mnogih, BMW je sve komande koje se najčešće koriste ostavio da budu u formi ''na dugme'', tj. fizički postoji dugme koje treba da se pritisne.

Postoje naravno i displeji, ali služe da se podesi nešto što inače ne bi moglo preko jednog dugmeta, npr. programiranje automatskog paljenja grejanja ili hlađenja kabine ukoliko spoljna temperatura padne/poraste preko određenog nivoa. Ili, tu su držači za čaše, ali oni mogu da greju ili hlade ono što je u čaši. Ima tako još zanimljivih stvari, ali nemojte misliti da sve to dolazi bez odgovarajuće cene za X5:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

carsalescom.jpg CarSales video: 2020. BMW X5 M

 

Došlo vreme da sportski automobili više ne moraju da imaju dvoje vrata, dva sedišta, da budu niske linije krova....već eto, mogu da budu i veliki SUV koji ima V8 sa dve turbine, 616 konja....i 2.3 tone:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

carsguide.jpg CarsGuide video: Test 2020. BMW X5

 

SUV koji može da ima 5 ili 7 sedišta, zavisno od želje kupca. Na testu je početni model xDrive 25d:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

TopSpeed uporedni test: BMW X5 xDrive30d vs BMW X5 xDrive45e

 

x5 t 007.jpg

 

Isti proizvođač, isti model, samo različit pogon. Koji je BMW bolji?

X5 xDrive30d pokretan turbo-dizel motorom od šest cilindara zapremine tri litre sa 265 KS i 620 Nm ili najnovija plug-in hibridna verzija X5 xDrive45e sa, takođe šestocilindarskim trolitarskim, samo benzinskim turbo-motorom koji u sadejstvu sa elektro-motorom, postiže ukupno 394 KS i 600 Nm.

 

U državi gde se jedna godina života može smatrati kao sedam ljudskih, gde nema ni ekonomske, pa ni svake druge logike osim one predizborne i političke, gde su pravne, ekološke i ostale norme potisnute u drugi, treći i ko zna koji plan, spremni ste da izdvojite ne malu sumu novca i na bavite moderan i efikasan SUV iz premium segmenta u čijim ćete performansama uživati. Čak ste se odlučili i da to bude, recimo, BMW i model iz X familije, X5. Jedino imate nedoumicu oko pogona - dizel ili benzin? Većina će izabrati dizel jer šta drugo u zemlji Srbiji i na brdovitom Balkanu nego to, zar ne?! To je naša ''tradicija''. Deo našeg ''folklora'' i još pogotovo ako je vozilo crne boje sve se odlično uklapa. Kupljeno! Međutim, u tom slučaju malo zaobilazite logiku i prenebregavate neke krucijalne činjenice...

 

x5 t 005.jpeg

 

Osnovna cena za model X5 xDrive30d je 74.700 evra. Verzija koja je na ovom testu, uz svu veoma bogatu dodatnu opremu, košta oko 115.000 evra. Za model X5 xDrive45e u startu je potrebno izdvojiti 78.990 evra, s tim što on već osnovnom paketu dolazi sa vazdušnim oslanjanjem za koje je inače potrebno doplatiti 2.539 evra. Cena ovako opremljenog je 100.756 evra.

 

x5 t 004.jpeg

 

Ovo samo napominjem uz zapažanje da je plug-in hibrid 45e za ravno 5.000 evra skuplji od klasičnog benzinskog modela 40i. Jer, sad tu dolazi i ona priča o registraciji po kojoj se godišnje može uštedeti 114.000 dinara na hibridima sa SUS motorom do 3.000 ccm, tako da za pet godina 45e se pokazuje kao jeftiniji. Međutim, ovo je deo ''sage'' o državnim subvencijama, o kojima je ponovo počelo da se priča ali se još uvek, naravno ništa nije desilo.

 

x5 t 003.jpeg

 

Ne treba zaboraviti da je ova vladajuća garnitura kada je 2012. došla na vlast to prvo ukinula! Sada se, isključivo u funkciji predizbornih obećanja, povremeno ''provlači'' i ''podgreva'' tu priču o ekologiji, mada još uvek nije zaustavljen ni uvoz polovnih vozila Euro 4 i Euro 3, pa i nižih standarda!

 

x5 t 002.jpeg

 

Na sve ovo treba dodati farsu sa gorivom i cenama, tj. akcizama, a tu su nelogičnosti ogromne. Srbija je navodno zemlja koja stimuliše agrar, pa bi shodno tome bilo logično da je cena dizela na pumpama niža od benzina, jel’ tako? E, pa nije! Kod nas je dizel gorivo skuplje, a to je zato što smo rekorderi po visini akciza u Evropi. Do nedavno, državna zahvatanja po tom osnovu bila su veća samo u Albaniji i Grčkoj, a onda smo mi, kako sve dublje upadamo u ''zlatno doba'' izbili na drugo mesto sa učešćem akciza u ceni dizel goriva od gotovo 60%. Logično? Pa, baš i nije, ali idemo dalje...

 

x5 t 001.jpeg

 

Dakle, nema matematike da je voziti na dizel gorivo kod nas isplativije od upotrebe benzina. Vozilo je u startu skuplje. Svaki litar goriva je skuplji i, na kraju tu su i troškovi održavanja, odnosno realnost da je redovno servisiranje vozila sa dizel motorom skuplje od onog sa benzinskim! Sigurno će se tu pronaći još po neki argument, a eventualno i protivargument, ali teško je osporiti ovu tezu.

A sad da se vratimo na BMW X5. Ima li tu matematike za izbor verzije PHEV (Plug-in Hybrid Electric Vehicle), odnosno hibridne tehnologije? Iskreno, nerado ću ovo priznati, ali - ima! Druga generacija modela X5 dolazi sa novim, efikasnijim pogonom. U pitanju je kombinacija šestocilindarskog trolitarskog rednog benzinskog twin-turbo motora sa unutrašnjim sagorevanjem i najnovije BMW eDrive tehnologije, tj. unapređene verzije plug-in hibrida.

 

Tekst: Zoran Živkov/TopSpeed

Fotografije: Aleksandar Savin

 

pročitajte kompletan tekst na - topspeed.rs

Share this post


Link to post
Share on other sites

roadshow.jpg RoadShow video: BMW X5 M Competition

 

Možda za uvod u video i ne treba dalje da se priča kad se kaže da ima 620 konja:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

chasingcars.jpg ChasingCars video: Test 2020. BMW X5

 

Nisu mu konkurencija samo premium ''braća'' u vidu Audija Q7 ili Mercedesa GLE, već i narodni veliki SUV modeli poput Mazde CX-9 ili Volkswagen Touarega. Gde je u odnosu na sve njih?

Da li su dovoljna 4 cilindra, ili treba birati verzije sa većim motorima? Sve to i još informacija u sledećem videu:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Manhart MHX5

 

manhart x5 m 02.jpg

 

Manhart u svojoj ponudi ima i kompletan tjuning program namenjen modelu X5 M, ovde pod nazivom Manhart MHX5. Manhartov paket za modifikovanje X5 M (ali i X6 M) znači i da je 4.4 twin-turbo V8 motor pojačan na 723KS i 910 Nm obrtnog momenta, što je dovoljno da postigne više od 300 km/h.

 

manhart x5 m 01.jpg

 

U Manhart paketu su prednji spojler i zadnji dufzor od ugljeničnih vlakana, sportski izduvni sistem od nerđajućeg čelika, set novih točkova od 23 inča, jače kočnice, modifikovano oslanjanje, kao i Manhart amblemi i doterani enterijer (Merino koža, alkantara, elementi od ugljeničnih vlakana). Ponuđena je serija od samo 10 primeraka, a ovaj u Black Sapphire boji i sa Beige kožnim enterijerom ima cenu od 215.985 evra.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

carsalescom.jpg CarSales video: BMW X5 M Competition

 

Veliki je, brz, skup...ono baš skup - novi (treća generacija) X5 M Competition sa 4.4 V8 TwinTurbo motorom:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ovaj X5 M Competition je 5-milioniti BMW proizveden u Americi

 

bmw 5m.jpg

 

Jedna kratka vest iz BMW-a koji je obeležio proizvodnju 5-milionitog automobila u svojoj američkoj fabrici. Tačnije, 4. juna je sa proizvodne trake BMW fabrike u Spartanburgu sišao X5 M Competition u Toronto Red metalik boji, i to kao 5-milionito vozilo bavarke marke napravljeno na američkom tlu. BMW Spartanburg fabrika u Južnoj Karolini je inače prošle godine obeležila 25 godina od početka proizvodnje, a zabeležena je i rekordna proizvodnja na godišnjem nivou (prošle godine je tamo napravljeno rekordnih 411.620 BMW vozila).

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

thestraightpipes.jpg TheStraightPipes video: 2020. BMW X5M Competition

 

617 konja i 750 Nm iz 4.4 V8 TwinTurbo motora...sa launch control sistemom za koji trebaju dani da se nauči...pa i tada neće uvek raditi:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

autotopnl.jpg AutoTopNL video: BMW X5M Competition

 

4.4 V8 BiTurbo sa 625KS/750Nm - 3.8 sekundi do ''stotke'', a bez limitatora ide do 290 km/h:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

autotopnl.jpg AutoTopNL video: BMW X5M Competition

 

4.4 V8 BiTurbo sa 625 konja i 750 Nm - evo kako ide do 300 km/h:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

autotopnl.jpg AutoTopNL video: BMW X5M Competition

 

4.4 V8 BiTurbo - na Autobanu sa svojih 625 konja i 750 Nm:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

autotopnl.jpg AutoTopNL video: BMW X5M Competition

 

Potpuno nov SUV super-performansi na Autobanu.

Ono što mu nije super su kočnice jer za auto težak 2.3 tone keramičkih kočnica nema uopšte u ponudi, ni za doplatu. Auto bez blokade (kad se plati BMW-u da je skine sa 250 km/h, što oni fancy zovu M Driver's Package) ide do 280-290 km/h i sve se završava na klasičnom ventilirajućem disku sa šestoklipnim kočionim klještima:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...